Inderdaad, gewoon marktplaats e.d. in de gaten houden, daar is hij regelmatig voor een eurotje of 30-35 te krijgen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb gehoord dat die bij de mediamarkt voor 40+ euro ligt, op ebay is ie vaak ook wel goedkoop te krijgen!
Sorry, geen hands-on ervaring.. (ben emer een Battlefield freak - go figure)quote:
Aantrekkelijke prijs alleen hun verzending schijnt ballen te zuigen. Nog harder dan Play.quote:
zeker een mooie deal, hoeveel ben je in totaal kwijt met verzendkosten?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat ik ervan gehoord heb, schijnen ze juist een stuk beter te zijn dan Play. Binnen een week aanwezig. Ik heb Fable in ieder geval besteld. Ik hou je op de hoogte.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat ik ervan gehoord heb, schijnen ze juist een stuk beter te zijn dan Play. Binnen een week aanwezig. Ik heb Fable in ieder geval besteld. Ik hou je op de hoogte.
Goedkoper bij:quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:30 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
TheHut.com (zelf nog nooit besteld daar)
Bully Scholarship Edition voor E 17,43
TheHut verzendt gratis, dus geen verzendkosten.
shit ik heb net mn fifa 09 gecanceldquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:07 schreef neo2000 het volgende:
Cd-wow.. 11 december Halo 3 besteld, nu binnen (!) Mochten mensen er nog aan denken daar aanbiedingen te plaatsen. Men houdt je netjes op de hoogte met statusmailtjes elke week, maar na bijna anderhalve maand ben je dat wel beu..
Spellen dus niet binnen, maar ook niet opnieuw leverbaarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:37 schreef Frutsel het volgende:
Sacred 2 + Turning Point - 5 januari besteld - niet binnen![]()
Daarvoor Saints Row 2 ook al niet, terwijl ik nu ook nog es mijn afleveradres heb veranderd. Helpt dus niet.
Denk dat er maar één alternatief voor me overblijft. Niet meer bij ze bestellen
waar had je ze besteld dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Spellen dus niet binnen, maar ook niet opnieuw leverbaar
Ik vroeg me dat ook af en in het vorige topic en dan 2 pagina's terug zie ik dat hij bij Play.com had besteld.quote:
play.comquote:
maar waar slaat dit op danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
play.com
gemiddelde "niet aangekomen" stijgt na de laatste 2 niet-leveringen naar 28%![]()
Vraag me af of dat wat te maken heeft met dat playtrade![]()
Leuk hoor, die goedkope prijzen SR2 voor 25, Sacred 2 voor 13 ... maar als je ze dan niet ontvangt zijn ze niet meer leverbaar
Dan krijg je je geld terug. Maar goed, heb je dus voor niks zitten wachten èn je moet hem ergens anders voor meer geld gaan halen (en dus weer wachten).quote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:51 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
maar waar slaat dit op danje hebt ervoor betaald toch, dat ze niet meer leverbaar zijn is dan niet relevant als je gewoon je geld hebt overgemaakt of mis ik hier iets, tis nog ochtend
Mjah, waren "special offers" ... of via playtrade of via de (pre)salequote:Op dinsdag 27 januari 2009 12:51 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
maar waar slaat dit op danje hebt ervoor betaald toch, dat ze niet meer leverbaar zijn is dan niet relevant als je gewoon je geld hebt overgemaakt of mis ik hier iets, tis nog ochtend
heb pas geleden 2games besteld bij hun (2ehands) De eerste binnen 4 dagen binnen, de andere duurde bijna 3 weken. al met al ben ik er aardig positief over.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:59 schreef Adamo144 het volgende:
infinite undiscovery op amazon.co.uk (ik zit nu in UK) voor 12.93 pond New
of 12.98 voor Used
heeft iemand ervaring met 2e hands spellen kopen via amazon, ik zit namelijk te denken om een paar andere 2e hands spellen aan te schaffen
ah bedankt voor de infoquote:Op woensdag 28 januari 2009 01:12 schreef Blister__ het volgende:
[..]
heb pas geleden 2games besteld bij hun (2ehands) De eerste binnen 4 dagen binnen, de andere duurde bijna 3 weken. al met al ben ik er aardig positief over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |