Ik zit rondjes te springen rond mijn tafel op dit moment.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:13 schreef DJ_Ryow het volgende:
zo bijzonder is het ook weer niet hè? t'is gewoon een ceremonie en een mooie speech. sommigen maken het wel heel bont..
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zit rondjes te springen rond mijn tafel op dit moment.
Die wordt dit jaar dan ook 85 ...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hmmm Bush senior loopt niet zo soepeltjes meer.
Christopher Lee is ook ongeveer zo oud en die is nog zo fris als een hoentje.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die wordt dit jaar dan ook 85 ...
True, het is me alleen nooit eerder zo opgevallen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die wordt dit jaar dan ook 85 ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Mja, ik denk dat zo goed als heel Noord Amerika kijkt, Zuid Amerika zullen ook wel miljoenen mensen het volgen, Europa en Azië zijn thuis of bijna thuis, evenals Australië.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mwa... ik denk dat je dat soort uitspraken van Wolf Blitzer met een korreltje zout moet nemen.
Wel een broer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:15 schreef DrDentz het volgende:
Heeft Bush Jr ook een zoon met presidentsambities?
Of het matties zijn weet ik niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:17 schreef Dos37 het volgende:
Bush sr. en Clinton zijn echt matties voor het leven raar eigenlijk
Uiteraard, maar dat is op die leeftijd toch eerder de uitzondering dan de regel hé ...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Christopher Lee is ook ongeveer zo oud en die is nog zo fris als een hoentje.
Weet jij iets wat wij niet weten?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:19 schreef JJH het volgende:
Nu komen officieel de nog levende ex presidenten naar buiten.
Wat weet ik?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Weet jij iets wat wij niet weten?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:21 schreef Dagonet het volgende:
George Bush sr ziet er met z'n 85 jaar trouwens kwieker uit dan Dick Cheney..
Al een eeuwigheid op CNN. Ik heb hem al een paar uur aanstaan in ieder gevalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:23 schreef Espabilado het volgende:
Hm ik dacht dat het om 17:30 zou beginnenHoe lang is de show al bezig?
Lekkere dochters van Bush
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:22 schreef Toad het volgende:
Die CNN-ers zijn ook niet helemaal zichzelf, ze maken wel erg veel schoonheidsfoutjes...
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:21 schreef venomsnake het volgende:
Zo, de pizza is net bezorgd..
Met pizza op schoot kijken
Wist dat ik niet moest afgaan op tijden genoemd in NLse pers.. die gaan natuurlijk alleen uit van de NOS e.d.... ik kijk altijd CNN met dit soort dingen... fuck NLse amateur-tvquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Al een eeuwigheid op CNN. Ik heb hem al een paar uur aanstaan in ieder geval
Nee moeder van Michelle obamaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:26 schreef rtlnieuwsrulez het volgende:
is dat de vrouw met de dochters van obama?
Ja sorry geluid doet het niet.quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:28 schreef Wheelgunner het volgende:
Houd die dochtertjes uit de buurt van Bill...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |