jij komt niet eens in mijn keukenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:52 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mhehehe nee je zit niet onder de plak hoor
Als Isa nou gewoon die foto's meeneemt naar jouw rijsttafelmeeting kunnen we het allemaal combineren.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:16 schreef Den_Haag het volgende:
Isa, gaan we nog een keer foto's kijken?
Tnxquote:
ik toch niet?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tnx, weet ff niet wat ik nu moet denken ervan
![]()
Heb even zo'n boys are stupid, throw rocks at them gevoel
Nouja, ik neem aan dat je wel een beetje weet hoe je relatie met CNK is?quote:Op maandag 19 januari 2009 15:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tnx, weet ff niet wat ik nu moet denken ervan
![]()
Heb even zo'n boys are stupid, throw rocks at them gevoel
Moet ik wel contact met hem kunnen krijgenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nouja, ik neem aan dat je wel een beetje weet hoe je relatie met CNK is?
En anders zou ik er maar eens over gaan praten.
Bij relatie stond er altijd : met [insert mijn naam]quote:Op maandag 19 januari 2009 16:34 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Misschien is er overigens wel niks aan de hand.
En heeft hij gewoon vergeten je op te geven als relatie bij Hyves.
Anyways, wij houden wel van je
Ik zei gister iets wat hem niet aanstond en toen is hij vertrokkenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind het maar vreemd MK.
Is er ook nog een aanleiding voor?
yepzz dat is hij ookquote:Op maandag 19 januari 2009 16:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dan is cnk wel heet laatste waar je je druk over moet maken.
Mijn oma ligt in het ziekenhuis, ze heeft vorige week een nieuwe heup gekregen.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:00 schreef cybermans het volgende:
@MK gescheiden grootouders? of van beide kanten? veel plezier met koken iig, en natuurlijk alvast eet smakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |