Is het geen fietsroute bordje?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:38 schreef Bill_E het volgende:
* Bill_E wil niet lullig doen
maar da bord waar de sleutel ligt ziet er uit als een tijdelijk waarschuwing bord!
Dichterbij als Zeeland of ZeerZuidelijk Limburg.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat noem ik niet enigzins in de buurt
Lijkt me ook ja...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Is het geen fietsroute bordje?
zit al ruim een week te kijken naar mensen die hem wel even ophalen (niet dus)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:17 schreef swarmahoer het volgende:..
wanneer heb je m weggehaald ? en waarom niet ff gezegd dat je ging
nee, hoor het bovenste bord waarschuwt voor een verkeersdrempel bij het plaatsnaambord (grens bebouwdekom) en het onderste bord is een toeristisch informatiebord en daar onder hangt nog een toeristisch informatiebord (zeskantigbord op een punt?)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:38 schreef Bill_E het volgende:
* Bill_E wil niet lullig doen
maar da bord waar de sleutel ligt ziet er uit als een tijdelijk waarschuwing bord!
5 in 1 was uiterst zeldzaam en dan ook nog binnen 10 uurquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:31 schreef zwarte_hand het volgende:
wel een trage, ik lees hier van 5 verplaatsingen in 1 nacht, over deze verplaatsing deed ik 2 dagen![]()
![]()
Had je mazzel dat ik er toevaliig in de buurt kwam en ik een smartphone heb, zodat ik direct kon posten dat ie er niet meer lag.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef rene90 het volgende:
Haha, er is tenminste weer een verplaatsing. Gelukkig hoorde ik het van te voren anders had ik er 450 km in totaal voor gereden voor lucht haha.
Leuk dat je ook actief meedoet met de stok nu
Het kreng is 10kg zwaar en vrij lang (1 meter als ik het me goed herinner). Jij mag het beoordelenquote:Op zondag 1 februari 2009 01:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Hoe groot is de stok trouwens ongeveer?
Is hij te vervoeren in een normale Eastpak rugzak?
Ik zat meer te denken aan 4 wielen en een motorquote:Op zondag 1 februari 2009 01:59 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Misschien een idee om er 2 ogen aan te lassen? Kan je er een schouderband aan bevestigen.
Volgens mij mogen er wel 6 aan, die lus van het slot moet ook gedragen wordenquote:Op zondag 1 februari 2009 02:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan 4 wielen en een motor
ik zie het je zo doen! Het frame is sterk zat!quote:Op zondag 1 februari 2009 02:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan 4 wielen en een motor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |