Bij degradatie kan men hier bepaalde rekening (zoals stadion hypotheek) gewoonweg niet meer betalen...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:56 schreef Blawh het volgende:
En schulden hebben we gelukkig niet, degradatie zal bij ons minder killing zijn dan voor Roda, Vites en ADO.
Jammer dat men op de NOS niet liet zien hoe vd Bergh tekeer ging toen hij het veld uit wasquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:48 schreef ElYefe het volgende:
Toch is het alles behalve rustig in Almelo heb ik het idee.. Everton op de tribune, Van der Bergh die zijn frustaties weer eens de vrije loop laat..
Van den Bergh 'kotsmisselijk' na duel met Roda
En met het komende programma (Ajax, NEC (thuis), Groningen, AZ (thuis)) zie ik het ook niet al te rooskleurig in.
Voetbal = emotie. Vd Bergh is de laatste waar ik boos op kan zijn, d'r lopen een paar andere kutjes veel te vrijblijvend over het veld te dwarrelen, groot gelijk dat hij dan zo reageert. Het is nl. de zoveelste keer.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jammer dat men op de NOS niet liet zien hoe vd Bergh tekeer ging toen hij het veld uit was
In de samenvatting van eredivisielive laten ze het wel zienquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jammer dat men op de NOS niet liet zien hoe vd Bergh tekeer ging toen hij het veld uit was
Als je hem zag had je een déjà vu naar de Wolf die gewisselt werd bij Dordrecht - Feijenoord half jaren 90.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Voetbal = emotie. Vd Bergh is de laatste waar ik boos op kan zijn, d'r lopen een paar andere kutjes veel te vrijblijvend over het veld te dwarrelen, groot gelijk dat hij dan zo reageert. Het is nl. de zoveelste keer.
Mijn gevoel zegt van niet...quote:Op maandag 2 februari 2009 10:27 schreef Blawh het volgende:
Mag hopen dat er vandaag nog wat gaat gebeuren.
quote:Heracles mist erkende linkspoten
ALMELO - Over twee dagen wacht Heracles de volgende wedstrijd alweer. De Almeloërs gaan op bezoek bij Ajax en zullen daar de handen vol krijgen aan de opdracht een goed resultaat uit de Arena mee te nemen. Trainer Gert Heerkes zit plotseling slecht in geroutineerde linkspoten. Ragnar Klavan overviel de directie met ziijn plotselinge vertrek naar AZ. Verder zijn Mark Looms (kuitblessure) en Jan Wuytens (foto) wegens knieproblemen nog lang niet fit. Of ze dinsdag mee kunnen doen tegen Ajax is zeer twijfelachtig, zo meldt Heerkes. 'We nemen met hen geen risico', voegt hij eraan toe.
quote:Heracles zonder Wuytens tegen Ajax
Heracles Almelo treedt dinsdagavond zonder Jan Wuytens aan tegen Ajax. De verdediger heeft nog te veel last van een knieblessure.
Ook Marnix Smit ontbreekt; hij heeft een enkelkwetsuur. Mark Looms kan wel spelen; de linksback ontbrak tegen Roda JC nog vanwege een kuitblessure. Het hart van de defensie wordt gevormd door Birger Maertens en Remon de Vries.
Heracles-trainer Heerkes geeft in de spits de voorkeur aan Vojtech Schulmeister. Dat gaat ten koste van Bas Dost, die door bondscoach Hans Schrijver is opgenomen in de voorselectie van het Nederlandse Beloftenteam. Het opleidingsteam voor Jong Oranje speelt volgende week woensdag een oefeninterland tegen Griekenland.
Vind ik wel de beste optie.quote:
quote:Vangt Heracles acht ton huur voor Klavan?
Iets aan de oude kant maar onze interesse werd toch gewekt toen we op de nieuwste versie van Google Translate stuitten. In dit artikel van de Estse krant Ohtuleht laat volgens de vertaling Nico-Jan Hoogma weten dat AZ maar liefst 800.000 euro betaalt voor het huren van Klavan voor de rest van het seizoen. Waanzin? Vertaalfout? Wij weten het niet maar mocht het waar zijn dan moet er toch genoeg in kas zijn om nog een vervanger binnen te slepen. Wat denkt u? Brengt de DSB Bank een zak met achthonderd ruggen naar Almelo? Hieronder het originele bericht en de ietwat verwarrende vertaling.
"Pakkumine oli liiga hea, et keelduda," lausus Heraclese direktor Nico Jan Hoogma klubi kodulehel. Õhtulehe kinnitamata andmetel nõustus AZ poole hooaja eest Heraclesele maksma koguni 800 000 eurot ehk 12,5 miljonit krooni. Seejärel jõustub nelja-aastane leping.
Het aanbod was te mooi om te weigeren ", aldus directeur Nico Heraclese januari Hoogma de club op de website. Õhtulehe Ongetwijfeld, AZ overeengekomen te betalen de helft van het seizoen voor Heraclesele zelfs 800 000 euro of 12,5 miljoen kroons. Dan treedt in werking op de vierjarige contract.
www.hndb.nl
Verdomme, Ik had toch wel op meer gehoopt.quote:Heracles Almelo heeft zich voor de rest van het seizoen versterkt met Bartek Pacuszka. De 18-jarige Pool wordt gehuurd van FC Twente.
De linksbenige speler kan zowel op het middenveld als in de verdediging uit de voeten. Pacuzka begon het seizoen bij FC Twente als speler van de A-jeugd, maar is onlangs overgeheveld naar de beloften.
Pacuszka is de vervanger van Ragnar Klavan, die vorige week naar koploper AZ vertrok.
Hopelijk is die 8 ton waar, anders is het schandalig natuurlijk om Klavan te laten gaan voordat je een vervanger hebt.quote:Einde wintertransferperiode
Ondanks vele pogingen is het niet mogelijk gebleken voor Ragnar Klavan een ervaren gelijkwaardige vervanger aan te trekken.
Om toch over een extra linker verdediger te kunnen beschikken heeft Heracles Almelo voor de rest van dit seizoen via de gezamenlijke jeugdopleiding van FC Twente/Heracles Almelo de 18 jarige Bartek Pacuszka gehuurd. Hij kan zowel als linksback als linker centrale verdediger spelen.
Mark Looms is gelukkig hersteld van zijn blessure en zal morgen in de basis starten van de uitwedstrijd tegen Ajax.
Hij is overgeheveld naar Jong FC Twente en dus eigendom van FC Twente, dat lijkt me tenminste logisch.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En ook nog HUREN? Je huurt toch geen spelers van je eigen jeugdopleiding ????![]()
quote:Pacuszcka maakt seizoen af bij Heracles
ALMELO - Bartek Pacuszcka maakt het seizoen af bij Heracles Almelo. De Poolse jeugdspeler komt nu uit voor het A1 elftal van de voetbalacademie van FC Twente/Heracles. De jonge voetballer kan op meerdere posities uit de voeten. Hij kan links centraal spelen en als linksback.
Pacuszcka is de vervanger van Jeff Meinderink die per direct stopt met het spelen van betaald voetbal. ''Bartek is niet direct gehaald als vervanger van Klavan. Hij spreekt Nederlands en hij krijgt bij Heracles de kans zich verder te ontwikkelen", aldus voorzitter Jan Smit.
Financiële positie staat hier helemaal buiten. Je mag best met kritiek op het beleid komen, maar kom dan niet lukraak met die onzin aanzetten.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:15 schreef M.Melandri het volgende:
De financiele positie bij deze club verslechterd met de dag! Dagen van blinde paniek zijn aanstaande bij deze club.
Wat loop jij hier nou te trollen? Ga je moeder eens pesten, ventje.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:15 schreef M.Melandri het volgende:
De financiele positie bij deze club verslechterd met de dag! Dagen van blinde paniek zijn aanstaande bij deze club.
Ga jij eens buiten spelen man.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:15 schreef M.Melandri het volgende:
Inderdaad, best wel slecht.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:44 schreef Elwood1802 het volgende:
Wat een poep interview 'met die Pool
Fc Heracles
Ik wil spelen zo veel mogelijk
Ajax is te vroeg
Weet verder ook niks van de club, zal wel beetje met dwang van twente naar Heracles moeten
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef Charles.Darwin het volgende:
haha
zul je Ajax wel weer horen vanavond ... weer de scheids die het heeft gedaan O_O
dat was de grensrechterquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wou je het ontkennen dan?
Ik ontken niets, heb het niet gezien. Als ik op het plaatje moet afgaan vermoed ik dat het onterecht was. Maar het afkraken van de scheids is een thema bij Ajax de laatste tijd (terecht of onterecht) ... maar jullie (en wij) zullen het er toch mee moeten leven.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wou je het ontkennen dan?
Hier valt toch niets aan te ontkennen, dit is gewoon 100% onterechte afgekeurde goal. Verder heeft Ajax ook al de hele maand de beslissingen van de scheids niet mee. Voorbeelden de kaarten van Cvitanich, Vertonghen en zelfs nog die van Sno.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:16 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ik ontken niets, heb het niet gezien. Als ik op het plaatje moet afgaan vermoed ik dat het onterecht was. Maar het afkraken van de scheids is een thema bij Ajax de laatste tijd (terecht of onterecht) ... maar jullie (en wij) zullen het er toch mee moeten leven.
Persoonlijk vind ik het jammer dat Ajax zoveel punten laat liggen, de kampioens-strijd is nu wel erg saai aan het worden. Maar Ajax geeft het zelf allemaal weg, door dom te verliezen van Heerenveen en Groningen, en nu dit gelijkspel weer.
Naja, wie weet, AZ kan nog in een neerwaardse spiraal terecht komen ... :/
Ach Volendam ... die redden het toch niet. En we zijn weer een puntje dichter bij Willem II, waar we toch weer boven moeten eindigen, net als afgelopen drie jaar. Ik ben niet anders gewend dan dat ik mijn Tilburgse vrienden kan dissen met die resultaten en verwacht dit jaar niet andersquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:18 schreef Blawh het volgende:
Goud dit!![]()
Eindelijk een keer iets in ons voordeel. Bonuspuntje.
Jammer dat Volendam wint.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feli Boys verdiend gewonnen. Hoop dat jullie ook in de Eredivisie blijven want jullie hebben gewoon een leuk team
Whehe, ik hoop het.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:19 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ach Volendam ... die redden het toch niet. En we zijn weer een puntje dichter bij Willem II, waar we toch weer boven moeten eindigen, net als afgelopen drie jaar. Ik ben niet anders gewend dan dat ik mijn Tilburgse vrienden kan dissen met die resultaten en verwacht dit jaar niet anders
Understatement van de eeuw.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:16 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Als ik op het plaatje moet afgaan vermoed ik dat het onterecht was.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef Zapper het volgende:
Niemand?
Dan doe ik het wel.
Heerkes oprotten
Sure, het is ook wel nadelig, maar zeg nou zelf, met dit elftal moet je Heerenveen en Groningen (en Heracles thuis) toch gewoon van de mat af ballen? Zelfs als de scheidsen fouten maken, dan wordt het 3-1 of 5-2 maar niet 0-1 of 2-2 O_Oquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hier valt toch niets aan te ontkennen, dit is gewoon 100% onterechte afgekeurde goal. Verder heeft Ajax ook al de hele maand de beslissingen van de scheids niet mee. Voorbeelden de kaarten van Cvitanich, Vertonghen en zelfs nog die van Sno.
AZ is gewoon zaterdag al kampioen geworden jammer maar helaas, zoveel punten gaan ze never nooit meer verspelen. Typisch Ajax dit weer.
Ricky is goed bezig. Ik was het ook roerend met hem eens afgelopen week, na zijn tirade. Je kunt veel van hem zeggen (heel veel) maar het is wel een vechter!quote:
Ik vond ons in de tweede helft erg slecht spelen, met een 0-2 voorsprong nota bene. Wel jammer. Eerste helft speelden we goed, en hadden we ook maar zo 3 keer kunnen scoren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Op basis van het spel hadden jullie gewoon moeten winnen laat dat even duidelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |