Wie zijn de genomineerden eigenlijk?quote:
Die zijn er niet echt. Van alles wordt er genoemd. De dijk, Krezip, Ilse De Lange, Alain Clark, Pete Philly en Perdinges, etc.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie zijn de genomineerden eigenlijk?
Okquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:53 schreef golfer het volgende:
Borisz, als je weer eens in ons dorp bent. Nieuwe bistro-restaurant Fleuri is een aanrader. Simpel, goed en betaalbaar eten.
En wat erbij?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb sinds lange tijd weer leuk gekoookt, varkensvlees free-style. Met knoflook en gember.
Soort variatie op babi ketjap dus?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:30 schreef krakkemieke het volgende:
Varkensvlees in blokjes bakken. 1 ui en 2 knoflooktenen fruiten. Djahe, ketoembar en nootmuskaat meefruiten, 1-2 theelepel van alles.
Naar smaak 4 bolletjes stemgember in plakjes mee sudderen..... Ketjap naar smaak.
Mooi zo. Onze favoriete NL band.quote:
Ik zag niet dat je er een naam aan had gegeven?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:56 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer, als het babi ketjap was, dan had ik niet wat anders genoemd.
Misschien bedoel je die uit het kookboek?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:05 schreef prupke het volgende:
ff vraagje?
was er niet een algemeen soeptopic? (ik kan het niet vinden )
Ik dacht dat er nog een andere was , maar deze link is helemaal primaquote:Op zondag 18 januari 2009 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien bedoel je die uit het kookboek?
[Fok!-kookboek] Soepen en sauzen
De Dijk? Waarom dat dan?quote:
Nieuwe CD + een oeuvre wat wel meetelt denk ikquote:Op zondag 18 januari 2009 00:16 schreef k_man het volgende:
[..]
De Dijk? Waarom dat dan?![]()
Zijn ze daar niet een jaartje of twintig te laat mee?
Precies. En blijft gewoon een constant goede band die live ook goed te pruimen is.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:17 schreef borisz het volgende:
Nieuwe CD + een oeuvre wat wel meetelt denk ik
Waarschijnlijk is dat inderdaad de vraag: waarom nu pas!quote:Op zondag 18 januari 2009 00:24 schreef k_man het volgende:
Ze doen gewoon wat ze al 20 jaar doen. Dus de vraagt blijft: waarom nu die prijs?
krijg je geen ontbijt op bed?quote:Op zondag 18 januari 2009 09:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Je logee was al lang wakker, muts
*msn alert*
Ik denk de reputatie? Don't know, ik vond em aardig!quote:Op zondag 18 januari 2009 12:11 schreef Isabeau het volgende:
En een achterlijke "slank-rel" over DHWaarom bashen meiden die DH nog nooit gezien hebben hem wel en meiden die hem wel gezien hebben doen dat niet? Vage wereld dat internet. En Liejannuh, je bent een enorme schat en nog jarig geweest ook
Dus een kus voor Liejannuh
![]()
(of twee)
Goedemorgen Isaquote:Op zondag 18 januari 2009 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! * Isabeau rekt zich nog eens uit en vraat zich af of haar logee al wakker is.
Vreetzakquote:Op zondag 18 januari 2009 18:09 schreef Den_Haag het volgende:
het eten staat nog steeds te stoven. heb misschien iets veel. 1 kg rundvlees
Nee dankje, ben nog aan het herstellen van een griepjequote:Op zondag 18 januari 2009 18:52 schreef Den_Haag het volgende:
hapje? of neem je eerst een kaasplankje?
ah, daarom horen we niks van hemquote:Op zondag 18 januari 2009 18:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee dankje, ben nog aan het herstellen van een griepje![]()
En een kaasplankje heb ik al láng gehad
heb je je handjes wel boven water gehouden Golfert?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:53 schreef golfer het volgende:
Ik ben vanmiddag lekker met B. samen in badje geweest.
Waar heb jij gegeten?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:27 schreef SnuggLe het volgende:
Zeg, is er hier geen "Waar ga je uit eten & hoe was het-topic?" ergens op Fok!?
Hoe was Oud Sluis??? Dat is op zich best een apart topic waard hoor!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:27 schreef SnuggLe het volgende:
Zeg, is er hier geen "Waar ga je uit eten & hoe was het-topic?" ergens op Fok!?
ik heb er helaas 35 pleuro aan uitgegeven. Ik vind het te makkelijke recepten. Moet er wel bij zeggen heb er nog niet megaveel mee gedaan.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:45 schreef P.F het volgende:
En heeft iemand dat Jamie Olivier voor beginners kookboek? Bevalt dat een beetje?
Het was erg leuk en gezellig gister! En natuurlijk mag je een keertje langskomen! Leuk!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:13 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dank jeWas het leuk gisteren? Mag ik mezelf bij je uitnodigen om je verjaardag nog een keer te vieren/of even welk ander excuus gebruiken om langs te komen?
Ik wou alleen de vegetarische recepten inscannen en die dan uitprinten en er een vegetarisch kookboekje van makenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:18 schreef cybermans het volgende:
[..]
ik heb er helaas 35 pleuro aan uitgegeven. Ik vind het te makkelijke recepten. Moet er wel bij zeggen heb er nog niet megaveel mee gedaan.
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:32 schreef Isabeau het volgende:
Had je deze al gezien, LiejannuhHerald de Spartaan?
O, Lein, Herald is die jongen die we tegenkwamen in Arnhem voor Vork's verjaardagquote:
Lein zegt: Is ie 30 cm gegroeid dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:40 schreef Isabeau het volgende:
O, Lein, Herald is die jongen die we tegenkwamen in Arnhem voor Vork's verjaardag
Geweldig!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:32 schreef Isabeau het volgende:
Had je deze al gezien, LiejannuhHerald de Spartaan?
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:41 schreef kaasplankje het volgende:
Lein zegt: Is ie 30 cm gegroeid dan?
Is 't nu afgelopen!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lein zegt: Is ie 30 cm gegroeid dan?
Identiteitscrisis, pop?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:42 schreef kaasplankje het volgende:
Is 't nu afgelopen!als kaasplankje post dan is 't ook kaasplankje begrepen
Stomme jankzakquote:Op zondag 18 januari 2009 20:42 schreef kaasplankje het volgende:
Is 't nu afgelopen!als kaasplankje post dan is 't ook kaasplankje begrepen
jij komt niet eens in mijn keukenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mhehehe nee je zit niet onder de plak hoor
Als Isa nou gewoon die foto's meeneemt naar jouw rijsttafelmeeting kunnen we het allemaal combineren.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:16 schreef Den_Haag het volgende:
Isa, gaan we nog een keer foto's kijken?
Tnxquote:
ik toch niet?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tnx, weet ff niet wat ik nu moet denken ervan
![]()
Heb even zo'n boys are stupid, throw rocks at them gevoel
Nouja, ik neem aan dat je wel een beetje weet hoe je relatie met CNK is?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tnx, weet ff niet wat ik nu moet denken ervan
![]()
Heb even zo'n boys are stupid, throw rocks at them gevoel
Moet ik wel contact met hem kunnen krijgenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nouja, ik neem aan dat je wel een beetje weet hoe je relatie met CNK is?
En anders zou ik er maar eens over gaan praten.
Bij relatie stond er altijd : met [insert mijn naam]quote:Op maandag 19 januari 2009 16:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Misschien is er overigens wel niks aan de hand.
En heeft hij gewoon vergeten je op te geven als relatie bij Hyves.
Anyways, wij houden wel van je
Ik zei gister iets wat hem niet aanstond en toen is hij vertrokkenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind het maar vreemd MK.
Is er ook nog een aanleiding voor?
yepzz dat is hij ookquote:Op maandag 19 januari 2009 16:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dan is cnk wel heet laatste waar je je druk over moet maken.
Mijn oma ligt in het ziekenhuis, ze heeft vorige week een nieuwe heup gekregen.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:00 schreef cybermans het volgende:
@MK gescheiden grootouders? of van beide kanten? veel plezier met koken iig, en natuurlijk alvast eet smakelijk
Cetomacrogol ruikt zo viesquote:Op maandag 19 januari 2009 20:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens 8 tubes (grote tubes) crème gekregenWaarvan 4 tubes cetomacrogol zalf. Vieze smurrie is dat zeg.
Maar het werkt wélquote:Op maandag 19 januari 2009 20:06 schreef Isabeau het volgende:
En de zalf voelt korrelig aan bij het uitsmeren en daarna glim je als een pas gepoetst koperen lepeltje.
leuke pistes gedaan? wie was er beter?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:28 schreef Isabeau het volgende:
Mijn telefoon is nog steeds niet opgeladenEn ja, het was heel erg leuk
Ben vooral blij dat ik nog heel ben.
De pistes waren inderdaad leuk! En ik was veruit de beste natuurlijkquote:Op maandag 19 januari 2009 20:33 schreef Den_Haag het volgende:
leuke pistes gedaan? wie was er beter?
ja jaquote:Op maandag 19 januari 2009 20:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De pistes waren inderdaad leuk! En ik was veruit de beste natuurlijk
Ik kan waarschijnlijk beter van een piste afkomen dan jij, terwijl ik JOUW skis en schoenen draagquote:
lijkt me een leuk gezicht. ski's die 20 cm langer zijn dan jouquote:Op maandag 19 januari 2009 20:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik kan waarschijnlijk beter van een piste afkomen dan jij, terwijl ik JOUW skis en schoenen draag
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:57 schreef Den_Haag het volgende:
lijkt me een leuk gezicht. ski's die 20 cm langer zijn dan JIJ
ik heb de laptop op schoot voor de tv en zit een marketing plan te makenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb bieren ik lig in bed
met de tv aan
en een laptop
Zonder bier?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:14 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb de laptop op schoot voor de tv en zit een marketing plan te maken
Klinkt als inspanningquote:Op maandag 19 januari 2009 21:15 schreef Den_Haag het volgende:
Isa, je kunt toch je matras in de woonkamer leggen
zonder bier.quote:
Mja, je kan op uitzending gemist kijken, toch?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt als inspanningMaar eigenlijk had ik 'Juliana' willen kijken op tv en dat begint rond 10 uur.
Een hele filmquote:Op maandag 19 januari 2009 21:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Mja, je kan op uitzending gemist kijken, toch?
lekkerquote:Op maandag 19 januari 2009 21:22 schreef Isabeau het volgende:
Heel lief aangeboden
En ik had nog wel een biertje koud staan voor je!
slaap lekkerquote:Op maandag 19 januari 2009 21:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen lezen. Trusten allemaal en tot morgen
Voel me nu een stuk beter dan vanmiddag.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Zo te lezen had je wel wat rust nodig, golferInstorten op je werk en dan een 'dutje' van 5 uur doen
Hopelijk voel je je al stukken beter dan vanmiddag
Soep is goed als je ziek bent ja! Gelukkig staat hier een flinke pan klaar zodat ik morgen ook nog wat heb. Maar bedankt voor je virtuele kopje sippekoepquote:Op maandag 19 januari 2009 20:54 schreef krakkemieke het volgende:
Wegens wetenschappelijk bewezen antibioticum. En anders omdat het je gewoon goed doet.
Echt?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Voel me nu een stuk beter dan vanmiddag.
Morgenochtend gaan ze mij binnenstebuiten keren in het ziekenhuis voor nader onderzoek.
hand in je broekquote:Op maandag 19 januari 2009 21:04 schreef Leintjeuh het volgende:
met de tv aan
en een laptop
Goed bezigquote:Op maandag 19 januari 2009 21:04 schreef Leintjeuh het volgende:
met de tv aan
en een laptop
Nergens voor.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:52 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben maar direkt.
Golfer, waar ben je bang voor?
Op seksuele voorstellen voor rare standjes ga ik nooit in.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:39 schreef krakkemieke het volgende:
Ik doe nooit sexuele voorstellen aan getrouwde personen....
Inmiddels weer best goedquote:
Ik voelde me helemaal prinsesserig!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:57 schreef golfer het volgende:
Dude, wat een leuk stekje heeft ie voor je gevonden.
Klopt het dat je was verhuisd? Ja toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Inmiddels weer best goed
en vandaag ook weer aan het werk geweest dus kan weer aan mijn ritme gaan werken hehe.
quote:
Ja sinds afgelopen week ben ik over gegaan.. enne ben lekker aan het wennen..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Klopt het dat je was verhuisd? Ja toch?
Al een beetje gesettled? Dat is ook wel prettig, qua ritme.
Zie het linkje onder 'aanrader'!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:17 schreef Den_Haag het volgende:
Dude, kun je dat adres een pm'en? is iets beter dan mjn standaard hotel in Antwerpen
Fijn joh!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja sinds afgelopen week ben ik over gegaan.. enne ben lekker aan het wennen..
Ga wel ff oordoppen scoren want tis in huis wel flink gehorig maargoed mag niet klagen.. voorlopig heb ik een heerlijk plekje
Ja is ook wel weer zo, alles is nieuw en spannend, ga het avontuur lekker aan hehe.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Fijn joh!
En aan gehorigheid kun je enorm wennen. Zo ging het althans bij mij.
Nieuw is goed!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja is ook wel weer zo, alles is nieuw en spannend, ga het avontuur lekker aan hehe.
Voor 't slapen gaan Hob?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja sinds afgelopen week ben ik over gegaan.. enne ben lekker aan het wennen..
Ga wel ff oordoppen scoren want tis in huis wel flink gehorig maargoed mag niet klagen.. voorlopig heb ik een heerlijk plekje
* Den_Haag mompelt iets over de patient een vervelende onderbreking van het werk ipv dat de patient je werk isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:53 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte met wachten denk ikIn ziekenhuizen moet je wachten, wachten, wachten.
Waarom vinden artsen het altijd zo normaal dat je zo lang moet wachten? Kan me voorstellen dat er iets tussen komt, maar waarom zegt niemand je dat dan? Bij die tandarts in Oostenrijk bijvoorbeeld hadden ze kunnen zeggen dat je pas na het spreekuur werd geholpen. Dan kan je nog iets anders gaan doen dan 4 uur naar de lelijke reproductie aan de muur kijken.
Ben je mooi klaar mee Karrel!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:41 schreef KrnKje het volgende:
Hmm klote karrel...
* KrnKje weet nog niet wat te eten vanavond... geen inspiratie
Wel al belasingaangifte gedaan, deel opgeruimd, nu aan t strijken, dadelijk boodschappen doen...goed bezig
Jups voor het slapen iddquote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Voor 't slapen gaan Hob?jij maft nogal eens overdag natuurlijk
hoe zijn je buren?
Blegh! Opruimen is stom!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Balen Karrel... zo stom als dingen stuk gaan.
Ik heb 90 minuten gesport en vind het wel weer welletjes. Lunch klaarmaken en dan...opruimen
fanatiekelingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Balen Karrel... zo stom als dingen stuk gaan.
Ik heb 90 minuten gesport en vind het wel weer welletjes. Lunch klaarmaken en dan...opruimen
Officieel begint dat morgen en het heet 'Slim Healthy'. Ik heb de cursusmap al meegekregen en daar zit alleen hoofdstuk 1 van week 1 in. En ik heb vanmorgen de Slim Healthy training gedaan die Niels speciaal voor mij had gemaakt. Maar Niels is altijd heel fanatiek en ik ben nu zooooo moequote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:46 schreef Liejannuh het volgende:
Blegh! Opruimen is stom!
Studeerkamers zijn wel de ultieme plek om je zooi te stallen voor een feestje overigens.Nadeel: je moet daarna de studeerkamer weer opruimen.
Ben je ook al met je slank en fit plan begonnen bij de sportschool Isa?
Ah, dat laatste puntje is idd essentieel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Officieel begint dat morgen en het heet 'Slim Healthy'. Ik heb de cursusmap al meegekregen en daar zit alleen hoofdstuk 1 van week 1 in. En ik heb vanmorgen de Slim Healthy training gedaan die Niels speciaal voor mij had gemaakt. Maar Niels is altijd heel fanatiek en ik ben nu zooooo moe(10 min stairdingesclimbergedoe, 15 min bergen fietsen, 15 min roeien, 15 min hardlopen en dan 80 buikspieroefeningen, 60 beenspierdingen en 60 voor mijn armen
Niels is gek!) Morgenvroeg heb ik intakegesprek met diëtiste geloof ik. Die moet ik denk ik maar vertellen dat ze me niets over afvallen hoeft te vertellen, ik wil alleen weten hoe ik gedisciplineerd genoeg blijf om het eraf te houden
Nou, hij heeft dan wel een lekker lijf, maar het is een enorme lolbroek en ik geloof niet dat dat goed voor mijn concentratie isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:52 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, dat laatste puntje is idd essentieel.![]()
Lekker schema heeft Niels voor je gemaakt. Doet ie dan ook mee?
Niet zo'n beste uitslag (op de niet te erg dichtgeslibde vaten na dan), golferquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:52 schreef golfer het volgende:
Zo. Terug van het (inderdaad vooral veel wachten) ziekenhuis.
Allerlei testen gehad en gesprek met internist.
Conclusie: verminderde schildklierwerking, te hoge bloeddruk, te hoog cholesterol en verstoorde nierfunctie.
Vervolg: medicatie om schildklier beter te laten werken gaat omhoog en nieuwe medicijnen tegen te hoge bloeddruk. Verder volgt over een maand nog een onderzoek: een echografie van mijn nieren.
Gelukkig geen al te dichtgeslibde aderen en voorlopig dus ook geen operaties of dotteren.
Nee ze zijn allemaal flink jongerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:46 schreef Isabeau het volgende:
Mishobje: Nog leuke mannen van in de 30?
Ouderdom komt blijkbaar met gebreken.quote:
Begin 40 is geen probleem, mits héél leukquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:00 schreef MissHobje het volgende:
Nee ze zijn allemaal flink jonger![]()
En 1 ergens in de 40maar daar heb je vast niets aan
Maar zo oud ben jij helemaal niet en je hóeft dat allemaal niet te krijgenquote:
Als alle doktoren en verpleegkundigen stukken jonger zijn dan jezelf en consequent weigeren mij bij de voornaam te noemen en steeds maar 'Meneer en U' tegen mij zeggen, ga ik mij toch wel een beetje oud voelen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Maar zo oud ben jij helemaal niet en je hóeft dat allemaal niet te krijgen
Onder de 30 idd.. no thanksquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Begin 40 is geen probleem, mits héél leuk
En jonger dan 30 begin ik maar niet meer aan![]()
Mooi weer aan het werk Liejanga ik hier hetzelfde doen.
En wat was cnk's verklaring voor de verwijdering op hyves, MK?
Da's beleefdheid, doen ze ook bij mensen van in de 20quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:09 schreef golfer het volgende:
Als alle doktoren en verpleegkundigen stukken jonger zijn dan jezelf en consequent weigeren mij bij de voornaam te noemen en steeds maar 'Meneer en U' tegen mij zeggen, ga ik mij toch wel een beetje oud voelen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Begin 40 is geen probleem, mits héél leuk
En jonger dan 30 begin ik maar niet meer aan![]()
Natuurlijkquote:
Misschien bent U dan ook wel een beetje oud Meneer Golfer:)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Als alle doktoren en verpleegkundigen stukken jonger zijn dan jezelf en consequent weigeren mij bij de voornaam te noemen en steeds maar 'Meneer en U' tegen mij zeggen, ga ik mij toch wel een beetje oud voelen.
Wil je een 'Leintjeuh' antwoord of een 'Isabeau' antwoord?quote:
Dacht toch dat jij Isa wasquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wil je een 'Leintjeuh' antwoord of een 'Isabeau' antwoord?
ja dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik bedoelde meer: eerlijk of genuanceerd?
Mhehehehe ik zat al zo -->quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Wil je een 'Leintjeuh' antwoord of een 'Isabeau' antwoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Holy fuck. Ik ben écht vet stoerrrrrr. Na een hele dag werken ben ik op de fiets van thuis naar el planchette de fromage gereden. 22 km. Door het donker. In de regen. Voor het eerst. Ben ik stoer or what![]()
dan heeft hij veel werk te doen vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij bent ook stoer met de sportschoolquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Lekker weer kies je uit om stoer te willen zijn
't is daar minder afzien qua weer en temperatuurquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:21 schreef Den_Haag het volgende:
jij bent ook stoer met de sportschool
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
't is daar minder afzien qua weer en temperatuur
Morgenochtend weer. En dan komt mijn pa ook sporten(ik zat al in mijn geheugen te graven of ik ooit iets heb losgelaten over Walturrr, maar ik geloof het niet
)
Ik heb nu twee trainingsschema's, wist niet eens dat dat konquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:26 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
ik ben gister en vandaag geweest. morgen en vrijdag nog.
over 2 weken begint de hockey weer.
doe eigenlijk alleen krachtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nu twee trainingsschema's, wist niet eens dat dat konEén is voor krachttraining en de ander voor cardio
(ik vind de eerste leuker, word je niet zo moe van
)
lijkt zo. heb toch nooit tijdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Probeer je steeds een afspraakje te maken of lijkt dat maar zo?
Inderdaadquote:
Ja maar ik doe het toch!! Hahahahaha (quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik heb al naar de foto's gekeken, PF...moet eerst nog behoorlijk wat gebeuren voor het gezellig wordt. Wel stom dat je niets met de muren zou mogen doen.
De rijsttafelmeetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik heb al naar de foto's gekeken, PF...moet eerst nog behoorlijk wat gebeuren voor het gezellig wordt. Wel stom dat je niets met de muren zou mogen doen.
Doenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:53 schreef P.F het volgende:
Ja maar ik doe het toch!! Hahahahaha ()
Ik dacht aan oudroze en/of lichtgrijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leugenaar![]()
Maar ik hou ook wel weer van witquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
DoenDat ongezellige wit, blech. Ze hebben die muren mooi voor jou glad gestucadoord, lief toch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |