quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef Charles.Darwin het volgende:
haha
zul je Ajax wel weer horen vanavond ... weer de scheids die het heeft gedaan O_O
dat was de grensrechterquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wou je het ontkennen dan?
Ik ontken niets, heb het niet gezien. Als ik op het plaatje moet afgaan vermoed ik dat het onterecht was. Maar het afkraken van de scheids is een thema bij Ajax de laatste tijd (terecht of onterecht) ... maar jullie (en wij) zullen het er toch mee moeten leven.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wou je het ontkennen dan?
Hier valt toch niets aan te ontkennen, dit is gewoon 100% onterechte afgekeurde goal. Verder heeft Ajax ook al de hele maand de beslissingen van de scheids niet mee. Voorbeelden de kaarten van Cvitanich, Vertonghen en zelfs nog die van Sno.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:16 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ik ontken niets, heb het niet gezien. Als ik op het plaatje moet afgaan vermoed ik dat het onterecht was. Maar het afkraken van de scheids is een thema bij Ajax de laatste tijd (terecht of onterecht) ... maar jullie (en wij) zullen het er toch mee moeten leven.
Persoonlijk vind ik het jammer dat Ajax zoveel punten laat liggen, de kampioens-strijd is nu wel erg saai aan het worden. Maar Ajax geeft het zelf allemaal weg, door dom te verliezen van Heerenveen en Groningen, en nu dit gelijkspel weer.
Naja, wie weet, AZ kan nog in een neerwaardse spiraal terecht komen ... :/
Ach Volendam ... die redden het toch niet. En we zijn weer een puntje dichter bij Willem II, waar we toch weer boven moeten eindigen, net als afgelopen drie jaar. Ik ben niet anders gewend dan dat ik mijn Tilburgse vrienden kan dissen met die resultaten en verwacht dit jaar niet andersquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:18 schreef Blawh het volgende:
Goud dit!![]()
Eindelijk een keer iets in ons voordeel. Bonuspuntje.
Jammer dat Volendam wint.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Feli Boys verdiend gewonnen. Hoop dat jullie ook in de Eredivisie blijven want jullie hebben gewoon een leuk team
Whehe, ik hoop het.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:19 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ach Volendam ... die redden het toch niet. En we zijn weer een puntje dichter bij Willem II, waar we toch weer boven moeten eindigen, net als afgelopen drie jaar. Ik ben niet anders gewend dan dat ik mijn Tilburgse vrienden kan dissen met die resultaten en verwacht dit jaar niet anders
Understatement van de eeuw.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:16 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Als ik op het plaatje moet afgaan vermoed ik dat het onterecht was.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef Zapper het volgende:
Niemand?
Dan doe ik het wel.
Heerkes oprotten
Sure, het is ook wel nadelig, maar zeg nou zelf, met dit elftal moet je Heerenveen en Groningen (en Heracles thuis) toch gewoon van de mat af ballen? Zelfs als de scheidsen fouten maken, dan wordt het 3-1 of 5-2 maar niet 0-1 of 2-2 O_Oquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hier valt toch niets aan te ontkennen, dit is gewoon 100% onterechte afgekeurde goal. Verder heeft Ajax ook al de hele maand de beslissingen van de scheids niet mee. Voorbeelden de kaarten van Cvitanich, Vertonghen en zelfs nog die van Sno.
AZ is gewoon zaterdag al kampioen geworden jammer maar helaas, zoveel punten gaan ze never nooit meer verspelen. Typisch Ajax dit weer.
Ricky is goed bezig. Ik was het ook roerend met hem eens afgelopen week, na zijn tirade. Je kunt veel van hem zeggen (heel veel) maar het is wel een vechter!quote:
Ik vond ons in de tweede helft erg slecht spelen, met een 0-2 voorsprong nota bene. Wel jammer. Eerste helft speelden we goed, en hadden we ook maar zo 3 keer kunnen scoren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Op basis van het spel hadden jullie gewoon moeten winnen laat dat even duidelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |