Ja sorry geluid doet het niet.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:28 schreef Wheelgunner het volgende:
Houd die dochtertjes uit de buurt van Bill...
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:28 schreef Wheelgunner het volgende:
Houd die dochtertjes uit de buurt van Bill...
Dat is dan pas over een hele poos.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:27 schreef JJH het volgende:
Hersinspinsel: Zou een van de dochters van Obama de eerst vrouwelijke zwarte president worden?
Niet doen gewoon naar CNNquote:
dat wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:31 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Dat is dan pas over een hele poos.
[ afbeelding ]
Ik maak me er wel zorgen om, maar ik acht dat de kans zeer klein.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:31 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
wat is de kans dat dit de eerste en de laatste dag is voor obama?
Michelle Obama that is...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
gadverdamme lelijk wijf in dat geelgroenige jurkje met gifgroene handschoentjes.
Hij lacht als een boer met kiespijn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bush kijkt alsof ie naar de tandarts moet.
Die kans is nihil, hij is zwaarder bewaakt dan Guantanamo Bay.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:31 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
wat is de kans dat dit de eerste en de laatste dag is voor obama?
Neuh.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:33 schreef Samsonneke het volgende:
Iemand hier die gelooft dat er bij dit evenement een ernstige aanslag komt?
That's First Lady to you.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:32 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
gadverdamme lelijk wijf in dat geelgroenige jurkje met gifgroene handschoentjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |