hmm.. dan wordt het 'calculate way back'.. klinkt net of je in een ver verleden iets berekend hebtquote:Op maandag 12 januari 2009 16:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn Kramers NE-EN/EN-NE kent alleen way back.
Return routequote:Op maandag 12 januari 2009 16:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik verheug me nu al op die foto
trouwens.. weet iemand de Engelse vertaling voor 'terugweg'? Dus als je een route bepaald hebt en dan de rit terug wil bepalen. Hoe zeg je dat mooi in 1 (of 2) woorden?
Sinds wanneer ben jij weer mod?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:30 schreef Renesite het volgende:
Hoi!
Ik heb een vraagje.
Eigenlijk een voorstel.
Wat nou als deze slowchat -stage gaat? Want het gaat in principe niet helemaal meer over stage. Wel over school enzo. De nummering mag blijven en wij hoeven in die zin daarom niet te modden om jullie wel over stages te laten praten. In die zin krijgen jullie de vrijheid om overal over te praten, en kunnen wij als mods zijnde een nieuwe centrale stage topic openen. De doelgroep om over stages te praten is er namelijk wel.
Stage slowchat = SES slowchat, of breng een naam aan.
SES slowchat (die we nu hebben) gaat sluiten
[centraal] stagelopen = een nieuw topic.
Ik wil dit graag eerst in de groep gooien: kijken of we er wat mee kunnen. Nodeloos hier modden en smilieposts indammen gaat hem gewoon niet worden (met alle respect). Jullie tegen mij in het harnas jagen is al helemaal niet mijn insteek.
Aye?
Sinds de kredietcrisisquote:
Das ook een goeie ja. Google heeft het over Reverse Directions. Dat vind ik Return Route beter.quote:
Het is voor een navigatiesysteem?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. dan wordt het 'calculate way back'.. klinkt net of je in een ver verleden iets berekend hebt
Ik zal eens kijken wat google maps zegt..
Dat is juist het probleemquote:Op maandag 12 januari 2009 16:34 schreef Psychonikeo het volgende:
lijkt me een in ieder geval een goede manier om te communiceren. Ik loop ook geen stage meer en ben gewoon blijven hangen voor de gezelligheid.
Er zijn wel mensen natuurlijk die wel stage lopen, maar het gaat meer over "het leven" enzo.
Hoe zit het met de SES slowchat dan? gebeurd daar wel wat in en hoe denken de mensen die daar veelposten erover? Weet niet of ze het daar zo tof vinden dat wij de boel overnemen?
Zoiets, klagen over het -alweer- koffie halen, slechte stages en hoe daarmee omgaan, hoe ziet een stageverslag er uit en noem het maar opquote:Op maandag 12 januari 2009 16:35 schreef Californium het volgende:
volgens mij was het idee achter stage SC, nooit het idee om (veel) over stage te praten... maar vooral ook om mensen die zich verveelden op stage een uitlaatklep te bieden...
Verder zijn er al niet meer veel mensen hier die stage lopenen is het al en soort van School SC eigenlijk...
Maar ik vraag me af of het veranderen heel veel meer mensen zou trekken naar de SC?
En waar is het centraal topic dan voor bedoeld? vragen oid?
Michelin zegt Return route en Michelin is koning, dusquote:Op maandag 12 januari 2009 16:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Das ook een goeie ja. Google heeft het over Reverse Directions. Dat vind ik Return Route beter.
quote:
Ja, gezellig!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:37 schreef Californium het volgende:
ik heb de SES SC vanmorgen een kick proberen te gevenmaar het is echt dood
waarschijnlijk zal alleen de halve Nijmegen crew hier komen buurten
dan wordt dat hem!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Michelin zegt Return route en Michelin is koning, dus
Ik kan me er ergens wel in vinden. Dan wordt het dus SESSC #763 al volgende?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is juist het probleemdaar gebeurd niets. Een slowchat is wel een mooie basis voor een subforum, daarom willen we er graag wat mee doen. Er veranderd dus niets, er zijn alleen voordelen.
Ik kan me er best in vinden. De meeste van de leden, zijn of klaar met hun studie, of lopen geen stage meer. SES SC is bijna dood en 2 SC's is teveel van het goede.quote:
Gezien de drukte in het SES SC topic zal dat verwaarloosbaar zijn. Wel hopen we erop dat er af en toe wat aanwas komt buurten hier.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:37 schreef Californium het volgende:
ik heb de SES SC vanmorgen een kick proberen te gevenmaar het is echt dood
waarschijnlijk zal alleen de halve Nijmegen crew hier komen buurten
Allemaal dingen die hier besproken zijn, ergo: de huidige situatie is prima. Dat die andere SC kut is, dat is dan heel jammer, maar heeft hier verder niks mee te maken.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:36 schreef Renesite het volgende:
Zoiets, klagen over het -alweer- koffie halen, slechte stages en hoe daarmee omgaan, hoe ziet een stageverslag er uit en noem het maar op.
Gebeurt hier ook al.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gezien de drukte in het SES SC topic zal dat verwaarloosbaar zijn. Wel hopen we erop dat er af en toe wat aanwas komt buurten hier.
Soort van, maar ik hoop dat er niet nog een sticky erbij komtquote:Op maandag 12 januari 2009 16:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan me er best in vinden. De meeste van de leden, zijn of klaar met hun studie, of lopen geen stage meer. SES SC is bijna dood en 2 SC's is teveel van het goede.
Centraal stagelopen wordt dus echt alleen maar stage gerelateerd? Dus hoe kom ik aan mijn stage, etc? Hoe schrijf ik een stage verslag?
Net als bij stel je Alfa en Beta vragen. Aangezien ik dat wel mis..
wmb welquote:Op maandag 12 januari 2009 16:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik kan me er ergens wel in vinden. Dan wordt het dus SESSC #763 al volgende?
Als voorbeeld, meer een vraag topic dan meepraten. De OP wil ik dan wel zo maken dat: 'verveel je je te pletter, probeer *linkje naar SES slowchat*.'quote:Op maandag 12 januari 2009 16:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Allemaal dingen die hier besproken zijn, ergo: de huidige situatie is prima. Dat die andere SC kut is, dat is dan heel jammer, maar heeft hier verder niks mee te maken.
Mee eens. Zeker doordeweeks ging (tegenwoordig wat minder omdat er niet echt veel stagelopers meer zijn) het vrij vaak over stage en al zn perikelen. Volgens mij trek je die huidige stagelopers niet (meer dan nu) door een nieuwe reeks te openenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Allemaal dingen die hier besproken zijn, ergo: de huidige situatie is prima. Dat die andere SC kut is, dat is dan heel jammer, maar heeft hier verder niks mee te maken.
Het zal dan ook niet een slowchat reeks worden, dat zou dan gewoon prima hier gecentraliseerd kunnen worden.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mee eens. Zeker doordeweeks ging (tegenwoordig wat minder omdat er niet echt veel stagelopers meer zijn) het vrij vaak over stage en al zn perikelen. Volgens mij trek je die huidige stagelopers niet (meer dan nu) door een nieuwe reeks te openen
Meer dus een 'heb je een vraag over stagelopen, stel hem hier' topic dus?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als voorbeeld, meer een vraag topic dan meepraten. De OP wil ik dan wel zo maken dat: 'verveel je je te pletter, probeer *linkje naar SES slowchat*.'
Ik snap hemquote:Op maandag 12 januari 2009 16:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het zal dan ook niet een slowchat reeks worden, dat zou dan gewoon prima hier gecentraliseerd kunnen worden.
En dan? Dan heb je deze reeks met een iets andere naam, wat maakt dat uit? Als er mensen behoefte zouden hebben aan een centraal SC topic in SES, waarom wordt in de andere dan niet gepost? Is een goed lopende algemene SC tegenwoordig een doel op zich?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als voorbeeld, meer een vraag topic dan meepraten. De OP wil ik dan wel zo maken dat: 'verveel je je te pletter, probeer *linkje naar SES slowchat*.'
Nog een maandje, dan kom ik weer dagelijks vertellen hoe tof mijn stage is.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mee eens. Zeker doordeweeks ging (tegenwoordig wat minder omdat er niet echt veel stagelopers meer zijn) het vrij vaak over stage en al zn perikelen. Volgens mij trek je die huidige stagelopers niet (meer dan nu) door een nieuwe reeks te openen
Ik heb gisteren gevraagd wie allemaal stagelopen. 4 man. Voor de rest is het hier gewoon een bende toffe users op zich die met elkaar lopen te praten. Punt is: het is niet helemaal meer een stage slowchat. Bij een stage slowchat ga je er vanuit dat het daar dus ook over gaat, net als COS (commentaar op streams) toentertijd in Cant Buy Me Love (mijn god wat een voorbeeld)quote:Op maandag 12 januari 2009 16:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En dan? Dan heb je deze reeks met een iets andere naam, wat maakt dat uit? Als er mensen behoefte zouden hebben aan een centraal SC topic in SES, waarom wordt in de andere dan niet gepost? Is een goed lopende algemene SC tegenwoordig een doel op zich?
dat kan dan mooi in het stage topicquote:Op maandag 12 januari 2009 16:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En dan? Dan heb je deze reeks met een iets andere naam, wat maakt dat uit? Als er mensen behoefte zouden hebben aan een centraal SC topic in SES, waarom wordt in de andere dan niet gepost? Is een goed lopende algemene SC tegenwoordig een doel op zich?
[..]
Nog een maandje, dan kom ik weer dagelijks vertellen hoe tof mijn stage is.
Welke SC gaat dan wel over het onderwerp waar het over zou moeten gaan? Dat zijn er volgens mij 1 op de 10 ofso...quote:Op maandag 12 januari 2009 16:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gevraagd wie allemaal stagelopen. 4 man. Voor de rest is het hier gewoon een bende toffe users op zich die met elkaar lopen te praten. Punt is: het is niet helemaal meer een stage slowchat. Bij een stage slowchat ga je er vanuit dat het daar dus ook over gaat, net als COS (commentaar op streams) toentertijd in Cant Buy Me Love (mijn god wat een voorbeeld)
Omdat het onderwerp niet meer de hoofdlijn is maken we hem algemeen en gooien we het onderwerp stage in een nieuwe vorm.
Ja.. of met een leuke naam ofzoquote:Op maandag 12 januari 2009 16:51 schreef Renesite het volgende:
Wat mij betreft is het volgende topic:
SES SC #763 - new taste! Zero sugar!
ofzo!
Krijgen we dan al dat huidige SES SC volk er gratis bij?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:51 schreef Renesite het volgende:
Wat mij betreft is het volgende topic:
SES SC #763 - new taste! Zero sugar!
ofzo!
PUB = pubersquote:Op maandag 12 januari 2009 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Welke SC gaat dan wel over het onderwerp waar het over zou moeten gaan? Dat zijn er volgens mij 1 op de 10 ofso...
Oh, ik dacht dat het een voorstel was.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:47 schreef Renesite het volgende:
Omdat het onderwerp niet meer de hoofdlijn is maken we hem algemeen en gooien we het onderwerp stage in een nieuwe vorm.
Het zal in de SES SC dan toch ook niet alleen maar over school gaan? Het stage topic wordt dan ook geen SC begrijp ik uit de verhalen.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Welke SC gaat dan wel over het onderwerp waar het over zou moeten gaan? Dat zijn er volgens mij 1 op de 10 ofso...
Lief zijn, krijg je van mij een kleurplaat of een stickerquote:Op maandag 12 januari 2009 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Krijgen we dan al dat huidige SES SC volk er gratis bij?
Gaan we dan de komende 50 topictitels lekker refereren aan de goede oude tijd toen het nog Stage SC was?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:53 schreef Californium het volgende:
SES SC# 763 Stage SC in een nieuw jasje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze heb ik net gemaaktonhandig gespoilerd ivm niet teveel openbaar maken van dit soort dingen
![]()
COS ben ik het mee eens, die doen goed hun bestquote:Op maandag 12 januari 2009 16:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
PUB = pubers
GC = over het algemeen geneuzel over vanalles
SES SC = wat mij betreft door en voor studenten
COS = commentaar op streams, scanman tieten enzo
KLB SC = baggeraars die voornamelijk in KLB rondhangen
Althans, mijn opinie.
Om de onduidelijkheid weg te nemen. Goed plan!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Gaan we dan de komende 50 topictitels lekker refereren aan de goede oude tijd toen het nog Stage SC was?
Jeujquote:Op maandag 12 januari 2009 16:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lief zijn, krijg je van mij een kleurplaat of een sticker
Ofwel: loopt wel los.
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:55 schreef Maisnon het volgende:
ook stickerwaardig al zeg ik het zelf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze heb ik net gemaaktonhandig gespoilerd ivm niet teveel openbaar maken van dit soort dingen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |