quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
dan moet eerst iedereen op kunstgras gaan spelen
| 1 2 3 4 5 6 7 | Sparta 0 overwinningen Vitesse 1 overwinning Feyenoord 1 overwinning Roda JC 1 overwinning Willem II 2 overwinningen FC Volendam 0 overwinningen |
Oke hier heb je gelijk in. Maar dit zegt niks over het voordeel van kunstgras.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:14 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bullshit natuurlijk. Wij hebben het hele linkerrijtje op Ajax na in uitwedstrijden gehad. Uit het rechterrijtje alleen tegen ADO en Volendam. Volendam was op kunstgras en in Den Haag hadden we 3 punten moeten hebben, dan was die discussie ook direct weer een tijd afgelopen.
Vorig seizoen had ik over de helft van de competitie al een rijtje gemaakt met uitresultaten van een aantal clubs rondom ons op de ranglijst, zal nu hetzelfde doen.
[ code verwijderd ]
En de meeste van deze clubs hebben niet zo'n moeilijk uitprogramma (en zoveel blessures) als ons gehad tot nu toe.
Waarschijnlijk wist je niet dat er zoveel clubs amper punten in uitwedstrijden halen, maar bij Heracles blijft de media er maar op hameren.
Om dan uit weer meer punten te pakken. Wij moeten 1x in de 2 weken omschakelen, tegenstanders maar 2x per jaar (Volendam en Heracles).quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke hier heb je gelijk in. Maar dit zegt niks over het voordeel van kunstgras.
Misschien verlies je thuis ook meer als je op gewoon gras speelt ..
Ja maar daar kies je zelf voor,quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Om dan uit weer meer punten te pakken. Wij moeten 1x in de 2 weken omschakelen, tegenstanders maar 2x per jaar (Volendam en Heracles).
Moet je er niet over beginnen -_-quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:38 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja maar daar kies je zelf voor,
zinloze discussie trouwens.
Jaa ik wil dikker winnen in Almelo manquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:35 schreef Zapper het volgende:
Je hebt net met je rooie kutclubje gewonnen op dat kunstgras en nog kom je hier bitchen over voordeel?
Flikker 'n end op joh.
Jij komt ermee.quote:
Hij ging al wel uit van een uitgebreid stadion en verhoogde begroting, in dat geval zou het mogelijk zijn om een keer Europa in te gaan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:35 schreef Elwood1802 het volgende:
Volgens hem kan Heracles Europees voetbal halen
Ja maar je zal er toch nooit uitkomen? daarom is het zinloos.quote:
Tot nu toe is er alleen onder Brood ver onder de maat gepresteerd in uitwedstrijden. En dit seizoen dan, maar dat is gezien de tegenstanders niet zo heel erg gek (hele linkerrijtje op Ajax na en ADO), Volendam niet meegerekend omdat die wedstrijd op kunstgras werd gespeeld.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja maar je zal er toch nooit uitkomen?
Oke je hebt een punt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tot nu toe is er alleen onder Brood ver onder de maat gepresteerd in uitwedstrijden. En dit seizoen dan, maar dat is gezien de tegenstanders niet zo heel erg gek (hele linkerrijtje op Ajax na en ADO), Volendam niet meegerekend omdat die wedstrijd op kunstgras werd gespeeld.
Misschien maakte die wedstrijd trouwens juist wel duidelijk dat het niet alleen aan het kunstgras is, maar dat de slechte reeks iets mentaals is.
Maar goed, het blijft allemaal speculeren.
Tja, met dat goedkope pruttel wat er ligt bij de amateurclubs vind ik niet zo gek. Heb ik ook hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:02 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke je hebt een punt.
Maar ik vind toch kunstgras een dubieus punt. Dat zal altijd wel zo blijven.
Laatst in de VI stond ook dat 94 % van de voetballers het liefst op gewoon gras spelen.
Zelf vind ik voetballen op kunstgras qua voetballen geen probleem. Alleen kom ik er nooit zonder schaafplekken vanaf.
Fijn...quote:Defensieve zorgen voor Heracles
Heracles Almelo moet het vrijdagavond in de uitwedstrijd tegen Roda JC stellen zonder Jan Wuytens. De verdediger kampt met een knieblessure.
Het meespelen van linksback Mark Looms is nog onzeker; hij haakte donderdag tijdens de training af met klachten aan de kuit. Heracles zit na het vertrek van Klavan naar AZ sowieso al krap in de linksbenige verdedigers.
Everton is buiten de selectie gehouden. Trainer Heerkes zegt aan twee centrumspitsen (Dost en Schulmeister) genoeg te hebben. Quansah en De Vries zijn weer fit.
Kan er ook nog wel bij..quote:
3-4-3. Erop en erover.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik baal er nu al van dat ik een kaartje heb gekocht,,,
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:35 schreef Zapper het volgende:
Flikker 'n end op joh.
Wat ben je toch recalcitrant Zapper! Wat is er toch allemaal aan de hand?quote:
Die eerste hoef ik niet uit te leggen toch?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:38 schreef Vince22 het volgende:
Wat ben je toch recalcitrant Zapper! Wat is er toch allemaal aan de hand?
quote:Heracles Almelo lonkt weer naar NAC'er Tamerus
VOETBAL - Heracles Almelo heeft nog steeds een oogje op Gertjan Tamerus.
Die club heeft bij NAC geļnformeerd naar de voorwaarden van een overgang.
De Almeloėrs willen de in Breda overbodige spits mogelijk nog voor het sluiten van de transferdeadline (maandag, red.) aantrekken. Tamerus kende eerder een succesvolle periode bij Heracles.
Een transfer van Tamerus zou betekenen dat NAC financiėle ruimte krijgt om eveneens nog een speler aan te trekken. Coach Robert Maaskant hoopt vurig op een directe versterking, maar acht de kans daarop klein.
Voor volgend seizoen had de Bredase club zijn hoop gevestigd op Ragnar Klavan. NAC voerde een gesprek met de verdediger, maar die verruilde Heracles deze week voor titelkandidaat AZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |