Mwah, ik ben niet zo van de piercingsquote:Op maandag 2 februari 2009 15:40 schreef Lauriette91 het volgende:
Piercing nemen of niet
[ afbeelding ]
Moe en make up loos
Jaquote:Op maandag 2 februari 2009 16:08 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Door je neus, net als van die Afrikaanse stamleden.
Wat die emo zegt. En verder geen idee, ik ben niet zo thuis in de piercingsquote:Op maandag 2 februari 2009 16:06 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Waar dan
Thanks trouwens allemaal
acoustische bassquote:
Heb je dit in overijssel gedaan, want dan ben ik daar ook misschien eens geweestquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:19 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup, de eerste paar foto's zijn in de buurt van Hengevelde gemaakt, de laatste op de Zandvang bij Diepenheimquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:33 schreef Banthum het volgende:
[..]
Heb je dit in overijssel gedaan, want dan ben ik daar ook misschien eens geweest
is leuk werk hé zon survival middagquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Yup, de eerste paar foto's zijn in de buurt van Hengevelde gemaakt, de laatste op de Zandvang bij Diepenheim
Het is een tweedaagse hikequote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:40 schreef Banthum het volgende:
[..]
is leuk werk hé zon survival middag
Zo'n hoodie heb ik ook!quote:
Of...is het unisex? Of...lijkt hij er gewoon op.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Draag jij een vrouwenhoodie, of draagt zij een mannenhoodie?
Unisex hoodie zou wel heel slecht zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2009 @ 22:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of...is het unisex? Of...lijkt hij er gewoon op.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Unisex hoodie zou wel heel slecht zijn
Dat laatste zal het wel zijn
Doe dus maar niet Bart.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 @ 22:33 schreef Lauriette91 het volgende:
Het is van de Sting van het merk April Evil. Vrouwenmerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |