dat was ook mijn eerste vraagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:01 schreef MdMa98 het volgende:
handrem niet vastgevroren?
zowieso, krabben? vriest het nog in nl?
quote:
Als je remmen vastzitten lijkt het me niet dat je 80 km uur kunt rijden op de snelweg.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:46 schreef MdMa98 het volgende:
ik snap het niet echt hoor:
ik lees krabben, dus vriest het. ik acht de kans groot dat je remmen gewoon vastzitten.
en de handrem dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:48 schreef Becel het volgende:
[..]
Als je remmen vastzitten lijkt het me niet dat je 80 km uur kunt rijden op de snelweg.
Verder merk je dat ook wel direct (bijvoorbeeld bij een stoplicht).
Vanuit stilstand dus? Zal in de pauze effe kijken. Bij kapotte koppeling kun je dus in de 5 optrekken?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:34 schreef dekilo het volgende:
Zet hem eens in de 5 en trek dan op.
Valt de motor stil---------> koppeling goed
Blijf je toeren houden-----------> koppeling versleten.
Houd ons op de hoogte!
Ja, want op Fok zitten allemaal gediplomeerde monteurs die via jouw post exact weten wat er aan de hand is en weten wat het gaat kosten.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ja, ik heb er ook de ballen verstand van, ik wil gewoon graag weten wat ik ongeveer kwijt ben.
Dit is waarschijnlijker. Zeker omdat de TS gewoon lekker door kachelt ook al branden allerlei lampjes.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:06 schreef beunhaas96 het volgende:
motormanagement naar de klote waarschijnlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |