Zo ken ik er nog wel eenquote:
Maar die heb k al 3 keer gezien in de UFT.quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 16:41 schreef Fredo55 het volgende:
Bij nader inzien toch maar een andere foto.
[afbeelding]
Lieve knuffel daar in bedquote:Op zondag 18 januari 2009 20:27 schreef Leso_Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Vlak voor m'n eindexamengala!
Toffe fotoquote:
Jups.quote:
Misschien bij een medisch analyse laboratorium?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:09 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
ergens in frankrijk gemaakt, vraag maar niet waar
Ojah zoiets kun je ook nog opzoekenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:17 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Misschien bij een medisch analyse laboratorium?
quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:09 schreef Goofisch het volgende:
Op de foto heb ik sterk de indruk dat ik naar een vrouw van eind 20 zit te kijken..
maar dat blijkt niet zo tezijn.. je bent 4 jaar jonger als dat ik ben...
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:36 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
* Hyman kweekt langer haar, wilt het tot zn wenkbrauwen ongeveer.
Ik kan nog wel lachen
Soms.
Hmm zoiets jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:09 schreef MASD het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben dan al wat verdersinds augustus bezig. Voorkant is op goede lengte, nu de zijkanten nog.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:36 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan nog wel lachen
Soms.
quote:
Aan de ring Frodo, aan de ring!quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:51 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
Foto is wat te donker ja,
en ik zeg heulemaal niet waar ik aan denk.![]()
Je wordt emo, onoez.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 @ 23:36 schreef Hyman het volgende:
[afbeelding]
Ik kan nog wel lachen
Soms.
Die is betorquote:Op donderdag 22 januari 2009 @ 17:51 schreef Fredo55 het volgende:
[afbeelding]
Foto is wat te donker ja,
en ik zeg heulemaal niet waar ik aan denk.
Lachen emoes danquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je wordt emo, onoez.
[..]
Die is betor
Mijn haar is tot mijn wenkbrauwenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:36 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan nog wel lachen
Soms.
Foto?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn haar is tot mijn wenkbrauwen
Misschien ooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto's zijn echt huge. Spoiler ftw.![]()
Coolquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:14 schreef Q_Orianka het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja het is al weer een stukje langerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Cool
En lukt het al een beetje met je haren te laten groeien Hyman?
Mijn haren zijn in 6 weken alweer 5 cm gegroeid
Altijd grappig hoe je wel een post kan maken zonder een foto die vervolgens zonder edit gaat maar je niet een fake foto van jezelf kan posten terwijl de inhoud ongeveer gelijk is:quote:[ Bericht 52% gewijzigd door MASD op 31-01-2009 21:04 ]
En jij lijkt heeeeel erg op een oudklasgenootje van mijquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:02 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Na een lange schooldag eindelijk thuis
Kan je ook wel aan mn gezicht zien
Maar met nieuwe tas!![]()
Let maar niet op die troep, het is mn oude kamertje
Zal pijn hebben gedaanquote:
En dat zegt een neger.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In tegenstelling tot je neus.
Hihi grapjes.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje man, wou een scherpe scherp-opmerking maken.
ik had jou zo anders verwachtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:36 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan nog wel lachen
Soms.
Toffe fotoquote:Op zondag 1 februari 2009 21:29 schreef Lauriette91 het volgende:
Nog maar is een foto'tje
[ afbeelding ]
Dit was in, euhm, Bangkok.
Whehequote:
Waar zijn je heupen?quote:Op zondag 1 februari 2009 21:29 schreef Lauriette91 het volgende:
Nog maar is een foto'tje
[ afbeelding ]
Dit was in, euhm, Bangkok.
Daar is je haar heel tof!quote:Op zondag 1 februari 2009 21:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Hier nog maar 1 dan
[ afbeelding ]
Zonder meuk erin.
Ik heb nu 3 positieve reacties gehadquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 positieve reacties gehad
Maar voorderest:
"Je lijkt op een lego-poppetje!"
"Heb je een pruik?"
"SCHEER HET KAAL!"
Mja ik doe wat ik wil
Dat gaat ook niet vanzelfquote:Op zondag 1 februari 2009 22:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik houd van jongenshaar zonder spul als gel/wax/whatever erin. Da's zo lekker zacht en het glanst dan heel mooi en en
Maar dat zegt 50% van de jongens terwijl ik het dan júist mooi vind.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
ik hou ervan om geen gel in mijn haar te doen, maar dan ziet het er nie tuit
En je linkeroog dan?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:54 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Hoi Noortje![]()
[ afbeelding ]
Beetje jammer van m'n rechteroog, maar ik was nogal moe.
Foto genomen in het Louvre![]()
Spacendquote:
Whow hoe oud was je toenquote:
quote:
quote:Date/Time: 2008:11:20 17:58:21
Dankjequote:
Ik heb geen ideequote:Op maandag 2 februari 2009 15:12 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Waar heb ik die nou eerder gezien
Neen.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:40 schreef Lauriette91 het volgende:
Piercing nemen of niet
[ afbeelding ]
Moe en make up loos
Ja! Maar niet daar alsjeblieftquote:Op maandag 2 februari 2009 15:40 schreef Lauriette91 het volgende:
Piercing nemen of niet
[ afbeelding ]
Moe en make up loos
Nee.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:40 schreef Lauriette91 het volgende:
Piercing nemen of niet
[ afbeelding ]
Moe en make up loos
Héll no. Zonder staat je veul beter.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:40 schreef Lauriette91 het volgende:
Piercing nemen of niet
[ afbeelding ]
Moe en make up loos
Waar danquote:
Door je neus, net als van die Afrikaanse stamleden.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:06 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Waar dan
Thanks trouwens allemaal
Mwah, ik ben niet zo van de piercingsquote:Op maandag 2 februari 2009 15:40 schreef Lauriette91 het volgende:
Piercing nemen of niet
[ afbeelding ]
Moe en make up loos
Jaquote:Op maandag 2 februari 2009 16:08 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Door je neus, net als van die Afrikaanse stamleden.
Wat die emo zegt. En verder geen idee, ik ben niet zo thuis in de piercingsquote:Op maandag 2 februari 2009 16:06 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Waar dan
Thanks trouwens allemaal
acoustische bassquote:
Heb je dit in overijssel gedaan, want dan ben ik daar ook misschien eens geweestquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:19 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup, de eerste paar foto's zijn in de buurt van Hengevelde gemaakt, de laatste op de Zandvang bij Diepenheimquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:33 schreef Banthum het volgende:
[..]
Heb je dit in overijssel gedaan, want dan ben ik daar ook misschien eens geweest
is leuk werk hé zon survival middagquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Yup, de eerste paar foto's zijn in de buurt van Hengevelde gemaakt, de laatste op de Zandvang bij Diepenheim
Het is een tweedaagse hikequote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:40 schreef Banthum het volgende:
[..]
is leuk werk hé zon survival middag
Zo'n hoodie heb ik ook!quote:
Of...is het unisex? Of...lijkt hij er gewoon op.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Draag jij een vrouwenhoodie, of draagt zij een mannenhoodie?
Unisex hoodie zou wel heel slecht zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2009 @ 22:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of...is het unisex? Of...lijkt hij er gewoon op.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Unisex hoodie zou wel heel slecht zijn
Dat laatste zal het wel zijn
Doe dus maar niet Bart.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 @ 22:33 schreef Lauriette91 het volgende:
Het is van de Sting van het merk April Evil. Vrouwenmerk
Dankjequote:Op zondag 8 februari 2009 22:47 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Wat een crackhoofd op die eerste foto
Lijkt zo uit een Lynch film gekomenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:59 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Weerkaatsing van het glas van de deur, en een beetje vaag
Toffe foto!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:59 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Weerkaatsing van het glas van de deur, en een beetje vaag
quote:
Hell yeah !quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oeh! Wat een stuk! Koffie doen van de week?
Jij mag nog niet eens koffiequote:
Waar? Ik post hem hier pas voor het eerstquote:goh hoevaak is die wel niet langs gekomen in het scenegirl topic
Een roeispaan en een helm? Waterrugby?quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:19 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
ik, vlak na een wedstrijd in een zwembad in groningen. Genomen door een Ewoud Broeksma.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Een roeispaan en een helm? Waterrugby?
quote:
quote:
Hahaquote:Op zondag 15 februari 2009 12:06 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Hell yeah, schoolprojecten.
... waaauw.quote:Op zondag 15 februari 2009 01:29 schreef prodygee het volgende:
Laat.. Ding op m'n hoofd is m'n sjaalSpeel piraat.
[ afbeelding ]
Daarom zet ik ook geen sexy foto's eropquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:34 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Als Q_Orianka wat meer sexy foto's zou hebben zou ik erop fappen
Ha-haquote:Op maandag 16 februari 2009 23:07 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Post die weckke foto met die pipa, die is ook spang!
met klit kan je namelijk ook niet fappenquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:28 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik kan niet fappen op die Vietnamees.
nah, cutequote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Vragen om aandacht noem ik het liever.
het klonk nogal bot wat je net zeiquote:
Mijn meningen zijn altijd bot.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
het klonk nogal bot wat je net zei
Zal ik jou eens van de berg af rollen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:17 schreef VlaDje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik rol alleen op brommers want ik ben een gangster
Je hebt moeite om jezelf uit je rolstoel te tillen, hoe de fack wil je het klaarmaken.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:25 schreef MarkM het volgende:
[..]
Zal ik jou eens van de berg af rollen?
Ik heb geen rolstoel.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Je hebt moeite om jezelf uit je rolstoel te tillen, hoe de fack wil je het klaarmaken.
quote:
Doe jij anders even huilie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
het is iig makkenlijk om andere te bashen, terwijl je zelf de ballen niet hebt om te posten
Had ik gedaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Draag je die sjaal altijd op je kop?
Thankyouuuuquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zelfde vest trouwens, als op die andere foto
Echt wel een tof vest
lees je in, al een aantal keer gedaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:04 schreef MarkM het volgende:
[..]
Doe jij anders even huilie.
Hij weet hoe ik eruit zie, tevens waren we beiden aanwezig op de vorige meet.
Je ogen kan ik iig niet meer dik-slaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:04 schreef MarkM het volgende:
[..]
Doe jij anders even huilie.
Hij weet hoe ik eruit zie, tevens waren we beiden aanwezig op de vorige meet.
Whehe, van hem kan ik het hebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
het is iig makkenlijk om andere te bashen, terwijl je zelf de ballen niet hebt om te posten
Post jij dan eens wat.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:49 schreef liiszle het volgende:
dit is geen SC mensen
FOTO'S POSTEN!!!!!
Boks ouwequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:29 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Je ogen kan ik iig niet meer dik-slaan![]()
![]()
[..]
Whehe, van hem kan ik het hebben.
Yarrr. Dat deed Lautje.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Draag je die sjaal altijd op je kop?
Dat is ook cute, toch?quote:Vragen om aandacht noem ik het liever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, I can take you far away, with my mind
Inderdaad. Beter scheert ze die eraf.quote:
Interpretatiekracht is ook maar een persoonsgebonden competentie, zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:43 schreef s0k het volgende:
[..]
Inderdaad. Beter scheert ze die eraf.
wat is daar mee?quote:
Competentiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:46 schreef Armoed het volgende:
[..]
Interpretatiekracht is ook maar een persoonsgebonden competentie, zullen we maar zeggen.
Taalvaardigheid is zeker niet je sterkste punt dat je twee posts nodig hebt om eindelijk tot een duidelijke verwoording te komen van je mening.quote:
gelukkig vind ik ze wel mooiquote:
Of liiszle begreep het gewoon niet.quote:Taalvaardigheid is zeker niet je sterkste punt dat daar je twee posts nodig hebt om eindelijk tot een duidelijke verwoording te komen van je mening.
Goedzo.quote:gelukkig vind ik ze wel mooi
maak er dan even van, ík vind ze niet mooi.quote:
Waarom? Je bent toch niet zo autistisch (en de rest ook niet neem ik aan) dat je linguistische reinforcement nodig hebt bij het beslissen of iets een feit/mening is?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
maak er dan even van, ík vind ze niet mooi.
PIMP hier met je woordkennis #1quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:29 schreef Armoed het volgende:
[..]
Waarom? Je bent toch niet zo autistisch (en de rest ook niet neem ik aan) dat je linguistische reinforcement nodig hebt bij het beslissen of iets een feit/mening is?
Pure taalarmoede.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:29 schreef Armoed het volgende:
[..]
Waarom? Je bent toch niet zo autistisch (en de rest ook niet neem ik aan) dat je linguistische reinforcement nodig hebt bij het beslissen of iets een feit/mening is?
Is weer eens wat anders dan het gebruikelijke PIMP hier met je alcoholtolerantie #2556quote:
Gay! Kom maar door dan met die fotoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:46 schreef jorgentol het volgende:
Good god, mss iets minder "Lis is zoooooo mooi" comments en meer foto;s? Zou gewaardeerd worden [ afbeelding ]
Wat is er met die kuttrent van redenen onder je foto's zetten (jij niet alleen hoor)? Denk je dat je zielig lijkt of als een no-lifer over komt als je dat niet doet?quote:ja ik verveel me
Jaquote:Op zondag 22 februari 2009 01:53 schreef Armoed het volgende:
[..]
Denk je dat je zielig lijkt of als een no-lifer over komt als je dat niet doet?
quote:
Wtf, die vent achter je.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:02 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
Machtig hard zitten hakken gisteren.
Kloon van ChipsZakquote:Op zondag 22 februari 2009 16:02 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
RUIGGquote:Op zondag 22 februari 2009 16:02 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |