je zag zoveel van ons voorbij komen in het sletje en de 7 neukertjes reltopic?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:04 schreef MPG het volgende:
Lang gelden dat ik hier ben wezen buurten trouwens![]()
.
Juistquote:
Jupquote:Op maandag 12 januari 2009 15:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je zag zoveel van ons voorbij komen in het sletje en de 7 neukertjes reltopic?
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en nou niet meer zeggen dat dit forum alleen maar kansloos is
High 5!quote:
nee.. jij niet.. Ik ken mensen die dat wel eens zeggenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd..
Maar het geeft dit topic wel inhoud
Dat is de wraak van de lente! Submit yourself to the glory of spring!quote:Op maandag 12 januari 2009 15:13 schreef Puala het volgende:ik wil schaatsen, maar er ligt *gvd* water op het ijs en nu is de ijsbaan dicht *nog meer gvd*
De lente sucktquote:Op maandag 12 januari 2009 15:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is de wraak van de lente! Submit yourself to the glory of spring!
Was het maar alvast zo ver.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is de wraak van de lente! Submit yourself to the glory of spring!
Welke ijsbaan?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:13 schreef Puala het volgende:
ik wil schaatsen, maar er ligt *gvd* water op het ijs en nu is de ijsbaan dicht *nog meer gvd*
plaats een print-screenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:26 schreef PieterBas het volgende:
Nu gaat fase 2. Het netjes krijgen van je cv.....
Waarom kan je niet gewoon PDF uploaden...
Heel slim, maar je kan alleen RTF, DOC of DOCX gebruiken.quote:
Ging toch over Gelderlanders.. in het buitenland ?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:34 schreef Californium het volgende:
ik heb net een mailtje van de gelderlander
waarover?quote:Op maandag 12 januari 2009 15:34 schreef Californium het volgende:
ik heb net een mailtje van de gelderlander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |