abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65164869

Op 3 mei 1903 is Heracles opgericht en behoort daarmee tot een van de oudste voetbalverenigingen in Nederland. Het is een club met een rijke historie waarin het grote hoogtes maar ook diepe dalen heeft gekend.

Bekijk hier de historie van de club
Bekijk mythe van de naamgever
Verplaats je nog eens naar het oude stadion aan de Bornsestraat

Informatie over het boek 'De Tweekleur Omhoog, 101 jaar Heracles'.

Supportersvereniging Hart voor Heracles
Bianco Nero/ Brigata Tifosi Extreme

Officiele site: www.heracles.nl Fansite: http://www.hafc-1903.nl/

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. http://wiki.fok.nl/index.php/Heracles_Almelo
pi_65164912
Schulmeister verstaat en praat al aardig Nederlands.

http://www.rtvoost.nl/nieuws/?nid=92368&cat=1
pi_65164913
Post ik ook voor het eerst in het Heracles topic, zit ie gelijk vol

TT mogen jullie zelf bedenken

Mijn laatste post:
quote:
Netjes van Heerkes inderdaad.

Ik had Booij, Van Loen, Stevens, Ten Cate of Van Gaal wel eens willen horen na zo'n beslissing
  zondag 18 januari 2009 @ 11:33:11 #4
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65165052
Ach, netjes van Heerkes? Ik vind het een perfecte trainer voor Heracles maar ietsjes meer passie en emotie mag best hoor. Dat nuchtere, boerse, eentonige gepraat van 'm mag best iets anders. Soms heb ik 't idee dat er een zwakzinnige voor de camera staat. Een vleugje Jan Smit zou niet misstaan, je moet verdomme laaiend zijn dat je twee punten worden afgepakt door zo'n blinde klootmongool!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_65165095
Als ie dat zegt komt ie vast een stuk intelligenter over inderdaad...
  zondag 18 januari 2009 @ 11:38:20 #6
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65165162
Dat dacht ik.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_65165176
quote:
Op zondag 18 januari 2009 11:38 schreef Zapper het volgende:
Dat dacht ik.
  zondag 18 januari 2009 @ 11:42:52 #8
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_65165270
Blij zijn met een gelijkspel
pi_65165906
Heerkes komt sowieso al niet zo snugger over vind ik
pi_65181078
quote:
Op zondag 18 januari 2009 11:33 schreef Zapper het volgende:
Ach, netjes van Heerkes? Ik vind het een perfecte trainer voor Heracles maar ietsjes meer passie en emotie mag best hoor. Dat nuchtere, boerse, eentonige gepraat van 'm mag best iets anders. Soms heb ik 't idee dat er een zwakzinnige voor de camera staat. Een vleugje Jan Smit zou niet misstaan, je moet verdomme laaiend zijn dat je twee punten worden afgepakt door zo'n blinde klootmongool!
Liever Heerkes dan een van Gaal type

Zolang hij maar verstand van voetbal heeft en punten pakt vind ik het goed,

tevens tvp
pi_65197373
Hoe speelde die nieuwe Fin? Hij had in elk geval een prima voorzet op Schulmeister bij de afgekeurde goal...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_65197749
quote:
Op maandag 19 januari 2009 08:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe speelde die nieuwe Fin? Hij had in elk geval een prima voorzet op Schulmeister bij de afgekeurde goal...
Hij speelde wel goed, kwam af en toe goed door aan de zeikant, en gaf dus een perfecte voorzet in de laatste minuut. Maar hij miste nog automatismen, dat is dus niet gek.

Als hij doorgaat, kan het een perfectie speler worden voor ons.
  maandag 19 januari 2009 @ 10:26:27 #13
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_65199576
Volgende keer Schulmeister in de basis? Ik heb het idee dat wanneer de man in het veld staat hij altijd gevaarlijker is dan Everton en Dost?
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_65207652
Vind het lastig om te zeggen. Schulmeister is wel praktisch iedere invalbeurt gevaarlijk en scoort veel in de beloften, maar we hebben hem nooit als enige spits gezien. Als hij in het veld komt dan blijft de andere spits (Dost of Everton) meestal staan, dat is natuurlijk anders dan wanneer hij als enige spits 90 minuten speelt.
pi_65207727
Ik ben een photoshop n00b, maar heb een beetje wat geprobeerd. Is dit misschien wat voor de OP? Of heeft iemand die beter met photoshop overweg kan toevallig ook al een poging gewaagd?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Blawh op 19-01-2009 17:19:00 ]
pi_65214983
quote:
Heerkes tevreden met inbreng Hakola

DEN HAAG - Juha Hakola kende bij Heracles een verdienstelijk debuut. De Finse aanwinst speelde de volle 90 minuten en toonde bij vlagen aan dat hij specifieke kwaliteiten heeft.

Trainer Geert Heerkes was tevreden over de inbreng van Hakola. „Juha heeft het goed gedaan. Hij heeft specifieke kwaliteiten en die heeft hij bij vlagen ook laten zien. Natuurlijk ontbreekt nog de vastigheid in de combinatie met zijn medespelers, maar dat is een kwestie van tijd. Ik heb een aantal goede acties en voorzetten van hem gezien en dat is waar we hem voor hebben gehaald”, aldus Heerkes.
Hij schijnt op de training erg goed te zijn, hoop dat het de komende weken nog een stuk beter gaat in wedstrijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 19-01-2009 17:46:43 ]
pi_65218588
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:20 schreef Blawh het volgende:
Ik ben een photoshop n00b, maar heb een beetje wat geprobeerd. Is dit misschien wat voor de OP? Of heeft iemand die beter met photoshop overweg kan toevallig ook al een poging gewaagd?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou wat borders er omheen zetten, beetje diepte creeren, voor de rest niet verkeerd hoor
  maandag 19 januari 2009 @ 20:15:16 #18
96925 gunk77
pi_65221286
quote:
Op zondag 18 januari 2009 12:16 schreef venomsnake het volgende:
tvp .
Belachelijk van dat afgekeurde doelpunt.
In de 1e helft werd ook een zuiver doelpunt voor Den Haag afgekeurd dus dat gaat gelijk op...

Maar t klopt niet...
Scheids was sowieso slecht en de grensrechter hees zijn vlag vaak voor buitenspel (DH) terwijl er geen aanvaller te zien was en als het dan wel buitenspel was hield ie zijn vlag naar beneden...
  maandag 19 januari 2009 @ 20:17:28 #19
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65221382
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:15 schreef gunk77 het volgende:

In de 1e helft werd ook een zuiver doelpunt voor Den Haag afgekeurd dus dat gaat gelijk op...
Dat was aanvallen van de keeper in zijn gebied, dus terecht afgekeurd.
pi_65221776
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:15 schreef gunk77 het volgende:
Zelfs Hagenees Jol liet gisteren in Studio Voetbal weten dat het doelpunt terecht was afgekeurd, keeper werd geraakt en aangezien de keeper daar beschermt wordt is het terecht afgekeurd.

Bovendien is het nogal een verschil, doelpunt dat afgekeurd in de eerste helft of een goal die niet wordt gegeven in de laatste minuut.
quote:
Maar t klopt niet...
Scheids was sowieso slecht en de grensrechter hees zijn vlag vaak voor buitenspel (DH) terwijl er geen aanvaller te zien was en als het dan wel buitenspel was hield ie zijn vlag naar beneden...
De slidings met gestrekt been van Buijs, maar vooral Powel nog eens teruggezien? Schuin van achteren op de enkels van een tegenstander wordt ook regelmatig met rood bestraft.
  maandag 19 januari 2009 @ 21:40:44 #21
96925 gunk77
pi_65225012
quote:
Zelfs Hagenees Jol liet gisteren in Studio Voetbal weten dat het doelpunt terecht was afgekeurd, keeper werd geraakt en aangezien de keeper daar beschermt wordt is het terecht afgekeurd.
Dus dan is het zo? Ik vind scheidsrechters daar sowieso te snel voor fluiten. Het is oorspronkelijk bedoeld dat je de bal niet uit de keepers z'n handen trapt maar je hoeft soms de keeper als speler maar aan te kijken en er wordt al gefloten.
quote:
Bovendien is het nogal een verschil, doelpunt dat afgekeurd in de eerste helft of een goal die niet wordt gegeven in de laatste minuut.
Nou lijkt mij niet, doelpunt is doelpunt maar goed.
quote:
De slidings met gestrekt been van Buijs, maar vooral Powel nog eens teruggezien? Schuin van achteren op de enkels van een tegenstander wordt ook regelmatig met rood bestraft.
Van Buijs was idd een onnodige overtreding.

Maar ga nou niet vertellen dat die scheidsrechter in het voordeel van Den Haag heeft gefloten (afgezien van zijn fout in de laatste minuut. Elk keer als een speler van Heracles ging liggen floot ie voor een verzorger het veld in te laten gaan, en als er een speler van Den Haag lag dan liet ie doorspelen. Hij floot alleen voor Den Haag als er een voordeelsituatie was
  maandag 19 januari 2009 @ 22:00:35 #22
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65225879
Je gaat mij echt niet wijsmaken dat Heracles een scheidsrechter mee had hoor
  maandag 19 januari 2009 @ 22:20:37 #23
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65226829
Ik heb het duel alleen in op de radio kunnen horen, moest helaas even op bezoek in ons prachtige Almelose ziekenhuis (geen brand gezien, dus dat viel mee). Maar de commentator wist me te vertellen dat ADO weer ouderwets aan het trappen was. En dat het allemaal wat rustiger werd toen Buijs eruit ging

Toch jammer, Buijs was een leuke speler bij Groningen. Ik verwacht dat hij zijn draai nog wel gaat vinden daar, wilde zich waarschijnlijk gewoon laten gelden en we hebben bij Feyenoord al gezien waar dat toe leidt bij Buijs.

Van mij mag Schullmeister het overigens gewoon een keer proberen in de spits, of nog beter, een 442 (daar is ie weer) met, afhankelijk van de situatie, Dost, Schullmeister en Everton. Maar Heerkes heeft Hakola er niet voor niets bij gehaald, dus dat zal wel niet gebeuren. Ik weet overigens niet of Hakola nog op andere positie's kan spelen (linkermiddenvelder?)

En nu maar op naar de thuismatch tegen onze enschedese vrienden

PS. Leuke OP, beter dan dat ik ooit zou kunnen produceren, ik zit nog onder noob-niveau met beeldbewerkings software
451 °F
  maandag 19 januari 2009 @ 22:24:35 #24
96925 gunk77
pi_65227019
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:00 schreef Zapper het volgende:
Je gaat mij echt niet wijsmaken dat Heracles een scheidsrechter mee had hoor
Heb je de hele wedstrijd gezien?
Ik wel en nogmaals, behalve het afgekeurde doelpunt wat onterecht was, heeft Heracles wel degelijk de hele wedstrijd de scheidsrechter mee gehad.
Alleen op het laatst kon ie ze niet meer uit elkaar houden denk ik (allebei gestreepte shirts he)
  maandag 19 januari 2009 @ 22:31:45 #25
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65228162
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:24 schreef gunk77 het volgende:

[..]

Heb je de hele wedstrijd gezien?
Ja, op de eerste 10 minuten na.
quote:
Ik wel en nogmaals, behalve het afgekeurde doelpunt wat onterecht was
Dat was dus niet onterecht, lichaamscontact met de keeper is niet toegestaan in dat gebied, Hagenees en oud-scheidsrechter Jol bijvoorbeeld heeft dit gisteren ook duidelijk aangegeven.

Pieckenhagen hing in de lucht, als je benen niet op de grond staan ben je met een klein tikje uit balans te brengen.

Klikken maakt het duidelijker.

1. In het 5 meter gebied
2. Je ziet dat de arm/ elleboog van de ADO speler doorzwaait en Pieckenhagen duidelijk raakt. Kijk de bewegende beelden nog maar eens goed na in de herhaling in je zult het ook zien.
quote:
heeft Heracles wel degelijk de hele wedstrijd de scheidsrechter mee gehad .
Kom dan ook met voorbeelden, anders maak je natuurlijk geen punt. Powel had 1x in het 16-metergebied voordeel moeten krijgen, dan had hij 1 op 1 gestaan met een verdediger en daarachter Pieckenhagen.
quote:
Alleen op het laatst kon ie ze niet meer uit elkaar houden denk ik (allebei gestreepte shirts he)
Je vraagt of Zapper de wedstrijd heeft gezien en vertelt dat Heracles gestreepte shirts droeg? We speelden in ons uitshirt, effen wit.

[ Bericht 6% gewijzigd door Blawh op 19-01-2009 23:02:47 ]
  maandag 19 januari 2009 @ 22:55:13 #27
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65228402
quote:
Je vraagt of Zapper de wedstrijd heeft gezien en vertelt dat Heracles gestreepte shirts droeg? We speelden in ons uitshirt, effen wit.

Waarvan akte. Het zal wel komen door al die tralies in dat stadion
451 °F
  maandag 19 januari 2009 @ 23:03:51 #28
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65228775
pi_65231149
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:11 schreef Incolumis het volgende:

[..]

ik zou wat borders er omheen zetten, beetje diepte creeren, voor de rest niet verkeerd hoor
Weet eigenlijk niet eens wat je precies met borders bedoelt, maar is dit al wat beter?
SPOILER

[ Bericht 4% gewijzigd door Blawh op 20-01-2009 15:47:37 ]
pi_65232341
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:05 schreef Blawh het volgende:

[..]

Weet eigenlijk niet eens wat je precies met borders bedoelt, maar is dit al wat beter?
SPOILER
Paar dingetjes, maak er FOK ! Heraclieden van
En zou je mijn website dr ff bij willen gooien? http://www.heracles-vakj.nl

Het ziet er verder wel gelikt uit

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2009 01:01:44 ]
pi_65238592
quote:
Kwame Quansah en Qays Shayesteh maken progressie

De middenvelders Kwame Quansah en Qays Shayesteh werken hard aan hun herstel. “Kwame en Qays maken grote progressie in hun individuele veldrevalidatie”, aldus fysiotherapeut Jos van Putten. “Marnix Smit, donderdag geblesseerd geraakt aan zijn enkel, hervat vanmiddag de individuele veldtraining. Tim Breukers is hersteld van de griep en Mark-Jan Fledderus heeft gisteravond voor het eerst weer 90 minuten gespeeld. Dat ging goed, ook vanmorgen was er geen reactie”, besluit Van Putten.
pi_65238777
Hij staat er tussen Marko.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 11:49:53 #33
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_65239072
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

http://www.heracles-vakj.nl

't half afgemaakte stadion

bij die foto's van Twente - Heracles
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_65241453
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:49 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

pi_65241519
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:34 schreef Blawh het volgende:

[..]

Grote progressie, mag hopen niet te groot want dan spelen ze weer te snel en slaat Lamp de plank weer mis
pi_65247516
tvp'tje maar weer hè

Vind trouwens de huidige op mooier, ik hou niet zo van die flashy overdreven "kijk-ons-een-toffe-OP-hebben" OP's.. Dás zooo 2007

Laat de OP maar lekker zoals ie is, niks geen poespas, zeg maar zoals Heracles zelf altijd gebleven is

[ Bericht 65% gewijzigd door Vince22 op 20-01-2009 15:50:09 ]
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
  dinsdag 20 januari 2009 @ 16:09:06 #37
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65248750
Er staat wel meer handige info in de nieuwe OP, misschien moet je hem eens zonder achtergrond proberen. Dat komt wat rustiger over.

De oude OP is inderdaad lekker zichzelf gebleven, de linkjes doen het al meer dan een jaar niet meer
451 °F
pi_65252304
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:49 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Eerst de foto's van ADO bekeken, daarna inderdaad die van twente, en dat viel me gelijk al op.

Ik lig in een scheur als Heracles besluit om iets vergelijkbaars te gaan doen, volgens mij was daar namelijk sprake van

Zaterdag de derby jongens! Ik ben erbij
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_65252640
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:05 schreef Blawh het volgende:

[..]

SPOILER
een randje of lijnen langs de buitenkant.
pi_65253242
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 17:34 schreef Lamzak_ het volgende:

[..]

Eerst de foto's van ADO bekeken, daarna inderdaad die van twente, en dat viel me gelijk al op.

Ik lig in een scheur als Heracles besluit om iets vergelijkbaars te gaan doen, volgens mij was daar namelijk sprake van

Jaa haha daar heb je gelijk in....hehe...ik ben dr ook bij
  dinsdag 20 januari 2009 @ 18:00:03 #41
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_65253368
quote:

[..]

Zaterdag Zondag de derby jongens! Ik ben erbij
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_65255998
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 16:09 schreef Charles.Darwin het volgende:
de linkjes doen het al meer dan een jaar niet meer
Die doen het al een tijdje weer.
pi_65256671
Nieuwe OP ziet er chill uit .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 20:05:24 #44
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65258013
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:09 schreef Blawh het volgende:

[..]

Die doen het al een tijdje weer.
Ah, ik heb er al een tijdje ook niet meer op geklikt ^_^
quote:

En het gaat gaaf worden!! (edit: op zondag dan )

[ Bericht 17% gewijzigd door Charles.Darwin op 20-01-2009 20:18:02 ]
451 °F
  dinsdag 20 januari 2009 @ 22:37:07 #45
96925 gunk77
pi_65265120
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:49 schreef Blawh het volgende:
Dat was dus niet onterecht, lichaamscontact met de keeper is niet toegestaan in dat gebied, Hagenees en oud-scheidsrechter Jol bijvoorbeeld heeft dit gisteren ook duidelijk aangegeven.
Lees nou eerst ff goed, ik zei behalve het afgekeurde doelpunt wat onterecht was heeft Heracles wel de scheids mee gehad...

Ik had het dus over het afgekeurde doelpunt van Heracles
  dinsdag 20 januari 2009 @ 22:38:34 #46
96925 gunk77
pi_65265198
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:55 schreef Charles.Darwin het volgende:
Waarvan akte. Het zal wel komen door al die tralies in dat stadion
Ja joh onthou ik dat. Ik weet dat Hercles normaal een gestreept shirt heeft. Ik ga echt niet onthouden hoe het haar van de keeper zat of zo.

En nee er is weinig tralies in het nieuwe stadion..
pi_65268131
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 22:37 schreef gunk77 het volgende:

[..]

Lees nou eerst ff goed, ik zei behalve het afgekeurde doelpunt wat onterecht was heeft Heracles wel de scheids mee gehad...

Ik had het dus over het afgekeurde doelpunt van Heracles
Sorry mijn fout dan. Maar welke voorbeelden heb je gezien dan? Ik kan me zo 1,2,3 geen schokkende nadelen voor ADO gezien, op dat ene moment waarbij ADO geen voordel kreeg na waardoor wellicht een mogelijkheid van Powel niet doorging.
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:17:35 #48
96925 gunk77
pi_65325226
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 23:47 schreef Blawh het volgende:

[..]

Sorry mijn fout dan. Maar welke voorbeelden heb je gezien dan? Ik kan me zo 1,2,3 geen schokkende nadelen voor ADO gezien, op dat ene moment waarbij ADO geen voordel kreeg na waardoor wellicht een mogelijkheid van Powel niet doorging.
Nou elke keer als iemand van Heracles op de grond lag legde de scheidsrechter het spel stil. Als iemand van Den Haag op de grond lag liet ie doorspelen, behalve als er een kans voor het goal was, dan floot ie wel ineens af.....

Paar keer buitenspel onterecht voor gefloten, en één keer stond er niet eens een aanvaller van Den Haag voorin en toch werd er voor buitenspel gefloten
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:24:56 #49
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65325484
Heeft 'ie in de laatste minuut allemaal weer goedgemaakt.
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:35:40 #50
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65325858
Mja, een dief die je anderhalf uur lang een een euro per minuut geeft, om aan het einde tienduizend euro van je te jatten blijft een dief
451 °F
  donderdag 22 januari 2009 @ 19:36:44 #51
96925 gunk77
pi_65327777
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:24 schreef Zapper het volgende:
Heeft 'ie in de laatste minuut allemaal weer goedgemaakt.
Daar heb je gelijk in, dat was de grootste misser van de avond.
  donderdag 22 januari 2009 @ 19:44:10 #52
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65327990
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 19:36 schreef gunk77 het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, dat was de grootste misser van de avond.
Oh well, 2-2 is 2-2

Nu maar eens kijken hoe onze beide clubs het doen tegen Twente deze week
451 °F
  donderdag 22 januari 2009 @ 20:14:48 #53
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65328694
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 19:44 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Oh well, 2-2 is 2-2

Nu maar eens kijken hoe onze beide clubs het doen tegen Twente deze week
of niet ...
451 °F
  donderdag 22 januari 2009 @ 21:24:06 #54
96925 gunk77
pi_65330481
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:14 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

of niet ...
Helaas.. het weer werkte niet mee vanavond...
pi_65331698
quote:
FC Emmen geeft Rahim nieuwe kans

Rahim Ouedraogo is mogelijk de rest van het seizoen weer op de Nederlandse velden te bewonderen. De verdediger loopt momenteel stage bij FC Emmen, zo laat de club op haar digitale huis weten.

De 28-jarige mandekker was vorig seizoen nog actief bij Heracles Almelo en spendeerde het grootste deel van zijn carrière bij FC Twente. Nu de komst van Angelo Martha is afgeketst, hoopt Emmen in Rahim alsnog een ervaren verdediger aan te kunnen trekken.

De uit Burkino Faso afkomstige voetballer moet echter eerst bewijzen dat hij fit is, omdat hij de afgelopen maanden zonder club zat. Wanneer Rahim conditioneel voldoet, lijkt een contract in de maak.
Eerst een half miljoen salaris eisen bij Heracles, nu een stage bij FC Emmen.
  donderdag 22 januari 2009 @ 22:00:32 #56
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65331792
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:57 schreef Blawh het volgende:

[..]

Eerst een half miljoen salaris eisen bij Heracles, nu een stage bij FC Emmen.
haha, Emmen is dan ook een prachtige, bruisende stad! Dat maakt veel goed
451 °F
pi_65332687
Rahim

DIe gaat dus een half seizoen voetballen voor 30.000eur
  donderdag 22 januari 2009 @ 22:46:43 #58
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65332795
Dramatische voetballer. Bosnar was de man
pi_65339104
Bij Bosnar wist je wel dat types als N'Kufo in de pocket zaten.

Geen Vink trouwens.
pi_65339755
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:46 schreef Blawh het volgende:

Geen Vink trouwens.
idd, die mag daar in de sporthal in arnhem fluiten
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:10:14 #61
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65344505
Vanuit Washington DC: Komop jongens zondag!Pak die rednecks! heb er hier wel genoeg gezien nu.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:44:09 #62
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65345521
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
Vanuit Washington DC: Komop jongens zondag!Pak die rednecks! heb er hier wel genoeg gezien nu.
Geniet ervan! En pas inderdaad maar een beetje op voor al die gekke amerikanen
451 °F
pi_65347726
Ricky (zwaar) geblesseerd van de training, zag er niet best uit. Vrees dat hij er zondag niet bij is.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:34:54 #64
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65348933
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:52 schreef Blawh het volgende:
Ricky (zwaar) geblesseerd van de training, zag er niet best uit. Vrees dat hij er zondag niet bij is.
Trap van Fledderus gehad, las ik net
451 °F
pi_65349051
Ja, volgens mij vol op de achillespees.

Lampje was al van het veld, maar onze held moest toch nog even in actie komen.
pi_65349217
quote:
Blom derde keus in Twentse derby

Niet Pieter Vink, niet Jack van Hulten, maar Kevin Blom fluit zondag de derby tussen Heracles en FC Twente.

Aanvankelijk was Pieter Vink de aangewezen leidsman om de wedstrijd in goede banen te leiden, maar de internationale scheidsrechter heeft buitenlandse verplichtingen. Zijn vervanger Jack van Hulten is ziek geworden en dus heeft de KNVB Kevin Blom gevraagd om de wedstrijd te fluiten.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:16:19 #67
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65353060
Als Ricky niet kan spelen, dan kun je FCT wel alvast feliciteren met de overwinning. Het vertrouwen in een goede afloop is bij mij ineens gezakt naar een absoluut dieptepunt in ieder geval, helemaal als ik lees dat Overtoom zijn vervanger moet worden.

Lekker bezig Fledderus.
pi_65353308
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:16 schreef Zapper het volgende:
Als Ricky niet kan spelen, dan kun je FCT wel alvast feliciteren met de overwinning. Het vertrouwen in een goede afloop is bij mij ineens gezakt naar een absoluut dieptepunt in ieder geval, helemaal als ik lees dat Overtoom zijn vervanger moet worden.

Lekker bezig Fledderus.
Niet gelijk flederus op de schuld geven, als je er niet bij was.

SV: "Bij de één na laatste training voor de wedstrijd tegen FC Twente raakte Ricky van den Bergh geblesseerd. In een onschuldig duel met Mark Jan Fledderus raakte de middenvelder geblesseerd. Direct was er paniek bij zijn medespelers en de technische staf."
pi_65353383
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

SV: "Bij de één na laatste training voor de wedstrijd tegen FC Twente raakte Ricky van den Bergh geblesseerd. In een onschuldig duel met Mark Jan Fledderus raakte de middenvelder geblesseerd. Direct was er paniek bij zijn medespelers en de technische staf."
Ik was erbij. Het zal vast niet opzettelijk zijn gebeurd, maar het is totaal onnodig om van achteren zo in te komen, zeker op een training. Gert z'n gezicht stond ook even op onweer, na even nadenken kreeg Willie een hesje voor de basisopstelling.

[ Bericht 4% gewijzigd door Blawh op 23-01-2009 19:32:12 ]
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:29:42 #70
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65353538
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:

Wie zegt dat ik er niet bij was wijze Marko?

Die Fledderus is het hele seizoen al waardeloos en schopt daarnaast ook nog onze beste man geblesseerd.
Dus laat mij hem even lekker de schuld geven wil je?
pi_65354138
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:29 schreef Zapper het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik er niet bij was wijze Marko?

Die Fledderus is het hele seizoen al waardeloos en schopt daarnaast ook nog onze beste man geblesseerd.
Dus laat mij hem even lekker de schuld geven wil je?
"Lekker bezig Fledderus."

Dan komt het naar mij over dat hij het opzettelijk deed, maar goed. We hebben dr nix an. Hij zorgt juist voor gevaar...en wie het nu moet doen...
  vrijdag 23 januari 2009 @ 19:57:33 #72
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_65354517
quote:
Orgineel gepost door bianconero.nl
Hulp gezocht voor de sfeeractie tegen 053!!

Zondagmiddag 25 januari 2009 speelt Heracles Almelo tegen streek concurrent FC Twente. Voor de wedstrijd begint, staat er een sfeeractie in de planning.

BiancoNero Almelo Tifosi vraagt aan zoveel mogelijk supporters voorafgaande de wedstrijd mee te helpen met de voorbereidingen van de sfeeractie in het stadion. Wij zijn Heracles, daarom hopen wij ook op veel hulp (in ieder geval op zo'n 30 á 40 supporters).

Ben je bereidt om mee te helpen!! Schroom dan niet...
Neem je seizoenskaart mee en meld je om 11.00 uur bij stadion. Men moet zich melden bij de leden van BiancoNero, Almelo Tifosi o.a. dekruk. Hier krijg je van het sfeerteam AT verdere instructies wat er moet gebeuren.

Heracles Almelo heeft deze middag alle steun nodig om weer de punten in eigen huis te houden. Dit moet zeker lukken tegen 053.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 20:19:41 #73
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65355157
Bereidt met dt
pi_65356155
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:

Dan komt het naar mij over dat hij het opzettelijk deed, maar goed. We hebben dr nix an. Hij zorgt juist voor gevaar...en wie het nu moet doen...
Ricky stond al een tijd precies tussen de bal en Fledderus in, dan kan je toch wel bedenken dat je niet door de man heen kunt om de bal te spelen?
pi_65367689
quote:
De coach verwijt Fledderus niets: ,,Het was een wat lompe actie maar dit soort dingen kunnen gebeuren.''
Mild uitgedrukt.
pi_65368505
Best bizar trouwens. Voor de vorige derby:
quote:
Aan de vooravond van de derby tussen FC Twente en Heracles Almelo is in beide kampen met ontzetting gereageerd op het plotselinge overlijden van Ab Gritter.

De oud-speler van de twee Twentse profclubs werd donderdag getroffen door een fatale hartaanval. Hij is 59 jaar oud geworden.
En nu.
quote:
ENSCHEDE - Oud-profvoetballer Ferry Pirard is zaterdagmorgen plotseling overleden. De in Enschede woonachtige Pirard is 61 jaar geworden. Pirard maakte in 1969 de overstap van NAC naar FC Twente. In 1973 verhuisde hij naar Heracles. Na zijn loopbaan in het betaalde voetbal vervulde hij nog vele functies bij Twente. Zo was hij ondermeer leider van het tweede elftal en A1.
pi_65374080
Wel bizar.

Ik kan niet wachten tot de wedstrijd..al dik zenuachtig
  zondag 25 januari 2009 @ 01:11:26 #78
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65374904
Pff hier ook zenuwen zeg! Zelfs op 8000km van Almelo. Come on Heracles Almelooooooo
29.10 Novastar HMH
pi_65375113
quote:
Op zondag 25 januari 2009 01:11 schreef Damzkieee het volgende:
Pff hier ook zenuwen zeg! Zelfs op 8000km van Almelo. Come on Heracles Almelooooooo
8000 km, waar zit je?

Ik zit op 5 km afstand
  zondag 25 januari 2009 @ 01:29:34 #80
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65375196
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 11:46 schreef Blawh het volgende:
Ik was dus niet de enige die dat gewoon een goede verdediger (voor Heracles en zo) vond? Nooit begrepen dat hij zo makkelijk wegging.
pi_65380219
quote:
Blog: Ik wed dat ik het kan...

Kwame Quansah blijft een bijzondere voetballer. De middenvelder van Heracles speelde dit seizoen nauwelijks voor zijn club door een blessure die hij opliep in zijn enige interland tot nu toe voor Ghana. Vorige week sprak hij de wens uit om tegen FC Twente weer van de partij te zijn. Quansah is ervan overtuigd dat hij de derby gaat halen. Zo erg zelfs dat hij met technisch adviseur Arend Steunenberg wel een weddenschap af wil sluiten.

Steunenberg daagde de voetballer uit om voor grof geld te wedden dat hij aan de aftrap verschijnt tegen FC Twente. Steunenberg zegt van niet. Over de hoogte van het bedrag dat de twee onderling hebben afgesproken worden geen mededelingen gedaan, maar het gevoel zegt dat Steunenberg gelijk gaat krijgen. Een voetballer die zo lang uit de roulatie is geweest en die nog niet bij de beloften heeft gespeeld, ga je niet meteen weer het veld op sturen omdat het toevallig de derby tegen FC Twente is. Of trainer Gert Heerkes moet Steunenberg alsnog geld uit zijn zak willen kloppen en Quansah gewoon opstellen. Wedden dat hij dat niet doet?
Kwame.

Jammer dat hij gaat verliezen, hij en Ricky erbij zou toch een enorm verschil zijn.
pi_65380589
Nog eventjes, kan niet wachten en de zenuwen gieren al door me lichaam
pi_65382823
quote:
Op zondag 25 januari 2009 01:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

8000 km, waar zit je?

Ik zit op 5 km afstand
300 meter hier
  zondag 25 januari 2009 @ 14:19:35 #84
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65384272
quote:
Op zondag 25 januari 2009 13:36 schreef Incolumis het volgende:

[..]

300 meter hier
Baas boven baas

Veel succes heracles!!
Opstelling (met Breukers maar ook met Ricky!):
quote:
Stadion: Jan Polman Stadion, Almelo
Scheidsrechter: Kevin Blom
Aanvangstijdstip: 14:30 uur

Heracles Almelo: Pieckenhagen; Boakye, Maertens, Wuytens, Looms; Breukers, Van den Bergh, Klavan; Douglas, Dost en Hakola.

FC Twente: Boschker; Stam, Wisgerhof, Rajkovic, Braafheid; Brama, Perez, Tioté; Arnautovic, N’Kufo en Elia.
451 °F
pi_65389280
jammer, net niet, hadden we 10 minuten meer dan was het nog 2-2 geworden denk ik.
leuke wedstrijd verder
  zondag 25 januari 2009 @ 16:54:37 #86
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65389979
Enige pluspunt vandaag was Boakye, die een beresterke wedstrijd heeft gespeeld. Gemengde gevoels nu het nog 1-2 werd, want eigenlijk had er wel meer in gezeten dan de toch simpele overwinning voor een keurig spelend Twente. Perez werd veel te vaak vrij gelaten, (onze) Douglas komt geen man meer voorbij, Dost is een trage, luie spits die niet zou mogen spelen, en Breukers speelde verrassend sterk

Benieuwd naar die eventuele handsbal, Blom was niet altijd even sterk aan het fluiten namelijk.
pi_65390112
Ik kan er wel mee leven. Aanvalland waren we machteloos en we gaven wel heel veel ruimte tussen de linies weg. Heb 4 goede spelers gezien, Boakye, Wuytens, Maertens en Breukers. De rest leek wel strak te staan van de spanning, was erg matig helaas. Nu maar hopen dat niet 1 van de verdedigers alsnog wordt weggekocht.

Twente steekt gewoon organisatorisch en voetballend in elkaar, volgende week in Kerkrade maar proberen de eerste uitoverwinning op te halen.

De stand wordt nu wel weer redelijk penibel trouwens, totaal onnodig.
pi_65390436
Hakola is ook wel een lekkere pingeldoos zeg, zeker niet tegengevallen
en dat kankervolk in Q hoort een stadionverbod te krijgen m.i. vanwege de trieste vuurwerkgeluiden weer
pi_65390557
quote:
Op zondag 25 januari 2009 17:07 schreef Incolumis het volgende:
Hakola is ook wel een lekkere pingeldoos zeg, zeker niet tegengevallen
en dat kankervolk in Q hoort een stadionverbod te krijgen m.i. vanwege de trieste vuurwerkgeluiden weer
Q is niet meer serieus te nemen zo langzamerhand inderdaad. Zingen alleen na een goal of bij een voorsprong, gaan liever anti-FCT zingen dan achter de eigen ploeg te staan, als een lied wordt ingezet uit een ander vak dan slaat die trommel alles weer dood en zingt Q met 10 man weer iets totaal anders, vuurwerkgeluiden, oerwoudgeluiden naar N'Kufo (terwijl je eigen sleutelspelers ook 100% negers zijn), etc. Dan heb ik het nog niet eens over die pauper die in het begin door de stilte heen moest bleren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blawh op 25-01-2009 17:47:39 ]
  zondag 25 januari 2009 @ 17:12:36 #90
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_65390625
quote:
Op zondag 25 januari 2009 17:10 schreef Blawh het volgende:

[..]

Q is niet meer serieus te nemen zo langzamerhand inderdaad. Zingen alleen na een goal of bij een voorsprong, gaan liever anti-FCT zingen dan achter de eigen ploeg te staan, als een lied wordt ingezet uit een ander vak dan slaat die trommel alles weer dood en zingt Q met 10 man weer iets totaal anders, vuurwerkgeluiden, oerwoudgeluiden naar N'Kufo terwijl je eigen sleutelspelers ook 100% negers zijn, etc.

dat is inderdaad wel heel triest.
  zondag 25 januari 2009 @ 17:18:01 #91
67174 Dos37
Come on Twente
pi_65390838
jullie kwamen nog gevaarlijk terug en werd het onnodig spannend. Maar als bij jullie als fit is gaan jullie het zeker wel redden.

Boakye was echt heel goed bezig tegen Elia.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_65391086
quote:
Op zondag 25 januari 2009 17:18 schreef Dos37 het volgende:
jullie kwamen nog gevaarlijk terug en werd het onnodig spannend. Maar als bij jullie als fit is gaan jullie het zeker wel redden.

Boakye was echt heel goed bezig tegen Elia.
ja zijn hakballetje op de Twentse achterlijn was mooi om te zien, weinig spelers proberen dan nog om de bal te pakken
pi_65392634
Q is hele seizoen toch al niks?
Volgens mij is Bianco nero ook meer dood dan levend, althans wat ik ervan gelezen heb.
pi_65392671
quote:
Op zondag 25 januari 2009 17:10 schreef Blawh het volgende:

[..]

Q is niet meer serieus te nemen zo langzamerhand inderdaad. Zingen alleen na een goal of bij een voorsprong, gaan liever anti-FCT zingen dan achter de eigen ploeg te staan, als een lied wordt ingezet uit een ander vak dan slaat die trommel alles weer dood en zingt Q met 10 man weer iets totaal anders, vuurwerkgeluiden, oerwoudgeluiden naar N'Kufo (terwijl je eigen sleutelspelers ook 100% negers zijn), etc. Dan heb ik het nog niet eens over die pauper die in het begin door de stilte heen moest bleren.

Helemaal niets van gehoord, allen dat gebler bij die minuut stilte, daarnaast waren er ook een aantal twentenaren die "het zal je kind maar wezen" wilden inztten...

Tifo vond ik maar matig, en de sfeer in jullie stadion helemaal...
Enschede, onze stad! ons domein!
  zondag 25 januari 2009 @ 21:57:47 #95
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_65400520
Het is misschien het vermelden niet eens waard. Maar toch paar opvallende quotes van www.hafc.nl
quote:
Ruud, 25-01-2009 om 17:59
Lucky Twente !
quote:
Door KLP, 25-01-2009 om 18:19
Ik vind het echt heel erg jammer,
maar FCTwente denkt echt te veel
ze denken dat ze iedereen aan kunnen, Okemisschien
kunze heracles aan maar ik wed dat heracles hun wel trug zou pakken,
quote:
Wix, 25-01-2009 om 20:42
Het is tog ook frustrerend
bij 0-1 niks geen oerwoudgeluiden enzo uit het vak gehoord
bij 0-2 ging 053 zingen calimero almelo en helemaal niets in almelo
Vind je het dan gek dat je dan wat terug gaat zingen wat niet altijd even aardig hoeft te zijn

waarom noemen jullie Twente trouwens 053, en waarom een sfeeractie met letters : 0546

ik vind het zielig die netnummers.
pi_65402305
Een (klein) deel van Q schaam ik met de week meer voor.

Best vreemd trouwens dat alleen Heracles met rouwbanden speelde en Twente niet.
pi_65402462
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:41 schreef Blawh het volgende:
Een (klein) deel van Q schaam ik met de week meer voor.

Best vreemd trouwens dat alleen Heracles met rouwbanden speelde en Twente niet.
Ben ik blij dat ik in J zit Maar goed, daar lopen ook mafketels rond.
  zondag 25 januari 2009 @ 22:58:18 #98
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65403006
quote:
Op zondag 25 januari 2009 21:57 schreef Robinhoo het volgende:
Het is misschien het vermelden niet eens waard. Maar toch paar opvallende quotes van www.hafc.nl
[..]

[..]

[..]

waarom noemen jullie Twente trouwens 053, en waarom een sfeeractie met letters : 0546

ik vind het zielig die netnummers.
Liever geen hafc.nl quotes in dit topic

Wij gebruiken 053 alleen als we naar enschede moeten bellen ...
451 °F
pi_65404340
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:58 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Liever geen hafc.nl quotes in dit topic

Wij gebruiken 053 alleen als we naar enschede moeten bellen ...
idd
ik typ best snel dus "Enschede" lukt me nog wel binnen de 2 secs
en HAFC moet je niet serieus nemen, stel 16-jarigen daar die niet kunnen nadenken, enige dat ze daar doen is vermoedelijke opstellingen geven zonder enig argumentatie
  maandag 26 januari 2009 @ 11:28:13 #100
58060 Apoc2003
pi_65413813
Heel jammer eigenlijk ,want de kwaliteit van de stukjes op HAFC is best hoog.
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_65438962
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:28 schreef Apoc2003 het volgende:
Heel jammer eigenlijk ,want de kwaliteit van de stukjes op HAFC is best hoog.
De grammatica van de reageerders echter niet
pi_65447445
quote:
Klavan verruilt Heracles voor AZ

ALMELO - Ragnar Klavan verruilt Heracles per direct voor koploper AZ. De middenvelder van Heracles tekent in Alkmaar een meerjarige verbintenis. Klavan was in Almelo bezig aan zijn vierde seizoen en zijn contract loopt per 1 juli af. Hoeveel AZ betaalt voor de middenvelder is niet bekend.

Daarvoor kwam hij uit voor Valerengen (Zweden) en Flora Tallinn in zijn geboorteland. Of Heracles op zoek gaat naar een vervanger is nog niet duidelijk. Later meer.Hoeveel AZ betaalt voor de middenvelder is niet bekend.
Nu moet er wel wat bijkomen. Klavan was een optie voor zowel linkscentraal achterin, linksback en als middenvelder. Nu hebben we helemaal geen opties meer wanneer Looms, Wuytens of Fledderus weg valt. Sowieso ben ik niet kapot van Looms en Fledderus moet het ook nog maar eerst laten zien.
pi_65447729
Dat is zuur zeg. Had hem ook wel bij ons willen zien als linksback.
pi_65448148
zuur idd
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:36:15 #105
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65449503
Jammer, Klavan per direct weg. Mooi voor hem dat hij naar AZ kan, ik gun hem het beste onder de vleugels van Louis van Gaal. Maar wij zitten met een groot gapend gat in onze verdediging, zoals Blawh al aangaf zelfs op meerdere posititie's. Zo'n verdediger vinden we niet snel terug.

Heeft iemand suggesties?

[ Bericht 0% gewijzigd door Charles.Darwin op 27-01-2009 12:06:30 ]
451 °F
pi_65450203
Ik ben nog vrij
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:11:10 #107
58060 Apoc2003
pi_65450575
quote:
Ragnar Klavan per direct naar AZ - 27-01-2009
Ragnar Klavan (23) verruilt Heracles Almelo per direct voor AZ. De international van Estland wordt voor de rest van het seizoen verhuurd aan de Alkmaarders en stapt daarna definitief over naar Noord Holland. Klavan speelde vanaf medio 2005 95 competitiewedstrijden voor Heracles Almelo waarin hij vier keer doel trof. “Een aantal weken geleden had Ragnar al een overeenkomst met AZ gesloten voor het nieuwe seizoen”, aldus Algemeen Directeur Nico Jan Hoogma. “Vervolgens heeft Marcel Brands namens AZ opnieuw contact opgenomen of directe huur mogelijk was. We hebben lang onderhandeld, en we hebben uiteindelijk het financiële aspect voor de club afgewogen. We proberen het op te vangen met onze huidige spelersgroep, waarbij we natuurlijk heel blij zijn dat Mark-Jan Fledderus na een half jaar blessureleed weer volledig is aangesloten. Daarnaast kijken we achter de schermen nog wel of er nog iets mogelijk is ten aanzien van versterking.”
Bron: Heracles.nl

Blijkbaar dus geen transfers som, maar alleen een bedrag voor het huren van Klavan tot het einde van het seizoen? Lijkt me niet echt de manier om er nog zo veel mogelijk aan verdienen. Weet iemand hoeveel geld er mee gemoeid is? Blawh?
-Rudyard Kipling
pi_65452501
Denk een tonnetje of 2
pi_65455221
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:41 schreef MaxPower het volgende:
Dat is zuur zeg. Had hem ook wel bij ons willen zien als linksback / linker middenvelder
Had bij Grunn ook niet misstaan.
Ben benieuwd wat AZ ervoor gaat betalen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65455726
Ik hoop toch minimaal 3 ton, al is dat zo goed als ondenkbaar met een halfjarig contract.

Voor minder geld is het gewoon een baggerbeslissing. We hebben maar 1 linksbenige centrale verdediger, 1 echte linksback (op Meinderink bij de beloften na) en 1 linksbenige middenvelder (Fledderus). Als nu 1 van die spelers wegvalt heb je een groot probleem, zeker omdat we nog maar 6 punten boven de streep staan.

Dan heb ik het nog niet eens over het gemis aan kwaliteit. Klavan is speler die dit seizoen voor het eerst weer echt constant presteert, en als hij constant presteert kan het een hele goede speler worden. Hij heeft in principe alles, snelheid, kracht en aanvallende impulsen. Wel had ik verwacht dat hij zich eerder zou hebben ontwikkeld, want de afgelopen 2 seizoenen was hij wel een groot deel van het seizoen stukken minder dan zijn eerste seizoen.
pi_65455934
Heracles TV vanaf vandaag dus eindelijk in de lucht, staat direct veel op.
pi_65456172
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:44 schreef Blawh het volgende:
Heracles TV vanaf vandaag dus eindelijk in de lucht, staat direct veel op.
Huh? Waar? Wat? Hoe?
pi_65457620
quote:
Gert Heerkes, de hoofdcoach van Heracles, vindt het plotselinge vertrek van Klavan (foto) die zowel in de verdediging als op het middenveld inzetbaar was, jammer. 'Ragnar is een goede voetballer. Maar als er belangstelling is van een topclub als AZ, dan snappen we dat hij gaat en feliciteren we hem van harte', aldus Heerkes die wel op zoek gaat naar een alternatief. 'Voor de linkermiddenveldpositie hebben we Mark Jan Fledderus, maar Ragnar was ook een goede linksback of linker centrale verdediger. We zijn bezig iemand voor die postitie te vinden.'
pi_65463253
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:41 schreef MaxPower het volgende:
Dat is zuur zeg. Had hem ook wel bij ons willen zien als linksback.
Hier ook maar ja als AZ hem wil is daar haast niet meer tegen op te bieden , dat geld wat ze uitsparen met het transferbedragen kunnen ze hem weer meer salaris voor aanbieden.

Maar idd zuur voor Heracles maar het zat er wel aan te komen dat ie weg ging benieuwd wie ze ervoor terugkrijgen.
pi_65463315
ik denk dat ie wel voor een behoorlijk bedrag wordt verhuurd, AZ heeft hard iemand nodig op die positie, en Jan Smit kennende zal die vast niet zonder slag of stoot hem laten gaan
pi_65475225
quote:
Blog: Heracles wil niet af van voordeel kunstgras

Het wordt nooit hardop gezegd in Almelo, maar Heracles heeft weldegelijk voordeel van het kunstgras in het Polman Stadion. Daarom is het ook niet zo verwonderlijk dat de club vrijwel zeker gaat uitwijken naar het Oosterenk Stadion van eerste divisionist FC Zwolle als het stadion in Almelo verbouwd en vergroot gaat worden in de nabije toekomst. Dat liet voorzitter Jan Smit maandag doorschemeren in een sportcafé in Haaksbergen.

De keuze voor Zwolle boven Enschede is ook logisch. In Zwolle ligt namelijk een uitstekende kunstgrasmat en daarop voelen de Heraclieden zich bijzonder thuis. Uitwijken naar De Grolsch Veste van FC Twente in Enschede is geen optie, zo lijkt het. Ten eerste is het de vraag of je daar als club je fanatieke supporters een plezier mee doet, want die komen liever niet in het stadion van de aartsrivaal. Bovendien is het veld in de Veste nu ook weer niet van topkwaliteit, al schijnt het nieuwe systeem met lampen boven het veld wonderen te verrichten. Toch lijkt de optie om in Zwolle te spelen de meest logische.
Na dat stuk over Quansah wederom een belachelijk slechte bijdrage van de Tubantia op hun blog over Heracles.

Iedereen weet dat Ten Cate de hoofdsponsor en een belangrijke geldschieter is voor Heracles, lijkt me niet meer dan logisch dat die eisen dat wedstrijden van Heracles op hun gras gespeeld worden. Als dat in Almelo niet mogelijk is dan komt uiteraard Zwolle aan bod.

Ze hopen trouwens in maart/ april 2010 te beginnen met de bouw las ik op de Heracles site, wat later dan wij gehoopt hadden dus.
pi_65475393
Ik zie steeds meer overeenkomsten tussen De Graafschap vorig seizoen en Heracles dit seizoen

- Heel goed begin van het seizoen
- Blessuregolf
- De eerste thuiswedstrijd van het seizoen een slechte wedstrijd spelen tegen de rivaal en verliezen
- Één van de beste spelers verliezen in de wintertransferperiode

En nu vergeet ik nog een paar dingen.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_65476174
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 23:08 schreef Blawh het volgende:

[..]

Na dat stuk over Quansah wederom een belachelijk slechte bijdrage van de Tubantia op hun blog over Heracles.

Iedereen weet dat Ten Cate de hoofdsponsor en een belangrijke geldschieter is voor Heracles, lijkt me niet meer dan logisch dat die eisen dat wedstrijden van Heracles op hun gras gespeeld worden. Als dat in Almelo niet mogelijk is dan komt uiteraard Zwolle aan bod.

Ze hopen trouwens in maart/ april 2010 te beginnen met de bouw las ik op de Heracles site, wat later dan wij gehoopt hadden dus.
En ik heb ook geen zin om naar Enschede te gaan om daar mijn clubje te bekijken
En daar in het station kom ik echt nooit binnen, alleen als heracles er speelt

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2009 23:37:55 ]
  woensdag 28 januari 2009 @ 01:28:45 #120
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65478236
Gebeurt veel als ik ff met vakantie ben. Zure nederlaag, Klavan weg, voorsprong nog maar 6 Wordt tijd dat ik terugkom.
29.10 Novastar HMH
pi_65483446
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

En ik heb ook geen zin om naar Enschede te gaan om daar mijn clubje te bekijken
En daar in het station kom ik echt nooit binnen, alleen als heracles er speelt
Ik ga liever naar Enschede dan Zwolle eigenlijk, ben niet zo sentimenteel.
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 01:28 schreef Damzkieee het volgende:
Gebeurt veel als ik ff met vakantie ben. Zure nederlaag, Klavan weg, voorsprong nog maar 6 Wordt tijd dat ik terugkom.
Regel wat met de verzekering dan, noodgevallen worden vergoed.
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:40:07 #122
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65485758
Mja, geef aan dat er drie punten zijn gestolen

En een speler, zomaar van je trainingsveld gejat ^_^
451 °F
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:51:51 #123
58060 Apoc2003
pi_65486170
quote:
De papieren versie van Het Parool weet vandaag te melden dat Heracles belangstelling heeft voor Ajaxcied Daley Blind. Trainer Gert Heerkes zou graag de jonge middenvelder voor de rest van het seizoen willen huren van Ajax.

De zoon van Danny Blind brak afgelopen seizoen door bij Ajax en maakte zijn debuut in de wedstrijd tegen FC Volendam. Ajax zou niet direct 'nee' zeggen tegen het voorstel, omdat ze hem graag bij een club als Heracles extra ervaring willen laten op doen. Hoe Daley Blind er zelf tegen aan kijkt is nog niet bekend.
-Rudyard Kipling
  woensdag 28 januari 2009 @ 15:01:22 #124
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65493665
Schilder loopt daar toch ook nog rond?
29.10 Novastar HMH
  woensdag 28 januari 2009 @ 15:08:10 #125
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_65493885
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:01 schreef Damzkieee het volgende:
Schilder loopt daar toch ook nog rond?
Die mag van Ajax sowieso niet weg in de winter, van de zomer zal hij wel weg mogen. Een verhuur van Blind lijkt me een mooie optie vor Heracles.
pi_65494553
Ik zit niet op Blind te wachten eigenlijk. Zit niet te wachten op weer een huurspeler, hij heeft weinig eredivisie ervaring en wat ik van hem heb gezien was niet heel overtuigend. Ik zie in Blind niet een speler die zoals Friend of Garcia het verschil kan maken, zulke klasbakken zie ik wel graag op huurbasis komen.
pi_65494595
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:26 schreef Blawh het volgende:
Ik zie in Blind niet een speler die zoals Friend of Garcia het verschil kan maken, zulke klasbakken zie ik wel graag op huurbasis komen.
je meent het ook nog.
pi_65494697
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:27 schreef MaxPower het volgende:

[..]

je meent het ook nog.
Tuurlijk, bij Heracles kwamen ze wel goed uit de verf en hadden ze een belangrijke bijdrage in de handhaving.
pi_65494762
Dat is waar.
  woensdag 28 januari 2009 @ 20:05:50 #130
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65504284
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:30 schreef MaxPower het volgende:
Dat is waar.
Precies. Hebben het erg goed gedaan bij ons. Dat ze elders niet slagen ligt niet aan Heracles en van mij mag Garcia zo terugkomen! Hij geeft ons net dat beetje extra
451 °F
pi_65509746
Nog mensen hier die net zoals mij vrijdag naar Kerkrade gaan?
pi_65510145
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nog mensen hier die net zoals mij vrijdag naar Kerkrade gaan?
nee wij zijn internethooligans
pi_65510463
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:30 schreef Incolumis het volgende:

[..]

nee wij zijn internethooligans
Ik had al zo'n gevoel
pi_65510523
Dit seizoen nog weinig uitwedstrijdjes bezocht, volgend seizoen hopelijk weer meer. Vrijdag ga ik ook niet. Als ik al ga, dan ga ik meestal op eigen vervoer ergens in een thuisvak, dan kun je er een veel mooiere dag van maken.
pi_65510670
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:38 schreef Blawh het volgende:
Dit seizoen nog weinig uitwedstrijdjes bezocht, volgend seizoen hopelijk weer meer. Vrijdag ga ik ook niet. Als ik al ga, dan ga ik meestal op eigen vervoer ergens in een thuisvak, dan kun je er een veel mooiere dag van maken.
Daarom ga ik vrijdag ook met eigen vervoer naar t zuiden het omwisselen is toch bij t uitvak
pi_65511170
http://www.heracles.nl/nieuws/Heraclestv?TVid=18239

''Alleen die rode stoeltjes moeten er nog uit.''
''Zondag tegen Twente, die naam zeggen we niet graag, maar nu voor TV moet het maar een keertje.''

donderdag 29 januari 2009 @ 00:01:37 #137
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65513539
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:53 schreef Blawh het volgende:
http://www.heracles.nl/nieuws/Heraclestv?TVid=18239

''Alleen die rode stoeltjes moeten er nog uit.''
''Zondag tegen Twente, die naam zeggen we niet graag, maar nu voor TV moet het maar een keertje.''

wheh, Tifosi

Ik heb nooit in Almelo gewoond trouwens. Voel me een beetje buitengesloten door die mooie nieuwe groep "jonge jongens". En ik snap ook al het anti-Twente sentiment niet zo goed. Het komt me te geforceerd over.
451 °F
pi_65522497
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:32 schreef Blawh het volgende:
Nu hebben we helemaal geen opties meer wanneer Looms, Wuytens of Fledderus weg valt.
quote:
“Roda JC heeft een moeilijk seizoen en een goede ploeg”

Heracles Almelo speelt morgen (vrijdag) uit tegen Roda JC. Donderdagochtend sprak Heracles.nl met trainer Gert Heerkes.

“Jan Wuytens ondervindt teveel hinder van een knieblessure en zal er niet bij zijn, hetzelfde geldt voor de langdurig geblesseerden Sebastiaan Steur (lies) en Karim Bridji (knie). Daarnaast zijn we natuurlijk Ragnar Klavan kwijtgeraakt aan AZ. Hij was bij ons natuurlijk een vaste waarde, waarbij hij niet op zijn allerbeste positie speelde. Ik denk inderdaad ook dat hij als linksachter en als linker centrale verdediger nóg beter is. Voor het elftal vulde hij de positie van linkermiddenvelder goed in. We gaan hem missen, maar het is mooi dat Mark-Jan Fledderus weer fit is, die kan ook op die positie uit de voeten. Voor Ragnar is dit een mooie transfer, hij heeft veel in zijn mars. Tegenstander Roda JC heeft een moeilijk seizoen, terwijl ze wel een hele goede ploeg hebben. Ik heb ze in Heerenveen gezien en daar speelden ze bij vlagen goed voetbal. Roda speelt morgen thuis, en omdat ze het moeilijk hebben verwacht ik dat ze zeer gedreven zijn om van ons te winnen. Wij gaan proberen de trend van het laatste half uur in Den Haag voort te zetten. We hebben een slechte uitbalans tegen Roda JC, maar we vertrekken vandaag al naar Limburg voor een goede voorbereiding en hopelijk komt er een goed resultaat uit.”
Godverdomme, begint het gekut nu alweer.

Gelukkig hebben we een goede back-up.
pi_65522795
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:41 schreef Blawh het volgende:

[..]

[..]

Godverdomme, begint het gekut nu alweer.

Gelukkig hebben we een goede back-up.
Hehe, Marnix Smit zal dan ook wel een basisplaats hebben achterin. En dan 89ste minuut vrije trap heracles en smit krult hem erin
pi_65522895
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Hehe, Marnix Smit zal dan ook wel een basisplaats hebben achterin. En dan 89ste minuut vrije trap heracles en smit krult hem erin
En dan sta je al 5-0 achter omdat hij z'n tegenstander niet in bedwang kon houden.

Met alle respect voor Smit, hij speelt al jarenlang bij de club, zeurt nooit als hij er naast staat en doet altijd 100% z'n best, maar het is echt geen speler met eredivisieniveau.
pi_65523150
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:52 schreef Blawh het volgende:

[..]

En dan sta je al 5-0 achter omdat hij z'n tegenstander niet in bedwang kon houden.

Met alle respect voor Smit, hij speelt al jarenlang bij de club, zeurt nooit als hij er naast staat en doet altijd 100% z'n best, maar het is echt geen speler met eredivisieniveau.
Klopt ben ik met je eens! Denk wel dat hij nog steeds een aanwinst is voor het team. Vooral bij de trainingen.
pi_65529131
Mooi interview met Looms in de VI

Volgens hem kan Heracles Europees voetbal halen
pi_65529224
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:35 schreef Elwood1802 het volgende:
Mooi interview met Looms in de VI

Klopt, als we uitwedstrijden ook gingen winnen...
pi_65529470
Laten we er maar eerst inblijven, dan ben ik al dik tevreden. Ik begin alweer te shaken na:

De wedstrijden tegen Volendam, De Graafschap en ADO
De transfer van Klavan
De blessure van Wuytens
pi_65534507
quote:
Everton niet bij selectie Heracles

ALMELO - Everton maakt vrijdag geen deel uit van de selectie voor de wedstrijd tegen Roda JC.
Daarnaast mist Jan Wuytens de wedstrijd door een knieblessure.

Later meer.
Weg?
Blessure?
Trammelant?
'Gewoon' gepasseerd?
Prive problemen?
pi_65536833
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 16:38 schreef Blawh het volgende:

[..]

Weg?
Blessure?
Trammelant?
'Gewoon' gepasseerd?
Prive problemen?
Waar lees je dat?

EDIT: Tubantia dus

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2009 17:37:41 ]
  donderdag 29 januari 2009 @ 17:46:04 #147
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65537158
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 16:38 schreef Blawh het volgende:

[..]

Weg?
Blessure?
Trammelant?
'Gewoon' gepasseerd?
Prive problemen?
Rustig Blawh, je draaft een beetje door. Straks moeten we Valium gaan weggeven aan de bezoekers van deze reeks

Ik werp me wel op als advocaat van de duivel: alles komt goed. We zijn niet afhankelijk van 1 speler, en ondanks de krappe selectie hebben we nog genoeg kwaliteit om de nacompetitie te ontlopen!
451 °F
  donderdag 29 januari 2009 @ 19:00:48 #148
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_65539496
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Klopt, als we uitwedstrijden ook gingen winnen...
dan moet eerst iedereen op kunstgras gaan spelen
pi_65539838
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:00 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Daarom verliezen we ook bij volendam

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2009 19:09:56 ]
  donderdag 29 januari 2009 @ 19:11:10 #150
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_65539897
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Daarom verliezen we ook bij volendam
Ja, volendam is dus beter als jullie.
pi_65540036
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:00 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Bullshit natuurlijk. Wij hebben het hele linkerrijtje op Ajax na in uitwedstrijden gehad. Uit het rechterrijtje alleen tegen ADO en Volendam. Volendam was op kunstgras en in Den Haag hadden we 3 punten moeten hebben, dan was die discussie ook direct weer een tijd afgelopen.

Vorig seizoen had ik over de helft van de competitie al een rijtje gemaakt met uitresultaten van een aantal clubs rondom ons op de ranglijst, zal nu hetzelfde doen.

1
2
3
4
5
6
7
de Graafschap    1 overwinning
Sparta           0 overwinningen
Vitesse          1 overwinning
Feyenoord        1 overwinning
Roda JC          1 overwinning
Willem II        2 overwinningen
FC Volendam      0 overwinningen

En de meeste van deze clubs hebben niet zo'n moeilijk uitprogramma (en zoveel blessures) als ons gehad tot nu toe.

Waarschijnlijk wist je niet dat er zoveel clubs amper punten in uitwedstrijden halen, maar bij Heracles blijft de media er maar op hameren.
  donderdag 29 januari 2009 @ 19:30:58 #152
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_65540705
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:14 schreef Blawh het volgende:

[..]

Bullshit natuurlijk. Wij hebben het hele linkerrijtje op Ajax na in uitwedstrijden gehad. Uit het rechterrijtje alleen tegen ADO en Volendam. Volendam was op kunstgras en in Den Haag hadden we 3 punten moeten hebben, dan was die discussie ook direct weer een tijd afgelopen.

Vorig seizoen had ik over de helft van de competitie al een rijtje gemaakt met uitresultaten van een aantal clubs rondom ons op de ranglijst, zal nu hetzelfde doen.
[ code verwijderd ]

En de meeste van deze clubs hebben niet zo'n moeilijk uitprogramma (en zoveel blessures) als ons gehad tot nu toe.

Waarschijnlijk wist je niet dat er zoveel clubs amper punten in uitwedstrijden halen, maar bij Heracles blijft de media er maar op hameren.
Oke hier heb je gelijk in. Maar dit zegt niks over het voordeel van kunstgras.

Misschien verlies je thuis ook meer als je op gewoon gras speelt ..
  donderdag 29 januari 2009 @ 19:35:41 #153
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65540895
Je hebt net met je rooie kutclubje gewonnen op dat kunstgras en nog kom je hier bitchen over voordeel?
Flikker 'n end op joh.
pi_65540907
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:30 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Oke hier heb je gelijk in. Maar dit zegt niks over het voordeel van kunstgras.

Misschien verlies je thuis ook meer als je op gewoon gras speelt ..
Om dan uit weer meer punten te pakken. Wij moeten 1x in de 2 weken omschakelen, tegenstanders maar 2x per jaar (Volendam en Heracles).
  donderdag 29 januari 2009 @ 19:38:31 #155
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_65541010
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:35 schreef Blawh het volgende:

[..]

Om dan uit weer meer punten te pakken. Wij moeten 1x in de 2 weken omschakelen, tegenstanders maar 2x per jaar (Volendam en Heracles).
Ja maar daar kies je zelf voor,

zinloze discussie trouwens.
  donderdag 29 januari 2009 @ 19:39:13 #156
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65541046
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:38 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Ja maar daar kies je zelf voor,

Moet je er niet over beginnen -_-
451 °F
  donderdag 29 januari 2009 @ 19:39:34 #157
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_65541058
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:35 schreef Zapper het volgende:
Je hebt net met je rooie kutclubje gewonnen op dat kunstgras en nog kom je hier bitchen over voordeel?
Flikker 'n end op joh.
Jaa ik wil dikker winnen in Almelo man Jullie hadden echt wel voordeel geef maar toe !!

pi_65541082
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:38 schreef Robinhoo het volgende:
Jij komt ermee.
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 14:35 schreef Elwood1802 het volgende:
Hij ging al wel uit van een uitgebreid stadion en verhoogde begroting, in dat geval zou het mogelijk zijn om een keer Europa in te gaan.
  donderdag 29 januari 2009 @ 19:41:00 #159
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_65541127
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:40 schreef Blawh het volgende:

[..]

Jij komt ermee.
Ja maar je zal er toch nooit uitkomen? daarom is het zinloos.
pi_65541277
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:41 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Ja maar je zal er toch nooit uitkomen?
Tot nu toe is er alleen onder Brood ver onder de maat gepresteerd in uitwedstrijden. En dit seizoen dan, maar dat is gezien de tegenstanders niet zo heel erg gek (hele linkerrijtje op Ajax na en ADO), Volendam niet meegerekend omdat die wedstrijd op kunstgras werd gespeeld.

Misschien maakte die wedstrijd trouwens juist wel duidelijk dat het niet alleen aan het kunstgras is, maar dat de slechte reeks iets mentaals is.

Maar goed, het blijft allemaal speculeren.
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:02:14 #161
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_65541964
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:44 schreef Blawh het volgende:

[..]

Tot nu toe is er alleen onder Brood ver onder de maat gepresteerd in uitwedstrijden. En dit seizoen dan, maar dat is gezien de tegenstanders niet zo heel erg gek (hele linkerrijtje op Ajax na en ADO), Volendam niet meegerekend omdat die wedstrijd op kunstgras werd gespeeld.

Misschien maakte die wedstrijd trouwens juist wel duidelijk dat het niet alleen aan het kunstgras is, maar dat de slechte reeks iets mentaals is.

Maar goed, het blijft allemaal speculeren.
Oke je hebt een punt.

Maar ik vind toch kunstgras een dubieus punt. Dat zal altijd wel zo blijven.
Laatst in de VI stond ook dat 94 % van de voetballers het liefst op gewoon gras spelen.

Zelf vind ik voetballen op kunstgras qua voetballen geen probleem. Alleen kom ik er nooit zonder schaafplekken vanaf.
pi_65548040
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 20:02 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Oke je hebt een punt.

Maar ik vind toch kunstgras een dubieus punt. Dat zal altijd wel zo blijven.
Laatst in de VI stond ook dat 94 % van de voetballers het liefst op gewoon gras spelen.

Zelf vind ik voetballen op kunstgras qua voetballen geen probleem. Alleen kom ik er nooit zonder schaafplekken vanaf.
Tja, met dat goedkope pruttel wat er ligt bij de amateurclubs vind ik niet zo gek. Heb ik ook hoor.
pi_65548317
quote:
Defensieve zorgen voor Heracles

Heracles Almelo moet het vrijdagavond in de uitwedstrijd tegen Roda JC stellen zonder Jan Wuytens. De verdediger kampt met een knieblessure.

Het meespelen van linksback Mark Looms is nog onzeker; hij haakte donderdag tijdens de training af met klachten aan de kuit. Heracles zit na het vertrek van Klavan naar AZ sowieso al krap in de linksbenige verdedigers.

Everton is buiten de selectie gehouden. Trainer Heerkes zegt aan twee centrumspitsen (Dost en Schulmeister) genoeg te hebben. Quansah en De Vries zijn weer fit.
Fijn...
pi_65548873
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:30 schreef Blawh het volgende:

[..]

Fijn...
Kan er ook nog wel bij..
Toch maar ff een leuke dag Kerkrade van maken

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2009 22:44:55 ]
pi_65548901
-laat maar-
pi_65548920
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik baal er nu al van dat ik een kaartje heb gekocht,,,
3-4-3. Erop en erover.
  donderdag 29 januari 2009 @ 22:48:22 #167
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65549103
Heerkes rot op!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:28:33 #168
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_65556673
Komt er wat volk mee?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_65556912
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:35 schreef Zapper het volgende:
Flikker 'n end op joh.
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:48 schreef Zapper het volgende:
Heerkes rot op!
Wat ben je toch recalcitrant Zapper! Wat is er toch allemaal aan de hand?
pi_65557080
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:28 schreef DarkShine het volgende:
Komt er wat volk mee?
Wat ik vanochtend hoorde zo rond de 50/60
  vrijdag 30 januari 2009 @ 17:42:55 #171
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65573583
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:38 schreef Vince22 het volgende:
Wat ben je toch recalcitrant Zapper! Wat is er toch allemaal aan de hand?
Die eerste hoef ik niet uit te leggen toch?

Bij de laatste wil ik vooral wijzen op het posticon
Hoewel ik wel steeds minder fan van Heerkes word
pi_65573750
Benieuwd of boer Looms nog meedoet vanavond

Quansah start in de basis?

edit: las op hafc.nl dat everton er niet bij is omdat hij vaak te laat is op trainingen?

[ Bericht 22% gewijzigd door Elwood1802 op 30-01-2009 18:03:07 ]
pi_65575037
quote:
Heracles Almelo lonkt weer naar NAC'er Tamerus

VOETBAL - Heracles Almelo heeft nog steeds een oogje op Gertjan Tamerus.
Die club heeft bij NAC geïnformeerd naar de voorwaarden van een overgang.

De Almeloërs willen de in Breda overbodige spits mogelijk nog voor het sluiten van de transferdeadline (maandag, red.) aantrekken. Tamerus kende eerder een succesvolle periode bij Heracles.

Een transfer van Tamerus zou betekenen dat NAC financiële ruimte krijgt om eveneens nog een speler aan te trekken. Coach Robert Maaskant hoopt vurig op een directe versterking, maar acht de kans daarop klein.

Voor volgend seizoen had de Bredase club zijn hoop gevestigd op Ragnar Klavan. NAC voerde een gesprek met de verdediger, maar die verruilde Heracles deze week voor titelkandidaat AZ.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65575075
Ja jooo, die hoeven we niet

Gertje gaat maar mooi naar Emmen.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 18:42:07 #175
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65575153
Tamerus, nee bedankt. Blijf maar in Breda, jongen. Hoef je de carnaval niet te missen

En waarom nog een spits kopen? We hebben verdedigers nodig!
451 °F
  vrijdag 30 januari 2009 @ 18:50:06 #176
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65575374
Tamerus was anders behoorlijk succesvol en belangrijk voor Heracles Altijd nog beter dan Dost, dus wat mij betreft welkom.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 18:52:48 #177
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65575446
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:50 schreef Zapper het volgende:
Tamerus was anders behoorlijk succesvol en belangrijk voor Heracles Altijd nog beter dan Dost, dus wat mij betreft welkom.
Tja, dat is alweer een tijdje geleden, en een andere divisie. Als hij goedkoop is, en niet teveel salaris vraagt, prima. Wat extra keuze kan geen kwaad. Maar de spoeling voorin is op het moment niet dun, en achterin wel, dus als ik daar de technische man was wist ik het wel.

Niet dat er goede vervangers van Klavan zijn te halen op het moment. Ik zou het niet weten in ieder geval (edit: daarom is het ook maar goed dat ik niet de technische man ben )

[ Bericht 8% gewijzigd door Charles.Darwin op 30-01-2009 18:59:59 ]
451 °F
pi_65575487
Willen ze Tamerus halen terwijl Everton op de tribune zit omdat ze genoeg spitsen hebben

Jaja, zal wel meer achter zitten dan genoeg spelers
pi_65575770
Tamerus zit ik ook zeker niet op te wachten, dat is echt geen wonderspits/ aanvallende middenvelder, mistte ook erg veel kansen. Dost is in potentie zoveel beter, dat heeft hij de eerste weken van het seizoen wel laten zien. De laatste weken is het wel stukken minder, maar hij is dan ook voor de toekomst gehaald.

Nee, nu liever geen paniekaankopen voor de spitspositie, geef dan eerst Schulmeister een kans. Die vond ik niet onaardig spelen als linksbuiten tegen De Graafschap en gek genoeg brengt hij altijd gevaar bij zijn invalbeurten.

Beter een goede vedediger zoals Charles.Darwin al zegt, daar hebben we veel minder opties.
Trouwens, vinden jullie (Elwood en Zapper) serieus dat Gert moet nokken?

Ik blijf vertrouwen houden in Gert en Hendrie, bij vlagen toch goed voetbal laten zien dit seizoen met een team zonder echte creatieve toppers. Ook niemand (op Everton nu na) in de selectie is ontevreden, die 2 zorgen wel voor een goede sfeer, daar begint het naast hard werken toch mee.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:54 schreef Elwood1802 het volgende:
Willen ze Tamerus halen terwijl Everton op de tribune zit omdat ze genoeg spitsen hebben

Jaja, zal wel meer achter zitten dan genoeg spelers
Tuurlijk, Everton is als linksbuiten ook nog altijd beter dan Willie.

[ Bericht 15% gewijzigd door Blawh op 30-01-2009 19:08:49 ]
  vrijdag 30 januari 2009 @ 19:46:08 #180
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_65577090
succes vanavond
  vrijdag 30 januari 2009 @ 20:27:24 #181
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65578382
Thanks. Komt goed, we nemen drie punten mee naar huis.

De opstelling:

Stadion: Parkstad Limburg Stadion, Kerkrade
Scheidsrechter: Raymond van Meenen
Aanvangstijdstip: 20:45 uur

Roda JC: Castro; Delorge, De Fauw, Addo, De Jong; Meeuwis, Janssen, Bodor; Cissé, Oper en Hadouir.

Heracles Almelo: Pieckenhagen; Boakye, Maertens, Quansah, Breukers; Van den Bergh, De Vries, Fledderus; Douglas, Dost en Hakola.
451 °F
  vrijdag 30 januari 2009 @ 20:28:02 #182
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65578408
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 19:02 schreef Blawh het volgende:

Trouwens, vinden jullie (Elwood en Zapper) serieus dat Gert moet nokken?

Mijn PI bij die post was , dus ik was verre van serieus. Wel vind ik Heerkes niet uitblinken in tactiek, zijn wissels zijn net als bij Brood vaak laat en voegen vaak niets toe. Bovendien heeft 'ie de uitstraling van een lege melkfles, denk niet dat veel mensen hem serieus nemen bij het zien van de interviews. Maar dat heeft natuurlijk niets met het spel van Heracles te maken.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:27 schreef Charles.Darwin het volgende:
Dost
Wat doet die jongen allemaal in de auto van Heerkes?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 22:38:13 #183
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65582585
Is er ook een hoge resolutie afbeelding van deze smiley ? Dan zou ik 'm namelijk graag hier plaatsen.

Kneuzen.
pi_65583352
Quansah als verdediger leek me ook niet echt een succes, die verkoop/verhuur van Klavan kan wel eens hele nare gevolgen hebben.
pi_65583504
- Troll -

[ Bericht 56% gewijzigd door RayMania op 03-02-2009 06:52:09 ]
pi_65583509
Kneuzenkermis, te triest voor woorden. Eerste kwartier had ik er gek genoeg nog wel vertrouwen in.

Volgende week Schulmeister basis graag, Paddy John had wel een lekkere actie en mag van mijn part wel rechtsbuiten komen te staan, Bijlmer komt al maanden geen lantaarnpaal meer voorbij.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 23:11 schreef M.Melandri het volgende:
Wat een wanbeleid bij deze club, het is gewoon een chaos. Degradatie lonkt!
Dude, 17e begroting.
pi_65583553
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 22:38 schreef Zapper het volgende:
Is er ook een hoge resolutie afbeelding van deze smiley ? Dan zou ik 'm namelijk graag hier plaatsen.

Kneuzen.

Alstublaft.
pi_65583778
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 23:11 schreef Blawh het volgende:

Dude, 17e begroting.
Nou dan gaan ze er volgend seizoen in begrotingspositie in hun competitie iig op vooruit, sportief wordt het een afgang volgend jaar. Wanneer kan ik mij aanmelden als jeugdspeler voor de amateurs uit Almelo?
pi_65584041
Je bent hier niet in het Feyenoordtopic waar gehapt wordt op mislukte trolls.
pi_65584254
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 23:29 schreef Blawh het volgende:
Je bent hier niet in het Feyenoordtopic waar gehapt wordt op mislukte trolls.
Bij degradatie zie ik het financieel heel somber in...
  zaterdag 31 januari 2009 @ 00:07:43 #191
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_65585199
Wat een gefrustreerd zooitje is dat team van jullie
Past wel bij de frustratie die na Heracles 2-0 Roda los kwam dit seizoen...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_65585856
- Troll -

[ Bericht 94% gewijzigd door RayMania op 03-02-2009 06:52:29 ]
pi_65586118
Schulden
Een van de weinige clubs die het zonder gemeentegeld wel kan halen

Dost was vanavond echt kansloos, geen enkele bal kan hij vasthouden.
vd Bergh zal er wel naast staan tegen Ajax, eigen schuld

Enige lichtpunten waren Boakye Fledje en Hakola, zelfde als tegen Twente dus.

Piecke heeft zijn beste tijd ook gehad, heb nog liever van Loo in de goal.
pi_65588083
Zucht, was om 2 uur terug in huis. Wat een kut voetbal. En daarvoor zit je 6 uur in de auto totaal en 2 uur in een koud sfeerloos stadion
  zaterdag 31 januari 2009 @ 03:54:09 #195
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_65588548
Stel je niet zo aan, hoort erbij...
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zaterdag 31 januari 2009 @ 10:42:05 #196
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65590193
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 02:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zucht, was om 2 uur terug in huis. Wat een kut voetbal. En daarvoor zit je 6 uur in de auto totaal en 2 uur in een koud sfeerloos stadion
Wat zit je nou te zeiken man. Dan moet je gewoon niet naar uitwedstrijden gaan, al helemaal niet zo'n teringeind ver van huis.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 10:44:51 #197
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65590237
't Is ook ieder jaar hetzelfde. Geweldige start van het seizoen en met de week wordt het slechter.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 10:45:26 #198
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65590247
Lekkere thuiskomst, weer eens een uitwedstrijd verloren, en hoe
Wat een geknooi. En nu willen ze ook nog eens Snoyl ophalen bij RKC
Vojtech en Paddy voor Douglas en Dost volgende week.
29.10 Novastar HMH
  zaterdag 31 januari 2009 @ 10:51:07 #199
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65590340
Schulmeister - Everton - Hakola

zo zie ik de voorhoede het liefst.
pi_65590431
Snoyl serieus? Zat laatst te denken over mogelijke back-ups voor die posities, en Snoyl stond wel hoog op mijn lijstje. Aardige voetballer waar veel meer in zit dan een 1e divisie club.

En schulden hebben we gelukkig niet, degradatie zal bij ons minder killing zijn dan voor Roda, Vites en ADO.
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 10:44 schreef pfaf het volgende:
't Is ook ieder jaar hetzelfde. Geweldige start van het seizoen en met de week wordt het slechter.
Als het ieder jaar hetzelfde is dan betekent het ook dat we op het einde toch weer nacompetitie ontlopen.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 11:00:34 #201
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_65590484
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 10:56 schreef Blawh het volgende:
En schulden hebben we gelukkig niet, degradatie zal bij ons minder killing zijn dan voor Roda, Vites en ADO.
Bij degradatie kan men hier bepaalde rekening (zoals stadion hypotheek) gewoonweg niet meer betalen...
Planning:
-
  zaterdag 31 januari 2009 @ 11:05:06 #202
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65590569
- Niet op reageren -

[ Bericht 60% gewijzigd door RayMania op 03-02-2009 06:52:48 ]
pi_65591373
Toch is het alles behalve rustig in Almelo heb ik het idee.. Everton op de tribune, Van der Bergh die zijn frustaties weer eens de vrije loop laat..
Van den Bergh 'kotsmisselijk' na duel met Roda

En met het komende programma (Ajax, NEC (thuis), Groningen, AZ (thuis)) zie ik het ook niet al te rooskleurig in.
pi_65592929
En toch komt alles op z'n pootjes terecht. Twee seizoenen geleden zouden we ook al kansloos zijn, toen speelden we thuis gelijk tegen AZ, pakten we in Enschede en Breda een punt om vervolgens met 4-1 van Feyenoord te winnen.

Het is alleen zo verdomd zonde dat we niet 5 punten meer hebben gehad, kansen genoeg daarvoor gehad. Zelfs die 2 onthouden punten in Den Haag kunnen nu weer heel cruciaal blijken.

Hoop alleen dat we redelijk fit blijven de 2e seizoenshelft, dan komt alles wel goed. Als we door blessures geteisterd blijven worden dan kan het inderdaad knap lastig worden.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 12:55:51 #205
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_65592980
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:48 schreef ElYefe het volgende:
Toch is het alles behalve rustig in Almelo heb ik het idee.. Everton op de tribune, Van der Bergh die zijn frustaties weer eens de vrije loop laat..
Van den Bergh 'kotsmisselijk' na duel met Roda

En met het komende programma (Ajax, NEC (thuis), Groningen, AZ (thuis)) zie ik het ook niet al te rooskleurig in.
Jammer dat men op de NOS niet liet zien hoe vd Bergh tekeer ging toen hij het veld uit was
Planning:
-
pi_65593030
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:55 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Jammer dat men op de NOS niet liet zien hoe vd Bergh tekeer ging toen hij het veld uit was
Voetbal = emotie. Vd Bergh is de laatste waar ik boos op kan zijn, d'r lopen een paar andere kutjes veel te vrijblijvend over het veld te dwarrelen, groot gelijk dat hij dan zo reageert. Het is nl. de zoveelste keer.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 12:59:46 #207
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_65593082
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:55 schreef DarkShine het volgende:

[..]

In de samenvatting van eredivisielive laten ze het wel zien
  zaterdag 31 januari 2009 @ 12:59:58 #208
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_65593086
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:57 schreef Blawh het volgende:

[..]

Voetbal = emotie. Vd Bergh is de laatste waar ik boos op kan zijn, d'r lopen een paar andere kutjes veel te vrijblijvend over het veld te dwarrelen, groot gelijk dat hij dan zo reageert. Het is nl. de zoveelste keer.
Als je hem zag had je een déjà vu naar de Wolf die gewisselt werd bij Dordrecht - Feijenoord half jaren 90.
Planning:
-
pi_65593312
Snoyl zou ik wel een goede aanwinst vinden, die voetbalt nu onder zijn niveau in de Juup. Volgens mij heeft hij zijn lesje wel geleerd wat betreft discipline.
That's all folks!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 13:20:02 #210
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65593595
Van den Bergh is een held en zo vindt 99,9% van de supporters dat. Ricky mág zo reageren, overigens nog volkomen terecht ook.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 22:48:30 #211
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_65609983
Ricky

Zat hij nog maar bij Sparta.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_65648382
Mag hopen dat er vandaag nog wat gaat gebeuren.
pi_65648457
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:27 schreef Blawh het volgende:
Mag hopen dat er vandaag nog wat gaat gebeuren.
Mijn gevoel zegt van niet...
  maandag 2 februari 2009 @ 10:44:51 #214
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65648845
denk het ook niet.
29.10 Novastar HMH
pi_65657998
quote:
Heracles mist erkende linkspoten

ALMELO - Over twee dagen wacht Heracles de volgende wedstrijd alweer. De Almeloërs gaan op bezoek bij Ajax en zullen daar de handen vol krijgen aan de opdracht een goed resultaat uit de Arena mee te nemen. Trainer Gert Heerkes zit plotseling slecht in geroutineerde linkspoten. Ragnar Klavan overviel de directie met ziijn plotselinge vertrek naar AZ. Verder zijn Mark Looms (kuitblessure) en Jan Wuytens (foto) wegens knieproblemen nog lang niet fit. Of ze dinsdag mee kunnen doen tegen Ajax is zeer twijfelachtig, zo meldt Heerkes. 'We nemen met hen geen risico', voegt hij eraan toe.
  maandag 2 februari 2009 @ 15:22:28 #216
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65658146
Drukte van belang weer op de transfermarkt
Volgens mij zitten Jan en NicoJan gewoon een potje te kaarten
29.10 Novastar HMH
pi_65658256
Zul je zien dat i.p.v. een speler kopen er een speler verkocht wordt, Boakye ofzo, onder het motto 'We konden dit bod niet weigeren'.
  maandag 2 februari 2009 @ 15:36:15 #218
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65658772
Joa! Boakye en Quansah verkopen! Mooi dividend voor het spelersfonds
29.10 Novastar HMH
pi_65659020
quote:
Heracles zonder Wuytens tegen Ajax

Heracles Almelo treedt dinsdagavond zonder Jan Wuytens aan tegen Ajax. De verdediger heeft nog te veel last van een knieblessure.

Ook Marnix Smit ontbreekt; hij heeft een enkelkwetsuur. Mark Looms kan wel spelen; de linksback ontbrak tegen Roda JC nog vanwege een kuitblessure. Het hart van de defensie wordt gevormd door Birger Maertens en Remon de Vries.

Heracles-trainer Heerkes geeft in de spits de voorkeur aan Vojtech Schulmeister. Dat gaat ten koste van Bas Dost, die door bondscoach Hans Schrijver is opgenomen in de voorselectie van het Nederlandse Beloftenteam. Het opleidingsteam voor Jong Oranje speelt volgende week woensdag een oefeninterland tegen Griekenland.

Eindelijk Vojtech in de basis. Hoop wel dat hij meerdere wedstrijden een kans krijgt en niet afgerekend wordt op een mogelijk kansloze opgave tegen Ajax.
  maandag 2 februari 2009 @ 15:51:43 #220
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65659398
Oh ja topidee. Vries achterin
29.10 Novastar HMH
pi_65659542
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:51 schreef Damzkieee het volgende:
Oh ja topidee. Vries achterin
Vind ik wel de beste optie.

Wie dan? John Lubbers? Quansah (dan heeft hij alle posities gehad)? Looms (was een topexperiment in de voorbereiding)? Breukers (Trekt de poot vaak terug)?
  maandag 2 februari 2009 @ 16:21:18 #222
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65660541
Ik ben geen fan van de Vries, never been, never will be. Hij stond trouwens ook achterin te schutteren in de 9-0 in Heerenveen destijds . Maar je hebt gelijk: van de slechte opties is dit de beste.

Ben wel wat cynischer teruggekomen van vakantie merk ik, ik zie het weer effe niet zo rooskleurig in voor mijn cluppie. Maar die dip heb ik tot nu toe elk seizoen gehad, en ze hebben me nog nooit teleurgesteld na 34 wedstrijden.
29.10 Novastar HMH
pi_65660942
quote:
Vangt Heracles acht ton huur voor Klavan?

Iets aan de oude kant maar onze interesse werd toch gewekt toen we op de nieuwste versie van Google Translate stuitten. In dit artikel van de Estse krant Ohtuleht laat volgens de vertaling Nico-Jan Hoogma weten dat AZ maar liefst 800.000 euro betaalt voor het huren van Klavan voor de rest van het seizoen. Waanzin? Vertaalfout? Wij weten het niet maar mocht het waar zijn dan moet er toch genoeg in kas zijn om nog een vervanger binnen te slepen. Wat denkt u? Brengt de DSB Bank een zak met achthonderd ruggen naar Almelo? Hieronder het originele bericht en de ietwat verwarrende vertaling.

"Pakkumine oli liiga hea, et keelduda," lausus Heraclese direktor Nico Jan Hoogma klubi kodulehel. Õhtulehe kinnitamata andmetel nõustus AZ poole hooaja eest Heraclesele maksma koguni 800 000 eurot ehk 12,5 miljonit krooni. Seejärel jõustub nelja-aastane leping.

Het aanbod was te mooi om te weigeren ", aldus directeur Nico Heraclese januari Hoogma de club op de website. Õhtulehe Ongetwijfeld, AZ overeengekomen te betalen de helft van het seizoen voor Heraclesele zelfs 800 000 euro of 12,5 miljoen kroons. Dan treedt in werking op de vierjarige contract.

www.hndb.nl
pi_65660989

Na afgelopen wedstrijd, terechte tekst dacht ik zo.
pi_65661657
quote:
Heracles Almelo heeft zich voor de rest van het seizoen versterkt met Bartek Pacuszka. De 18-jarige Pool wordt gehuurd van FC Twente.

De linksbenige speler kan zowel op het middenveld als in de verdediging uit de voeten. Pacuzka begon het seizoen bij FC Twente als speler van de A-jeugd, maar is onlangs overgeheveld naar de beloften.

Pacuszka is de vervanger van Ragnar Klavan, die vorige week naar koploper AZ vertrok.
Verdomme, Ik had toch wel op meer gehoopt. Daar win je de oorlog ook niet mee.
pi_65661863
Meer komt er dus zeker niet bij.
quote:
Einde wintertransferperiode

Ondanks vele pogingen is het niet mogelijk gebleken voor Ragnar Klavan een ervaren gelijkwaardige vervanger aan te trekken.

Om toch over een extra linker verdediger te kunnen beschikken heeft Heracles Almelo voor de rest van dit seizoen via de gezamenlijke jeugdopleiding van FC Twente/Heracles Almelo de 18 jarige Bartek Pacuszka gehuurd. Hij kan zowel als linksback als linker centrale verdediger spelen.

Mark Looms is gelukkig hersteld van zijn blessure en zal morgen in de basis starten van de uitwedstrijd tegen Ajax.
Hopelijk is die 8 ton waar, anders is het schandalig natuurlijk om Klavan te laten gaan voordat je een vervanger hebt.
  maandag 2 februari 2009 @ 16:58:51 #227
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65661867
Ah onze miljoenenaankoop
Ik ben effe een spandoekje verfen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Damzkieee op 02-02-2009 18:17:06 ]
29.10 Novastar HMH
pi_65662296
Pas op met de spelfouten Damz.
That's all folks!
pi_65663038
En ook nog HUREN? Je huurt toch geen spelers van je eigen jeugdopleiding ????
pi_65663066
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En ook nog HUREN? Je huurt toch geen spelers van je eigen jeugdopleiding ????
Hij is overgeheveld naar Jong FC Twente en dus eigendom van FC Twente, dat lijkt me tenminste logisch.
pi_65664039
quote:
Pacuszcka maakt seizoen af bij Heracles

ALMELO - Bartek Pacuszcka maakt het seizoen af bij Heracles Almelo. De Poolse jeugdspeler komt nu uit voor het A1 elftal van de voetbalacademie van FC Twente/Heracles. De jonge voetballer kan op meerdere posities uit de voeten. Hij kan links centraal spelen en als linksback.

Pacuszcka is de vervanger van Jeff Meinderink die per direct stopt met het spelen van betaald voetbal. ''Bartek is niet direct gehaald als vervanger van Klavan. Hij spreekt Nederlands en hij krijgt bij Heracles de kans zich verder te ontwikkelen", aldus voorzitter Jan Smit.
  maandag 2 februari 2009 @ 18:17:35 #232
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65664461
Dus de vervanger van Jeff
29.10 Novastar HMH
pi_65665758
Die Jeff heeft nog 4 maanden een contract, kan die toch nog een paar maand wachten? Hij wou zeker nog eerst een weekje op vakantie naar Spanje.
pi_65666476
En ook de Graafschap haalt er nog een speler bij, daar hebben ze wel door dat het onderin erg spannend is. Dacht dat Roda JC uit wel duidelijk maakte dat we een probleem hebben wanneer Wuytens en Looms geblesseerd zijn, maar het bestuur vind Quansah blijkbaar een goede linksback en de Vries een aardige linker centrale verdediger. Zet Quansah morgen maar centraal achterin, dan heeft die overal behalve op doel gestaan, fijne manier om weer in je ritme te komen na maanden blessureleed.

Ik geloof best dat het bestuur er alles aan heeft gedaan om een vervanger te halen, maar als je op zo'n positie staat dan lijkt het me logisch dat je niet iemand laat gaan voordat je zelf rond bent met een vervanger.

Alleen die Pool als nieuwe speler van vandaag kan ik moeilijk verkroppen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 02-02-2009 19:52:17 ]
pi_65666533
De financiele positie bij deze club verslechterd met de dag! Dagen van blinde paniek zijn aanstaande bij deze club.
pi_65666606
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:15 schreef M.Melandri het volgende:
De financiele positie bij deze club verslechterd met de dag! Dagen van blinde paniek zijn aanstaande bij deze club.
Financiële positie staat hier helemaal buiten. Je mag best met kritiek op het beleid komen, maar kom dan niet lukraak met die onzin aanzetten.
  maandag 2 februari 2009 @ 19:50:51 #237
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65668045
Wat een flater van jewelste van het bestuur zeg. Alle concurrenten versterken zich, maar Heracles kan zelfs nog geen bankzitter naar Almelo halen. Gaat lastig worden ineens.
  maandag 2 februari 2009 @ 21:46:24 #238
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65673232
quote:
Wat loop jij hier nou te trollen? Ga je moeder eens pesten, ventje.
451 °F
  maandag 2 februari 2009 @ 22:02:08 #239
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65673926
quote:
Ga jij eens buiten spelen man.
29.10 Novastar HMH
pi_65676458
M.Melandri, een vriendelijk verzoek om met wat meer argumenten te komen als je hier post.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_65678444
Wat een poep interview 'met die Pool

Fc Heracles
Ik wil spelen zo veel mogelijk
Ajax is te vroeg

Weet verder ook niks van de club, zal wel beetje met dwang van twente naar Heracles moeten
pi_65678941
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:44 schreef Elwood1802 het volgende:
Wat een poep interview 'met die Pool

Fc Heracles
Ik wil spelen zo veel mogelijk
Ajax is te vroeg

Weet verder ook niks van de club, zal wel beetje met dwang van twente naar Heracles moeten
Inderdaad, best wel slecht.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 08:57:40 #243
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65682487
En alsof we nog niet genoeg Polen in Almelo hebben
29.10 Novastar HMH
pi_65706974
Vojtech.
pi_65707172
Mooi in de basis, alleen 2 wedstrijden te laat

Had anders gegarandeerd een extra punt opgeleverd

Dost mag van mij wel verhuurd worden aan Emmen
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:58:16 #246
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:05:21 #247
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65707679
Wat een wedstrijd

Roicky
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:11:51 #248
58060 Apoc2003
pi_65708053
Niet te geloven, wordt nog wel billenknijpen tweede helft, dit gaat ajax echt niet zomaar laten gebeuren....
-Rudyard Kipling
pi_65708221
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:05 schreef Zapper het volgende:
Wat een wedstrijd

Roicky
Dat schot op de paal, als die erin was gegaan zeg.
pi_65709127
Top werk jongen, nu nog ff de 2de helft volhouden!!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:36:37 #251
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_65709503
Feli Boys verdiend gewonnen. Hoop dat jullie ook in de Eredivisie blijven want jullie hebben gewoon een leuk team
pi_65709640
John erin
pi_65709684
Wel ontzettend in de verdrukking
pi_65709758
wtf gelijk 2-1
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:42:06 #255
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65709842
Komt goed!!!!!!
451 °F
pi_65709876
GVD
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:42:27 #257
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65709881
Mijn god penalty
451 °F
pi_65709953
ja hoor weer 2-2 alles weer in de soep
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:43:41 #259
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65710005
Nondeju!
451 °F
pi_65710055
wat een kut actie van de vries, had em gewoon weg moeten rammen
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:45:52 #261
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65710143
De Vries O_O

Jij zegt het, ik kom net thuis en zet de radio aan, wat een drama!
451 °F
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:46:31 #262
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_65710179
Sorry
pi_65710286
Volendam voor/ Vitesse ook voor..
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:48:47 #264
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65710324
Volendam is niet erg, Vitesse wel ...

We moeten gewoon winnen! Alles op alles, 1 punt schiet je ook niets mee op tegen Ajax!
451 °F
pi_65710469
Balen dit, als we hadden gewonnen was het goedgekomen
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:52:26 #266
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65710559
Was in ieder geval een stap in de goede richting geweest, maar als we gelijkspelen is het geen ramp, een punt meenemen uit Amsterdam is niet slecht. Daar teken je van te voren voor.

Echter ... drie punten ... ik wil ze!! Kom op Heracles!!
451 °F
pi_65710683
Fledje weer geblesseerd
pi_65710885
omg
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:58:28 #269
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65710909
wheh Maertens
451 °F
pi_65710942
Staat nu op knappen daar
pi_65710995
Ricky ole
pi_65711283
ahahahahahahaha
pi_65711301
BUUTNSPEL
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:05:31 #274
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65711313
oh nee

foert, ik ben er weg van
451 °F
pi_65711337
Komen we ff goed weg
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:06:06 #276
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65711358
afgekeurd!!
451 °F
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:06:30 #277
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65711393
haha

zul je Ajax wel weer horen vanavond ... weer de scheids die het heeft gedaan O_O
451 °F
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:11:28 #278
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_65711738
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef Charles.Darwin het volgende:
haha

zul je Ajax wel weer horen vanavond ... weer de scheids die het heeft gedaan O_O

Wou je het ontkennen dan?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:12:36 #279
67174 Dos37
Come on Twente
pi_65711805
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
dat was de grensrechter
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_65711842
Hoe onterecht het ook is, gefeliciteerd met het punt.
Kutzooi .
1e helft Heracles beter, 2e helft Ajax, uiteindelijk lijkt gelijkspel terecht, maar die 3e goal had gewoon moeten tellen.
pi_65711856
Lucky!
Love is in the air!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:14:47 #282
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:14:48 #283
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_65711952
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:12 schreef Dos37 het volgende:

[..]

dat was de grensrechter
De scheids heeft toch de fluit in zijn bek. Zoiets moet de scheids ook gewoon zien.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:14:54 #284
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_65711959
Lekker !
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:16:09 #285
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65712034
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ontken niets, heb het niet gezien. Als ik op het plaatje moet afgaan vermoed ik dat het onterecht was. Maar het afkraken van de scheids is een thema bij Ajax de laatste tijd (terecht of onterecht) ... maar jullie (en wij) zullen het er toch mee moeten leven.

Persoonlijk vind ik het jammer dat Ajax zoveel punten laat liggen, de kampioens-strijd is nu wel erg saai aan het worden. Maar Ajax geeft het zelf allemaal weg, door dom te verliezen van Heerenveen en Groningen, en nu dit gelijkspel weer.

Naja, wie weet, AZ kan nog in een neerwaardse spiraal terecht komen ... :/
451 °F
pi_65712164
Goud dit!

Eindelijk een keer iets in ons voordeel. Bonuspuntje.

Jammer dat Volendam wint.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:19:20 #287
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_65712240
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:16 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Ik ontken niets, heb het niet gezien. Als ik op het plaatje moet afgaan vermoed ik dat het onterecht was. Maar het afkraken van de scheids is een thema bij Ajax de laatste tijd (terecht of onterecht) ... maar jullie (en wij) zullen het er toch mee moeten leven.

Persoonlijk vind ik het jammer dat Ajax zoveel punten laat liggen, de kampioens-strijd is nu wel erg saai aan het worden. Maar Ajax geeft het zelf allemaal weg, door dom te verliezen van Heerenveen en Groningen, en nu dit gelijkspel weer.

Naja, wie weet, AZ kan nog in een neerwaardse spiraal terecht komen ... :/
Hier valt toch niets aan te ontkennen, dit is gewoon 100% onterechte afgekeurde goal. Verder heeft Ajax ook al de hele maand de beslissingen van de scheids niet mee. Voorbeelden de kaarten van Cvitanich, Vertonghen en zelfs nog die van Sno.

AZ is gewoon zaterdag al kampioen geworden jammer maar helaas, zoveel punten gaan ze never nooit meer verspelen. Typisch Ajax dit weer.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:19:32 #288
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65712251
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:18 schreef Blawh het volgende:
Goud dit!

Eindelijk een keer iets in ons voordeel. Bonuspuntje.

Jammer dat Volendam wint.
Ach Volendam ... die redden het toch niet. En we zijn weer een puntje dichter bij Willem II, waar we toch weer boven moeten eindigen, net als afgelopen drie jaar. Ik ben niet anders gewend dan dat ik mijn Tilburgse vrienden kan dissen met die resultaten en verwacht dit jaar niet anders
451 °F
pi_65712260
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feli Boys verdiend gewonnen. Hoop dat jullie ook in de Eredivisie blijven want jullie hebben gewoon een leuk team

Hakola goede pot gespeeld trouwens.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:19 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Ach Volendam ... die redden het toch niet. En we zijn weer een puntje dichter bij Willem II, waar we toch weer boven moeten eindigen, net als afgelopen drie jaar. Ik ben niet anders gewend dan dat ik mijn Tilburgse vrienden kan dissen met die resultaten en verwacht dit jaar niet anders
Whehe, ik hoop het.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:20:42 #290
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65712308
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:16 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Als ik op het plaatje moet afgaan vermoed ik dat het onterecht was.
Understatement van de eeuw.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:20:53 #291
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65712324

Geweldig dit
Eindelijk eens geluk
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:21:22 #292
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_65712356
Niemand?

Dan doe ik het wel.

Heerkes oprotten
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:21:54 #293
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65712402
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef Zapper het volgende:
Niemand?

Dan doe ik het wel.

Heerkes oprotten
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:21:57 #294
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65712411
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Hier valt toch niets aan te ontkennen, dit is gewoon 100% onterechte afgekeurde goal. Verder heeft Ajax ook al de hele maand de beslissingen van de scheids niet mee. Voorbeelden de kaarten van Cvitanich, Vertonghen en zelfs nog die van Sno.

AZ is gewoon zaterdag al kampioen geworden jammer maar helaas, zoveel punten gaan ze never nooit meer verspelen. Typisch Ajax dit weer.
Sure, het is ook wel nadelig, maar zeg nou zelf, met dit elftal moet je Heerenveen en Groningen (en Heracles thuis) toch gewoon van de mat af ballen? Zelfs als de scheidsen fouten maken, dan wordt het 3-1 of 5-2 maar niet 0-1 of 2-2 O_O

Ajax heeft zoveel potentie, waarom komt het er niet uit? Van Basten? Ik weet het niet ... maar ik mis toch wel de vechtlust, en zoals ik laatst ergens las, misschien de _wil_ om kampioen te worden.
451 °F
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:22:19 #295
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_65712437
Op basis van het spel hadden jullie gewoon moeten winnen laat dat even duidelijk zijn.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:22:36 #296
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65712456
Whehehe Ricky
Mooi stoken
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:24:05 #297
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65712548
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:22 schreef Damzkieee het volgende:
Whehehe Ricky
Mooi stoken
Ricky is goed bezig. Ik was het ook roerend met hem eens afgelopen week, na zijn tirade. Je kunt veel van hem zeggen (heel veel) maar het is wel een vechter!
451 °F
pi_65712550
Tegen ADO hadden wij hetzelfde

Als Ajax gewoon goed had gespeeld hadden ze gewonnen met 3-0.

Looms was ook weer lekker bezig
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:24:09 #299
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65712551
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Op basis van het spel hadden jullie gewoon moeten winnen laat dat even duidelijk zijn.
Ik vond ons in de tweede helft erg slecht spelen, met een 0-2 voorsprong nota bene. Wel jammer. Eerste helft speelden we goed, en hadden we ook maar zo 3 keer kunnen scoren.
Eigenlijk mag je niet boos zijn op Piecke na zo'n wedstrijd, maar toch liep hij weer raar te doen. Hij wil de complete zestien beslaan lijkt het wel, maar kan dat natuurlijk niet.
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:24:46 #300
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65712588
Ohja, Maertens was de held Wat een wedstrijd
29.10 Novastar HMH
pi_65712676
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:24 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Ik vond ons in de tweede helft erg slecht spelen, met een 0-2 voorsprong nota bene. Wel jammer. Eerste helft speelden we goed, en hadden we ook maar zo 3 keer kunnen scoren.
Eigenlijk mag je niet boos zijn op Piecke na zo'n wedstrijd, maar toch liep hij weer raar te doen. Hij wil de complete zestien beslaan lijkt het wel, maar kan dat natuurlijk niet.
Vooral bij die kans die op de lijn werd weggehaald, piecke stond nog achter suarez? toen hij schoot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')