je zag zoveel van ons voorbij komen in het sletje en de 7 neukertjes reltopic?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:04 schreef MPG het volgende:
Lang gelden dat ik hier ben wezen buurten trouwens![]()
.
Juistquote:
Jupquote:Op maandag 12 januari 2009 15:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je zag zoveel van ons voorbij komen in het sletje en de 7 neukertjes reltopic?
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en nou niet meer zeggen dat dit forum alleen maar kansloos is
High 5!quote:
nee.. jij niet.. Ik ken mensen die dat wel eens zeggenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd..
Maar het geeft dit topic wel inhoud
Dat is de wraak van de lente! Submit yourself to the glory of spring!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:13 schreef Puala het volgende:ik wil schaatsen, maar er ligt *gvd* water op het ijs en nu is de ijsbaan dicht *nog meer gvd*
De lente sucktquote:Op maandag 12 januari 2009 15:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is de wraak van de lente! Submit yourself to the glory of spring!
Was het maar alvast zo ver.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is de wraak van de lente! Submit yourself to the glory of spring!
Welke ijsbaan?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:13 schreef Puala het volgende:
ik wil schaatsen, maar er ligt *gvd* water op het ijs en nu is de ijsbaan dicht *nog meer gvd*
plaats een print-screenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:26 schreef PieterBas het volgende:
Nu gaat fase 2. Het netjes krijgen van je cv.....
Waarom kan je niet gewoon PDF uploaden...
Heel slim, maar je kan alleen RTF, DOC of DOCX gebruiken.quote:
Ging toch over Gelderlanders.. in het buitenland ?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:34 schreef Californium het volgende:
ik heb net een mailtje van de gelderlander
waarover?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:34 schreef Californium het volgende:
ik heb net een mailtje van de gelderlander
Ow ja joh? Vertel, wanneer issie te koopquote:Op maandag 12 januari 2009 15:36 schreef Californium het volgende:
bijna PB
stagiaires in het buitenland
Ik kom in de krant![]()
hihi
doe je minnie mouse foto!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:46 schreef Californium het volgende:
heb net een mail gekregen met een vragenlijst
die moet ik voor maandag inleveren... met een foto
Dan zal ik vast wel te horen krijgen wanneer enzo
zondequote:Op maandag 12 januari 2009 15:51 schreef Californium het volgende:
mijn mams zal m bewaren voor me gok ik
maar geen mini mouse foto
ze willen een stage foto....vraag een collega wel even of ze m wil maken
whehehe.. ik heb er wel om gelachen jaquote:Op maandag 12 januari 2009 15:57 schreef Californium het volgende:
jah want dat was een geweldige foto
Oh ja.. die was er ook. Maar misschien moet ze wat meer in actie zijn op de fotoquote:Op maandag 12 januari 2009 15:58 schreef Puala het volgende:
er heeft hier toch ook al een keer een foto van jou in labjas gestaan
ik verheug me nu al op die fotoquote:Op maandag 12 januari 2009 16:02 schreef Californium het volgende:
ik dacht aan een pipeteerende Cali op een foto![]()
Way back.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik verheug me nu al op die foto
trouwens.. weet iemand de Engelse vertaling voor 'terugweg'? Dus als je een route bepaald hebt en dan de rit terug wil bepalen. Hoe zeg je dat mooi in 1 (of 2) woorden?
Way back?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik verheug me nu al op die foto
trouwens.. weet iemand de Engelse vertaling voor 'terugweg'? Dus als je een route bepaald hebt en dan de rit terug wil bepalen. Hoe zeg je dat mooi in 1 (of 2) woorden?
Ben ik met je eens, maar geef dan wel een goeie, want daar zit ik op te wachtenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef Californium het volgende:
way back klinkt kinderachtig en return destination is krom
Zal toch wel iets zijn?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:09 schreef Californium het volgende:
volgens mij is daar geen mooi woord voor
Het klinkt misschien kinderachtig, al vind ik dat persoonlijk niet, het is wel gewoon de vertaling en in 1 of 2 woorden.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef Californium het volgende:
maar het is wel correct..quote:Op maandag 12 januari 2009 16:10 schreef Californium het volgende:
Eens zien of mijn woordenboek nog andere suggesties heeft.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar het is wel correct..
Althans volgens het Prisma NL - EN woordenboek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |