quote:Netjes van Heerkes inderdaad.
Ik had Booij, Van Loen, Stevens, Ten Cate of Van Gaal wel eens willen horen na zo'n beslissing
Liever Heerkes dan een van Gaal typequote:Op zondag 18 januari 2009 11:33 schreef Zapper het volgende:
Ach, netjes van Heerkes? Ik vind het een perfecte trainer voor Heracles maar ietsjes meer passie en emotie mag best hoor. Dat nuchtere, boerse, eentonige gepraat van 'm mag best iets anders. Soms heb ik 't idee dat er een zwakzinnige voor de camera staat. Een vleugje Jan Smit zou niet misstaan, je moet verdomme laaiend zijn dat je twee punten worden afgepakt door zo'n blinde klootmongool!
Hij speelde wel goed, kwam af en toe goed door aan de zeikant, en gaf dus een perfecte voorzet in de laatste minuut. Maar hij miste nog automatismen, dat is dus niet gek.quote:Op maandag 19 januari 2009 08:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe speelde die nieuwe Fin? Hij had in elk geval een prima voorzet op Schulmeister bij de afgekeurde goal...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Blawh op 19-01-2009 17:19:00 ]
Hij schijnt op de training erg goed te zijn, hoop dat het de komende weken nog een stuk beter gaat in wedstrijden.quote:Heerkes tevreden met inbreng Hakola
DEN HAAG - Juha Hakola kende bij Heracles een verdienstelijk debuut. De Finse aanwinst speelde de volle 90 minuten en toonde bij vlagen aan dat hij specifieke kwaliteiten heeft.
Trainer Geert Heerkes was tevreden over de inbreng van Hakola. „Juha heeft het goed gedaan. Hij heeft specifieke kwaliteiten en die heeft hij bij vlagen ook laten zien. Natuurlijk ontbreekt nog de vastigheid in de combinatie met zijn medespelers, maar dat is een kwestie van tijd. Ik heb een aantal goede acties en voorzetten van hem gezien en dat is waar we hem voor hebben gehaald”, aldus Heerkes.
quote:Op maandag 19 januari 2009 14:20 schreef Blawh het volgende:
Ik ben een photoshop n00b, maar heb een beetje wat geprobeerd. Is dit misschien wat voor de OP? Of heeft iemand die beter met photoshop overweg kan toevallig ook al een poging gewaagd?ik zou wat borders er omheen zetten, beetje diepte creeren, voor de rest niet verkeerd hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de 1e helft werd ook een zuiver doelpunt voor Den Haag afgekeurd dus dat gaat gelijk op...quote:Op zondag 18 januari 2009 12:16 schreef venomsnake het volgende:
tvp.
Belachelijk van dat afgekeurde doelpunt.
Dat was aanvallen van de keeper in zijn gebied, dus terecht afgekeurd.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:15 schreef gunk77 het volgende:
In de 1e helft werd ook een zuiver doelpunt voor Den Haag afgekeurd dus dat gaat gelijk op...
Zelfs Hagenees Jol liet gisteren in Studio Voetbal weten dat het doelpunt terecht was afgekeurd, keeper werd geraakt en aangezien de keeper daar beschermt wordt is het terecht afgekeurd.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:15 schreef gunk77 het volgende:
In de 1e helft werd ook een zuiver doelpunt voor Den Haag afgekeurd dus dat gaat gelijk op...
De slidings met gestrekt been van Buijs, maar vooral Powel nog eens teruggezien? Schuin van achteren op de enkels van een tegenstander wordt ook regelmatig met rood bestraft.quote:Maar t klopt niet...
Scheids was sowieso slecht en de grensrechter hees zijn vlag vaak voor buitenspel (DH) terwijl er geen aanvaller te zien was en als het dan wel buitenspel was hield ie zijn vlag naar beneden...
Dus dan is het zo? Ik vind scheidsrechters daar sowieso te snel voor fluiten. Het is oorspronkelijk bedoeld dat je de bal niet uit de keepers z'n handen trapt maar je hoeft soms de keeper als speler maar aan te kijken en er wordt al gefloten.quote:Zelfs Hagenees Jol liet gisteren in Studio Voetbal weten dat het doelpunt terecht was afgekeurd, keeper werd geraakt en aangezien de keeper daar beschermt wordt is het terecht afgekeurd.
Nou lijkt mij niet, doelpunt is doelpunt maar goed.quote:Bovendien is het nogal een verschil, doelpunt dat afgekeurd in de eerste helft of een goal die niet wordt gegeven in de laatste minuut.
Van Buijs was idd een onnodige overtreding.quote:De slidings met gestrekt been van Buijs, maar vooral Powel nog eens teruggezien? Schuin van achteren op de enkels van een tegenstander wordt ook regelmatig met rood bestraft.
Heb je de hele wedstrijd gezien?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:00 schreef Zapper het volgende:
Je gaat mij echt niet wijsmaken dat Heracles een scheidsrechter mee had hoor![]()
Ja, op de eerste 10 minuten na.quote:
Dat was dus niet onterecht, lichaamscontact met de keeper is niet toegestaan in dat gebied, Hagenees en oud-scheidsrechter Jol bijvoorbeeld heeft dit gisteren ook duidelijk aangegeven.quote:Ik wel en nogmaals, behalve het afgekeurde doelpunt wat onterecht was
Kom dan ook met voorbeelden, anders maak je natuurlijk geen punt. Powel had 1x in het 16-metergebied voordeel moeten krijgen, dan had hij 1 op 1 gestaan met een verdediger en daarachter Pieckenhagen.quote:heeft Heracles wel degelijk de hele wedstrijd de scheidsrechter mee gehad .
Je vraagt of Zapper de wedstrijd heeft gezien en vertelt dat Heracles gestreepte shirts droeg?quote:Alleen op het laatst kon ie ze niet meer uit elkaar houden denk ik (allebei gestreepte shirts he)
quote:Je vraagt of Zapper de wedstrijd heeft gezien en vertelt dat Heracles gestreepte shirts droeg? We speelden in ons uitshirt, effen wit.
Weet eigenlijk niet eens wat je precies met borders bedoelt,quote:Op maandag 19 januari 2009 19:11 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik zou wat borders er omheen zetten, beetje diepte creeren, voor de rest niet verkeerd hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Blawh op 20-01-2009 15:47:37 ]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet eens wat je precies met borders bedoelt,maar is dit al wat beter?
Paar dingetjes, maak er FOK ! Heraclieden vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zou je mijn website dr ff bij willen gooien? http://www.heracles-vakj.nl
Het ziet er verder wel gelikt uit![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2009 01:01:44 ]
quote:Kwame Quansah en Qays Shayesteh maken progressie
De middenvelders Kwame Quansah en Qays Shayesteh werken hard aan hun herstel. “Kwame en Qays maken grote progressie in hun individuele veldrevalidatie”, aldus fysiotherapeut Jos van Putten. “Marnix Smit, donderdag geblesseerd geraakt aan zijn enkel, hervat vanmiddag de individuele veldtraining. Tim Breukers is hersteld van de griep en Mark-Jan Fledderus heeft gisteravond voor het eerst weer 90 minuten gespeeld. Dat ging goed, ook vanmorgen was er geen reactie”, besluit Van Putten.
't half afgemaakte stadionquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:49 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
't half afgemaakte stadion
bij die foto's van Twente - Heracles
Grote progressie, mag hopen niet te groot want dan spelen ze weer te snel en slaat Lamp de plank weer misquote:
Eerst de foto's van ADO bekeken, daarna inderdaad die van twente, en dat viel me gelijk al op.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:49 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
't half afgemaakte stadion
bij die foto's van Twente - Heracles
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet eens wat je precies met borders bedoelt,maar is dit al wat beter?
een randje of lijnen langs de buitenkant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaa haha daar heb je gelijk in....hehe...ik ben dr ook bijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:34 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Eerst de foto's van ADO bekeken, daarna inderdaad die van twente, en dat viel me gelijk al op.
Ik lig in een scheur als Heracles besluit om iets vergelijkbaars te gaan doen, volgens mij was daar namelijk sprake van
Zaterdag de derby jongens! Ik ben erbij
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:34 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Eerst de foto's van ADO bekeken, daarna inderdaad die van twente, en dat viel me gelijk al op.
Ik lig in een scheur als Heracles besluit om iets vergelijkbaars te gaan doen, volgens mij was daar namelijk sprake van
Zaterdag Zondag de derby jongens! Ik ben erbij
Die doen het al een tijdje weer.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:09 schreef Charles.Darwin het volgende:
de linkjes doen het al meer dan een jaar niet meer
Ah, ik heb er al een tijdje ook niet meer op geklikt ^_^quote:
En het gaat gaaf worden!! (edit: op zondag danquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:34 schreef Lamzak_ het volgende:
Zaterdag de derby jongens! Ik ben erbij
Lees nou eerst ff goed, ik zei behalve het afgekeurde doelpunt wat onterecht was heeft Heracles wel de scheids mee gehad...quote:Op maandag 19 januari 2009 22:49 schreef Blawh het volgende:
Dat was dus niet onterecht, lichaamscontact met de keeper is niet toegestaan in dat gebied, Hagenees en oud-scheidsrechter Jol bijvoorbeeld heeft dit gisteren ook duidelijk aangegeven.
Ja joh onthou ik dat. Ik weet dat Hercles normaal een gestreept shirt heeft. Ik ga echt niet onthouden hoe het haar van de keeper zat of zo.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:55 schreef Charles.Darwin het volgende:
Waarvan akte. Het zal wel komen door al die tralies in dat stadion
Sorry mijn fout dan. Maar welke voorbeelden heb je gezien dan? Ik kan me zo 1,2,3 geen schokkende nadelen voor ADO gezien, op dat ene moment waarbij ADO geen voordel kreeg na waardoor wellicht een mogelijkheid van Powel niet doorging.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:37 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Lees nou eerst ff goed, ik zei behalve het afgekeurde doelpunt wat onterecht was heeft Heracles wel de scheids mee gehad...
Ik had het dus over het afgekeurde doelpunt van Heracles
Nou elke keer als iemand van Heracles op de grond lag legde de scheidsrechter het spel stil. Als iemand van Den Haag op de grond lag liet ie doorspelen, behalve als er een kans voor het goal was, dan floot ie wel ineens af.....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sorry mijn fout dan. Maar welke voorbeelden heb je gezien dan? Ik kan me zo 1,2,3 geen schokkende nadelen voor ADO gezien, op dat ene moment waarbij ADO geen voordel kreeg na waardoor wellicht een mogelijkheid van Powel niet doorging.
Daar heb je gelijk in, dat was de grootste misser van de avond.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:24 schreef Zapper het volgende:
Heeft 'ie in de laatste minuut allemaal weer goedgemaakt.
Oh well, 2-2 is 2-2quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:36 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, dat was de grootste misser van de avond.
of niet ...quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:44 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Oh well, 2-2 is 2-2
Nu maar eens kijken hoe onze beide clubs het doen tegen Twente deze week
Eerst een half miljoen salaris eisen bij Heracles, nu een stage bij FC Emmen.quote:FC Emmen geeft Rahim nieuwe kans
Rahim Ouedraogo is mogelijk de rest van het seizoen weer op de Nederlandse velden te bewonderen. De verdediger loopt momenteel stage bij FC Emmen, zo laat de club op haar digitale huis weten.
De 28-jarige mandekker was vorig seizoen nog actief bij Heracles Almelo en spendeerde het grootste deel van zijn carrière bij FC Twente. Nu de komst van Angelo Martha is afgeketst, hoopt Emmen in Rahim alsnog een ervaren verdediger aan te kunnen trekken.
De uit Burkino Faso afkomstige voetballer moet echter eerst bewijzen dat hij fit is, omdat hij de afgelopen maanden zonder club zat. Wanneer Rahim conditioneel voldoet, lijkt een contract in de maak.
haha, Emmen is dan ook een prachtige, bruisende stad! Dat maakt veel goedquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Eerst een half miljoen salaris eisen bij Heracles, nu een stage bij FC Emmen.
idd, die mag daar in de sporthal in arnhem fluitenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:46 schreef Blawh het volgende:
Bij Bosnar wist je wel dat types als N'Kufo in de pocket zaten.
Geen Vink trouwens.
Geniet ervan! En pas inderdaad maar een beetje op voor al die gekke amerikanenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
Vanuit Washington DC: Komop jongens zondag!Pak die rednecks! heb er hier wel genoeg gezien nu.
Trap van Fledderus gehad, las ik netquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:52 schreef Blawh het volgende:
Ricky (zwaar) geblesseerd van de training, zag er niet best uit. Vrees dat hij er zondag niet bij is.
quote:Blom derde keus in Twentse derby
Niet Pieter Vink, niet Jack van Hulten, maar Kevin Blom fluit zondag de derby tussen Heracles en FC Twente.
Aanvankelijk was Pieter Vink de aangewezen leidsman om de wedstrijd in goede banen te leiden, maar de internationale scheidsrechter heeft buitenlandse verplichtingen. Zijn vervanger Jack van Hulten is ziek geworden en dus heeft de KNVB Kevin Blom gevraagd om de wedstrijd te fluiten.
Niet gelijk flederus op de schuld geven, als je er niet bij was.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:16 schreef Zapper het volgende:
Als Ricky niet kan spelen, dan kun je FCT wel alvast feliciteren met de overwinning. Het vertrouwen in een goede afloop is bij mij ineens gezakt naar een absoluut dieptepunt in ieder geval, helemaal als ik lees dat Overtoomzijn vervanger moet worden.
Lekker bezig Fledderus.
Ik was erbij. Het zal vast niet opzettelijk zijn gebeurd, maar het is totaal onnodig om van achteren zo in te komen, zeker op een training. Gert z'n gezicht stond ook even op onweer, na even nadenken kreeg Willie een hesje voor de basisopstelling.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Niet gelijk flederus op de schuld geven, als je er niet bij was.
SV: "Bij de één na laatste training voor de wedstrijd tegen FC Twente raakte Ricky van den Bergh geblesseerd. In een onschuldig duel met Mark Jan Fledderus raakte de middenvelder geblesseerd. Direct was er paniek bij zijn medespelers en de technische staf."
Wie zegt dat ik er niet bij was wijze Marko?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Niet gelijk flederus op de schuld geven, als je er niet bij was.
SV: "Bij de één na laatste training voor de wedstrijd tegen FC Twente raakte Ricky van den Bergh geblesseerd. In een onschuldig duel met Mark Jan Fledderus raakte de middenvelder geblesseerd. Direct was er paniek bij zijn medespelers en de technische staf."
"Lekker bezig Fledderus."quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:29 schreef Zapper het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er niet bij was wijze Marko?
Die Fledderus is het hele seizoen al waardeloos en schopt daarnaast ook nog onze beste man geblesseerd.
Dus laat mij hem even lekker de schuld geven wil je?
quote:Orgineel gepost door bianconero.nl
Hulp gezocht voor de sfeeractie tegen 053!!
Zondagmiddag 25 januari 2009 speelt Heracles Almelo tegen streek concurrent FC Twente. Voor de wedstrijd begint, staat er een sfeeractie in de planning.
BiancoNero Almelo Tifosi vraagt aan zoveel mogelijk supporters voorafgaande de wedstrijd mee te helpen met de voorbereidingen van de sfeeractie in het stadion. Wij zijn Heracles, daarom hopen wij ook op veel hulp (in ieder geval op zo'n 30 á 40 supporters).
Ben je bereidt om mee te helpen!! Schroom dan niet...
Neem je seizoenskaart mee en meld je om 11.00 uur bij stadion. Men moet zich melden bij de leden van BiancoNero, Almelo Tifosi o.a. dekruk. Hier krijg je van het sfeerteam AT verdere instructies wat er moet gebeuren.
Heracles Almelo heeft deze middag alle steun nodig om weer de punten in eigen huis te houden. Dit moet zeker lukken tegen 053.
Ricky stond al een tijd precies tussen de bal en Fledderus in, dan kan je toch wel bedenken dat je niet door de man heen kunt om de bal te spelen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dan komt het naar mij over dat hij het opzettelijk deed, maar goed. We hebben dr nix an. Hij zorgt juist voor gevaar...en wie het nu moet doen...
Mild uitgedrukt.quote:De coach verwijt Fledderus niets: ,,Het was een wat lompe actie maar dit soort dingen kunnen gebeuren.''
En nu.quote:Aan de vooravond van de derby tussen FC Twente en Heracles Almelo is in beide kampen met ontzetting gereageerd op het plotselinge overlijden van Ab Gritter.
De oud-speler van de twee Twentse profclubs werd donderdag getroffen door een fatale hartaanval. Hij is 59 jaar oud geworden.
quote:ENSCHEDE - Oud-profvoetballer Ferry Pirard is zaterdagmorgen plotseling overleden. De in Enschede woonachtige Pirard is 61 jaar geworden. Pirard maakte in 1969 de overstap van NAC naar FC Twente. In 1973 verhuisde hij naar Heracles. Na zijn loopbaan in het betaalde voetbal vervulde hij nog vele functies bij Twente. Zo was hij ondermeer leider van het tweede elftal en A1.
8000 km, waar zit je?quote:Op zondag 25 januari 2009 01:11 schreef Damzkieee het volgende:
Pff hier ook zenuwen zeg! Zelfs op 8000km van Almelo. Come on Heracles Almelooooooo
Ik was dus niet de enige die dat gewoon een goede verdediger (voor Heracles en zo) vond?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:46 schreef Blawh het volgende:
Bij Bosnar wist je wel dat types als N'Kufo in de pocket zaten.
Kwame.quote:Blog: Ik wed dat ik het kan...
Kwame Quansah blijft een bijzondere voetballer. De middenvelder van Heracles speelde dit seizoen nauwelijks voor zijn club door een blessure die hij opliep in zijn enige interland tot nu toe voor Ghana. Vorige week sprak hij de wens uit om tegen FC Twente weer van de partij te zijn. Quansah is ervan overtuigd dat hij de derby gaat halen. Zo erg zelfs dat hij met technisch adviseur Arend Steunenberg wel een weddenschap af wil sluiten.
Steunenberg daagde de voetballer uit om voor grof geld te wedden dat hij aan de aftrap verschijnt tegen FC Twente. Steunenberg zegt van niet. Over de hoogte van het bedrag dat de twee onderling hebben afgesproken worden geen mededelingen gedaan, maar het gevoel zegt dat Steunenberg gelijk gaat krijgen. Een voetballer die zo lang uit de roulatie is geweest en die nog niet bij de beloften heeft gespeeld, ga je niet meteen weer het veld op sturen omdat het toevallig de derby tegen FC Twente is. Of trainer Gert Heerkes moet Steunenberg alsnog geld uit zijn zak willen kloppen en Quansah gewoon opstellen. Wedden dat hij dat niet doet?
300 meter hierquote:Op zondag 25 januari 2009 01:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
8000 km, waar zit je?
Ik zit op 5 km afstand
Baas boven baasquote:
quote:Stadion: Jan Polman Stadion, Almelo
Scheidsrechter: Kevin Blom
Aanvangstijdstip: 14:30 uur
Heracles Almelo: Pieckenhagen; Boakye, Maertens, Wuytens, Looms; Breukers, Van den Bergh, Klavan; Douglas, Dost en Hakola.
FC Twente: Boschker; Stam, Wisgerhof, Rajkovic, Braafheid; Brama, Perez, Tioté; Arnautovic, N’Kufo en Elia.
Q is niet meer serieus te nemen zo langzamerhand inderdaad. Zingen alleen na een goal of bij een voorsprong, gaan liever anti-FCT zingen dan achter de eigen ploeg te staan, als een lied wordt ingezet uit een ander vak dan slaat die trommel alles weer dood en zingt Q met 10 man weer iets totaal anders, vuurwerkgeluiden, oerwoudgeluiden naar N'Kufo (terwijl je eigen sleutelspelers ook 100% negers zijn), etc. Dan heb ik het nog niet eens over die pauper die in het begin door de stilte heen moest bleren.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:07 schreef Incolumis het volgende:
Hakola is ook wel een lekkere pingeldoos zeg, zeker niet tegengevallen![]()
en dat kankervolk in Q hoort een stadionverbod te krijgen m.i. vanwege de trieste vuurwerkgeluiden weer
dat is inderdaad wel heel triest.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Q is niet meer serieus te nemen zo langzamerhand inderdaad. Zingen alleen na een goal of bij een voorsprong, gaan liever anti-FCT zingen dan achter de eigen ploeg te staan, als een lied wordt ingezet uit een ander vak dan slaat die trommel alles weer dood en zingt Q met 10 man weer iets totaal anders, vuurwerkgeluiden, oerwoudgeluiden naar N'Kufo terwijl je eigen sleutelspelers ook 100% negers zijn, etc.
ja zijn hakballetje op de Twentse achterlijn was mooi om te zien, weinig spelers proberen dan nog om de bal te pakkenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:18 schreef Dos37 het volgende:
jullie kwamen nog gevaarlijk terug en werd het onnodig spannend. Maar als bij jullie als fit is gaan jullie het zeker wel redden.
Boakye was echt heel goed bezig tegen Elia.
Helemaal niets van gehoord, allen dat gebler bij die minuut stilte, daarnaast waren er ook een aantal twentenaren die "het zal je kind maar wezen" wilden inztten...quote:Op zondag 25 januari 2009 17:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Q is niet meer serieus te nemen zo langzamerhand inderdaad. Zingen alleen na een goal of bij een voorsprong, gaan liever anti-FCT zingen dan achter de eigen ploeg te staan, als een lied wordt ingezet uit een ander vak dan slaat die trommel alles weer dood en zingt Q met 10 man weer iets totaal anders, vuurwerkgeluiden, oerwoudgeluiden naar N'Kufo (terwijl je eigen sleutelspelers ook 100% negers zijn), etc. Dan heb ik het nog niet eens over die pauper die in het begin door de stilte heen moest bleren.
quote:Ruud, 25-01-2009 om 17:59
Lucky Twente !
quote:Door KLP, 25-01-2009 om 18:19
Ik vind het echt heel erg jammer,
maar FCTwente denkt echt te veel
ze denken dat ze iedereen aan kunnen, Okemisschien
kunze heracles aan maar ik wed dat heracles hun wel trug zou pakken,
quote:Wix, 25-01-2009 om 20:42
Het is tog ook frustrerend
bij 0-1 niks geen oerwoudgeluiden enzo uit het vak gehoord
bij 0-2 ging 053 zingen calimero almelo en helemaal niets in almelo
Vind je het dan gek dat je dan wat terug gaat zingen wat niet altijd even aardig hoeft te zijn
Ben ik blij dat ik in J zitquote:Op zondag 25 januari 2009 22:41 schreef Blawh het volgende:
Een (klein) deel van Q schaam ik met de week meer voor.
Best vreemd trouwens dat alleen Heracles met rouwbanden speelde en Twente niet.
Liever geen hafc.nl quotes in dit topicquote:Op zondag 25 januari 2009 21:57 schreef Robinhoo het volgende:
Het is misschien het vermelden niet eens waard. Maar toch paar opvallende quotes van www.hafc.nl
[..]
[..]
[..]
waarom noemen jullie Twente trouwens 053, en waarom een sfeeractie met letters : 0546
ik vind het zieligdie netnummers.
iddquote:Op zondag 25 januari 2009 22:58 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Liever geen hafc.nl quotes in dit topic
Wij gebruiken 053 alleen als we naar enschede moeten bellen ...
De grammatica van de reageerders echter nietquote:Op maandag 26 januari 2009 11:28 schreef Apoc2003 het volgende:
Heel jammer eigenlijk ,want de kwaliteit van de stukjes op HAFC is best hoog.
Nu moet er wel wat bijkomen. Klavan was een optie voor zowel linkscentraal achterin, linksback en als middenvelder. Nu hebben we helemaal geen opties meer wanneer Looms, Wuytens of Fledderus weg valt. Sowieso ben ik niet kapot van Looms en Fledderus moet het ook nog maar eerst laten zien.quote:Klavan verruilt Heracles voor AZ
ALMELO - Ragnar Klavan verruilt Heracles per direct voor koploper AZ. De middenvelder van Heracles tekent in Alkmaar een meerjarige verbintenis. Klavan was in Almelo bezig aan zijn vierde seizoen en zijn contract loopt per 1 juli af. Hoeveel AZ betaalt voor de middenvelder is niet bekend.
Daarvoor kwam hij uit voor Valerengen (Zweden) en Flora Tallinn in zijn geboorteland. Of Heracles op zoek gaat naar een vervanger is nog niet duidelijk. Later meer.Hoeveel AZ betaalt voor de middenvelder is niet bekend.
Bron: Heracles.nlquote:Ragnar Klavan per direct naar AZ - 27-01-2009
Ragnar Klavan (23) verruilt Heracles Almelo per direct voor AZ. De international van Estland wordt voor de rest van het seizoen verhuurd aan de Alkmaarders en stapt daarna definitief over naar Noord Holland. Klavan speelde vanaf medio 2005 95 competitiewedstrijden voor Heracles Almelo waarin hij vier keer doel trof. “Een aantal weken geleden had Ragnar al een overeenkomst met AZ gesloten voor het nieuwe seizoen”, aldus Algemeen Directeur Nico Jan Hoogma. “Vervolgens heeft Marcel Brands namens AZ opnieuw contact opgenomen of directe huur mogelijk was. We hebben lang onderhandeld, en we hebben uiteindelijk het financiële aspect voor de club afgewogen. We proberen het op te vangen met onze huidige spelersgroep, waarbij we natuurlijk heel blij zijn dat Mark-Jan Fledderus na een half jaar blessureleed weer volledig is aangesloten. Daarnaast kijken we achter de schermen nog wel of er nog iets mogelijk is ten aanzien van versterking.”
Had bij Grunn ook niet misstaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:41 schreef MaxPower het volgende:
Dat is zuur zeg. Had hem ook wel bij ons willen zien als linksback / linker middenvelder
Huh? Waar? Wat? Hoe?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:44 schreef Blawh het volgende:
Heracles TV vanaf vandaag dus eindelijk in de lucht, staat direct veel op.
quote:Gert Heerkes, de hoofdcoach van Heracles, vindt het plotselinge vertrek van Klavan (foto) die zowel in de verdediging als op het middenveld inzetbaar was, jammer. 'Ragnar is een goede voetballer. Maar als er belangstelling is van een topclub als AZ, dan snappen we dat hij gaat en feliciteren we hem van harte', aldus Heerkes die wel op zoek gaat naar een alternatief. 'Voor de linkermiddenveldpositie hebben we Mark Jan Fledderus, maar Ragnar was ook een goede linksback of linker centrale verdediger. We zijn bezig iemand voor die postitie te vinden.'
Hier ook maar ja als AZ hem wil is daar haast niet meer tegen op te bieden , dat geld wat ze uitsparen met het transferbedragen kunnen ze hem weer meer salaris voor aanbieden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:41 schreef MaxPower het volgende:
Dat is zuur zeg. Had hem ook wel bij ons willen zien als linksback.
Na dat stuk over Quansah wederom een belachelijk slechte bijdrage van de Tubantia op hun blog over Heracles.quote:Blog: Heracles wil niet af van voordeel kunstgras
Het wordt nooit hardop gezegd in Almelo, maar Heracles heeft weldegelijk voordeel van het kunstgras in het Polman Stadion. Daarom is het ook niet zo verwonderlijk dat de club vrijwel zeker gaat uitwijken naar het Oosterenk Stadion van eerste divisionist FC Zwolle als het stadion in Almelo verbouwd en vergroot gaat worden in de nabije toekomst. Dat liet voorzitter Jan Smit maandag doorschemeren in een sportcafé in Haaksbergen.
De keuze voor Zwolle boven Enschede is ook logisch. In Zwolle ligt namelijk een uitstekende kunstgrasmat en daarop voelen de Heraclieden zich bijzonder thuis. Uitwijken naar De Grolsch Veste van FC Twente in Enschede is geen optie, zo lijkt het. Ten eerste is het de vraag of je daar als club je fanatieke supporters een plezier mee doet, want die komen liever niet in het stadion van de aartsrivaal. Bovendien is het veld in de Veste nu ook weer niet van topkwaliteit, al schijnt het nieuwe systeem met lampen boven het veld wonderen te verrichten. Toch lijkt de optie om in Zwolle te spelen de meest logische.
En ik heb ook geen zin om naar Enschede te gaan om daar mijn clubje te bekijkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Na dat stuk over Quansah wederom een belachelijk slechte bijdrage van de Tubantia op hun blog over Heracles.
Iedereen weet dat Ten Cate de hoofdsponsor en een belangrijke geldschieter is voor Heracles, lijkt me niet meer dan logisch dat die eisen dat wedstrijden van Heracles op hun gras gespeeld worden. Als dat in Almelo niet mogelijk is dan komt uiteraard Zwolle aan bod.
Ze hopen trouwens in maart/ april 2010 te beginnen met de bouw las ik op de Heracles site, wat later dan wij gehoopt hadden dus.
Ik ga liever naar Enschede dan Zwolle eigenlijk, ben niet zo sentimenteel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En ik heb ook geen zin om naar Enschede te gaan om daar mijn clubje te bekijken![]()
En daar in het station kom ik echt nooit binnen, alleen als heracles er speelt![]()
Regel wat met de verzekering dan, noodgevallen worden vergoed.quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:28 schreef Damzkieee het volgende:
Gebeurt veel als ik ff met vakantie ben. Zure nederlaag, Klavan weg, voorsprong nog maar 6Wordt tijd dat ik terugkom.
quote:De papieren versie van Het Parool weet vandaag te melden dat Heracles belangstelling heeft voor Ajaxcied Daley Blind. Trainer Gert Heerkes zou graag de jonge middenvelder voor de rest van het seizoen willen huren van Ajax.
De zoon van Danny Blind brak afgelopen seizoen door bij Ajax en maakte zijn debuut in de wedstrijd tegen FC Volendam. Ajax zou niet direct 'nee' zeggen tegen het voorstel, omdat ze hem graag bij een club als Heracles extra ervaring willen laten op doen. Hoe Daley Blind er zelf tegen aan kijkt is nog niet bekend.
Die mag van Ajax sowieso niet weg in de winter, van de zomer zal hij wel weg mogen. Een verhuur van Blind lijkt me een mooie optie vor Heracles.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:01 schreef Damzkieee het volgende:
Schilder loopt daar toch ook nog rond?
je meent het ook nog.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:26 schreef Blawh het volgende:
Ik zie in Blind niet een speler die zoals Friend of Garcia het verschil kan maken, zulke klasbakken zie ik wel graag op huurbasis komen.
Tuurlijk, bij Heracles kwamen ze wel goed uit de verf en hadden ze een belangrijke bijdrage in de handhaving.quote:
Precies. Hebben het erg goed gedaan bij ons. Dat ze elders niet slagen ligt niet aan Heracles en van mij mag Garcia zo terugkomen! Hij geeft ons net dat beetje extraquote:
nee wij zijn internethooligansquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nog mensen hier die net zoals mij vrijdag naar Kerkrade gaan?
Daarom ga ik vrijdag ook met eigen vervoer naar t zuidenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:38 schreef Blawh het volgende:
Dit seizoen nog weinig uitwedstrijdjes bezocht, volgend seizoen hopelijk weer meer. Vrijdag ga ik ook niet. Als ik al ga, dan ga ik meestal op eigen vervoer ergens in een thuisvak, dan kun je er een veel mooiere dag van maken.
wheh, Tifosiquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:53 schreef Blawh het volgende:
http://www.heracles.nl/nieuws/Heraclestv?TVid=18239
''Alleen die rode stoeltjes moeten er nog uit.''
''Zondag tegen Twente, die naam zeggen we niet graag, maar nu voor TV moet het maar een keertje.''
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:32 schreef Blawh het volgende:
Nu hebben we helemaal geen opties meer wanneer Looms, Wuytens of Fledderus weg valt.
Godverdomme, begint het gekut nu alweer.quote:“Roda JC heeft een moeilijk seizoen en een goede ploeg”
Heracles Almelo speelt morgen (vrijdag) uit tegen Roda JC. Donderdagochtend sprak Heracles.nl met trainer Gert Heerkes.
“Jan Wuytens ondervindt teveel hinder van een knieblessure en zal er niet bij zijn, hetzelfde geldt voor de langdurig geblesseerden Sebastiaan Steur (lies) en Karim Bridji (knie). Daarnaast zijn we natuurlijk Ragnar Klavan kwijtgeraakt aan AZ. Hij was bij ons natuurlijk een vaste waarde, waarbij hij niet op zijn allerbeste positie speelde. Ik denk inderdaad ook dat hij als linksachter en als linker centrale verdediger nóg beter is. Voor het elftal vulde hij de positie van linkermiddenvelder goed in. We gaan hem missen, maar het is mooi dat Mark-Jan Fledderus weer fit is, die kan ook op die positie uit de voeten. Voor Ragnar is dit een mooie transfer, hij heeft veel in zijn mars. Tegenstander Roda JC heeft een moeilijk seizoen, terwijl ze wel een hele goede ploeg hebben. Ik heb ze in Heerenveen gezien en daar speelden ze bij vlagen goed voetbal. Roda speelt morgen thuis, en omdat ze het moeilijk hebben verwacht ik dat ze zeer gedreven zijn om van ons te winnen. Wij gaan proberen de trend van het laatste half uur in Den Haag voort te zetten. We hebben een slechte uitbalans tegen Roda JC, maar we vertrekken vandaag al naar Limburg voor een goede voorbereiding en hopelijk komt er een goed resultaat uit.”
Hehe, Marnix Smit zal dan ook wel een basisplaats hebben achterin. En dan 89ste minuut vrije trap heracles en smit krult hem erinquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme, begint het gekut nu alweer.![]()
Gelukkig hebben we een goede back-up.![]()
En dan sta je al 5-0 achter omdat hij z'n tegenstander niet in bedwang kon houden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hehe, Marnix Smit zal dan ook wel een basisplaats hebben achterin. En dan 89ste minuut vrije trap heracles en smit krult hem erin
Klopt ben ik met je eens! Denk wel dat hij nog steeds een aanwinst is voor het team. Vooral bij de trainingen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
En dan sta je al 5-0 achter omdat hij z'n tegenstander niet in bedwang kon houden.
Met alle respect voor Smit, hij speelt al jarenlang bij de club, zeurt nooit als hij er naast staat en doet altijd 100% z'n best, maar het is echt geen speler met eredivisieniveau.
Klopt, als we uitwedstrijden ook gingen winnen...quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:35 schreef Elwood1802 het volgende:
Mooi interview met Looms in de VI
Volgens hem kan Heracles Europees voetbal halen
Weg?quote:Everton niet bij selectie Heracles
ALMELO - Everton maakt vrijdag geen deel uit van de selectie voor de wedstrijd tegen Roda JC.
Daarnaast mist Jan Wuytens de wedstrijd door een knieblessure.
Later meer.
Waar lees je dat?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Weg?
Blessure?
Trammelant?
'Gewoon' gepasseerd?
Prive problemen?
Rustig Blawh, je draaft een beetje door. Straks moeten we Valium gaan weggeven aan de bezoekers van deze reeksquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Weg?
Blessure?
Trammelant?
'Gewoon' gepasseerd?
Prive problemen?
dan moet eerst iedereen op kunstgras gaan spelenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt, als we uitwedstrijden ook gingen winnen...
Daarom verliezen we ook bij volendamquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
dan moet eerst iedereen op kunstgras gaan spelen
Ja, volendam is dus beter als jullie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daarom verliezen we ook bij volendam![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
dan moet eerst iedereen op kunstgras gaan spelen
1 2 3 4 5 6 7 | Sparta 0 overwinningen Vitesse 1 overwinning Feyenoord 1 overwinning Roda JC 1 overwinning Willem II 2 overwinningen FC Volendam 0 overwinningen |
Oke hier heb je gelijk in. Maar dit zegt niks over het voordeel van kunstgras.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bullshit natuurlijk. Wij hebben het hele linkerrijtje op Ajax na in uitwedstrijden gehad. Uit het rechterrijtje alleen tegen ADO en Volendam. Volendam was op kunstgras en in Den Haag hadden we 3 punten moeten hebben, dan was die discussie ook direct weer een tijd afgelopen.
Vorig seizoen had ik over de helft van de competitie al een rijtje gemaakt met uitresultaten van een aantal clubs rondom ons op de ranglijst, zal nu hetzelfde doen.
[ code verwijderd ]
En de meeste van deze clubs hebben niet zo'n moeilijk uitprogramma (en zoveel blessures) als ons gehad tot nu toe.
Waarschijnlijk wist je niet dat er zoveel clubs amper punten in uitwedstrijden halen, maar bij Heracles blijft de media er maar op hameren.
Om dan uit weer meer punten te pakken. Wij moeten 1x in de 2 weken omschakelen, tegenstanders maar 2x per jaar (Volendam en Heracles).quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke hier heb je gelijk in. Maar dit zegt niks over het voordeel van kunstgras.
Misschien verlies je thuis ook meer als je op gewoon gras speelt ..
Ja maar daar kies je zelf voor,quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Om dan uit weer meer punten te pakken. Wij moeten 1x in de 2 weken omschakelen, tegenstanders maar 2x per jaar (Volendam en Heracles).
Moet je er niet over beginnen -_-quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:38 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja maar daar kies je zelf voor,
zinloze discussie trouwens.
Jaa ik wil dikker winnen in Almelo manquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:35 schreef Zapper het volgende:
Je hebt net met je rooie kutclubje gewonnen op dat kunstgras en nog kom je hier bitchen over voordeel?
Flikker 'n end op joh.
Jij komt ermee.quote:
Hij ging al wel uit van een uitgebreid stadion en verhoogde begroting, in dat geval zou het mogelijk zijn om een keer Europa in te gaan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:35 schreef Elwood1802 het volgende:
Volgens hem kan Heracles Europees voetbal halen
Ja maar je zal er toch nooit uitkomen? daarom is het zinloos.quote:
Tot nu toe is er alleen onder Brood ver onder de maat gepresteerd in uitwedstrijden. En dit seizoen dan, maar dat is gezien de tegenstanders niet zo heel erg gek (hele linkerrijtje op Ajax na en ADO), Volendam niet meegerekend omdat die wedstrijd op kunstgras werd gespeeld.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja maar je zal er toch nooit uitkomen?
Oke je hebt een punt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tot nu toe is er alleen onder Brood ver onder de maat gepresteerd in uitwedstrijden. En dit seizoen dan, maar dat is gezien de tegenstanders niet zo heel erg gek (hele linkerrijtje op Ajax na en ADO), Volendam niet meegerekend omdat die wedstrijd op kunstgras werd gespeeld.
Misschien maakte die wedstrijd trouwens juist wel duidelijk dat het niet alleen aan het kunstgras is, maar dat de slechte reeks iets mentaals is.
Maar goed, het blijft allemaal speculeren.
Tja, met dat goedkope pruttel wat er ligt bij de amateurclubs vind ik niet zo gek. Heb ik ook hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:02 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke je hebt een punt.
Maar ik vind toch kunstgras een dubieus punt. Dat zal altijd wel zo blijven.
Laatst in de VI stond ook dat 94 % van de voetballers het liefst op gewoon gras spelen.
Zelf vind ik voetballen op kunstgras qua voetballen geen probleem. Alleen kom ik er nooit zonder schaafplekken vanaf.
Fijn...quote:Defensieve zorgen voor Heracles
Heracles Almelo moet het vrijdagavond in de uitwedstrijd tegen Roda JC stellen zonder Jan Wuytens. De verdediger kampt met een knieblessure.
Het meespelen van linksback Mark Looms is nog onzeker; hij haakte donderdag tijdens de training af met klachten aan de kuit. Heracles zit na het vertrek van Klavan naar AZ sowieso al krap in de linksbenige verdedigers.
Everton is buiten de selectie gehouden. Trainer Heerkes zegt aan twee centrumspitsen (Dost en Schulmeister) genoeg te hebben. Quansah en De Vries zijn weer fit.
Kan er ook nog wel bij..quote:
3-4-3. Erop en erover.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik baal er nu al van dat ik een kaartje heb gekocht,,,
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:35 schreef Zapper het volgende:
Flikker 'n end op joh.
Wat ben je toch recalcitrant Zapper! Wat is er toch allemaal aan de hand?quote:
Die eerste hoef ik niet uit te leggen toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:38 schreef Vince22 het volgende:
Wat ben je toch recalcitrant Zapper! Wat is er toch allemaal aan de hand?
quote:Heracles Almelo lonkt weer naar NAC'er Tamerus
VOETBAL - Heracles Almelo heeft nog steeds een oogje op Gertjan Tamerus.
Die club heeft bij NAC geïnformeerd naar de voorwaarden van een overgang.
De Almeloërs willen de in Breda overbodige spits mogelijk nog voor het sluiten van de transferdeadline (maandag, red.) aantrekken. Tamerus kende eerder een succesvolle periode bij Heracles.
Een transfer van Tamerus zou betekenen dat NAC financiële ruimte krijgt om eveneens nog een speler aan te trekken. Coach Robert Maaskant hoopt vurig op een directe versterking, maar acht de kans daarop klein.
Voor volgend seizoen had de Bredase club zijn hoop gevestigd op Ragnar Klavan. NAC voerde een gesprek met de verdediger, maar die verruilde Heracles deze week voor titelkandidaat AZ.
Tja, dat is alweer een tijdje geleden, en een andere divisie. Als hij goedkoop is, en niet teveel salaris vraagt, prima. Wat extra keuze kan geen kwaad. Maar de spoeling voorin is op het moment niet dun, en achterin wel, dus als ik daar de technische man was wist ik het wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:50 schreef Zapper het volgende:
Tamerus was anders behoorlijk succesvol en belangrijk voor HeraclesAltijd nog beter dan Dost, dus wat mij betreft welkom.
Tuurlijk, Everton is als linksbuiten ook nog altijd beter dan Willie.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:54 schreef Elwood1802 het volgende:
Willen ze Tamerus halen terwijl Everton op de tribune zit omdat ze genoeg spitsen hebben
Jaja, zal wel meer achter zitten dan genoeg spelers
Mijn PI bij die post wasquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:02 schreef Blawh het volgende:
Trouwens, vinden jullie (Elwood en Zapper) serieus dat Gert moet nokken?![]()
Wat doet die jongen allemaal in de auto van Heerkes?quote:
Dude, 17e begroting.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:11 schreef M.Melandri het volgende:
Wat een wanbeleid bij deze club, het is gewoon een chaos. Degradatie lonkt!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:38 schreef Zapper het volgende:
Is er ook een hoge resolutie afbeelding van deze smiley? Dan zou ik 'm namelijk graag hier plaatsen.
Kneuzen.
Nou dan gaan ze er volgend seizoen in begrotingspositie in hun competitie iig op vooruit, sportief wordt het een afgang volgend jaar. Wanneer kan ik mij aanmelden als jeugdspeler voor de amateurs uit Almelo?quote:
Bij degradatie zie ik het financieel heel somber in...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:29 schreef Blawh het volgende:
Je bent hier niet in het Feyenoordtopic waar gehapt wordt op mislukte trolls.
Wat zit je nou te zeiken man. Dan moet je gewoon niet naar uitwedstrijden gaan, al helemaal niet zo'n teringeind ver van huis.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zucht, was om 2 uur terug in huis. Wat een kut voetbal. En daarvoor zit je 6 uur in de auto totaal en 2 uur in een koud sfeerloos stadion
Als het ieder jaar hetzelfde is dan betekent het ook dat we op het einde toch weer nacompetitie ontlopen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:44 schreef pfaf het volgende:
't Is ook ieder jaar hetzelfde. Geweldige start van het seizoen en met de week wordt het slechter.
Bij degradatie kan men hier bepaalde rekening (zoals stadion hypotheek) gewoonweg niet meer betalen...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:56 schreef Blawh het volgende:
En schulden hebben we gelukkig niet, degradatie zal bij ons minder killing zijn dan voor Roda, Vites en ADO.
Jammer dat men op de NOS niet liet zien hoe vd Bergh tekeer ging toen hij het veld uit wasquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:48 schreef ElYefe het volgende:
Toch is het alles behalve rustig in Almelo heb ik het idee.. Everton op de tribune, Van der Bergh die zijn frustaties weer eens de vrije loop laat..
Van den Bergh 'kotsmisselijk' na duel met Roda
En met het komende programma (Ajax, NEC (thuis), Groningen, AZ (thuis)) zie ik het ook niet al te rooskleurig in.
Voetbal = emotie. Vd Bergh is de laatste waar ik boos op kan zijn, d'r lopen een paar andere kutjes veel te vrijblijvend over het veld te dwarrelen, groot gelijk dat hij dan zo reageert. Het is nl. de zoveelste keer.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jammer dat men op de NOS niet liet zien hoe vd Bergh tekeer ging toen hij het veld uit was
In de samenvatting van eredivisielive laten ze het wel zienquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jammer dat men op de NOS niet liet zien hoe vd Bergh tekeer ging toen hij het veld uit was
Als je hem zag had je een déjà vu naar de Wolf die gewisselt werd bij Dordrecht - Feijenoord half jaren 90.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Voetbal = emotie. Vd Bergh is de laatste waar ik boos op kan zijn, d'r lopen een paar andere kutjes veel te vrijblijvend over het veld te dwarrelen, groot gelijk dat hij dan zo reageert. Het is nl. de zoveelste keer.
Mijn gevoel zegt van niet...quote:Op maandag 2 februari 2009 10:27 schreef Blawh het volgende:
Mag hopen dat er vandaag nog wat gaat gebeuren.
quote:Heracles mist erkende linkspoten
ALMELO - Over twee dagen wacht Heracles de volgende wedstrijd alweer. De Almeloërs gaan op bezoek bij Ajax en zullen daar de handen vol krijgen aan de opdracht een goed resultaat uit de Arena mee te nemen. Trainer Gert Heerkes zit plotseling slecht in geroutineerde linkspoten. Ragnar Klavan overviel de directie met ziijn plotselinge vertrek naar AZ. Verder zijn Mark Looms (kuitblessure) en Jan Wuytens (foto) wegens knieproblemen nog lang niet fit. Of ze dinsdag mee kunnen doen tegen Ajax is zeer twijfelachtig, zo meldt Heerkes. 'We nemen met hen geen risico', voegt hij eraan toe.
quote:Heracles zonder Wuytens tegen Ajax
Heracles Almelo treedt dinsdagavond zonder Jan Wuytens aan tegen Ajax. De verdediger heeft nog te veel last van een knieblessure.
Ook Marnix Smit ontbreekt; hij heeft een enkelkwetsuur. Mark Looms kan wel spelen; de linksback ontbrak tegen Roda JC nog vanwege een kuitblessure. Het hart van de defensie wordt gevormd door Birger Maertens en Remon de Vries.
Heracles-trainer Heerkes geeft in de spits de voorkeur aan Vojtech Schulmeister. Dat gaat ten koste van Bas Dost, die door bondscoach Hans Schrijver is opgenomen in de voorselectie van het Nederlandse Beloftenteam. Het opleidingsteam voor Jong Oranje speelt volgende week woensdag een oefeninterland tegen Griekenland.
Vind ik wel de beste optie.quote:
quote:Vangt Heracles acht ton huur voor Klavan?
Iets aan de oude kant maar onze interesse werd toch gewekt toen we op de nieuwste versie van Google Translate stuitten. In dit artikel van de Estse krant Ohtuleht laat volgens de vertaling Nico-Jan Hoogma weten dat AZ maar liefst 800.000 euro betaalt voor het huren van Klavan voor de rest van het seizoen. Waanzin? Vertaalfout? Wij weten het niet maar mocht het waar zijn dan moet er toch genoeg in kas zijn om nog een vervanger binnen te slepen. Wat denkt u? Brengt de DSB Bank een zak met achthonderd ruggen naar Almelo? Hieronder het originele bericht en de ietwat verwarrende vertaling.
"Pakkumine oli liiga hea, et keelduda," lausus Heraclese direktor Nico Jan Hoogma klubi kodulehel. Õhtulehe kinnitamata andmetel nõustus AZ poole hooaja eest Heraclesele maksma koguni 800 000 eurot ehk 12,5 miljonit krooni. Seejärel jõustub nelja-aastane leping.
Het aanbod was te mooi om te weigeren ", aldus directeur Nico Heraclese januari Hoogma de club op de website. Õhtulehe Ongetwijfeld, AZ overeengekomen te betalen de helft van het seizoen voor Heraclesele zelfs 800 000 euro of 12,5 miljoen kroons. Dan treedt in werking op de vierjarige contract.
www.hndb.nl
Verdomme, Ik had toch wel op meer gehoopt.quote:Heracles Almelo heeft zich voor de rest van het seizoen versterkt met Bartek Pacuszka. De 18-jarige Pool wordt gehuurd van FC Twente.
De linksbenige speler kan zowel op het middenveld als in de verdediging uit de voeten. Pacuzka begon het seizoen bij FC Twente als speler van de A-jeugd, maar is onlangs overgeheveld naar de beloften.
Pacuszka is de vervanger van Ragnar Klavan, die vorige week naar koploper AZ vertrok.
Hopelijk is die 8 ton waar, anders is het schandalig natuurlijk om Klavan te laten gaan voordat je een vervanger hebt.quote:Einde wintertransferperiode
Ondanks vele pogingen is het niet mogelijk gebleken voor Ragnar Klavan een ervaren gelijkwaardige vervanger aan te trekken.
Om toch over een extra linker verdediger te kunnen beschikken heeft Heracles Almelo voor de rest van dit seizoen via de gezamenlijke jeugdopleiding van FC Twente/Heracles Almelo de 18 jarige Bartek Pacuszka gehuurd. Hij kan zowel als linksback als linker centrale verdediger spelen.
Mark Looms is gelukkig hersteld van zijn blessure en zal morgen in de basis starten van de uitwedstrijd tegen Ajax.
Hij is overgeheveld naar Jong FC Twente en dus eigendom van FC Twente, dat lijkt me tenminste logisch.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En ook nog HUREN? Je huurt toch geen spelers van je eigen jeugdopleiding ????![]()
quote:Pacuszcka maakt seizoen af bij Heracles
ALMELO - Bartek Pacuszcka maakt het seizoen af bij Heracles Almelo. De Poolse jeugdspeler komt nu uit voor het A1 elftal van de voetbalacademie van FC Twente/Heracles. De jonge voetballer kan op meerdere posities uit de voeten. Hij kan links centraal spelen en als linksback.
Pacuszcka is de vervanger van Jeff Meinderink die per direct stopt met het spelen van betaald voetbal. ''Bartek is niet direct gehaald als vervanger van Klavan. Hij spreekt Nederlands en hij krijgt bij Heracles de kans zich verder te ontwikkelen", aldus voorzitter Jan Smit.
Financiële positie staat hier helemaal buiten. Je mag best met kritiek op het beleid komen, maar kom dan niet lukraak met die onzin aanzetten.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:15 schreef M.Melandri het volgende:
De financiele positie bij deze club verslechterd met de dag! Dagen van blinde paniek zijn aanstaande bij deze club.
Wat loop jij hier nou te trollen? Ga je moeder eens pesten, ventje.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:15 schreef M.Melandri het volgende:
De financiele positie bij deze club verslechterd met de dag! Dagen van blinde paniek zijn aanstaande bij deze club.
Ga jij eens buiten spelen man.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:15 schreef M.Melandri het volgende:
Inderdaad, best wel slecht.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:44 schreef Elwood1802 het volgende:
Wat een poep interview 'met die Pool
Fc Heracles
Ik wil spelen zo veel mogelijk
Ajax is te vroeg
Weet verder ook niks van de club, zal wel beetje met dwang van twente naar Heracles moeten
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef Charles.Darwin het volgende:
haha
zul je Ajax wel weer horen vanavond ... weer de scheids die het heeft gedaan O_O
dat was de grensrechterquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wou je het ontkennen dan?
Ik ontken niets, heb het niet gezien. Als ik op het plaatje moet afgaan vermoed ik dat het onterecht was. Maar het afkraken van de scheids is een thema bij Ajax de laatste tijd (terecht of onterecht) ... maar jullie (en wij) zullen het er toch mee moeten leven.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wou je het ontkennen dan?
Hier valt toch niets aan te ontkennen, dit is gewoon 100% onterechte afgekeurde goal. Verder heeft Ajax ook al de hele maand de beslissingen van de scheids niet mee. Voorbeelden de kaarten van Cvitanich, Vertonghen en zelfs nog die van Sno.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:16 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ik ontken niets, heb het niet gezien. Als ik op het plaatje moet afgaan vermoed ik dat het onterecht was. Maar het afkraken van de scheids is een thema bij Ajax de laatste tijd (terecht of onterecht) ... maar jullie (en wij) zullen het er toch mee moeten leven.
Persoonlijk vind ik het jammer dat Ajax zoveel punten laat liggen, de kampioens-strijd is nu wel erg saai aan het worden. Maar Ajax geeft het zelf allemaal weg, door dom te verliezen van Heerenveen en Groningen, en nu dit gelijkspel weer.
Naja, wie weet, AZ kan nog in een neerwaardse spiraal terecht komen ... :/
Ach Volendam ... die redden het toch niet. En we zijn weer een puntje dichter bij Willem II, waar we toch weer boven moeten eindigen, net als afgelopen drie jaar. Ik ben niet anders gewend dan dat ik mijn Tilburgse vrienden kan dissen met die resultaten en verwacht dit jaar niet andersquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:18 schreef Blawh het volgende:
Goud dit!![]()
Eindelijk een keer iets in ons voordeel. Bonuspuntje.
Jammer dat Volendam wint.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feli Boys verdiend gewonnen. Hoop dat jullie ook in de Eredivisie blijven want jullie hebben gewoon een leuk team
Whehe, ik hoop het.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:19 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ach Volendam ... die redden het toch niet. En we zijn weer een puntje dichter bij Willem II, waar we toch weer boven moeten eindigen, net als afgelopen drie jaar. Ik ben niet anders gewend dan dat ik mijn Tilburgse vrienden kan dissen met die resultaten en verwacht dit jaar niet anders
Understatement van de eeuw.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:16 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Als ik op het plaatje moet afgaan vermoed ik dat het onterecht was.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef Zapper het volgende:
Niemand?
Dan doe ik het wel.
Heerkes oprotten
Sure, het is ook wel nadelig, maar zeg nou zelf, met dit elftal moet je Heerenveen en Groningen (en Heracles thuis) toch gewoon van de mat af ballen? Zelfs als de scheidsen fouten maken, dan wordt het 3-1 of 5-2 maar niet 0-1 of 2-2 O_Oquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hier valt toch niets aan te ontkennen, dit is gewoon 100% onterechte afgekeurde goal. Verder heeft Ajax ook al de hele maand de beslissingen van de scheids niet mee. Voorbeelden de kaarten van Cvitanich, Vertonghen en zelfs nog die van Sno.
AZ is gewoon zaterdag al kampioen geworden jammer maar helaas, zoveel punten gaan ze never nooit meer verspelen. Typisch Ajax dit weer.
Ricky is goed bezig. Ik was het ook roerend met hem eens afgelopen week, na zijn tirade. Je kunt veel van hem zeggen (heel veel) maar het is wel een vechter!quote:
Ik vond ons in de tweede helft erg slecht spelen, met een 0-2 voorsprong nota bene. Wel jammer. Eerste helft speelden we goed, en hadden we ook maar zo 3 keer kunnen scoren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Op basis van het spel hadden jullie gewoon moeten winnen laat dat even duidelijk zijn.
Vooral bij die kans die op de lijn werd weggehaald, piecke stond nog achter suarez? toen hij schootquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik vond ons in de tweede helft erg slecht spelen, met een 0-2 voorsprong nota bene. Wel jammer. Eerste helft speelden we goed, en hadden we ook maar zo 3 keer kunnen scoren.
Eigenlijk mag je niet boos zijn op Piecke na zo'n wedstrijd, maar toch liep hij weer raar te doen. Hij wil de complete zestien beslaan lijkt het wel, maar kan dat natuurlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |