En?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:53 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond misschien wel halen als hij er dan nog ligt
Utrecht bijvoorbeeldquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:23 schreef maok het volgende:
Hij mag ook wel naar maastricht, dan kan ik hem maandag zo'n beetje het hele land door verplaatsen aangezien ik dan meer dan 350km met de auto moet. Ik kan hem dan in Groningen neer leggen maar ook op een meer strategische plek ergen in het midden van het land.
van maastricht naar de stok is niet zo ver dus moet binnen of rond de 350 km kunnen dus wat let je ??quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:23 schreef maok het volgende:
Hij mag ook wel naar maastricht, dan kan ik hem maandag zo'n beetje het hele land door verplaatsen aangezien ik dan meer dan 350km met de auto moet. Ik kan hem dan in Groningen neer leggen maar ook op een meer strategische plek ergen in het midden van het land.
wat dacht je van De Cocksdorpquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:54 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Kuttingen kan nog, het meest zuidelijke plaatsje van NederlandEn dan vastleggen aan grenspaal 12
http://www.hotspotholland.nl/li_zuidelijke_punt_nederland.php
Als ik alleen was had ik het gedaan. Maar nu moest ik de rest van de familie ook zo ver krijgen en daar hadden ze geen zin in.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:25 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
van maastricht naar de stok is niet zo ver dus moet binnen of rond de 350 km kunnen dus wat let je ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:10 schreef malse-sjanker het volgende:
ik denk dat de fokstok nog langer daar ligt, dan in Groningen![]()
quote:Op maandag 9 februari 2009 18:44 schreef Bill_E het volgende:
Ligt hij er nog steeds? Ik kom er donderdag in de buurt ?dan ga ik hem wel eens een heel stuk verplaatsen
![]()
( voor me werk rij ik door heeeel nederland )
GAAN!quote:Op maandag 9 februari 2009 18:44 schreef Bill_E het volgende:
Ligt hij er nog steeds? Ik kom er donderdag in de buurt ?dan ga ik hem wel eens een heel stuk verplaatsen
![]()
Plaats hem dan nu in het midden van het landquote:Op maandag 9 februari 2009 18:44 schreef Bill_E het volgende:
![]()
Ik kom deze week nog in zwijndrecht. En natuurlijk in mijn woonplaats oss.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:11 schreef swarmahoer het volgende:
eerst nog maar eens zien![]()
waar zou die naartoe gaan dan ?
Morgen middag haal ik hem op!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:36 schreef Fredo55 het volgende:![]()
Straks ga ik hem nog halen uit medelijden.
Fok-Dichtheid... bevolkingsdichtheid helpt geen fuckquote:Op maandag 9 februari 2009 19:08 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Plaats hem dan nu in het midden van het land
Met de grooteste bevolkingsdichetheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |