Wie zijn de genomineerden eigenlijk?quote:
Die zijn er niet echt. Van alles wordt er genoemd. De dijk, Krezip, Ilse De Lange, Alain Clark, Pete Philly en Perdinges, etc.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie zijn de genomineerden eigenlijk?
Okquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:53 schreef golfer het volgende:
Borisz, als je weer eens in ons dorp bent. Nieuwe bistro-restaurant Fleuri is een aanrader. Simpel, goed en betaalbaar eten.
En wat erbij?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb sinds lange tijd weer leuk gekoookt, varkensvlees free-style. Met knoflook en gember.
Soort variatie op babi ketjap dus?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:30 schreef krakkemieke het volgende:
Varkensvlees in blokjes bakken. 1 ui en 2 knoflooktenen fruiten. Djahe, ketoembar en nootmuskaat meefruiten, 1-2 theelepel van alles.
Naar smaak 4 bolletjes stemgember in plakjes mee sudderen..... Ketjap naar smaak.
Mooi zo. Onze favoriete NL band.quote:
Ik zag niet dat je er een naam aan had gegeven?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:56 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer, als het babi ketjap was, dan had ik niet wat anders genoemd.
Misschien bedoel je die uit het kookboek?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:05 schreef prupke het volgende:
ff vraagje?
was er niet een algemeen soeptopic? (ik kan het niet vinden )
Ik dacht dat er nog een andere was , maar deze link is helemaal primaquote:Op zondag 18 januari 2009 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien bedoel je die uit het kookboek?
[Fok!-kookboek] Soepen en sauzen
De Dijk? Waarom dat dan?quote:
Nieuwe CD + een oeuvre wat wel meetelt denk ikquote:Op zondag 18 januari 2009 00:16 schreef k_man het volgende:
[..]
De Dijk? Waarom dat dan?![]()
Zijn ze daar niet een jaartje of twintig te laat mee?
Precies. En blijft gewoon een constant goede band die live ook goed te pruimen is.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:17 schreef borisz het volgende:
Nieuwe CD + een oeuvre wat wel meetelt denk ik
Waarschijnlijk is dat inderdaad de vraag: waarom nu pas!quote:Op zondag 18 januari 2009 00:24 schreef k_man het volgende:
Ze doen gewoon wat ze al 20 jaar doen. Dus de vraagt blijft: waarom nu die prijs?
krijg je geen ontbijt op bed?quote:Op zondag 18 januari 2009 09:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Je logee was al lang wakker, muts
*msn alert*
Ik denk de reputatie? Don't know, ik vond em aardig!quote:Op zondag 18 januari 2009 12:11 schreef Isabeau het volgende:
En een achterlijke "slank-rel" over DHWaarom bashen meiden die DH nog nooit gezien hebben hem wel en meiden die hem wel gezien hebben doen dat niet? Vage wereld dat internet. En Liejannuh, je bent een enorme schat en nog jarig geweest ook
Dus een kus voor Liejannuh
![]()
(of twee)
Goedemorgen Isaquote:Op zondag 18 januari 2009 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! * Isabeau rekt zich nog eens uit en vraat zich af of haar logee al wakker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |