Twee zelfsquote:
Mooi gesprokenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:51 schreef Klonk het volgende:
ik ga geen slapende honden wakker maken
goed planquote:Op maandag 2 maart 2009 12:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Boos opbellen omdat ze de levertijd van 1 werkdag niet zijn nagekomen![]()
quote:avatar Skull_kid
Skull_kid
Forum Moderator
Status: Offline
Gepost op: 02-03-2009 12:36 Quote this message PM this user
Even een update:
Ik heb vrijdag besteld met acceptgiro (van die goedkope spellen), maar tot nu toe nog geen verandering.
Dus ik heb net de klantenservice gebeld en vroeg hoe het zat. Hij kon me vertellen dat het altijd wat langer duurt met acceptgiro, maar niet langer dan een dag. Hij verwachtte dan ook dat alles vandag verstuurd zou worden, behalve Street Fighter, want die ging zo hard Die komt wat later dus.
Goed nieuws voor ons die acceptgiro hebben gekozen! Het komt eraan!
Wat is het trouwens vervelend om dit te doen met mn tel. trouwens
All I wanted was the mask, what I got was the power to destroy the world.
Skyghene
Status: Offline
Gepost op: 02-03-2009 12:44 Quote this message PM this user
Oh je bent me net voor, ik heb ook zojuist even gebeld en bij mij zei de (erg vriendelijke) meneer dat SF4 door velen besteld was en dat ze even geen extra voorraadje meer hadden.
Het was inderdaad een foutje, maar ze gaan het spel zeker (met shirt) nog opsturen, in ieder geval nog voor volgende week.
edit: die helpdesk/servicelijn is trouwens erg goed. Ik toetste het nummer in en 1 seconde later had ik al iemand aan de lijn. Geen menu's of lange wachttijden, super!
Same herequote:Op maandag 2 maart 2009 13:16 schreef Klonk het volgende:
en toch ga ik er
a: niet achteraan bellen
b: niet juichen voordat ik het in huis heb
conspiracyquote:Op maandag 2 maart 2009 13:16 schreef Klonk het volgende:
en toch ga ik er
a: niet achteraan bellen
b: niet juichen voordat ik het in huis heb
Ik denk het nietquote:Op maandag 2 maart 2009 14:58 schreef lighted het volgende:
Denken jullie dat ik kans maak als ik zeg dat ik ook wilde bestellen maar dat dat niet ging omdat ik een fout kreeg?:P (wat eigenlijk ook waar is)..
Vast niet
Ja hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 14:58 schreef lighted het volgende:
Denken jullie dat ik kans maak als ik zeg dat ik ook wilde bestellen maar dat dat niet ging omdat ik een fout kreeg?:P (wat eigenlijk ook waar is)..
Vast niet
Vraag dan meteen of je extra korting kunt krijgen als je er tien aanschaft!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:58 schreef lighted het volgende:
Vast niet
quote:Ik heb ze maar even gebeld (luie honden hier )
Het was idd een foutje op de website en ze zijn nu compleet uitverkocht....helaas
maarrrr ze gaan ze gewoon leveren en verwachten volgende week een nieuwe lading.
Niet verkeerd!
Over welke games gaat dit allemaal? Ook ME, DS & NHL?quote:
Zo te lezen had die gozer in ieder geval ME besteld.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:49 schreef lennartb.nl het volgende:
Over welke games gaat dit allemaal? Ook ME, DS & NHL?
Dank je Jorien,quote:Op donderdag 5 maart 2009 01:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb ME inmiddels ontvangen.
Die van mij zijn ook niet gesealed en een disc was een beetje vies, denk ook tweedehands, maarja boeie, werkt vast welquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja idd,
Alleen ze waren niet geseald, mensen hebben ook 2e hands versies gekregen
die van mij liep net vastquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:48 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Die van mij zijn ook niet gesealed en een disc was een beetje vies, denk ook tweedehands, maarja boeie, werkt vast wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |