quote:
Zoiets jaquote:Op maandag 19 januari 2009 15:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
De deur is open,
hij is dus niet dicht.
sorry.. ik ben te flauw
Neequote:Op maandag 19 januari 2009 16:07 schreef Psychonikeo het volgende:
is het erg gek als ik er nu zelf misselijk van wordt?
En die andere aanvulling?quote:
uhm.. voor zover ik het bijgehouden heb wel geloof ikquote:Op maandag 19 januari 2009 16:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee![]()
Degene die toen vrijgezel waren zijn die nog steeds vrijgezel..
En visa versa?
van jou heb ik het alleen niet bijgehouden. Zie in je fotoboek geen relatie, maar weet eigenlijk niet meer of dat toen wel zo wasquote:
Foei!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:07 schreef Psychonikeo het volgende:
is het erg gek als ik er nu zelf misselijk van wordt?
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.. Een stomme fout
Een plaagstootje moet kunnen lieverd.quote:
Hij?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.. Een stomme fout
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een plaagstootje moet kunnen lieverd.
haha.. dan heb je nog niet genoeg posts van hem gezienquote:Op maandag 19 januari 2009 16:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij?
Op een of andere manier dacht ik altijd dat bootje een vrouw was
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad.. je kan veel van paula vinden.. maar een lieverd
ja die zegt niet alleen boe, die heeft een vla met koeienvlekken speciaal voor echte lekkerbekken.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij?
Op een of andere manier dacht ik altijd dat bootje een vrouw was
Hoe kan je op internet dan?quote:
Je hebt Nico verdrevenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:39 schreef Californium het volgende:ik zie nu pas dat ik je ondertitel ben
Teveel plek innemen in mijn signature waardoor jij er niet inpaste.quote:
Ttja, succes met zoeken. je hebt een paar honderd deeltjes door te spittenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:43 schreef Californium het volgende:
heeft iemand ooit over mij een vage opmerkinge gemaakt voor in mijn sig
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Teveel plek innemen in mijn signature waardoor jij er niet inpaste.
Jij en vaag.. onmogelijk!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:43 schreef Californium het volgende:
het was ook mijn eerste sigquote:Op maandag 19 januari 2009 16:44 schreef Californium het volgende:
dit is mijn eerste sig volgens mij
![]()
maakt me een beetje trots![]()
Sorry Nico, pussy be4 bro'squote:
Ik heb iig nog nooit een opmerking gemaakt die vaag genoeg is om je sig te halen.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:43 schreef Californium het volgende:
mooi kut..quote:Op maandag 19 januari 2009 17:06 schreef Californium het volgende:
klopt ook welik ben tof genoeg van mezelf
![]()
ik moet trouwens dadelijk nog naar de winkel
doe dus altijd 1 keer in de week boodschappen en dat was zaterdag en had ik bloemkool gekocht... maak ik gister het zakje open... helemaal bruinwas nog goed tot woensdag
nu moet ik dus wat groente halen
grote meid.. fijne avond!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:22 schreef Californium het volgende:
zo! vragenlijst ingevuld en opgestuurd!nu naar huis
Whats up beep?quote:
dompertquote:Op maandag 19 januari 2009 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
En ze was er niet vandaag
aju met 'n du!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:49 schreef Puala het volgende:
Zo, tijd voor ehbo, fijne avond nog iedereen![]()
best wel. Nu maar hopen dat ze er morgen wel is.quote:
Das niet zo mooiquote:Op maandag 19 januari 2009 18:52 schreef eer-ik het volgende:
Godver kinders, ik verveel me het apezuur.
jawel.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
best wel. Nu maar hopen dat ze er morgen wel is.
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jawel.
blijf anders wachten op de bus tot ze er wel is
Ja fuck ik wil het wetenquote:
quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben nu competitie badminton spelen
moet je een darwin award?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:16 schreef Bravebart het volgende:
Godver, ik heb me net fiks in mn kin gesnedenEcht weer op een Bart-manier
Ik had zo superlekkere quiche gemaakt, zo lekker dat ik wel even het mes waarmee ik hem gesneden had af zou likken
Dus ik heel rustig langs de zijkant, zodat ik niet in mn tong sneed
Maar ik had even niet bedacht dat een mes niet verdwijnt als je eraan likt, dus vervolgens sneed ik heel fijn in mn kin
En die is prima doorbloed kan ik jullie vertellen... En toen moest ik nog eten
Zo simpel gaat dat niet met een trekkende kinwond
Echt, hoe krijg je het voor elkaarquote:Op maandag 19 januari 2009 19:16 schreef Bravebart het volgende:
Godver, ik heb me net fiks in mn kin gesneden
Dan moet ie dood zijn..quote:
Ik zal maar niet over het OV hier beginnen zeker?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:20 schreef PieterBas het volgende:
[KLB]
Bus 86 Schiedam - Den Haag Leyenburg in de avondspits
Subklacht Schiedam![]()
[/KLB]
Daar zit geen geldbedrag aan verbonden he?quote:
Begin maar... Ik haak wel in.. met mijn helse OV verhaal.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal maar niet over het OV hier beginnen zeker?
Ja dat vraag ik me ook nog steeds afquote:
nee, niet bepaald neequote:Op maandag 19 januari 2009 19:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar zit geen geldbedrag aan verbonden he?
Ook niet voor de nabestaanden?quote:
Ik reis dus van hier naar Vlissingen, elke dag. Dat doe je met de auto in 3 kwartier.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Begin maar... Ik haak wel in.. met mijn helse OV verhaal.
Niet flauwvallen hèquote:Op maandag 19 januari 2009 19:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook nog steeds afIk ben er helemaal licht in mn hoofd van
Ouwe laffebek die ik ben ;')
Ik heb daarna nog gegeten en gedronken he, dus ik kan er wel ff tegenquote:Op maandag 19 januari 2009 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet flauwvallen hè
Heb het al een paar keer gezien dat mensen niet meteen, maar na een minuut of 10 flauwvielen
Whehequote:Op maandag 19 januari 2009 19:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nope.
die moeten het met een belachelijkmaking van hun gezinslid doen
ik heb nog nooit iemand zien flauwvallen.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet flauwvallen hè
Heb het al een paar keer gezien dat mensen niet meteen, maar na een minuut of 10 flauwvielen
Ik ook nietquote:Op maandag 19 januari 2009 19:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand zien flauwvallen.
Om 16.55 ging ik van Capelle aan den Ijssel.. Rivium... met zo'n half brakke Parkshuttle.. Dit zijn.. nou ja radiografische pendelbusjes, met ruimte voor 12 man... Er stonden al 14 man voor de halte. Ik met mijn ranke lichaam er door heen gemanoeuvreerd en snel een zitplaatsje bemachtigd..quote:Op maandag 19 januari 2009 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik reis dus van hier naar Vlissingen, elke dag. Dat doe je met de auto in 3 kwartier.
Ben vanmiddag om 13.45 uur weggegaan, via Goes naar Vlissingen. Ik kom om 13.24 uur met de bus in Goes, trein vertrekt om 13.22 uurDus ruim 20 minuten staan wachten en om iets voor half 3 op school.
Terug de trein van 17.15 = 17.37 in Goes, bus gaat om 17.35Dus half uur wachten en om 18.40 uur thuis
Heb het ook nog nooit gezien, maar op mn werk wel een keer meisje geweest die gebeten werd door een hamster. Ik pleister plakken, zij weer weg, lag ze buiten op de parkeerplaatsquote:Op maandag 19 januari 2009 19:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die zal wel wat gevonden hebben en de kopieermachine een grote beurt gevenquote:Op maandag 19 januari 2009 19:36 schreef Houniet het volgende:
Is Luctort al terug? Ik wil het over vrouwen hebben.
Mij wel een keer gebeurd.. maar was ook een paar centiliters kwijt..quote:Op maandag 19 januari 2009 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet flauwvallen hè
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die zal wel wat gevonden hebben en de kopieermachine een grote beurt geven
Gisteren ging het over.. vrouwen nemen op het werk... en waar het eventueel mogelijk was.. bijvoorbeeld in het kopieerhok.quote:
Eet je dat als ontbijt?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:38 schreef The_Dean het volgende:
Goed bezig Bart
Dan speel ik het zo wel op safe met mijn ontbijt, broodje hamburger en broodje ham/kaas/kipkerrie.
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:43 schreef The_Dean het volgende:
Ja
Denk dat ik die hamburger wel ná mijn werk neem overigens
whehe.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb het ook nog nooit gezien, maar op mn werk wel een keer meisje geweest die gebeten werd door een hamster. Ik pleister plakken, zij weer weg, lag ze buiten op de parkeerplaats
OCÉ kopieermachines zijn koningsquote:Op maandag 19 januari 2009 19:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gisteren ging het over.. vrouwen nemen op het werk... en waar het eventueel mogelijk was.. bijvoorbeeld in het kopieerhok.
Zo klopt ie ookquote:Op maandag 19 januari 2009 19:49 schreef Houniet het volgende:
Dus Luctort wil het nog wel eens in een kopieerhok doen?
Mevrouw, wat praat u moeilijk, bent u soms de gebeten hondquote:Op maandag 19 januari 2009 19:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn collega er heen, zij zegt: "Ik ben gewond", hij verstond "Ik zoek m'n hond". Chaos alom![]()
Ik heb het eens een vriendin van me zien overkomen in de kroeg, niet echt prettig. Vooral niet als vervolgens iedereen (de kroeg was redelijk gevuld) een beetje stom gaat staan kijken en vooral niet even, ik noem maar iets, een deur open houdt als ik probeer met haar naar buiten te komen.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 'm wel ga missen.quote:"I'm telling you there's an enemy that would like to attack America, Americans, again. There just is. That's the reality of the world. And I wish him all the very best."—Washington, D.C., Jan. 12, 2009
Why?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:49 schreef Houniet het volgende:
Ik nog een keer op school op de wc's.
En wie bent u dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
jullie gaan bijna nog harder dan de Slank-topics in LIF
Ga maar eens uitgebreid koken, heb je wat te doenquote:
ik sta met mn icoontje zelfs als eerste in de oP man!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:01 schreef Piles het volgende:
[..]
En wie bent u dan?
[..]
Ga maar eens uitgebreid koken, heb je wat te doen
neh, geen zin in...quote:Op maandag 19 januari 2009 20:01 schreef Piles het volgende:
[..]
En wie bent u dan?
[..]
Ga maar eens uitgebreid koken, heb je wat te doen
Ja joh, check de PIquote:Op maandag 19 januari 2009 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik sta met mn icoontje zelfs als eerste in de oP man!
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:01 schreef eer-ik het volgende:
neh, geen zin in...
ik heb ook niks in huis.
moet sowieso eten halen.
denk dat ik maar een pizza bestel
oh, wtf.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik sta met mn icoontje zelfs als eerste in de oP man!
Bush had wel een paar briljante missers tijdens zijn speech.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bushisms:
[..]
Ik denk dat ik 'm wel ga missen.
Dat lijkt me zo master, die spanning omdat er zomaar iemand anders binnen kan komenquote:
ja, want dat heb je niet in die printerhokken...quote:Op maandag 19 januari 2009 20:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo master, die spanning omdat er zomaar iemand anders binnen kan komen.
Dat wel uiteraard. Maar daar zou ik niet de wc voor uitkiezenquote:Op maandag 19 januari 2009 20:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo master, die spanning omdat er zomaar iemand anders binnen kan komen.
De printers staan vaak midden op de gang in scholenquote:Op maandag 19 januari 2009 20:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, want dat heb je niet in die printerhokken...
sorryquote:Op maandag 19 januari 2009 20:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, wtf.
je had eerst een heel andere UI.
Grootspraakquote:Op maandag 19 januari 2009 20:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wel uiteraard. Maar daar zou ik niet de wc voor uitkiezen.
Projectlokaal is ook spannend![]()
![]()
Niet eensquote:
Inderdaadquote:Op maandag 19 januari 2009 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
De printers staan vaak midden op de gang in scholen.
Waarschijnlijk iets TE spannend.
Jo.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:06 schreef eer-ik het volgende:
houniet doe eens msn.
Of slaapkamersquote:Op maandag 19 januari 2009 20:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad!
Maar lokalen of kleedkamers kunnen ook!
Er zijn boeken vol mee verschenen en op www.slate.com kun je veel vinden.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bush had wel een paar briljante missers tijdens zijn speech.
ik let 9 van de 10 keer ook op UI's hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 20:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geeft niet, alleen die UI was wel een goed herkenningspunt
This is going to be... Legen-wait for it - dary!!!quote:
Nee, het is nog steeds Stage SC, maar dan met een andere naamquote:Op maandag 19 januari 2009 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en het is de SES SC, niet meer de Stage SC
Je bent de enigequote:Op maandag 19 januari 2009 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
heul nie
want ik postte niet in de Stage SC en wel in de SES SCen nu het SES is hier, post ik hier ook, lekker puh
dus is het de SES SC
Tja, dat gevoel had ik vanmorgen ookquote:Op maandag 19 januari 2009 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb net weer 3 zinnen aan mn scriptie toegevoegd
goed bezig
zijn er meer dan 3 zinnen bijgekomen sinds die tijd?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja, dat gevoel had ik vanmorgen ook
4..quote:Op maandag 19 januari 2009 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zijn er meer dan 3 zinnen bijgekomen sinds die tijd?
Hoezo dat?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:23 schreef PieterBas het volgende:
Maar kan een flink gedeelte van mijn scriptie vervangen/aanpassen.
was te technisch en zat te weinig structuur in.quote:
Das mooi bagger dusquote:Op maandag 19 januari 2009 21:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
was te technisch en zat te weinig structuur in.
en ik had teveel wikipedia als bron gebruikt.. maar dat was ik het ook mee eens.quote:
Ja, die heb ik dus ook moeten invullen.. en ze gaan er waarschijnlijk niet eens naar vragen.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Competenties.
22 pagina's vol met een tabel waarin ik moet aangeven welke competenties ik behaald heb of ga behalen tijdens mijn afstudeerstage.
Dat mag ik binnenkort ook weer doenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Competenties.
22 pagina's vol met een tabel waarin ik moet aangeven welke competenties ik behaald heb of ga behalen tijdens mijn afstudeerstage.
Vorige keer moest het ook, voor de vorige stage. Volgens mij hebben ze het toen maar laten zitten na veel commentaar op de gigantische hoeveelheid onzin die ik moet invullen, zowel voor als tijdens de stage. Maar ik denk dat ze dat nu niet zullen doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, die heb ik dus ook moeten invullen.. en ze gaan er waarschijnlijk niet eens naar vragen.
Zit jij stiekem ook op de HZ ofzo?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vorige keer moest het ook, voor de vorige stage. Volgens mij hebben ze het toen maar laten zitten na veel commentaar op de gigantische hoeveelheid onzin die ik moet invullen, zowel voor als tijdens de stage. Maar ik denk dat ze dat nu niet zullen doen.
Dit is de hernoemde STAGE SCquote:Op maandag 19 januari 2009 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
heul nie
want ik postte niet in de Stage SC en wel in de SES SCen nu het SES is hier, post ik hier ook, lekker puh
dus is het de SES SC
hernoemd is dus niet meer Stage, maar SES, omdat het nu zo heetquote:Op maandag 19 januari 2009 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit is de hernoemde STAGE SC.
Welkom in de hernoemde stage SC MoBlo
jaquote:Op maandag 19 januari 2009 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
heel SES?
er moeten wel leukere topics, komen, ik heb zo m'n best gedaan, maar de topiclijst blijft vrij leeg
Kijk eens buiten SES, zoveel leuksquote:Op maandag 19 januari 2009 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
heel SES?
er moeten wel leukere topics, komen, ik heb zo m'n best gedaan, maar de topiclijst blijft vrij leeg
Stiekem niet. Wat is de HZ?quote:
Bij ons is niks geschrapt, de meeste mensen hebben het gewoon moeten doen. Maar de meeste studenten hebben waarschijnlijk niet geklaagd, ik heb de hele bijeenkomst bij alle nutteloze verslagen/documenten gevraagd waarom ik daar mijn tijd aan zou besteden tijdens de stage. Daar was lang niet altijd een antwoord op te bedenken.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Hogeschool Zeeland
Bij ons is vorig jaar ook veel geschrapt omdat het veel te veel was
Tofquote:Op maandag 19 januari 2009 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Jongens!!! wat vinden we van deze avatar?![]()
Helemaal mee eens.quote:
Spookjesquote:Op maandag 19 januari 2009 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Jongens!!! wat vinden we van deze avatar?![]()
Dat hebben wij als klas ook een keer aangekaart.. maar nooit een definitief antwoord opgekregen.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bij ons is niks geschrapt, de meeste mensen hebben het gewoon moeten doen. Maar de meeste studenten hebben waarschijnlijk niet geklaagd, ik heb de hele bijeenkomst bij alle nutteloze verslagen/documenten gevraagd waarom ik daar mijn tijd aan zou besteden tijdens de stage. Daar was lang niet altijd een antwoord op te bedenken.
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja he, ik wist niet dat ik die nog kon krijgen.
Ziet er godver niet uit.
Ik geloof dat ik geen idee heb waar je het over hebt, maar ik ben het onverminderd eens met je vorige post.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja he, ik wist niet dat ik die nog kon krijgen.
Ziet er godver niet uit.
Nou ja, weinig verschil met hier dus, alleen waren ze mijn gezeik waarschijnlijk gewoon zat.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat hebben wij als klas ook een keer aangekaart.. maar nooit een definitief antwoord opgekregen.
Ik heb een unit op m'n lipquote:Op maandag 19 januari 2009 22:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik geen idee heb waar je het over hebt, maar ik ben het onverminderd eens met je vorige post.
Waarom dan?quote:
Ah, dat is vervelend.quote:
Wat voor unitquote:
omdat ik het haat als ik een puistje op m'n lip heb.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom dan?Wat is er zo erg aan?
Irritant. Eraf slopenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso.
opbokken met dat ding
[..]
puist dus.
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
omdat ik het haat als ik een puistje op m'n lip heb.
HEt voelt kut, het ziet er gaar uit en bla.
moet gewoon weg.
Haha, nee, daar had ik et niet overquote:Op maandag 19 januari 2009 22:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]ik dacht dat je doelde op m'n avatar
*tovert unit weg*
hielp het?
*geeft knuffel als troost*quote:Op maandag 19 januari 2009 22:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, nee, daar had ik et niet over
Maar het heeft ook niet geholpen, helaas
Blijft INHollandquote:Op maandag 19 januari 2009 22:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou ja, weinig verschil met hier dus, alleen waren ze mijn gezeik waarschijnlijk gewoon zat.
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
*geeft knuffel als troost*
Hij zal snel weg zijn
doe maar hard, dan pit ik beterquote:Op maandag 19 januari 2009 22:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zachtjes tikt de regen tegen 't zolderraam.
het ritme van de eenzaamheid..quote:Op maandag 19 januari 2009 22:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zachtjes tikt de regen tegen 't zolderraam.
Ja maar.. wie waar.. hoe en dergelijke kan al welquote:Op maandag 19 januari 2009 22:29 schreef eer-ik het volgende:
valt nog niks over te vertellen, date is nog niet geweest
Ja, ellende.quote:
Van mij mag het, ik heb er ook weinig last van.quote:
Ja, maar laten we niet vergeten dat het van Rob de Nijs is. Ik wil niet op mijn geweten hebben dat mensen dat liedje straks in hun hoofd hebben, dus hield ik het bij 1 zin.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het ritme van de eenzaamheid..
toch?
Had dat even eerder bedacht!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, maar laten we niet vergeten dat het van Rob de Nijs is. Ik wil niet op mijn geweten hebben dat mensen dat liedje straks in hun hoofd hebben, dus hield ik het bij 1 zin.
Sorry.quote:
Hogescholen in Nederlandquote:Op maandag 19 januari 2009 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat het bij alle instellingen zo is
ik weet niet wat ze had als oudequote:Op maandag 19 januari 2009 22:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Je nieuwe icon lijkt nu wel op de oude van Puala trouwens
Ik blijf effe geheimzinnig doenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja maar.. wie waar.. hoe en dergelijke kan al wel
Dat was het logo van Flugelquote:Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik weet niet wat ze had als oude
Ook iets met wit en rozequote:Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik weet niet wat ze had als oude
Ik vind dat altijd superchill.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Van mij mag het, ik heb er ook weinig last van.
[..]
Ja, maar laten we niet vergeten dat het van Rob de Nijs is. Ik wil niet op mijn geweten hebben dat mensen dat liedje straks in hun hoofd hebben, dus hield ik het bij 1 zin.
flugel lijkt hier toch niet op? of eig heb ik ook geen flauw ideequote:
Pff.. kan ik weer wat anders gaan zoekenquote:
Verre van.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
flugel lijkt hier toch niet op? of eig heb ik ook geen flauw idee
Nee joh, ben er nu al aangewendquote:Op maandag 19 januari 2009 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pff.. kan ik weer wat anders gaan zoeken
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
flugel lijkt hier toch niet op? of eig heb ik ook geen flauw idee
Zo goed bestudeer ik icons niet, dus ze lijken op elkaarquote:Op maandag 19 januari 2009 22:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
enige overeenkomst is roze
Ja, midden in de nacht, er even wakker van worden en je dan weer omdraaien en verder maffen.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd superchill.
Van die regen die tantu hard tegen je raam aankachelt.
Bietje onweer d'rbij.
heerlijk.
pure magnificence.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, midden in de nacht, er even wakker van worden en je dan weer omdraaien en verder maffen.
Absoluut. Vervelend is het als het 10 minuten voor de wekker gaat gebeurt. Maar rond een uurtje of 3:00 ofzo, niks mis mee.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
pure magnificence.
vooral dat wakker worden, denken: pwn, ik kan nog 5 uur slapen, en dan weer omdraaien is echt goed.
Voor dat gevoel heb ik mijn wekker wel eens om 4 uur snachts gezetquote:Op maandag 19 januari 2009 22:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
pure magnificence.
vooral dat wakker worden, denken: pwn, ik kan nog 5 uur slapen, en dan weer omdraaien is echt goed.
Misschien moet ik dat ook eens doen. Ipv 's ochtends wakker worden en dan tot de mdidag doorslapenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor dat gevoel heb ik mijn wekker wel eens om 4 uur snachts gezet
Dat vind ik sowieso altijd lelijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Absoluut. Vervelend is het als het 10 minuten voor de wekker gaat gebeurt. Maar rond een uurtje of 3:00 ofzo, niks mis mee.
Daarom kijk ik ALTIJD als ik wakker wordt eerst op de wekkerquote:Op maandag 19 januari 2009 22:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso altijd lelijk.
Had dat "vroeger" best vaak, echt iets van 20 seconden voordat je wekker afgaat, wakker worden
dan nog denken: oooh, ik hoef er nog niet uit.
weer omdraaien, en net als je ligt gaat dan de wekker
Daar houden we je aan.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik blijf effe geheimzinnig doen
Van de week meer bericht
Ja hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 22:44 schreef Puala het volgende:
Heeft er hier toevallig iemand verstand van HAVO profiel keuzes? Mijn zusje zit compleet vast en ik heb even wat info nodig..
dat is beetje afhankelijk van wat de vragen zijn ...quote:Op maandag 19 januari 2009 22:44 schreef Puala het volgende:
Heeft er hier toevallig iemand verstand van HAVO profiel keuzes? Mijn zusje zit compleet vast en ik heb even wat info nodig..
Wat is de vraag?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:44 schreef Puala het volgende:
Ehm. Ja. eh. nou. Ik dacht dat alle profielen toegang geven tot de pabo, al zal een C&M of E&M gebruikelijker zijn dan een N&G of N&T.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:46 schreef Puala het volgende:
Mijn zusje zit nu op de MAVO en wilt hierna naar de HAVO toe en daarna naar de PABO. Nu moet ze een profiel hebben op de HAVO waarmee ze dus door kan naar de PABO. Enkel moet ze nu al vakken kiezen voor haar examenvakkenpakket van de MAVO. Dit moet ook weer aansluiten op dat pakket voor de HAVO.
Iemand die hier dus kaas van gegeten heeft?
Ja, volgens mij moest je alles op D-niveau afrondenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:46 schreef Puala het volgende:
Mijn zusje zit nu op de MAVO en wilt hierna naar de HAVO toe en daarna naar de PABO. Nu moet ze een profiel hebben op de HAVO waarmee ze dus door kan naar de PABO. Enkel moet ze nu al vakken kiezen voor haar examenvakkenpakket van de MAVO. Dit moet ook weer aansluiten op dat pakket voor de HAVO.
Iemand die hier dus kaas van gegeten heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |