Ik mag toch hopen dat ze de boel onder controle hebben. Zouden ze zoiets groots trouwens op het laatste moment afblazen, mocht er dreiging zijn? Ligt er een Plan B klaar?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:34 schreef Dagonet het volgende:
In de stad zijn behalve 1000 FBI agenten, enkele honderden US Secret Service agenten, iets van 7000 politieagenten ook nog eens 10.000 man van de National Guard met nog eens 20.000 soldaten op standby vlakbij.
En terecht, met een grove aanslag heb je de VS onthoofd: de president, de vicepresident, de voorzitter van de senaat, de uitgaande president en vicepresident, een sloot expresidenten en ex-vp's, ministers, toekomstige ministers, senatoren en congressmen.
Vast wel, er zullen wel een paar ministers elders in het land zijn zodat zij de stoel kunnen vullen indien nodig.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze de boel onder controle hebben. Zouden ze zoiets groots trouwens op het laatste moment afblazen, mocht er dreiging zijn? Ligt er een Plan B klaar?
Ja.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze de boel onder controle hebben. Zouden ze zoiets groots trouwens op het laatste moment afblazen, mocht er dreiging zijn? Ligt er een Plan B klaar?
Kijk aan, had eigenlijk ook niet anders verwachtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vast wel, er zullen wel een paar ministers elders in het land zijn zodat zij de stoel kunnen vullen indien nodig.
En Biden wordt een half uur eerder ingezworen dan Obama en ik vraag me af of hij in de buurt is op Obama's moment. Ik schat dat hij ergens aan de rand zal staan, mócht er wat gebeuren, dan hebben ze iig een vice-president die in kan stappen.
Robert Gates is er tijdens de inauguratie niet bij. Mocht er iets mislopen dan is hij volgens mij degene die voorlopig de baas is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vast wel, er zullen wel een paar ministers elders in het land zijn zodat zij de stoel kunnen vullen indien nodig.
En Biden wordt een half uur eerder ingezworen dan Obama en ik vraag me af of hij in de buurt is op Obama's moment. Ik schat dat hij ergens aan de rand zal staan, mócht er wat gebeuren, dan hebben ze iig een vice-president die in kan stappen.
Ik heb gelezen dat het een republikein in het kabinet van Obama (kan het Robert Gates zijn?) zou zijn die de hoogste functionaris is die niet aanwezig zal zijn bij de inauguratie.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Moet er wel een rouwende japanner een vliegtuig kapen en in het kapitool parkeren.quote:
Dat was Cheney dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef JJH het volgende:
Cheney in een rolstoel
Rug vberdraaid tijden het verhuizen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef Wheelgunner het volgende:
Hopen dat er geen shotgun bij de hand is, anders komt Biden niet levend uit die limo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |