De grammatica van de reageerders echter nietquote:Op maandag 26 januari 2009 11:28 schreef Apoc2003 het volgende:
Heel jammer eigenlijk ,want de kwaliteit van de stukjes op HAFC is best hoog.
Nu moet er wel wat bijkomen. Klavan was een optie voor zowel linkscentraal achterin, linksback en als middenvelder. Nu hebben we helemaal geen opties meer wanneer Looms, Wuytens of Fledderus weg valt. Sowieso ben ik niet kapot van Looms en Fledderus moet het ook nog maar eerst laten zien.quote:Klavan verruilt Heracles voor AZ
ALMELO - Ragnar Klavan verruilt Heracles per direct voor koploper AZ. De middenvelder van Heracles tekent in Alkmaar een meerjarige verbintenis. Klavan was in Almelo bezig aan zijn vierde seizoen en zijn contract loopt per 1 juli af. Hoeveel AZ betaalt voor de middenvelder is niet bekend.
Daarvoor kwam hij uit voor Valerengen (Zweden) en Flora Tallinn in zijn geboorteland. Of Heracles op zoek gaat naar een vervanger is nog niet duidelijk. Later meer.Hoeveel AZ betaalt voor de middenvelder is niet bekend.
Bron: Heracles.nlquote:Ragnar Klavan per direct naar AZ - 27-01-2009
Ragnar Klavan (23) verruilt Heracles Almelo per direct voor AZ. De international van Estland wordt voor de rest van het seizoen verhuurd aan de Alkmaarders en stapt daarna definitief over naar Noord Holland. Klavan speelde vanaf medio 2005 95 competitiewedstrijden voor Heracles Almelo waarin hij vier keer doel trof. “Een aantal weken geleden had Ragnar al een overeenkomst met AZ gesloten voor het nieuwe seizoen”, aldus Algemeen Directeur Nico Jan Hoogma. “Vervolgens heeft Marcel Brands namens AZ opnieuw contact opgenomen of directe huur mogelijk was. We hebben lang onderhandeld, en we hebben uiteindelijk het financiële aspect voor de club afgewogen. We proberen het op te vangen met onze huidige spelersgroep, waarbij we natuurlijk heel blij zijn dat Mark-Jan Fledderus na een half jaar blessureleed weer volledig is aangesloten. Daarnaast kijken we achter de schermen nog wel of er nog iets mogelijk is ten aanzien van versterking.”
Had bij Grunn ook niet misstaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:41 schreef MaxPower het volgende:
Dat is zuur zeg. Had hem ook wel bij ons willen zien als linksback / linker middenvelder
Huh? Waar? Wat? Hoe?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:44 schreef Blawh het volgende:
Heracles TV vanaf vandaag dus eindelijk in de lucht, staat direct veel op.
quote:Gert Heerkes, de hoofdcoach van Heracles, vindt het plotselinge vertrek van Klavan (foto) die zowel in de verdediging als op het middenveld inzetbaar was, jammer. 'Ragnar is een goede voetballer. Maar als er belangstelling is van een topclub als AZ, dan snappen we dat hij gaat en feliciteren we hem van harte', aldus Heerkes die wel op zoek gaat naar een alternatief. 'Voor de linkermiddenveldpositie hebben we Mark Jan Fledderus, maar Ragnar was ook een goede linksback of linker centrale verdediger. We zijn bezig iemand voor die postitie te vinden.'
Hier ook maar ja als AZ hem wil is daar haast niet meer tegen op te bieden , dat geld wat ze uitsparen met het transferbedragen kunnen ze hem weer meer salaris voor aanbieden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:41 schreef MaxPower het volgende:
Dat is zuur zeg. Had hem ook wel bij ons willen zien als linksback.
Na dat stuk over Quansah wederom een belachelijk slechte bijdrage van de Tubantia op hun blog over Heracles.quote:Blog: Heracles wil niet af van voordeel kunstgras
Het wordt nooit hardop gezegd in Almelo, maar Heracles heeft weldegelijk voordeel van het kunstgras in het Polman Stadion. Daarom is het ook niet zo verwonderlijk dat de club vrijwel zeker gaat uitwijken naar het Oosterenk Stadion van eerste divisionist FC Zwolle als het stadion in Almelo verbouwd en vergroot gaat worden in de nabije toekomst. Dat liet voorzitter Jan Smit maandag doorschemeren in een sportcafé in Haaksbergen.
De keuze voor Zwolle boven Enschede is ook logisch. In Zwolle ligt namelijk een uitstekende kunstgrasmat en daarop voelen de Heraclieden zich bijzonder thuis. Uitwijken naar De Grolsch Veste van FC Twente in Enschede is geen optie, zo lijkt het. Ten eerste is het de vraag of je daar als club je fanatieke supporters een plezier mee doet, want die komen liever niet in het stadion van de aartsrivaal. Bovendien is het veld in de Veste nu ook weer niet van topkwaliteit, al schijnt het nieuwe systeem met lampen boven het veld wonderen te verrichten. Toch lijkt de optie om in Zwolle te spelen de meest logische.
En ik heb ook geen zin om naar Enschede te gaan om daar mijn clubje te bekijkenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Na dat stuk over Quansah wederom een belachelijk slechte bijdrage van de Tubantia op hun blog over Heracles.
Iedereen weet dat Ten Cate de hoofdsponsor en een belangrijke geldschieter is voor Heracles, lijkt me niet meer dan logisch dat die eisen dat wedstrijden van Heracles op hun gras gespeeld worden. Als dat in Almelo niet mogelijk is dan komt uiteraard Zwolle aan bod.
Ze hopen trouwens in maart/ april 2010 te beginnen met de bouw las ik op de Heracles site, wat later dan wij gehoopt hadden dus.
Ik ga liever naar Enschede dan Zwolle eigenlijk, ben niet zo sentimenteel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En ik heb ook geen zin om naar Enschede te gaan om daar mijn clubje te bekijken![]()
En daar in het station kom ik echt nooit binnen, alleen als heracles er speelt![]()
Regel wat met de verzekering dan, noodgevallen worden vergoed.quote:Op woensdag 28 januari 2009 01:28 schreef Damzkieee het volgende:
Gebeurt veel als ik ff met vakantie ben. Zure nederlaag, Klavan weg, voorsprong nog maar 6Wordt tijd dat ik terugkom.
quote:De papieren versie van Het Parool weet vandaag te melden dat Heracles belangstelling heeft voor Ajaxcied Daley Blind. Trainer Gert Heerkes zou graag de jonge middenvelder voor de rest van het seizoen willen huren van Ajax.
De zoon van Danny Blind brak afgelopen seizoen door bij Ajax en maakte zijn debuut in de wedstrijd tegen FC Volendam. Ajax zou niet direct 'nee' zeggen tegen het voorstel, omdat ze hem graag bij een club als Heracles extra ervaring willen laten op doen. Hoe Daley Blind er zelf tegen aan kijkt is nog niet bekend.
Die mag van Ajax sowieso niet weg in de winter, van de zomer zal hij wel weg mogen. Een verhuur van Blind lijkt me een mooie optie vor Heracles.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:01 schreef Damzkieee het volgende:
Schilder loopt daar toch ook nog rond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |