Nou, hij heeft dan wel een lekker lijf, maar het is een enorme lolbroek en ik geloof niet dat dat goed voor mijn concentratie isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:52 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, dat laatste puntje is idd essentieel.![]()
Lekker schema heeft Niels voor je gemaakt. Doet ie dan ook mee?
Niet zo'n beste uitslag (op de niet te erg dichtgeslibde vaten na dan), golferquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:52 schreef golfer het volgende:
Zo. Terug van het (inderdaad vooral veel wachten) ziekenhuis.
Allerlei testen gehad en gesprek met internist.
Conclusie: verminderde schildklierwerking, te hoge bloeddruk, te hoog cholesterol en verstoorde nierfunctie.
Vervolg: medicatie om schildklier beter te laten werken gaat omhoog en nieuwe medicijnen tegen te hoge bloeddruk. Verder volgt over een maand nog een onderzoek: een echografie van mijn nieren.
Gelukkig geen al te dichtgeslibde aderen en voorlopig dus ook geen operaties of dotteren.
Nee ze zijn allemaal flink jongerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:46 schreef Isabeau het volgende:
Mishobje: Nog leuke mannen van in de 30?
Ouderdom komt blijkbaar met gebreken.quote:
Begin 40 is geen probleem, mits héél leukquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:00 schreef MissHobje het volgende:
Nee ze zijn allemaal flink jonger![]()
En 1 ergens in de 40maar daar heb je vast niets aan
Maar zo oud ben jij helemaal niet en je hóeft dat allemaal niet te krijgenquote:
Als alle doktoren en verpleegkundigen stukken jonger zijn dan jezelf en consequent weigeren mij bij de voornaam te noemen en steeds maar 'Meneer en U' tegen mij zeggen, ga ik mij toch wel een beetje oud voelen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Maar zo oud ben jij helemaal niet en je hóeft dat allemaal niet te krijgen
Onder de 30 idd.. no thanksquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Begin 40 is geen probleem, mits héél leuk
En jonger dan 30 begin ik maar niet meer aan![]()
Mooi weer aan het werk Liejanga ik hier hetzelfde doen.
En wat was cnk's verklaring voor de verwijdering op hyves, MK?
Da's beleefdheid, doen ze ook bij mensen van in de 20quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:09 schreef golfer het volgende:
Als alle doktoren en verpleegkundigen stukken jonger zijn dan jezelf en consequent weigeren mij bij de voornaam te noemen en steeds maar 'Meneer en U' tegen mij zeggen, ga ik mij toch wel een beetje oud voelen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Begin 40 is geen probleem, mits héél leuk
En jonger dan 30 begin ik maar niet meer aan![]()
Natuurlijkquote:
Misschien bent U dan ook wel een beetje oud Meneer Golfer:)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Als alle doktoren en verpleegkundigen stukken jonger zijn dan jezelf en consequent weigeren mij bij de voornaam te noemen en steeds maar 'Meneer en U' tegen mij zeggen, ga ik mij toch wel een beetje oud voelen.
Wil je een 'Leintjeuh' antwoord of een 'Isabeau' antwoord?quote:
Dacht toch dat jij Isa wasquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wil je een 'Leintjeuh' antwoord of een 'Isabeau' antwoord?
ja dus.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik bedoelde meer: eerlijk of genuanceerd?
Mhehehehe ik zat al zo -->quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Wil je een 'Leintjeuh' antwoord of een 'Isabeau' antwoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Holy fuck. Ik ben écht vet stoerrrrrr. Na een hele dag werken ben ik op de fiets van thuis naar el planchette de fromage gereden. 22 km. Door het donker. In de regen. Voor het eerst. Ben ik stoer or what![]()
dan heeft hij veel werk te doen vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij bent ook stoer met de sportschoolquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Lekker weer kies je uit om stoer te willen zijn
't is daar minder afzien qua weer en temperatuurquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:21 schreef Den_Haag het volgende:
jij bent ook stoer met de sportschool
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
't is daar minder afzien qua weer en temperatuur
Morgenochtend weer. En dan komt mijn pa ook sporten(ik zat al in mijn geheugen te graven of ik ooit iets heb losgelaten over Walturrr, maar ik geloof het niet
)
Ik heb nu twee trainingsschema's, wist niet eens dat dat konquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:26 schreef Den_Haag het volgende:
![]()
ik ben gister en vandaag geweest. morgen en vrijdag nog.
over 2 weken begint de hockey weer.
doe eigenlijk alleen krachtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nu twee trainingsschema's, wist niet eens dat dat konEén is voor krachttraining en de ander voor cardio
(ik vind de eerste leuker, word je niet zo moe van
)
lijkt zo. heb toch nooit tijdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:45 schreef Isabeau het volgende:
Probeer je steeds een afspraakje te maken of lijkt dat maar zo?
Inderdaadquote:
Ja maar ik doe het toch!! Hahahahaha (quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik heb al naar de foto's gekeken, PF...moet eerst nog behoorlijk wat gebeuren voor het gezellig wordt. Wel stom dat je niets met de muren zou mogen doen.
De rijsttafelmeetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik heb al naar de foto's gekeken, PF...moet eerst nog behoorlijk wat gebeuren voor het gezellig wordt. Wel stom dat je niets met de muren zou mogen doen.
Doenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:53 schreef P.F het volgende:
Ja maar ik doe het toch!! Hahahahaha ()
Ik dacht aan oudroze en/of lichtgrijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leugenaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |