En nu.quote:Aan de vooravond van de derby tussen FC Twente en Heracles Almelo is in beide kampen met ontzetting gereageerd op het plotselinge overlijden van Ab Gritter.
De oud-speler van de twee Twentse profclubs werd donderdag getroffen door een fatale hartaanval. Hij is 59 jaar oud geworden.
quote:ENSCHEDE - Oud-profvoetballer Ferry Pirard is zaterdagmorgen plotseling overleden. De in Enschede woonachtige Pirard is 61 jaar geworden. Pirard maakte in 1969 de overstap van NAC naar FC Twente. In 1973 verhuisde hij naar Heracles. Na zijn loopbaan in het betaalde voetbal vervulde hij nog vele functies bij Twente. Zo was hij ondermeer leider van het tweede elftal en A1.
8000 km, waar zit je?quote:Op zondag 25 januari 2009 01:11 schreef Damzkieee het volgende:
Pff hier ook zenuwen zeg! Zelfs op 8000km van Almelo. Come on Heracles Almelooooooo
Ik was dus niet de enige die dat gewoon een goede verdediger (voor Heracles en zo) vond?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:46 schreef Blawh het volgende:
Bij Bosnar wist je wel dat types als N'Kufo in de pocket zaten.
Kwame.quote:Blog: Ik wed dat ik het kan...
Kwame Quansah blijft een bijzondere voetballer. De middenvelder van Heracles speelde dit seizoen nauwelijks voor zijn club door een blessure die hij opliep in zijn enige interland tot nu toe voor Ghana. Vorige week sprak hij de wens uit om tegen FC Twente weer van de partij te zijn. Quansah is ervan overtuigd dat hij de derby gaat halen. Zo erg zelfs dat hij met technisch adviseur Arend Steunenberg wel een weddenschap af wil sluiten.
Steunenberg daagde de voetballer uit om voor grof geld te wedden dat hij aan de aftrap verschijnt tegen FC Twente. Steunenberg zegt van niet. Over de hoogte van het bedrag dat de twee onderling hebben afgesproken worden geen mededelingen gedaan, maar het gevoel zegt dat Steunenberg gelijk gaat krijgen. Een voetballer die zo lang uit de roulatie is geweest en die nog niet bij de beloften heeft gespeeld, ga je niet meteen weer het veld op sturen omdat het toevallig de derby tegen FC Twente is. Of trainer Gert Heerkes moet Steunenberg alsnog geld uit zijn zak willen kloppen en Quansah gewoon opstellen. Wedden dat hij dat niet doet?
300 meter hierquote:Op zondag 25 januari 2009 01:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
8000 km, waar zit je?
Ik zit op 5 km afstand
Baas boven baasquote:
quote:Stadion: Jan Polman Stadion, Almelo
Scheidsrechter: Kevin Blom
Aanvangstijdstip: 14:30 uur
Heracles Almelo: Pieckenhagen; Boakye, Maertens, Wuytens, Looms; Breukers, Van den Bergh, Klavan; Douglas, Dost en Hakola.
FC Twente: Boschker; Stam, Wisgerhof, Rajkovic, Braafheid; Brama, Perez, Tioté; Arnautovic, N’Kufo en Elia.
Q is niet meer serieus te nemen zo langzamerhand inderdaad. Zingen alleen na een goal of bij een voorsprong, gaan liever anti-FCT zingen dan achter de eigen ploeg te staan, als een lied wordt ingezet uit een ander vak dan slaat die trommel alles weer dood en zingt Q met 10 man weer iets totaal anders, vuurwerkgeluiden, oerwoudgeluiden naar N'Kufo (terwijl je eigen sleutelspelers ook 100% negers zijn), etc. Dan heb ik het nog niet eens over die pauper die in het begin door de stilte heen moest bleren.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:07 schreef Incolumis het volgende:
Hakola is ook wel een lekkere pingeldoos zeg, zeker niet tegengevallen![]()
en dat kankervolk in Q hoort een stadionverbod te krijgen m.i. vanwege de trieste vuurwerkgeluiden weer
dat is inderdaad wel heel triest.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Q is niet meer serieus te nemen zo langzamerhand inderdaad. Zingen alleen na een goal of bij een voorsprong, gaan liever anti-FCT zingen dan achter de eigen ploeg te staan, als een lied wordt ingezet uit een ander vak dan slaat die trommel alles weer dood en zingt Q met 10 man weer iets totaal anders, vuurwerkgeluiden, oerwoudgeluiden naar N'Kufo terwijl je eigen sleutelspelers ook 100% negers zijn, etc.
ja zijn hakballetje op de Twentse achterlijn was mooi om te zien, weinig spelers proberen dan nog om de bal te pakkenquote:Op zondag 25 januari 2009 17:18 schreef Dos37 het volgende:
jullie kwamen nog gevaarlijk terug en werd het onnodig spannend. Maar als bij jullie als fit is gaan jullie het zeker wel redden.
Boakye was echt heel goed bezig tegen Elia.
Helemaal niets van gehoord, allen dat gebler bij die minuut stilte, daarnaast waren er ook een aantal twentenaren die "het zal je kind maar wezen" wilden inztten...quote:Op zondag 25 januari 2009 17:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Q is niet meer serieus te nemen zo langzamerhand inderdaad. Zingen alleen na een goal of bij een voorsprong, gaan liever anti-FCT zingen dan achter de eigen ploeg te staan, als een lied wordt ingezet uit een ander vak dan slaat die trommel alles weer dood en zingt Q met 10 man weer iets totaal anders, vuurwerkgeluiden, oerwoudgeluiden naar N'Kufo (terwijl je eigen sleutelspelers ook 100% negers zijn), etc. Dan heb ik het nog niet eens over die pauper die in het begin door de stilte heen moest bleren.
quote:Ruud, 25-01-2009 om 17:59
Lucky Twente !
quote:Door KLP, 25-01-2009 om 18:19
Ik vind het echt heel erg jammer,
maar FCTwente denkt echt te veel
ze denken dat ze iedereen aan kunnen, Okemisschien
kunze heracles aan maar ik wed dat heracles hun wel trug zou pakken,
quote:Wix, 25-01-2009 om 20:42
Het is tog ook frustrerend
bij 0-1 niks geen oerwoudgeluiden enzo uit het vak gehoord
bij 0-2 ging 053 zingen calimero almelo en helemaal niets in almelo
Vind je het dan gek dat je dan wat terug gaat zingen wat niet altijd even aardig hoeft te zijn
Ben ik blij dat ik in J zitquote:Op zondag 25 januari 2009 22:41 schreef Blawh het volgende:
Een (klein) deel van Q schaam ik met de week meer voor.
Best vreemd trouwens dat alleen Heracles met rouwbanden speelde en Twente niet.
Liever geen hafc.nl quotes in dit topicquote:Op zondag 25 januari 2009 21:57 schreef Robinhoo het volgende:
Het is misschien het vermelden niet eens waard. Maar toch paar opvallende quotes van www.hafc.nl
[..]
[..]
[..]
waarom noemen jullie Twente trouwens 053, en waarom een sfeeractie met letters : 0546
ik vind het zieligdie netnummers.
iddquote:Op zondag 25 januari 2009 22:58 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Liever geen hafc.nl quotes in dit topic
Wij gebruiken 053 alleen als we naar enschede moeten bellen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |