"We don't take kindly to your type around here"quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:00 schreef CeeJee het volgende:
Vent bij de poort: Wie bent u, heeft u een afspraak ?
Die zijn al sinds vanmorgen vroeg live aan het uitzenden.quote:
Nu al kippenvel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:03 schreef JJH het volgende:
Moet je het publiek straks horen als Obama naar buiten komt.
Mwa... ik denk dat je dat soort uitspraken van Wolf Blitzer met een korreltje zout moet nemen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:09 schreef Dagonet het volgende:
Volgens CNN grote kans dat dit het meest bekeken tv-uitzending ooit wordt. Wereldwijd.
Dus ze verwachten meer dan een miljard kijkers, over alle zenders..
(Openingceremonie OS 2008 werd bekeken door 1 miljard kijkers, waarvan 850 miljoen uit China)
Gaan ze niet halen denk ik, half china zit nu niet te kijken...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:09 schreef Dagonet het volgende:
Volgens CNN grote kans dat dit het meest bekeken tv-uitzending ooit wordt. Wereldwijd.
Dus ze verwachten meer dan een miljard kijkers, over alle zenders..
(Openingceremonie OS 2008 werd bekeken door 1 miljard kijkers, waarvan 850 miljoen uit China)
In Amerika is de best bekeken uitzending ooit de laatste uitzending van MASHquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:09 schreef Dagonet het volgende:
Je zit er niet ver naastquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:10 schreef Asskicker14 het volgende:
VERDOMME, dit moment ga ik later aan mijn kind(eren) vertellen. Dit wordt het Martin Luther King moment van deze eeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |