quote:
Doe jij anders even huilie.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
het is iig makkenlijk om andere te bashen, terwijl je zelf de ballen niet hebt om te posten
Had ik gedaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Draag je die sjaal altijd op je kop?
Thankyouuuuquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zelfde vest trouwens, als op die andere foto
Echt wel een tof vest
lees je in, al een aantal keer gedaan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:04 schreef MarkM het volgende:
[..]
Doe jij anders even huilie.
Hij weet hoe ik eruit zie, tevens waren we beiden aanwezig op de vorige meet.
Je ogen kan ik iig niet meer dik-slaanquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:04 schreef MarkM het volgende:
[..]
Doe jij anders even huilie.
Hij weet hoe ik eruit zie, tevens waren we beiden aanwezig op de vorige meet.
Whehe, van hem kan ik het hebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
het is iig makkenlijk om andere te bashen, terwijl je zelf de ballen niet hebt om te posten
Post jij dan eens wat.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:49 schreef liiszle het volgende:
dit is geen SC mensen
FOTO'S POSTEN!!!!!
Boks ouwequote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:29 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Je ogen kan ik iig niet meer dik-slaan![]()
![]()
[..]
Whehe, van hem kan ik het hebben.
Yarrr. Dat deed Lautje.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Draag je die sjaal altijd op je kop?
Dat is ook cute, toch?quote:Vragen om aandacht noem ik het liever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, I can take you far away, with my mind
Inderdaad. Beter scheert ze die eraf.quote:
Interpretatiekracht is ook maar een persoonsgebonden competentie, zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:43 schreef s0k het volgende:
[..]
Inderdaad. Beter scheert ze die eraf.
wat is daar mee?quote:
Competentiequote:Op vrijdag 20 februari 2009 21:46 schreef Armoed het volgende:
[..]
Interpretatiekracht is ook maar een persoonsgebonden competentie, zullen we maar zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |