en dat weet je doordatquote:
Zie >>quote:
quote:
Volgens mij was hij gisteren al vertrokken :pquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:15 schreef rene90 het volgende:
Mooie verplaatsing![]()
Alleen wel een beetje jammer dat je het niet even nvertelde van te vorne, stond ik daar straks voor jan lul
Hij lag er al wat langer dus je kon je kans eerder grijpenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:24 schreef JJH het volgende:
Was ie enigzins in de buurt, ligt ie weer aan de andere kant van het land.
Neemt niet weg dat het een verschrikkelijk gave verplaatsing is
365 km – ca. 3 uur 24 min.
Ik wilde gistermiddag gaan, maar er kwam onverwachts wat tussen. (En boven groningen was voor mij ook bijna twee uur reizen hoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hij lag er al wat langer dus je kon je kans eerder grijpen
Welkom zwarte_hand
Dat noem ik niet enigzins in de buurtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wilde gistermiddag gaan, maar er kwam onverwachts wat tussen. (En boven groningen was voor mij ook bijna twee uur reizen hoor.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat noem ik niet enigzins in de buurt
Dan moet ie dus snel worden opgehaaldquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:38 schreef Bill_E het volgende:
* Bill_E wil niet lullig doen
maar da bord waar de sleutel ligt ziet er uit als een tijdelijk waarschuwing bord!
Is het geen fietsroute bordje?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:38 schreef Bill_E het volgende:
maar da bord waar de sleutel ligt ziet er uit als een tijdelijk waarschuwing bord!
Dichterbij als Zeeland of ZeerZuidelijk Limburg.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat noem ik niet enigzins in de buurt
Lijkt me ook ja...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Is het geen fietsroute bordje?
zit al ruim een week te kijken naar mensen die hem wel even ophalen (niet dus)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:17 schreef swarmahoer het volgende:..
wanneer heb je m weggehaald ? en waarom niet ff gezegd dat je ging
nee, hoor het bovenste bord waarschuwt voor een verkeersdrempel bij het plaatsnaambord (grens bebouwdekom) en het onderste bord is een toeristisch informatiebord en daar onder hangt nog een toeristisch informatiebord (zeskantigbord op een punt?)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:38 schreef Bill_E het volgende:
5 in 1 was uiterst zeldzaam en dan ook nog binnen 10 uurquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:31 schreef zwarte_hand het volgende:
wel een trage, ik lees hier van 5 verplaatsingen in 1 nacht, over deze verplaatsing deed ik 2 dagen![]()
![]()
Had je mazzel dat ik er toevaliig in de buurt kwam en ik een smartphone heb, zodat ik direct kon posten dat ie er niet meer lag.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef rene90 het volgende:
Haha, er is tenminste weer een verplaatsing. Gelukkig hoorde ik het van te voren anders had ik er 450 km in totaal voor gereden voor lucht haha.
Leuk dat je ook actief meedoet met de stok nu
Het kreng is 10kg zwaar en vrij lang (1 meter als ik het me goed herinner). Jij mag het beoordelenquote:Op zondag 1 februari 2009 01:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Hoe groot is de stok trouwens ongeveer?
Is hij te vervoeren in een normale Eastpak rugzak?
Ik zat meer te denken aan 4 wielen en een motorquote:Op zondag 1 februari 2009 01:59 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Misschien een idee om er 2 ogen aan te lassen? Kan je er een schouderband aan bevestigen.
Volgens mij mogen er wel 6 aan, die lus van het slot moet ook gedragen wordenquote:Op zondag 1 februari 2009 02:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan 4 wielen en een motor
ik zie het je zo doen! Het frame is sterk zat!quote:Op zondag 1 februari 2009 02:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan 4 wielen en een motor
Ho Slet.quote:
In die uithoek vrees ik het ergstequote:
Ik ga hem vanavond misschien wel halen als hij er dan nog ligtquote:
Reken er maar op.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:53 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond misschien wel halen als hij er dan nog ligt
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:53 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Friesland!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]schopje naar boven graag
(niet dat iets anders mogelijk is
)
Noord-Holland.quote:
jullie hebben je kans gehadquote:
ik weet niet waar in friesland je woont, maar vanaf midden friesland is het maar 50 km....de n355 gaat er recht op afquote:
Kuttingen kan nog, het meest zuidelijke plaatsje van Nederlandquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]schopje naar boven graag
(niet dat iets anders mogelijk is
)
quote:
heeft 20 inwonersquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:54 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Kuttingen kan nog, het meest zuidelijke plaatsje van NederlandEn dan vastleggen aan grenspaal 12
http://www.hotspotholland.nl/li_zuidelijke_punt_nederland.php
Ook al woon ik er zelf ik kan wel zeggen dat we hier een beetje gefaald hebben, ik beloof dat ik hem er niet terug zal leggen voorlopig.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:44 schreef maok het volgende:
[..]
Ook al woon ik er zelf ik kan wel zeggen dat we hier een beetje gefaald hebben, ik beloof dat ik hem er niet terug zal leggen voorlopig.
En?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:53 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Utrecht bijvoorbeeldquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:23 schreef maok het volgende:
Hij mag ook wel naar maastricht, dan kan ik hem maandag zo'n beetje het hele land door verplaatsen aangezien ik dan meer dan 350km met de auto moet. Ik kan hem dan in Groningen neer leggen maar ook op een meer strategische plek ergen in het midden van het land.
van maastricht naar de stok is niet zo ver dus moet binnen of rond de 350 km kunnen dus wat let je ??quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:23 schreef maok het volgende:
Hij mag ook wel naar maastricht, dan kan ik hem maandag zo'n beetje het hele land door verplaatsen aangezien ik dan meer dan 350km met de auto moet. Ik kan hem dan in Groningen neer leggen maar ook op een meer strategische plek ergen in het midden van het land.
wat dacht je van De Cocksdorpquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:54 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Kuttingen kan nog, het meest zuidelijke plaatsje van NederlandEn dan vastleggen aan grenspaal 12
http://www.hotspotholland.nl/li_zuidelijke_punt_nederland.php
Als ik alleen was had ik het gedaan. Maar nu moest ik de rest van de familie ook zo ver krijgen en daar hadden ze geen zin in.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:25 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
van maastricht naar de stok is niet zo ver dus moet binnen of rond de 350 km kunnen dus wat let je ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:10 schreef malse-sjanker het volgende:
ik denk dat de fokstok nog langer daar ligt, dan in Groningen![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 18:44 schreef Bill_E het volgende:
Ligt hij er nog steeds? Ik kom er donderdag in de buurt ?dan ga ik hem wel eens een heel stuk verplaatsen
![]()
( voor me werk rij ik door heeeel nederland )
GAAN!quote:Op maandag 9 februari 2009 18:44 schreef Bill_E het volgende:
Ligt hij er nog steeds? Ik kom er donderdag in de buurt ?dan ga ik hem wel eens een heel stuk verplaatsen
![]()
Plaats hem dan nu in het midden van het landquote:Op maandag 9 februari 2009 18:44 schreef Bill_E het volgende:
![]()
Ik kom deze week nog in zwijndrecht. En natuurlijk in mijn woonplaats oss.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:11 schreef swarmahoer het volgende:
eerst nog maar eens zien![]()
waar zou die naartoe gaan dan ?
Morgen middag haal ik hem op!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:36 schreef Fredo55 het volgende:![]()
Straks ga ik hem nog halen uit medelijden.
Fok-Dichtheid... bevolkingsdichtheid helpt geen fuckquote:Op maandag 9 februari 2009 19:08 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Plaats hem dan nu in het midden van het land
Met de grooteste bevolkingsdichetheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |