quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:28 schreef Wheelgunner het volgende:
Houd die dochtertjes uit de buurt van Bill...
Dat is dan pas over een hele poos.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:27 schreef JJH het volgende:
Hersinspinsel: Zou een van de dochters van Obama de eerst vrouwelijke zwarte president worden?
Niet doen gewoon naar CNNquote:
dat wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:31 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Dat is dan pas over een hele poos.
[ afbeelding ]
Ik maak me er wel zorgen om, maar ik acht dat de kans zeer klein.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:31 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
wat is de kans dat dit de eerste en de laatste dag is voor obama?
Michelle Obama that is...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
gadverdamme lelijk wijf in dat geelgroenige jurkje met gifgroene handschoentjes.
Hij lacht als een boer met kiespijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bush kijkt alsof ie naar de tandarts moet.
Die kans is nihil, hij is zwaarder bewaakt dan Guantanamo Bay.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:31 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
wat is de kans dat dit de eerste en de laatste dag is voor obama?
Neuh.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:33 schreef Samsonneke het volgende:
Iemand hier die gelooft dat er bij dit evenement een ernstige aanslag komt?
That's First Lady to you.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
gadverdamme lelijk wijf in dat geelgroenige jurkje met gifgroene handschoentjes.
Dan is het wel zeker iets wat ik later aan mijn kinderen ga vertellen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik maak me er wel zorgen om, maar ik acht dat de kans zeer klein.
Nope.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:33 schreef Samsonneke het volgende:
dame zelf is wel mooi, maar van styling heeft ze nog nooit gehoord.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:33 schreef Samsonneke het volgende:
Samenzweringsfreaks, wellicht.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:33 schreef Samsonneke het volgende:
Het luchtruim boven Washington is zwaarder bewaakt dan de weken na 11 September.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:33 schreef Samsonneke het volgende:
Mode kan me echt geen fluit schelen, maar de pers is juist altijd positief over haar 'stijl'.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:33 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
[..]
dame zelf is wel mooi, maar van styling heeft ze nog nooit gehoord.
Word tijd dat ze het huis ingaat zodat het personeel haar kan kleden.
Ik denk dat Michelle Obama al twee jaar lang geen enkel mantelpakje zelf heeft uigekozen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:33 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
[..]
dame zelf is wel mooi, maar van styling heeft ze nog nooit gehoord.
Word tijd dat ze het huis ingaat zodat het personeel haar kan kleden.
was dat niet ook zo bij kenedy.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het luchtruim boven Washington is zwaarder bewaakt dan de weken na 11 September. Straaljagers, F16's, de hele Air Force One staat alert.
Iedereen die ook maar binnen een straal van 1 km van Obama komt, wordt gecontroleerd op explosieven. No way dat een aanslag mogelijk is.
Niet bepaald.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:36 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
[..]
was dat niet ook zo bij kenedy.
het is echt oerlelijk dat groen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat Michelle Obama al twee jaar lang geen enkel mantelpakje zelf heeft uigekozen.
Daar zijn allemaal adviseurs voor.
Die zat in een open auto.... doe eens een gok...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:36 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
[..]
Nee, niet te vergelijken met dit.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:36 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
[..]
Je weet dat Air Force One de designation is voor het vliegtuig waar de President inzit he? Dat kan ook de Cessna zijn waarmee hij een keertje gaat stuntvliegen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het luchtruim boven Washington is zwaarder bewaakt dan de weken na 11 September.
Straaljagers, F16's, de hele Air Force One staat alert.
er liep genoeg beveiliging om heen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die zat in een open auto.... doe eens een gok...
In die rolstoel is het net Dr. Strangelove.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:35 schreef venomsnake het volgende:
daar heb je Cheney, de echte leider van de VS de afgelopen 8 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |