[Xbox 360 Pricewatch #6] Waar Arjentjuh86 trakteert...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:45 schreef jimjim1983 het volgende:
ook nog een site met hele goedkope microsoftpoints toevallig?
echt, bij mij stond er eerst 39 nog wat, klikte erop was de prijs ineens lagerquote:
maar nhl en dead space zijn wel gangbare prijzen, die zouden als normaal kunnen worden beschouwdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:09 schreef Cid het volgende:
Nou dat wordt weer een hoop "Sorry maar geen spel voor jou" mailtjes versturen voor FRS
Ik ook SFquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:07 schreef OnbeschrevenBlad het volgende:
Zo juist ook SF: 4 en Mirrors Edge besteld, nu afwachten ^_^
wazig, tis mij wel gelukt om 2x mirror's edge voor 19 nog iets af te rekenen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:25 schreef Professional het volgende:
Mmm, Mirrors Edge staat wel 9 euro, maar telkens in de winkelwagen geeft die 54 euro aan.
Same herequote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:25 schreef Professional het volgende:
Mmm, Mirrors Edge staat wel 9 euro, maar telkens in de winkelwagen geeft die 54 euro aan.
dan ben ik nu helemaal nieuwsgierig of we hem gaan krijgenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:25 schreef Professional het volgende:
Al zetten ze erin dat JP in z'n vrij tijd Pipo de Clown is. Het gaat om wat de wet zegt. Als het prijsverschil zo veel is dat je mag verwachten dat het niet klopt dan mag de order gecancelled worden. De vraag is of dat het geval is en met 35,- @ Play vs 25,- @ FRS valt daar best nog een discussie over te voeren.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Die FRS site heeft vast ergens staan dat prijzen fout op de site kunnen staan, en zij niet aansprakelijk zijn blabla.
Mirrors Edge voor 9 euro klinkt niet echt aannemelijk iig.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Al zetten ze erin dat JP in z'n vrij tijd Pipo de Clown is. Het gaat om wat de wet zegt. Als het prijsverschil zo veel is dat je mag verwachten dat het niet klopt dan mag de order gecancelled worden. De vraag is of dat het geval is en met 35,- @ Play vs 25,- @ FRS valt daar best nog een discussie over te voeren.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:24 schreef Janteh het volgende:
Bij mij is hij alweer 54,99 als je hem in de winkelmand stopt.. jammer.
Tevreden ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:03 schreef MasGhibli het volgende:
12 maanden live nog ergens in de aanbieding?
eventueel icm een game
2x Streetfighter shirt is vandaag naar me verzondenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:19 schreef Klonk het volgende:
ik zie het trouwens somber in, mijn bestelling staat nog steeds in behandeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |