gelukkig vind ik ze wel mooiquote:
Of liiszle begreep het gewoon niet.quote:Taalvaardigheid is zeker niet je sterkste punt dat daar je twee posts nodig hebt om eindelijk tot een duidelijke verwoording te komen van je mening.
Goedzo.quote:gelukkig vind ik ze wel mooi
maak er dan even van, ík vind ze niet mooi.quote:
Waarom? Je bent toch niet zo autistisch (en de rest ook niet neem ik aan) dat je linguistische reinforcement nodig hebt bij het beslissen of iets een feit/mening is?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
maak er dan even van, ík vind ze niet mooi.
PIMP hier met je woordkennis #1quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:29 schreef Armoed het volgende:
[..]
Waarom? Je bent toch niet zo autistisch (en de rest ook niet neem ik aan) dat je linguistische reinforcement nodig hebt bij het beslissen of iets een feit/mening is?
Pure taalarmoede.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:29 schreef Armoed het volgende:
[..]
Waarom? Je bent toch niet zo autistisch (en de rest ook niet neem ik aan) dat je linguistische reinforcement nodig hebt bij het beslissen of iets een feit/mening is?
Is weer eens wat anders dan het gebruikelijke PIMP hier met je alcoholtolerantie #2556quote:
Gay! Kom maar door dan met die fotoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:46 schreef jorgentol het volgende:
Good god, mss iets minder "Lis is zoooooo mooi" comments en meer foto;s? Zou gewaardeerd worden [ afbeelding ]
Wat is er met die kuttrent van redenen onder je foto's zetten (jij niet alleen hoor)? Denk je dat je zielig lijkt of als een no-lifer over komt als je dat niet doet?quote:ja ik verveel me
Jaquote:Op zondag 22 februari 2009 01:53 schreef Armoed het volgende:
[..]
Denk je dat je zielig lijkt of als een no-lifer over komt als je dat niet doet?
quote:
Wtf, die vent achter je.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:02 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
Machtig hard zitten hakken gisteren.
Kloon van ChipsZakquote:Op zondag 22 februari 2009 16:02 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
Machtig hard zitten hakken gisteren.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |