Wat een prijs, dat moet wel een fout zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:16 schreef Sporttv het volgende:
Need for speed Undercover voor maar 7.35 bij CDWOW!
http://www.cdwow.nl/games(...)product/view/3812844
Ook besteld voor dat geld incl. shipping. Zal mij benieuwen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat een prijs, dat moet wel een fout zijn
Maargoed, besteld, we zien het wel
Op Budgetgaming krijgt het iig een goede rating, weet niet hoe veel het zegtquote:Op zondag 22 maart 2009 16:39 schreef Yankee_One het volgende:
is gameplay.co.uk een goeie shop?
idd, die shopsurvey van budgetgaming is wel een goeiequote:Op zondag 22 maart 2009 17:04 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Op Budgetgaming krijgt het iig een goede rating, weet niet hoe veel het zegt. Op zich zijn er wel een paar leuke prijzen tussen, misschien maar eens proberen.
Om en nabij de 35,15 euro.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:27 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
idd, die shopsurvey van budgetgaming is wel een goeie
33 ponden voor RE5. het is mijn eerste cc aankoop dus ik ben benieuwd hoeveel het uiteindelijk kost in euro's
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20147quote:Op zondag 22 maart 2009 17:25 schreef Ron.666 het volgende:
Iemand toevallig nog ergens een wireless adapter in de aanbieding gezien?
Daar heb ik laatst FEAR2 besteld voor ongeveer 25 euro. Vrijdag besteld, dinsdag verzonden, vrijdag binnen. Dus in precies een week in huis, lijkt me niet verkeerd.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:39 schreef Yankee_One het volgende:
is gameplay.co.uk een goeie shop?
Thanks, ik heb hem inmiddels besteld bij cd-wow.com voor 55 pond. Omgerekend zou hij volgens het gwk dan net iets duurder moeten zijn als Dealextreme.com, maar dan heb je wel een gewone versie en geen refurbished...quote:Op zondag 22 maart 2009 18:25 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20147
Maarja dan heb je wel eentje die er minder netjes uitziet en geen garantie heeft. En t duurt even voordat je hem binnen hebt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 10:18 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Thanks, ik heb hem inmiddels besteld bij cd-wow.com voor 55 pond. Omgerekend zou hij volgens het gwk dan net iets duurder moeten zijn als Dealextreme.com, maar dan heb je wel een gewone versie en geen refurbished...
quote:Beste *****,
Dank voor uw bestelling bij CD WOW!
Wij schrijven u dit naar aanleiding van uw bestelling nummer #451102289 voor Need For Speed: Undercover (Produkt Code 3812844)
Ondanks onze beste pogingen kunnen wij dit artikel helaas niet meer op voorraad krijgen van onze leverancier.
Uw bestelling voor dit artikel is nu geannuleerd en de restitutie zal zo spoedig mogelijk worden overgemaakt naar dezelfde rekening waarmee de betaling was voldaan.
Wij hopen dat u onze welgemeende excuses voor het ongemak zult aanvaarden.
Dank u voor het kopen bij CD WOW!
Met vriendelijke groeten
CD WOW! Klantendienst
support@cd-wow.com
Ook dat mailtje gehad. Matigquote:
Yupz, hier exact hetzelfde. Dit is dus echt de laatste keer dat ik bij cdwow besteld heb, na de laatste keer ook al anderhalve maand te hebben moeten wachten op een bestelling. Fuck em.quote:
Yes, zojuist bericht van FRS gekregen dat mijn laatste deel van de bestelling (SF4) verstuurd is, dus morgen binnen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ook dat mailtje gehad. MatigBij de FRS leveren ze tenminste gewoon als ze en fuck-up maken
Oeh misschien bij mij dan ook binnenkortquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:30 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
[..]
Yes, zojuist bericht van FRS gekregen dat mijn laatste deel van de bestelling (SF4) verstuurd is, dus morgen binnen.
Gisteren binnen gekregenquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:54 schreef lennartb.nl het volgende:
Oeh misschien bij mij dan ook binnenkort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |