En wie bent u dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
jullie gaan bijna nog harder dan de Slank-topics in LIF
Ga maar eens uitgebreid koken, heb je wat te doenquote:
ik sta met mn icoontje zelfs als eerste in de oP man!quote:Op maandag 19 januari 2009 20:01 schreef Piles het volgende:
[..]
En wie bent u dan?
[..]
Ga maar eens uitgebreid koken, heb je wat te doen
neh, geen zin in...quote:Op maandag 19 januari 2009 20:01 schreef Piles het volgende:
[..]
En wie bent u dan?
[..]
Ga maar eens uitgebreid koken, heb je wat te doen
Ja joh, check de PIquote:Op maandag 19 januari 2009 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik sta met mn icoontje zelfs als eerste in de oP man!
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:01 schreef eer-ik het volgende:
neh, geen zin in...
ik heb ook niks in huis.
moet sowieso eten halen.
denk dat ik maar een pizza bestel
oh, wtf.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik sta met mn icoontje zelfs als eerste in de oP man!
Bush had wel een paar briljante missers tijdens zijn speech.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bushisms:
[..]
Ik denk dat ik 'm wel ga missen.
Dat lijkt me zo master, die spanning omdat er zomaar iemand anders binnen kan komenquote:
ja, want dat heb je niet in die printerhokken...quote:Op maandag 19 januari 2009 20:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo master, die spanning omdat er zomaar iemand anders binnen kan komen.
Dat wel uiteraard. Maar daar zou ik niet de wc voor uitkiezenquote:Op maandag 19 januari 2009 20:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo master, die spanning omdat er zomaar iemand anders binnen kan komen.
De printers staan vaak midden op de gang in scholenquote:Op maandag 19 januari 2009 20:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, want dat heb je niet in die printerhokken...
sorryquote:Op maandag 19 januari 2009 20:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, wtf.
je had eerst een heel andere UI.
Grootspraakquote:Op maandag 19 januari 2009 20:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wel uiteraard. Maar daar zou ik niet de wc voor uitkiezen.
Projectlokaal is ook spannend![]()
![]()
Niet eensquote:
Inderdaadquote:Op maandag 19 januari 2009 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
De printers staan vaak midden op de gang in scholen.
Waarschijnlijk iets TE spannend.
Jo.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:06 schreef eer-ik het volgende:
houniet doe eens msn.
Of slaapkamersquote:Op maandag 19 januari 2009 20:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad!
Maar lokalen of kleedkamers kunnen ook!
Er zijn boeken vol mee verschenen en op www.slate.com kun je veel vinden.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bush had wel een paar briljante missers tijdens zijn speech.
ik let 9 van de 10 keer ook op UI's hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 20:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geeft niet, alleen die UI was wel een goed herkenningspunt
This is going to be... Legen-wait for it - dary!!!quote:
Nee, het is nog steeds Stage SC, maar dan met een andere naamquote:Op maandag 19 januari 2009 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en het is de SES SC, niet meer de Stage SC
Je bent de enigequote:Op maandag 19 januari 2009 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
heul nie
want ik postte niet in de Stage SC en wel in de SES SCen nu het SES is hier, post ik hier ook, lekker puh
dus is het de SES SC
Tja, dat gevoel had ik vanmorgen ookquote:Op maandag 19 januari 2009 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb net weer 3 zinnen aan mn scriptie toegevoegd
goed bezig
zijn er meer dan 3 zinnen bijgekomen sinds die tijd?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja, dat gevoel had ik vanmorgen ook
4..quote:Op maandag 19 januari 2009 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zijn er meer dan 3 zinnen bijgekomen sinds die tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |