abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65438962
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:28 schreef Apoc2003 het volgende:
Heel jammer eigenlijk ,want de kwaliteit van de stukjes op HAFC is best hoog.
De grammatica van de reageerders echter niet
pi_65447445
quote:
Klavan verruilt Heracles voor AZ

ALMELO - Ragnar Klavan verruilt Heracles per direct voor koploper AZ. De middenvelder van Heracles tekent in Alkmaar een meerjarige verbintenis. Klavan was in Almelo bezig aan zijn vierde seizoen en zijn contract loopt per 1 juli af. Hoeveel AZ betaalt voor de middenvelder is niet bekend.

Daarvoor kwam hij uit voor Valerengen (Zweden) en Flora Tallinn in zijn geboorteland. Of Heracles op zoek gaat naar een vervanger is nog niet duidelijk. Later meer.Hoeveel AZ betaalt voor de middenvelder is niet bekend.
Nu moet er wel wat bijkomen. Klavan was een optie voor zowel linkscentraal achterin, linksback en als middenvelder. Nu hebben we helemaal geen opties meer wanneer Looms, Wuytens of Fledderus weg valt. Sowieso ben ik niet kapot van Looms en Fledderus moet het ook nog maar eerst laten zien.
pi_65447729
Dat is zuur zeg. Had hem ook wel bij ons willen zien als linksback.
pi_65448148
zuur idd
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:36:15 #105
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65449503
Jammer, Klavan per direct weg. Mooi voor hem dat hij naar AZ kan, ik gun hem het beste onder de vleugels van Louis van Gaal. Maar wij zitten met een groot gapend gat in onze verdediging, zoals Blawh al aangaf zelfs op meerdere posititie's. Zo'n verdediger vinden we niet snel terug.

Heeft iemand suggesties?

[ Bericht 0% gewijzigd door Charles.Darwin op 27-01-2009 12:06:30 ]
451 °F
pi_65450203
Ik ben nog vrij
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:11:10 #107
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_65450575
quote:
Ragnar Klavan per direct naar AZ - 27-01-2009
Ragnar Klavan (23) verruilt Heracles Almelo per direct voor AZ. De international van Estland wordt voor de rest van het seizoen verhuurd aan de Alkmaarders en stapt daarna definitief over naar Noord Holland. Klavan speelde vanaf medio 2005 95 competitiewedstrijden voor Heracles Almelo waarin hij vier keer doel trof. “Een aantal weken geleden had Ragnar al een overeenkomst met AZ gesloten voor het nieuwe seizoen”, aldus Algemeen Directeur Nico Jan Hoogma. “Vervolgens heeft Marcel Brands namens AZ opnieuw contact opgenomen of directe huur mogelijk was. We hebben lang onderhandeld, en we hebben uiteindelijk het financiële aspect voor de club afgewogen. We proberen het op te vangen met onze huidige spelersgroep, waarbij we natuurlijk heel blij zijn dat Mark-Jan Fledderus na een half jaar blessureleed weer volledig is aangesloten. Daarnaast kijken we achter de schermen nog wel of er nog iets mogelijk is ten aanzien van versterking.”
Bron: Heracles.nl

Blijkbaar dus geen transfers som, maar alleen een bedrag voor het huren van Klavan tot het einde van het seizoen? Lijkt me niet echt de manier om er nog zo veel mogelijk aan verdienen. Weet iemand hoeveel geld er mee gemoeid is? Blawh?
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_65452501
Denk een tonnetje of 2
pi_65455221
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:41 schreef MaxPower het volgende:
Dat is zuur zeg. Had hem ook wel bij ons willen zien als linksback / linker middenvelder
Had bij Grunn ook niet misstaan.
Ben benieuwd wat AZ ervoor gaat betalen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65455726
Ik hoop toch minimaal 3 ton, al is dat zo goed als ondenkbaar met een halfjarig contract.

Voor minder geld is het gewoon een baggerbeslissing. We hebben maar 1 linksbenige centrale verdediger, 1 echte linksback (op Meinderink bij de beloften na) en 1 linksbenige middenvelder (Fledderus). Als nu 1 van die spelers wegvalt heb je een groot probleem, zeker omdat we nog maar 6 punten boven de streep staan.

Dan heb ik het nog niet eens over het gemis aan kwaliteit. Klavan is speler die dit seizoen voor het eerst weer echt constant presteert, en als hij constant presteert kan het een hele goede speler worden. Hij heeft in principe alles, snelheid, kracht en aanvallende impulsen. Wel had ik verwacht dat hij zich eerder zou hebben ontwikkeld, want de afgelopen 2 seizoenen was hij wel een groot deel van het seizoen stukken minder dan zijn eerste seizoen.
pi_65455934
Heracles TV vanaf vandaag dus eindelijk in de lucht, staat direct veel op.
pi_65456172
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 14:44 schreef Blawh het volgende:
Heracles TV vanaf vandaag dus eindelijk in de lucht, staat direct veel op.
Huh? Waar? Wat? Hoe?
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_65457620
quote:
Gert Heerkes, de hoofdcoach van Heracles, vindt het plotselinge vertrek van Klavan (foto) die zowel in de verdediging als op het middenveld inzetbaar was, jammer. 'Ragnar is een goede voetballer. Maar als er belangstelling is van een topclub als AZ, dan snappen we dat hij gaat en feliciteren we hem van harte', aldus Heerkes die wel op zoek gaat naar een alternatief. 'Voor de linkermiddenveldpositie hebben we Mark Jan Fledderus, maar Ragnar was ook een goede linksback of linker centrale verdediger. We zijn bezig iemand voor die postitie te vinden.'
pi_65463253
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:41 schreef MaxPower het volgende:
Dat is zuur zeg. Had hem ook wel bij ons willen zien als linksback.
Hier ook maar ja als AZ hem wil is daar haast niet meer tegen op te bieden , dat geld wat ze uitsparen met het transferbedragen kunnen ze hem weer meer salaris voor aanbieden.

Maar idd zuur voor Heracles maar het zat er wel aan te komen dat ie weg ging benieuwd wie ze ervoor terugkrijgen.
pi_65463315
ik denk dat ie wel voor een behoorlijk bedrag wordt verhuurd, AZ heeft hard iemand nodig op die positie, en Jan Smit kennende zal die vast niet zonder slag of stoot hem laten gaan
pi_65475225
quote:
Blog: Heracles wil niet af van voordeel kunstgras

Het wordt nooit hardop gezegd in Almelo, maar Heracles heeft weldegelijk voordeel van het kunstgras in het Polman Stadion. Daarom is het ook niet zo verwonderlijk dat de club vrijwel zeker gaat uitwijken naar het Oosterenk Stadion van eerste divisionist FC Zwolle als het stadion in Almelo verbouwd en vergroot gaat worden in de nabije toekomst. Dat liet voorzitter Jan Smit maandag doorschemeren in een sportcafé in Haaksbergen.

De keuze voor Zwolle boven Enschede is ook logisch. In Zwolle ligt namelijk een uitstekende kunstgrasmat en daarop voelen de Heraclieden zich bijzonder thuis. Uitwijken naar De Grolsch Veste van FC Twente in Enschede is geen optie, zo lijkt het. Ten eerste is het de vraag of je daar als club je fanatieke supporters een plezier mee doet, want die komen liever niet in het stadion van de aartsrivaal. Bovendien is het veld in de Veste nu ook weer niet van topkwaliteit, al schijnt het nieuwe systeem met lampen boven het veld wonderen te verrichten. Toch lijkt de optie om in Zwolle te spelen de meest logische.
Na dat stuk over Quansah wederom een belachelijk slechte bijdrage van de Tubantia op hun blog over Heracles.

Iedereen weet dat Ten Cate de hoofdsponsor en een belangrijke geldschieter is voor Heracles, lijkt me niet meer dan logisch dat die eisen dat wedstrijden van Heracles op hun gras gespeeld worden. Als dat in Almelo niet mogelijk is dan komt uiteraard Zwolle aan bod.

Ze hopen trouwens in maart/ april 2010 te beginnen met de bouw las ik op de Heracles site, wat later dan wij gehoopt hadden dus.
pi_65475393
Ik zie steeds meer overeenkomsten tussen De Graafschap vorig seizoen en Heracles dit seizoen

- Heel goed begin van het seizoen
- Blessuregolf
- De eerste thuiswedstrijd van het seizoen een slechte wedstrijd spelen tegen de rivaal en verliezen
- Één van de beste spelers verliezen in de wintertransferperiode

En nu vergeet ik nog een paar dingen.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_65476174
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 23:08 schreef Blawh het volgende:

[..]

Na dat stuk over Quansah wederom een belachelijk slechte bijdrage van de Tubantia op hun blog over Heracles.

Iedereen weet dat Ten Cate de hoofdsponsor en een belangrijke geldschieter is voor Heracles, lijkt me niet meer dan logisch dat die eisen dat wedstrijden van Heracles op hun gras gespeeld worden. Als dat in Almelo niet mogelijk is dan komt uiteraard Zwolle aan bod.

Ze hopen trouwens in maart/ april 2010 te beginnen met de bouw las ik op de Heracles site, wat later dan wij gehoopt hadden dus.
En ik heb ook geen zin om naar Enschede te gaan om daar mijn clubje te bekijken
En daar in het station kom ik echt nooit binnen, alleen als heracles er speelt

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2009 23:37:55 ]
  woensdag 28 januari 2009 @ 01:28:45 #120
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65478236
Gebeurt veel als ik ff met vakantie ben. Zure nederlaag, Klavan weg, voorsprong nog maar 6 Wordt tijd dat ik terugkom.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_65483446
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

En ik heb ook geen zin om naar Enschede te gaan om daar mijn clubje te bekijken
En daar in het station kom ik echt nooit binnen, alleen als heracles er speelt
Ik ga liever naar Enschede dan Zwolle eigenlijk, ben niet zo sentimenteel.
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 01:28 schreef Damzkieee het volgende:
Gebeurt veel als ik ff met vakantie ben. Zure nederlaag, Klavan weg, voorsprong nog maar 6 Wordt tijd dat ik terugkom.
Regel wat met de verzekering dan, noodgevallen worden vergoed.
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:40:07 #122
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_65485758
Mja, geef aan dat er drie punten zijn gestolen

En een speler, zomaar van je trainingsveld gejat ^_^
451 °F
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:51:51 #123
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_65486170
quote:
De papieren versie van Het Parool weet vandaag te melden dat Heracles belangstelling heeft voor Ajaxcied Daley Blind. Trainer Gert Heerkes zou graag de jonge middenvelder voor de rest van het seizoen willen huren van Ajax.

De zoon van Danny Blind brak afgelopen seizoen door bij Ajax en maakte zijn debuut in de wedstrijd tegen FC Volendam. Ajax zou niet direct 'nee' zeggen tegen het voorstel, omdat ze hem graag bij een club als Heracles extra ervaring willen laten op doen. Hoe Daley Blind er zelf tegen aan kijkt is nog niet bekend.
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
  woensdag 28 januari 2009 @ 15:01:22 #124
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_65493665
Schilder loopt daar toch ook nog rond?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 28 januari 2009 @ 15:08:10 #125
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_65493885
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:01 schreef Damzkieee het volgende:
Schilder loopt daar toch ook nog rond?
Die mag van Ajax sowieso niet weg in de winter, van de zomer zal hij wel weg mogen. Een verhuur van Blind lijkt me een mooie optie vor Heracles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')