Waarom kutquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:32 schreef Fastmatti het volgende:
Ik ga niet kijken naar de grootste deceptie van de 21ste eeuw.
Ik zocht naar het inaugaratie topic.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:37 schreef Wheelgunner het volgende:
Wordt dit het centrale inauguratie topic?
Wat een ding zegquote:
Ik wou net zeggen Ronaldo reed zo'n auto nog naar de kloten laatste met zo'n prijskaartje, die was dus niet zo sterkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat een ding zeg.
Zelfs bloed van Obama wordt bewaard in de auto.
Ik vind de prijs eigenlijk nog meevallen eerlijk gezegd.
Bovendien is die "bazen bak" van Obama ook nog een stuk mooier.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen Ronaldo reed zo'n auto nog naar de kloten laatste met zo'n prijskaartje, die was dus niet zo sterk
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:51 schreef Wheelgunner het volgende:
Bah, af en toe krijg ik toch een eng gevoel bij al die beveiliging. Ik moet er niet aan denken wat er kan gebeuren
Ik betwijfel of Lex zo'n massa mensen zal aantrekkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:46 schreef Perico het volgende:
De kroning van Obama, was een betere titel geweest...
Beam me up, 'Bama!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:02 schreef Toad het volgende:
CNN laat weer nieuwe technologie zien.
Misschien beamen ze Obama in.
Racisme is in Amerika nog redelijk volop aanwezig, al is het niet meer zo erg als in de jaren 60 en daarvoor. Veel mensen hebben het dus of in eigen ervaring of meegekregen van hun ouders. Geen wonder dus dat een neger, als is het zelfs maar een halfbloed, als president een enorme gebeurtenis is. Het valt zeker te vergelijken met de eerste man op de maan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:59 schreef JJH het volgende:
Het begint mij ondertussen wel op de vallen dat die zwarte dude voor de amerikanen veel belangrijker is dan voor ons. Ze blijven maar doormekkeren dat het een "historic event" is en dat de "Historians will write about is it for decades to come"
Waarschijnlijk omdat jij net zoals de gemiddelde Nederlander niet zo bekend bent met de Amerikaanse geschiedenis.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:59 schreef JJH het volgende:
Het begint mij ondertussen wel op de vallen dat die zwarte dude voor de amerikanen veel belangrijker is dan voor ons. Ze blijven maar doormekkeren dat het een "historic event" is en dat de "Historians will write about is it for decades to come"
Ik heb gewoon het idee dat het wel een keertje goed is dat er eens wat verandert daar aan de andere kant van het water, en dat het een donkere jongen is. Top
En jij wel?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:15 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat jij net zoals de gemiddelde Nederlander niet zo bekend bent met de Amerikaanse geschiedenis.
Ik mag hopen van wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ het feit dat je het anno 2008/2009 hebt over een land dat snakt naar nieuw leiderschap. Tel daar de huidige economische crisis bij op en je komt al snel tot de conclusie dat alles meezit voor Obama.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Racisme is in Amerika nog redelijk volop aanwezig, al is het niet meer zo erg als in de jaren 60 en daarvoor. Veel mensen hebben het dus of in eigen ervaring of meegekregen van hun ouders. Geen wonder dus dat een neger, als is het zelfs maar een halfbloed, als president een enorme gebeurtenis is. Het valt zeker te vergelijken met de eerste man op de maan.
Daar komt dan ook nog eens bij dat hij heel goed het publiek voor zich weet te winnen en dus vooralsnog erg geliefd is.
Precies wat ik bedoelde. "Zwart zijn" is in Nederland veel minder een issue als daar. Volgens mij kun je in bepaalde delen van de VS nog steeds niet prettig over straat als een Afro-Amerikaan. (Alabama enzo, Rednecks)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Racisme is in Amerika nog redelijk volop aanwezig, al is het niet meer zo erg als in de jaren 60 en daarvoor. Veel mensen hebben het dus of in eigen ervaring of meegekregen van hun ouders. Geen wonder dus dat een neger, als is het zelfs maar een halfbloed, als president een enorme gebeurtenis is. Het valt zeker te vergelijken met de eerste man op de maan.
Daar komt dan ook nog eens bij dat hij heel goed het publiek voor zich weet te winnen en dus vooralsnog erg geliefd is.
Zo laat nog tentamen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb dan tentamen, dus kan ik het niet zien. Balen. Dan maar morgen op YouTube.![]()
Ik weet de basis, maar ik ga er niet dagelijks mee om, komt vooral bij dit soort situaties weer bovendrijven en dan wil er nog wel eens ergens een beetj blijven hangenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:15 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat jij net zoals de gemiddelde Nederlander niet zo bekend bent met de Amerikaanse geschiedenis.
Ik vind de aandacht en het enthousiasme in ieder geval compleet passend in het ligt van de geschiedenis. Maar ik kan me ook voorstellen dat het voor veel mensen wat overdreven overkomt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet de basis, maar ik ga er niet dagelijks mee om, komt vooral bij dit soort situaties weer bovendrijven en dan wil er nog wel eens ergens een beetj blijven hangen
Het enige wat ik overdreven vind is het aantal Amerikaanse vlaggen. Voor mij iets teveel patriosme.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:21 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik vind de aandacht en het enthousiasme in ieder geval compleet passend in het ligt van de geschiedenis. Maar ik kan me ook voorstellen dat het voor veel mensen wat overdreven overkomt.
Amerikanen zijn voor zover ik weet ook verschrikkelijk patriotistisch. Nederlanders zijn veel nuchterder op dat gebied. Vind het wel leuk om te kijken in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:21 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik vind de aandacht en het enthousiasme in ieder geval compleet passend in het ligt van de geschiedenis. Maar ik kan me ook voorstellen dat het voor veel mensen wat overdreven overkomt.
Oh, mijn excuus, maar voor vandaag houd ik hem toch evenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het enige wat ik overdreven vind is het aantal Amerikaanse vlaggen. Voor mij iets teveel patriosme.
Vind ik juist wel mooi om te zien altijd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het enige wat ik overdreven vind is het aantal Amerikaanse vlaggen. Voor mij iets teveel patriosme.
De snipers liggen gewoon op de daken hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Het zal daar nu wel krioelen van de geheime agenten (in de mensenmassa en daarbuiten).
Dat klopt wel denk ik, met EK / WK als grote uitzondering dan (waar ik dan weer helemaal niets mee heb). Maar ik denk dat het leuk zou zijn als zoveel Nederlanders hand in hand achter een nieuwe regering zouden staan, in plaats van altijd dat negatieve gezeur.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Amerikanen zijn voor zover ik weet ook verschrikkelijk patriotistisch. Nederlanders zijn veel nuchterder op dat gebied. Vind het wel leuk om te kijken in ieder geval.
Dat ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De snipers liggen gewoon op de daken hoor.
En de countersnipers ook, dus niet meteen de politie bellen als je een sluipschutter zie liggenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De snipers liggen gewoon op de daken hoor.
Zijn een hoop mooie films over gemaakt, soort kat en muis spel ideequote:
Niet te vergeten de hele economische, militaire en diplomatieke top van de USA!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:34 schreef Dagonet het volgende:
In de stad zijn behalve 1000 FBI agenten, enkele honderden US Secret Service agenten, iets van 7000 politieagenten ook nog eens 10.000 man van de National Guard met nog eens 20.000 soldaten op standby vlakbij.
En terecht, met een grove aanslag heb je de VS onthoofd: de president, de vicepresident, de voorzitter van de senaat, de uitgaande president en vicepresident, een sloot expresidenten en ex-vp's, ministers, toekomstige ministers, senatoren en congressmen.
Als ze hier een gekozen president zouden hebben, en een gekozen burgemeester en senaat, en niet het zondags winkelen weer gaan verbieden etc. zou ik iedere keer staan te juichen bij een nieuwe bordesfoto van een kabinet!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:29 schreef Wheelgunner het volgende:
Maar ik denk dat het leuk zou zijn als zoveel Nederlanders hand in hand achter een nieuwe regering zouden staan, in plaats van altijd dat negatieve gezeur.
Ik mag toch hopen dat ze de boel onder controle hebben. Zouden ze zoiets groots trouwens op het laatste moment afblazen, mocht er dreiging zijn? Ligt er een Plan B klaar?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:34 schreef Dagonet het volgende:
In de stad zijn behalve 1000 FBI agenten, enkele honderden US Secret Service agenten, iets van 7000 politieagenten ook nog eens 10.000 man van de National Guard met nog eens 20.000 soldaten op standby vlakbij.
En terecht, met een grove aanslag heb je de VS onthoofd: de president, de vicepresident, de voorzitter van de senaat, de uitgaande president en vicepresident, een sloot expresidenten en ex-vp's, ministers, toekomstige ministers, senatoren en congressmen.
Vast wel, er zullen wel een paar ministers elders in het land zijn zodat zij de stoel kunnen vullen indien nodig.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze de boel onder controle hebben. Zouden ze zoiets groots trouwens op het laatste moment afblazen, mocht er dreiging zijn? Ligt er een Plan B klaar?
Ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze de boel onder controle hebben. Zouden ze zoiets groots trouwens op het laatste moment afblazen, mocht er dreiging zijn? Ligt er een Plan B klaar?
Kijk aan, had eigenlijk ook niet anders verwachtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vast wel, er zullen wel een paar ministers elders in het land zijn zodat zij de stoel kunnen vullen indien nodig.
En Biden wordt een half uur eerder ingezworen dan Obama en ik vraag me af of hij in de buurt is op Obama's moment. Ik schat dat hij ergens aan de rand zal staan, mócht er wat gebeuren, dan hebben ze iig een vice-president die in kan stappen.
Robert Gates is er tijdens de inauguratie niet bij. Mocht er iets mislopen dan is hij volgens mij degene die voorlopig de baas is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vast wel, er zullen wel een paar ministers elders in het land zijn zodat zij de stoel kunnen vullen indien nodig.
En Biden wordt een half uur eerder ingezworen dan Obama en ik vraag me af of hij in de buurt is op Obama's moment. Ik schat dat hij ergens aan de rand zal staan, mócht er wat gebeuren, dan hebben ze iig een vice-president die in kan stappen.
Ik heb gelezen dat het een republikein in het kabinet van Obama (kan het Robert Gates zijn?) zou zijn die de hoogste functionaris is die niet aanwezig zal zijn bij de inauguratie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Moet er wel een rouwende japanner een vliegtuig kapen en in het kapitool parkeren.quote:
Dat was Cheney dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef JJH het volgende:
Cheney in een rolstoel
Rug vberdraaid tijden het verhuizen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef Wheelgunner het volgende:
Hopen dat er geen shotgun bij de hand is, anders komt Biden niet levend uit die limo...
En hij is eigenlijk spuuglelijk door al die beveiliging.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:49 schreef John.Milton het volgende:
Mooie details over de LED-lampjes bij de vlaggetjes van de auto.
Die auto heeft wel toffere dingen om over te praten.
Inderdaad... deze nieuwe is nog lomper geworden als de limo van Bush.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:51 schreef JJH het volgende:
[..]
En hij is eigenlijk spuuglelijk door al die beveiliging.
CNN Live Streamquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:50 schreef Jarno het volgende:
Dit topic zou opknappen van wat screenshots. Vooral voor de mensen die niet achter een TV zitten nu.
En Swat wagens,quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:55 schreef _The_General_ het volgende:
Duidelijk zichtbaar in de stoet van de President, de speciale ambulances.
Dit is gelukkig de laatstequote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:54 schreef JJH het volgende:
Verdorie, lijkt sbs wel met al die reclames.
Can't afford to do the shot.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:59 schreef Dos37 het volgende:
Spielberg aan het woord.
"We don't take kindly to your type around here"quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:00 schreef CeeJee het volgende:
Vent bij de poort: Wie bent u, heeft u een afspraak ?
Die zijn al sinds vanmorgen vroeg live aan het uitzenden.quote:
Nu al kippenvel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:03 schreef JJH het volgende:
Moet je het publiek straks horen als Obama naar buiten komt.
Mwa... ik denk dat je dat soort uitspraken van Wolf Blitzer met een korreltje zout moet nemen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:09 schreef Dagonet het volgende:
Volgens CNN grote kans dat dit het meest bekeken tv-uitzending ooit wordt. Wereldwijd.
Dus ze verwachten meer dan een miljard kijkers, over alle zenders..
(Openingceremonie OS 2008 werd bekeken door 1 miljard kijkers, waarvan 850 miljoen uit China)
Gaan ze niet halen denk ik, half china zit nu niet te kijken...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:09 schreef Dagonet het volgende:
Volgens CNN grote kans dat dit het meest bekeken tv-uitzending ooit wordt. Wereldwijd.
Dus ze verwachten meer dan een miljard kijkers, over alle zenders..
(Openingceremonie OS 2008 werd bekeken door 1 miljard kijkers, waarvan 850 miljoen uit China)
In Amerika is de best bekeken uitzending ooit de laatste uitzending van MASHquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:09 schreef Dagonet het volgende:
Je zit er niet ver naastquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:10 schreef Asskicker14 het volgende:
VERDOMME, dit moment ga ik later aan mijn kind(eren) vertellen. Dit wordt het Martin Luther King moment van deze eeuw.
Ik zit rondjes te springen rond mijn tafel op dit moment.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:13 schreef DJ_Ryow het volgende:
zo bijzonder is het ook weer niet hè? t'is gewoon een ceremonie en een mooie speech. sommigen maken het wel heel bont..
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zit rondjes te springen rond mijn tafel op dit moment.
Die wordt dit jaar dan ook 85 ...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hmmm Bush senior loopt niet zo soepeltjes meer.
Christopher Lee is ook ongeveer zo oud en die is nog zo fris als een hoentje.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die wordt dit jaar dan ook 85 ...
True, het is me alleen nooit eerder zo opgevallen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die wordt dit jaar dan ook 85 ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Mja, ik denk dat zo goed als heel Noord Amerika kijkt, Zuid Amerika zullen ook wel miljoenen mensen het volgen, Europa en Azië zijn thuis of bijna thuis, evenals Australië.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mwa... ik denk dat je dat soort uitspraken van Wolf Blitzer met een korreltje zout moet nemen.
Wel een broer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:15 schreef DrDentz het volgende:
Heeft Bush Jr ook een zoon met presidentsambities?
Of het matties zijn weet ik niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:17 schreef Dos37 het volgende:
Bush sr. en Clinton zijn echt matties voor het leven raar eigenlijk
Uiteraard, maar dat is op die leeftijd toch eerder de uitzondering dan de regel hé ...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Christopher Lee is ook ongeveer zo oud en die is nog zo fris als een hoentje.
Weet jij iets wat wij niet weten?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:19 schreef JJH het volgende:
Nu komen officieel de nog levende ex presidenten naar buiten.
Wat weet ik?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Weet jij iets wat wij niet weten?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:21 schreef Dagonet het volgende:
George Bush sr ziet er met z'n 85 jaar trouwens kwieker uit dan Dick Cheney..
Al een eeuwigheid op CNN. Ik heb hem al een paar uur aanstaan in ieder gevalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:23 schreef Espabilado het volgende:
Hm ik dacht dat het om 17:30 zou beginnenHoe lang is de show al bezig?
Lekkere dochters van Bush
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:22 schreef Toad het volgende:
Die CNN-ers zijn ook niet helemaal zichzelf, ze maken wel erg veel schoonheidsfoutjes...
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:21 schreef venomsnake het volgende:
Zo, de pizza is net bezorgd..
Met pizza op schoot kijken
Wist dat ik niet moest afgaan op tijden genoemd in NLse pers.. die gaan natuurlijk alleen uit van de NOS e.d.... ik kijk altijd CNN met dit soort dingen... fuck NLse amateur-tvquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Al een eeuwigheid op CNN. Ik heb hem al een paar uur aanstaan in ieder geval
Nee moeder van Michelle obamaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:26 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
is dat de vrouw met de dochters van obama?
Ja sorry geluid doet het niet.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:28 schreef Wheelgunner het volgende:
Houd die dochtertjes uit de buurt van Bill...
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:28 schreef Wheelgunner het volgende:
Houd die dochtertjes uit de buurt van Bill...
Dat is dan pas over een hele poos.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:27 schreef JJH het volgende:
Hersinspinsel: Zou een van de dochters van Obama de eerst vrouwelijke zwarte president worden?
Niet doen gewoon naar CNNquote:
dat wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:31 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Dat is dan pas over een hele poos.
[ afbeelding ]
Ik maak me er wel zorgen om, maar ik acht dat de kans zeer klein.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:31 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
wat is de kans dat dit de eerste en de laatste dag is voor obama?
Michelle Obama that is...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
gadverdamme lelijk wijf in dat geelgroenige jurkje met gifgroene handschoentjes.
Hij lacht als een boer met kiespijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bush kijkt alsof ie naar de tandarts moet.
Die kans is nihil, hij is zwaarder bewaakt dan Guantanamo Bay.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:31 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
wat is de kans dat dit de eerste en de laatste dag is voor obama?
Neuh.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:33 schreef Samsonneke het volgende:
Iemand hier die gelooft dat er bij dit evenement een ernstige aanslag komt?
That's First Lady to you.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
gadverdamme lelijk wijf in dat geelgroenige jurkje met gifgroene handschoentjes.
Dan is het wel zeker iets wat ik later aan mijn kinderen ga vertellen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik maak me er wel zorgen om, maar ik acht dat de kans zeer klein.
Nope.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:33 schreef Samsonneke het volgende:
dame zelf is wel mooi, maar van styling heeft ze nog nooit gehoord.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:33 schreef Samsonneke het volgende:
Samenzweringsfreaks, wellicht.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:33 schreef Samsonneke het volgende:
Het luchtruim boven Washington is zwaarder bewaakt dan de weken na 11 September.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:33 schreef Samsonneke het volgende:
Mode kan me echt geen fluit schelen, maar de pers is juist altijd positief over haar 'stijl'.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:33 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
[..]
dame zelf is wel mooi, maar van styling heeft ze nog nooit gehoord.
Word tijd dat ze het huis ingaat zodat het personeel haar kan kleden.
Ik denk dat Michelle Obama al twee jaar lang geen enkel mantelpakje zelf heeft uigekozen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:33 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
[..]
dame zelf is wel mooi, maar van styling heeft ze nog nooit gehoord.
Word tijd dat ze het huis ingaat zodat het personeel haar kan kleden.
was dat niet ook zo bij kenedy.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het luchtruim boven Washington is zwaarder bewaakt dan de weken na 11 September. Straaljagers, F16's, de hele Air Force One staat alert.
Iedereen die ook maar binnen een straal van 1 km van Obama komt, wordt gecontroleerd op explosieven. No way dat een aanslag mogelijk is.
Niet bepaald.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:36 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
[..]
was dat niet ook zo bij kenedy.
het is echt oerlelijk dat groen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat Michelle Obama al twee jaar lang geen enkel mantelpakje zelf heeft uigekozen.
Daar zijn allemaal adviseurs voor.
Die zat in een open auto.... doe eens een gok...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:36 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
[..]
Nee, niet te vergelijken met dit.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:36 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
[..]
Je weet dat Air Force One de designation is voor het vliegtuig waar de President inzit he? Dat kan ook de Cessna zijn waarmee hij een keertje gaat stuntvliegen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het luchtruim boven Washington is zwaarder bewaakt dan de weken na 11 September.
Straaljagers, F16's, de hele Air Force One staat alert.
er liep genoeg beveiliging om heen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die zat in een open auto.... doe eens een gok...
In die rolstoel is het net Dr. Strangelove.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:35 schreef venomsnake het volgende:
daar heb je Cheney, de echte leider van de VS de afgelopen 8 jaar.
Well, he sure do love them bombs.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In die rolstoel is het net Dr. Strangelove.
South Parkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:37 schreef Wheelgunner het volgende:
Al Gore is er om Obama te beschermen tegen manbearpig.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alle vliegtuigen, straaljagers en andere luchtvoertuigen betrof die in het bezit zijn van de Amerikaanse overheid.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je weet dat Air Force One de designation is voor het vliegtuig waar de President inzit he? Dat kan ook de Cessna zijn waarmee hij een keertje gaat stuntvliegen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die mannetjes in die jassen tochquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:40 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Weet je niet wat de secret service is?
Ik schakel net over.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:39 schreef Shoombak het volgende:
Wat een slechte uitzending bij de NOS
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:40 schreef Espabilado het volgende:
Obama ziet er uit alsof ie stijf staat van de drugsen nerveus als de pest.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alle vliegtuigen, straaljagers en andere luchtvoertuigen betrof die in het bezit zijn van de Amerikaanse overheid.
Idd, ben maar weer overgeschakeld op nosquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:36 schreef Susi het volgende:
CNN stream hapert
Nooit gezienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die mannetjes in die jassen toch
Onder andere.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die mannetjes in die jassen toch
maakt toch allemaal niet uit.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat schema klopt nu al lang niet meer.
Zend in Nederland CNN het niet uit?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:39 schreef Shoombak het volgende:
Wat een slechte uitzending bij de NOS
Nee, dan zou je het hebben over de US Air Force (uitgezonderd de vliegtuigen van ministeries, secret service, cia, fbi, marine, mariniers, landmacht, enz enz enz).quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alle vliegtuigen, straaljagers en andere luchtvoertuigen betrof die in het bezit zijn van de Amerikaanse overheid.
http://pages.tvunetworks.com/channels/quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand met een FOX / NBC / ABC stream link?
quote:Werd Hitler ook niet zo onthaald?
Kijk wat dat met de wereld heeft gedaan!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen klappertjes zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |