Het was erg leuk en gezellig gister! En natuurlijk mag je een keertje langskomen! Leuk!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:13 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dank jeWas het leuk gisteren? Mag ik mezelf bij je uitnodigen om je verjaardag nog een keer te vieren/of even welk ander excuus gebruiken om langs te komen?
Ik wou alleen de vegetarische recepten inscannen en die dan uitprinten en er een vegetarisch kookboekje van makenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:18 schreef cybermans het volgende:
[..]
ik heb er helaas 35 pleuro aan uitgegeven. Ik vind het te makkelijke recepten. Moet er wel bij zeggen heb er nog niet megaveel mee gedaan.
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:32 schreef Isabeau het volgende:
Had je deze al gezien, LiejannuhHerald de Spartaan?
O, Lein, Herald is die jongen die we tegenkwamen in Arnhem voor Vork's verjaardagquote:
Lein zegt: Is ie 30 cm gegroeid dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:40 schreef Isabeau het volgende:
O, Lein, Herald is die jongen die we tegenkwamen in Arnhem voor Vork's verjaardag
Geweldig!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:32 schreef Isabeau het volgende:
Had je deze al gezien, LiejannuhHerald de Spartaan?
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:41 schreef kaasplankje het volgende:
Lein zegt: Is ie 30 cm gegroeid dan?
Is 't nu afgelopen!quote:Op zondag 18 januari 2009 20:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lein zegt: Is ie 30 cm gegroeid dan?
Identiteitscrisis, pop?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:42 schreef kaasplankje het volgende:
Is 't nu afgelopen!als kaasplankje post dan is 't ook kaasplankje begrepen
Stomme jankzakquote:Op zondag 18 januari 2009 20:42 schreef kaasplankje het volgende:
Is 't nu afgelopen!als kaasplankje post dan is 't ook kaasplankje begrepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |