Daar heb je gelijk in, dat was de grootste misser van de avond.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:24 schreef Zapper het volgende:
Heeft 'ie in de laatste minuut allemaal weer goedgemaakt.
Oh well, 2-2 is 2-2quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:36 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, dat was de grootste misser van de avond.
of niet ...quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:44 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Oh well, 2-2 is 2-2
Nu maar eens kijken hoe onze beide clubs het doen tegen Twente deze week
Eerst een half miljoen salaris eisen bij Heracles, nu een stage bij FC Emmen.quote:FC Emmen geeft Rahim nieuwe kans
Rahim Ouedraogo is mogelijk de rest van het seizoen weer op de Nederlandse velden te bewonderen. De verdediger loopt momenteel stage bij FC Emmen, zo laat de club op haar digitale huis weten.
De 28-jarige mandekker was vorig seizoen nog actief bij Heracles Almelo en spendeerde het grootste deel van zijn carrière bij FC Twente. Nu de komst van Angelo Martha is afgeketst, hoopt Emmen in Rahim alsnog een ervaren verdediger aan te kunnen trekken.
De uit Burkino Faso afkomstige voetballer moet echter eerst bewijzen dat hij fit is, omdat hij de afgelopen maanden zonder club zat. Wanneer Rahim conditioneel voldoet, lijkt een contract in de maak.
haha, Emmen is dan ook een prachtige, bruisende stad! Dat maakt veel goedquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Eerst een half miljoen salaris eisen bij Heracles, nu een stage bij FC Emmen.
idd, die mag daar in de sporthal in arnhem fluitenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:46 schreef Blawh het volgende:
Bij Bosnar wist je wel dat types als N'Kufo in de pocket zaten.
Geen Vink trouwens.
Geniet ervan! En pas inderdaad maar een beetje op voor al die gekke amerikanenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
Vanuit Washington DC: Komop jongens zondag!Pak die rednecks! heb er hier wel genoeg gezien nu.
Trap van Fledderus gehad, las ik netquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:52 schreef Blawh het volgende:
Ricky (zwaar) geblesseerd van de training, zag er niet best uit. Vrees dat hij er zondag niet bij is.
quote:Blom derde keus in Twentse derby
Niet Pieter Vink, niet Jack van Hulten, maar Kevin Blom fluit zondag de derby tussen Heracles en FC Twente.
Aanvankelijk was Pieter Vink de aangewezen leidsman om de wedstrijd in goede banen te leiden, maar de internationale scheidsrechter heeft buitenlandse verplichtingen. Zijn vervanger Jack van Hulten is ziek geworden en dus heeft de KNVB Kevin Blom gevraagd om de wedstrijd te fluiten.
Niet gelijk flederus op de schuld geven, als je er niet bij was.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:16 schreef Zapper het volgende:
Als Ricky niet kan spelen, dan kun je FCT wel alvast feliciteren met de overwinning. Het vertrouwen in een goede afloop is bij mij ineens gezakt naar een absoluut dieptepunt in ieder geval, helemaal als ik lees dat Overtoomzijn vervanger moet worden.
Lekker bezig Fledderus.
Ik was erbij. Het zal vast niet opzettelijk zijn gebeurd, maar het is totaal onnodig om van achteren zo in te komen, zeker op een training. Gert z'n gezicht stond ook even op onweer, na even nadenken kreeg Willie een hesje voor de basisopstelling.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Niet gelijk flederus op de schuld geven, als je er niet bij was.
SV: "Bij de één na laatste training voor de wedstrijd tegen FC Twente raakte Ricky van den Bergh geblesseerd. In een onschuldig duel met Mark Jan Fledderus raakte de middenvelder geblesseerd. Direct was er paniek bij zijn medespelers en de technische staf."
Wie zegt dat ik er niet bij was wijze Marko?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Niet gelijk flederus op de schuld geven, als je er niet bij was.
SV: "Bij de één na laatste training voor de wedstrijd tegen FC Twente raakte Ricky van den Bergh geblesseerd. In een onschuldig duel met Mark Jan Fledderus raakte de middenvelder geblesseerd. Direct was er paniek bij zijn medespelers en de technische staf."
"Lekker bezig Fledderus."quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:29 schreef Zapper het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik er niet bij was wijze Marko?
Die Fledderus is het hele seizoen al waardeloos en schopt daarnaast ook nog onze beste man geblesseerd.
Dus laat mij hem even lekker de schuld geven wil je?
quote:Orgineel gepost door bianconero.nl
Hulp gezocht voor de sfeeractie tegen 053!!
Zondagmiddag 25 januari 2009 speelt Heracles Almelo tegen streek concurrent FC Twente. Voor de wedstrijd begint, staat er een sfeeractie in de planning.
BiancoNero Almelo Tifosi vraagt aan zoveel mogelijk supporters voorafgaande de wedstrijd mee te helpen met de voorbereidingen van de sfeeractie in het stadion. Wij zijn Heracles, daarom hopen wij ook op veel hulp (in ieder geval op zo'n 30 á 40 supporters).
Ben je bereidt om mee te helpen!! Schroom dan niet...
Neem je seizoenskaart mee en meld je om 11.00 uur bij stadion. Men moet zich melden bij de leden van BiancoNero, Almelo Tifosi o.a. dekruk. Hier krijg je van het sfeerteam AT verdere instructies wat er moet gebeuren.
Heracles Almelo heeft deze middag alle steun nodig om weer de punten in eigen huis te houden. Dit moet zeker lukken tegen 053.
Ricky stond al een tijd precies tussen de bal en Fledderus in, dan kan je toch wel bedenken dat je niet door de man heen kunt om de bal te spelen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dan komt het naar mij over dat hij het opzettelijk deed, maar goed. We hebben dr nix an. Hij zorgt juist voor gevaar...en wie het nu moet doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |