moet je een darwin award?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:16 schreef Bravebart het volgende:
Godver, ik heb me net fiks in mn kin gesnedenEcht weer op een Bart-manier
Ik had zo superlekkere quiche gemaakt, zo lekker dat ik wel even het mes waarmee ik hem gesneden had af zou likken
Dus ik heel rustig langs de zijkant, zodat ik niet in mn tong sneed
Maar ik had even niet bedacht dat een mes niet verdwijnt als je eraan likt, dus vervolgens sneed ik heel fijn in mn kin
En die is prima doorbloed kan ik jullie vertellen... En toen moest ik nog eten
Zo simpel gaat dat niet met een trekkende kinwond
Echt, hoe krijg je het voor elkaarquote:Op maandag 19 januari 2009 19:16 schreef Bravebart het volgende:
Godver, ik heb me net fiks in mn kin gesneden
Dan moet ie dood zijn..quote:
Ik zal maar niet over het OV hier beginnen zeker?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:20 schreef PieterBas het volgende:
[KLB]
Bus 86 Schiedam - Den Haag Leyenburg in de avondspits
Subklacht Schiedam![]()
[/KLB]
Daar zit geen geldbedrag aan verbonden he?quote:
Begin maar... Ik haak wel in.. met mijn helse OV verhaal.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zal maar niet over het OV hier beginnen zeker?
Ja dat vraag ik me ook nog steeds afquote:
nee, niet bepaald neequote:Op maandag 19 januari 2009 19:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar zit geen geldbedrag aan verbonden he?
Ook niet voor de nabestaanden?quote:
Ik reis dus van hier naar Vlissingen, elke dag. Dat doe je met de auto in 3 kwartier.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Begin maar... Ik haak wel in.. met mijn helse OV verhaal.
Niet flauwvallen hèquote:Op maandag 19 januari 2009 19:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook nog steeds afIk ben er helemaal licht in mn hoofd van
Ouwe laffebek die ik ben ;')
Ik heb daarna nog gegeten en gedronken he, dus ik kan er wel ff tegenquote:Op maandag 19 januari 2009 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet flauwvallen hè
Heb het al een paar keer gezien dat mensen niet meteen, maar na een minuut of 10 flauwvielen
Whehequote:Op maandag 19 januari 2009 19:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nope.
die moeten het met een belachelijkmaking van hun gezinslid doen
ik heb nog nooit iemand zien flauwvallen.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet flauwvallen hè
Heb het al een paar keer gezien dat mensen niet meteen, maar na een minuut of 10 flauwvielen
Ik ook nietquote:Op maandag 19 januari 2009 19:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand zien flauwvallen.
Om 16.55 ging ik van Capelle aan den Ijssel.. Rivium... met zo'n half brakke Parkshuttle.. Dit zijn.. nou ja radiografische pendelbusjes, met ruimte voor 12 man... Er stonden al 14 man voor de halte. Ik met mijn ranke lichaam er door heen gemanoeuvreerd en snel een zitplaatsje bemachtigd..quote:Op maandag 19 januari 2009 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik reis dus van hier naar Vlissingen, elke dag. Dat doe je met de auto in 3 kwartier.
Ben vanmiddag om 13.45 uur weggegaan, via Goes naar Vlissingen. Ik kom om 13.24 uur met de bus in Goes, trein vertrekt om 13.22 uurDus ruim 20 minuten staan wachten en om iets voor half 3 op school.
Terug de trein van 17.15 = 17.37 in Goes, bus gaat om 17.35Dus half uur wachten en om 18.40 uur thuis
Heb het ook nog nooit gezien, maar op mn werk wel een keer meisje geweest die gebeten werd door een hamster. Ik pleister plakken, zij weer weg, lag ze buiten op de parkeerplaatsquote:Op maandag 19 januari 2009 19:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die zal wel wat gevonden hebben en de kopieermachine een grote beurt gevenquote:Op maandag 19 januari 2009 19:36 schreef Houniet het volgende:
Is Luctort al terug? Ik wil het over vrouwen hebben.
Mij wel een keer gebeurd.. maar was ook een paar centiliters kwijt..quote:Op maandag 19 januari 2009 19:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet flauwvallen hè
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die zal wel wat gevonden hebben en de kopieermachine een grote beurt geven
Gisteren ging het over.. vrouwen nemen op het werk... en waar het eventueel mogelijk was.. bijvoorbeeld in het kopieerhok.quote:
Eet je dat als ontbijt?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:38 schreef The_Dean het volgende:
Goed bezig Bart
Dan speel ik het zo wel op safe met mijn ontbijt, broodje hamburger en broodje ham/kaas/kipkerrie.
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:43 schreef The_Dean het volgende:
Ja
Denk dat ik die hamburger wel ná mijn werk neem overigens
whehe.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb het ook nog nooit gezien, maar op mn werk wel een keer meisje geweest die gebeten werd door een hamster. Ik pleister plakken, zij weer weg, lag ze buiten op de parkeerplaats
OCÉ kopieermachines zijn koningsquote:Op maandag 19 januari 2009 19:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gisteren ging het over.. vrouwen nemen op het werk... en waar het eventueel mogelijk was.. bijvoorbeeld in het kopieerhok.
Zo klopt ie ookquote:Op maandag 19 januari 2009 19:49 schreef Houniet het volgende:
Dus Luctort wil het nog wel eens in een kopieerhok doen?
Mevrouw, wat praat u moeilijk, bent u soms de gebeten hondquote:Op maandag 19 januari 2009 19:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn collega er heen, zij zegt: "Ik ben gewond", hij verstond "Ik zoek m'n hond". Chaos alom![]()
Ik heb het eens een vriendin van me zien overkomen in de kroeg, niet echt prettig. Vooral niet als vervolgens iedereen (de kroeg was redelijk gevuld) een beetje stom gaat staan kijken en vooral niet even, ik noem maar iets, een deur open houdt als ik probeer met haar naar buiten te komen.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 'm wel ga missen.quote:"I'm telling you there's an enemy that would like to attack America, Americans, again. There just is. That's the reality of the world. And I wish him all the very best."—Washington, D.C., Jan. 12, 2009
Why?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:49 schreef Houniet het volgende:
Ik nog een keer op school op de wc's.
En wie bent u dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
jullie gaan bijna nog harder dan de Slank-topics in LIF
Ga maar eens uitgebreid koken, heb je wat te doenquote:
ik sta met mn icoontje zelfs als eerste in de oP man!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:01 schreef Piles het volgende:
[..]
En wie bent u dan?
[..]
Ga maar eens uitgebreid koken, heb je wat te doen
neh, geen zin in...quote:Op maandag 19 januari 2009 20:01 schreef Piles het volgende:
[..]
En wie bent u dan?
[..]
Ga maar eens uitgebreid koken, heb je wat te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |