ik heb de laptop op schoot voor de tv en zit een marketing plan te makenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb bieren ik lig in bed
met de tv aan
en een laptop
Zonder bier?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:14 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb de laptop op schoot voor de tv en zit een marketing plan te maken
Klinkt als inspanningquote:Op maandag 19 januari 2009 21:15 schreef Den_Haag het volgende:
Isa, je kunt toch je matras in de woonkamer leggen
zonder bier.quote:
Mja, je kan op uitzending gemist kijken, toch?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt als inspanningMaar eigenlijk had ik 'Juliana' willen kijken op tv en dat begint rond 10 uur.
Een hele filmquote:Op maandag 19 januari 2009 21:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Mja, je kan op uitzending gemist kijken, toch?
lekkerquote:Op maandag 19 januari 2009 21:22 schreef Isabeau het volgende:
Heel lief aangeboden
En ik had nog wel een biertje koud staan voor je!
slaap lekkerquote:Op maandag 19 januari 2009 21:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen lezen. Trusten allemaal en tot morgen
Voel me nu een stuk beter dan vanmiddag.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:07 schreef Isabeau het volgende:
Zo te lezen had je wel wat rust nodig, golferInstorten op je werk en dan een 'dutje' van 5 uur doen
Hopelijk voel je je al stukken beter dan vanmiddag
Soep is goed als je ziek bent ja! Gelukkig staat hier een flinke pan klaar zodat ik morgen ook nog wat heb. Maar bedankt voor je virtuele kopje sippekoepquote:Op maandag 19 januari 2009 20:54 schreef krakkemieke het volgende:
Wegens wetenschappelijk bewezen antibioticum. En anders omdat het je gewoon goed doet.
Echt?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Voel me nu een stuk beter dan vanmiddag.
Morgenochtend gaan ze mij binnenstebuiten keren in het ziekenhuis voor nader onderzoek.
hand in je broekquote:Op maandag 19 januari 2009 21:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb bieren ik lig in bed
met de tv aan
en een laptop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |