je meent het ook nog.quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:26 schreef Blawh het volgende:
Ik zie in Blind niet een speler die zoals Friend of Garcia het verschil kan maken, zulke klasbakken zie ik wel graag op huurbasis komen.
Tuurlijk, bij Heracles kwamen ze wel goed uit de verf en hadden ze een belangrijke bijdrage in de handhaving.quote:
Precies. Hebben het erg goed gedaan bij ons. Dat ze elders niet slagen ligt niet aan Heracles en van mij mag Garcia zo terugkomen! Hij geeft ons net dat beetje extraquote:
nee wij zijn internethooligansquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nog mensen hier die net zoals mij vrijdag naar Kerkrade gaan?
Daarom ga ik vrijdag ook met eigen vervoer naar t zuidenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:38 schreef Blawh het volgende:
Dit seizoen nog weinig uitwedstrijdjes bezocht, volgend seizoen hopelijk weer meer. Vrijdag ga ik ook niet. Als ik al ga, dan ga ik meestal op eigen vervoer ergens in een thuisvak, dan kun je er een veel mooiere dag van maken.
wheh, Tifosiquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:53 schreef Blawh het volgende:
http://www.heracles.nl/nieuws/Heraclestv?TVid=18239
''Alleen die rode stoeltjes moeten er nog uit.''
''Zondag tegen Twente, die naam zeggen we niet graag, maar nu voor TV moet het maar een keertje.''
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:32 schreef Blawh het volgende:
Nu hebben we helemaal geen opties meer wanneer Looms, Wuytens of Fledderus weg valt.
Godverdomme, begint het gekut nu alweer.quote:“Roda JC heeft een moeilijk seizoen en een goede ploeg”
Heracles Almelo speelt morgen (vrijdag) uit tegen Roda JC. Donderdagochtend sprak Heracles.nl met trainer Gert Heerkes.
“Jan Wuytens ondervindt teveel hinder van een knieblessure en zal er niet bij zijn, hetzelfde geldt voor de langdurig geblesseerden Sebastiaan Steur (lies) en Karim Bridji (knie). Daarnaast zijn we natuurlijk Ragnar Klavan kwijtgeraakt aan AZ. Hij was bij ons natuurlijk een vaste waarde, waarbij hij niet op zijn allerbeste positie speelde. Ik denk inderdaad ook dat hij als linksachter en als linker centrale verdediger nóg beter is. Voor het elftal vulde hij de positie van linkermiddenvelder goed in. We gaan hem missen, maar het is mooi dat Mark-Jan Fledderus weer fit is, die kan ook op die positie uit de voeten. Voor Ragnar is dit een mooie transfer, hij heeft veel in zijn mars. Tegenstander Roda JC heeft een moeilijk seizoen, terwijl ze wel een hele goede ploeg hebben. Ik heb ze in Heerenveen gezien en daar speelden ze bij vlagen goed voetbal. Roda speelt morgen thuis, en omdat ze het moeilijk hebben verwacht ik dat ze zeer gedreven zijn om van ons te winnen. Wij gaan proberen de trend van het laatste half uur in Den Haag voort te zetten. We hebben een slechte uitbalans tegen Roda JC, maar we vertrekken vandaag al naar Limburg voor een goede voorbereiding en hopelijk komt er een goed resultaat uit.”
Hehe, Marnix Smit zal dan ook wel een basisplaats hebben achterin. En dan 89ste minuut vrije trap heracles en smit krult hem erinquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Godverdomme, begint het gekut nu alweer.![]()
Gelukkig hebben we een goede back-up.![]()
En dan sta je al 5-0 achter omdat hij z'n tegenstander niet in bedwang kon houden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hehe, Marnix Smit zal dan ook wel een basisplaats hebben achterin. En dan 89ste minuut vrije trap heracles en smit krult hem erin
Klopt ben ik met je eens! Denk wel dat hij nog steeds een aanwinst is voor het team. Vooral bij de trainingen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
En dan sta je al 5-0 achter omdat hij z'n tegenstander niet in bedwang kon houden.
Met alle respect voor Smit, hij speelt al jarenlang bij de club, zeurt nooit als hij er naast staat en doet altijd 100% z'n best, maar het is echt geen speler met eredivisieniveau.
Klopt, als we uitwedstrijden ook gingen winnen...quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:35 schreef Elwood1802 het volgende:
Mooi interview met Looms in de VI
Volgens hem kan Heracles Europees voetbal halen
Weg?quote:Everton niet bij selectie Heracles
ALMELO - Everton maakt vrijdag geen deel uit van de selectie voor de wedstrijd tegen Roda JC.
Daarnaast mist Jan Wuytens de wedstrijd door een knieblessure.
Later meer.
Waar lees je dat?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Weg?
Blessure?
Trammelant?
'Gewoon' gepasseerd?
Prive problemen?
Rustig Blawh, je draaft een beetje door. Straks moeten we Valium gaan weggeven aan de bezoekers van deze reeksquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Weg?
Blessure?
Trammelant?
'Gewoon' gepasseerd?
Prive problemen?
dan moet eerst iedereen op kunstgras gaan spelenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt, als we uitwedstrijden ook gingen winnen...
Daarom verliezen we ook bij volendamquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
dan moet eerst iedereen op kunstgras gaan spelen
Ja, volendam is dus beter als jullie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daarom verliezen we ook bij volendam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |