22,2 miljoen guldenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:16 schreef jna het volgende:
Jasza luie flikker
Is het al bekend hoeveel die clausule van Elia is?
Ongeveer tien miljoen euro.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:19 schreef jna het volgende:
[..]
Nee ff serieus. Of is dat nog nergens langsgekomen?
Ik neem aan dat het per 1 februari ingaat, anders zou ik als Blind zijnde nu meteen naar Enschede rijden (of me laten rijdenquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:19 schreef kevin6188 het volgende:
Hmm, zat net ff de Wiki bij te werken, maar waarom is Ajax eigenlijk niet vetgedrukt in het speelschema zoals staat aangegeven?
Als er komende zomer een bod op Suarez van 50 miljoen wordt gedaan zou het wel een goeie zet zijn iig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:21 schreef Black-Death het volgende:
Die gelimiteerde transfersom voor Elia, wat een bullshit. Dat gaat Ajax hopelijk nooit betalen.
het was geen grap.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:19 schreef jna het volgende:
[..]
Nee ff serieus. Of is dat nog nergens langsgekomen?
Hmmm staat er toch goed in?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:19 schreef kevin6188 het volgende:
Hmm, zat net ff de Wiki bij te werken, maar waarom is Ajax eigenlijk niet vetgedrukt in het speelschema zoals staat aangegeven?
1 2 3 4 5 6 | 25 jan '09, 14:30 FC Groningen - [b]Ajax[/b] 31 jan '09, 20:45 [b]Ajax[/b] - SC Heerenveen 3 feb '09, 20:15 [b]Ajax[/b] - Heracles Almelo 8 feb '09, 12:30 Vitesse - [b]Ajax[/b] 15 feb '09, 12:30 [b]Ajax[/b] - Feyenoord |
Volgens mij is hij nu blessure vrij, alleen nog niet wedstrijd fitquote:
17 X 3 = 51.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
45 punten uit de komende 17 wedstrijden dus.
Tis ook gewoon bold hier.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hmmm staat er toch goed in?
[ code verwijderd ]
Twente laatste wedstrijd, jullie seizoen is al gespeeld, Twente is kampioen als het wint. Wielaert eigen goal in 88e minuut.....quote:
Al krijg je 100 miljoen voor Suarez dan nog vind ik het een veel te hoog bedrag. 10 miljoen is gewoon afzetterij! Of hij moet de tweede helft van het seizoen bewijzen dat ie het dubbel en dwars waard is. Dus veel meer goals en assists.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:22 schreef toma het volgende:
[..]
Als er komende zomer een bod op Suarez van 50 miljoen wordt gedaan zou het wel een goeie zet zijn iig.
Spaanse media: 'Barcelona volgt Suarez die 12 miljoen moet kosten'quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Al krijg je 100 miljoen voor Suarez dan nog vind ik het een veel te hoog bedrag. 10 miljoen is gewoon afzetterij! Of hij moet de tweede helft van het seizoen bewijzen dat ie het dubbel en dwars waard is. Dus veel meer goals en assists.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:35 schreef need2009 het volgende:
[..]
Spaanse media: 'Barcelona volgt Suarez die 12 miljoen moet kosten'
16-01-09
FC Barcelona volgt al enige tijd Luis Suarez, zo meldt althans de Spaanse krant AS. De Catalanen hebben al diverse wedstrijden van Ajax bezocht om Suarez goed te bekijken. Het medium meldt dat een bedrag van 12 miljoen euro mogelijk moet zijn voor een transfer. Klein detail is dat de vriendin van Suarez momenteel in Barcelona woont.
Haha, ik wist dat je daarop doelde.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
AFC Ajax-topic #1168:
Ik ben nog net iets minder veeleisend dan Marco.
Onder de 30 miljoen is niks serieus.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:35 schreef need2009 het volgende:
[..]
16-01-09
FC Barcelona volgt al enige tijd Luis Suarez, zo meldt althans de Spaanse krant AS. De Catalanen hebben al diverse wedstrijden van Ajax bezocht om Suarez goed te bekijken. Het medium meldt dat een bedrag van 12 miljoen euro mogelijk moet zijn voor een transfer. Klein detail is dat de vriendin van Suarez momenteel in Barcelona woont.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:35 schreef need2009 het volgende:
[..]
16-01-09
Suarez is alleen stukken beter dan Elia.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:49 schreef Robinhoo het volgende:
oke 12 miljoen.. suarez moet evenveel kosten als elia
elia -> ajax
suarez -> twente
----------------------------
0
jaaaaa daar heb ik het ook niet over.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:51 schreef toma het volgende:
[..]
Suarez is alleen stukken beter dan Elia.
Dat dus. Koop El Hamlap maar voor 12 miljoen en laat ons met rustquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hehe, optyfen met Barca. Voor minder dan 40 miljoen mag Suarez niet weg
Suarez is voor 6,5 gekomen toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:53 schreef RayMania het volgende:
Wat een grap. Wij hebben Suárez voor zo'n bedrag gehaald. Hij heeft nog een jarenlang contract, verdiend nu meer dan bij Groningen en is ook beter geworden.
Minstens dertig hoor.
Broer en ik gaan het waarschijnlijk ff kijken in de bar. Hopelijk kunnen we wat kakkerlakken daar gekmaken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ga nu ff trainen en daarna ook even lekker genieten van het spel van onze rotterdamse vrienden
Nou, wij hadden ook ooit zo'n mongolenelftal met Verlaat, Chris Kanu, Mokoena en Tom Sier achterin bijv. Dan springen de tranen je echt in de ogen hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:12 schreef finsdefis het volgende:
Spelers van Feyenoord worden uitgescholden
Ik snap ze wel, die supporters van Feyenoord. Mooi dat het daar zo'n rotzooitje is, maar met die mensen heb ik wel enigszins sympathie
. Het zou je team maar zijn waar je achter moet gaan staan
Goede investering geblekenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:54 schreef toma het volgende:
[..]
Suarez is voor 6,5 gekomen toch?
-edit-
8 miljoen dus
http://www.nu.nl/sport/1189790/suarez-alsnog-naar-ajax.html
Voor wie speelt Schilder dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goede investering gebleken! Hij gaat echt wel weg voor een miljoen of 30
![]()
Schilder linksback dus, ben benieuwd!
Chris Kanu en Tom sier, die namen had ik al gewist uit mijn geheugenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou, wij hadden ook ooit zo'n mongolenelftal met Verlaat, Chris Kanu, Mokoena en Tom Sier achterin bijv. Dan springen de tranen je echt in de ogen hoor.
Er zijn momenten geweest dat ik echt de wanhoop nabij was en dacht dat het NOOIT meer goed zou komen. (na 15 min. met 3-0 achter bij PSV bijv, thuis met 1-3 verliezen van Fortuna Sittard, dat werk)
Soms zit je wel eens te zeiken op dit Ajax, dat ze kut spelen, maar oh, wat was het tóen kut zeg. Wereld van verschil met nu.
Vermaelen, te geblesseerd....quote:
Vertel me meer van die tijd. Dat is bij mij echt al helemaal uit het geheugen verdrongen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou, wij hadden ook ooit zo'n mongolenelftal met Verlaat, Chris Kanu, Mokoena en Tom Sier achterin bijv. Dan springen de tranen je echt in de ogen hoor.
Er zijn momenten geweest dat ik echt de wanhoop nabij was en dacht dat het NOOIT meer goed zou komen. (na 15 min. met 3-0 achter bij PSV bijv, thuis met 1-3 verliezen van Fortuna Sittard, dat werk)
Soms zit je wel eens te zeiken op dit Ajax, dat ze kut spelen, maar oh, wat was het tóen kut zeg. Wereld van verschil met nu.
RealPlayer. Sites die dat gebruiken moeten echt dood.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:12 schreef finsdefis het volgende:
Ik snap ze wel, die supporters van Feyenoord. Mooi dat het daar zo'n rotzooitje is, maar met die mensen heb ik wel enigszins sympathie
Echt hè. En hard ook. Iemand een andere link?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
RealPlayer. Sites die dat gebruiken moeten echt dood.
Tom Sierquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Echt hè. En hard ook. Iemand een andere link?
Het blijft vermakelijk als het crisis is bij de concurrentie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:12 schreef finsdefis het volgende:
Ga d'r dadelijk dan maar weer eens lekker voor zittenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:13 schreef toma het volgende:
[..]
Het blijft vermakelijk als het crisis is bij de concurrentie.
Leedvermaak
Dat bedoel ik juist. Volgens de code in de Wiki! moet Ajax vetgedrukt staan in het speelschema, maar als je nu in de OP kijkt staat Ajax niet vetgedrukt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hmmm staat er toch goed in?
[ code verwijderd ]
Hier wel hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:29 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist. Volgens de code in de Wiki! moet Ajax vetgedrukt staan in het speelschema, maar als je nu in de OP kijkt staat Ajax niet vetgedrukt.
WTF. Bij mij echt niet.quote:
Was te verwachten na de blessure van Guti.quote:
quote:
Mag niet, je mag niet voor meer als 2 clubs spelen in 1 kalenderjaar, dacht ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Was te verwachten na de blessure van Guti.
En weer minder wedstrijden om zich te bewijzen. Ik geloof niet dat hij het gaat maken in Madrid, denk dat hij of na de zomer verhuurd wordt of verkocht wordt aan een Engelse club.
Huntelaar heeft alleen voor Real gespeeld in 2009.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:19 schreef BOYS1985 het volgende:
[..]
Mag niet, je mag niet voor meer als 2 clubs spelen in 1 kalenderjaar, dacht ik.
Die zit op de tribune denk ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Zal van Basten tegen nec beginnen, met die schijnheilige rattenkop van Suarez.. ?
Het zit diep he?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Zal van Basten tegen nec beginnen, met die schijnheilige rattenkop van Suarez.. ?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:53 schreef jna het volgende:
[..]
"bakzeil? wat heeft zeilen hier nou mee te maken?"
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom die komma daar? Nu legde ik een volledig, nutteloze pauze.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Ga je nou serieus in op alle taalfouten van Jorien?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:01 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Waarom die komma daar? Nu legde ik een volledig, nutteloze pauze.
Dat je dit nog uit je mond durft te krijgen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Absoluut.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:11 schreef _Mike_ het volgende:
Toch zie ik Pranjic nog steeds graag komen
Mag op de plek van Urby dan. Sulejmani op 10.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:11 schreef _Mike_ het volgende:
Toch zie ik Pranjic nog steeds graag komen
Gabrich, Juan en Marcio Santos?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:27 schreef Noshiba het volgende:
Morgen naar de toekomst met m'n neefjes, we krijgen een voetbaltraining van oud-ajacieden.
Blijft een held jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:27 schreef _Mike_ het volgende:
Afscheid van Galasek op Ajax TV, eredivisie live.
Blijft een goede gozer
en degene die dat onderwerp over die biljarter heeft verzonnen mag ook een nekschot krijgenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:27 schreef _Mike_ het volgende:
Blijft een goede gozer
Zeker.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:27 schreef _Mike_ het volgende:
Blijft een goede gozer
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:30 schreef Noshiba het volgende:
[..]
en degene die dat onderwerp over die biljarter heeft verzonnen mag ook een nekschot krijgen
Hoezo? Die jongen verteld gewoon hoe hij het meegemaakt heeft, ik vind het wel okéquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:30 schreef Noshiba het volgende:
[..]
en degene die dat onderwerp over die biljarter heeft verzonnen mag ook een nekschot krijgen
Ik zie ajax-tv staan ik zet hem aan, staat ie een beetje een potje biljart te spelen?!quote:
Herkenbaar vooral, ik kreeg gewoon flashbacks qua gevoel..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hoezo? Die jongen verteld gewoon hoe hij het meegemaakt heeft, ik vind het wel oké
Laudrup._O_ Ik weet nog wel mijn eerste voetbalwedstrijd in een stadion was Twente - Ajax. Geloof dat Laudrup Gronkjaer toen de 0 - 1 scoorde.. maar we verloren wel met 2 - 1. 1998/99quote:
Aandacht voor Feyenoord op een Ajax supporters sitequote:
Zo laten ze zich weer kennen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Aandacht voor Feyenoord op een Ajax supporters site
Tim de Cler? Greene?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:27 schreef Noshiba het volgende:
Morgen naar de toekomst met m'n neefjes, we krijgen een voetbaltraining van oud-ajacieden.
Was jij toevallig vandaag in de Amsterdamse Poort?quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Was jij toevallig vandaag in de Amsterdamse Poort?
quote:
Hier ook, super hard uit de speakersquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:29 schreef Mr.Mills het volgende:
Hoe de neuk kan het dat ik Dit is mijn club hoor? Of ben ik zo zat?
Ik hoor het ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:29 schreef Mr.Mills het volgende:
Hoe de neuk kan het dat ik Dit is mijn club hoor? Of ben ik zo zat?
Niks mis mee verder overigensquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:30 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Hier ook, super hard uit de speakers![]()
Iddquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:33 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Zeker niet, alleen schrok me wel het leplazerus
Inderdaad, wilde het net zeggenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:39 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Lekker laten afspelen, geweldig ditPost even in het 010 topic
Do it!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:41 schreef RayMania het volgende:
De Ajax-Marsch in de OP van het Feyenoord-topic zetten lijkt me wel wat.
Succes gegarandeerd.
ah pleasequote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:41 schreef RayMania het volgende:
De Ajax-Marsch in de OP van het Feyenoord-topic zetten lijkt me wel wat.
Succes gegarandeerd.
Ik heb m'n inderdaad ook meteen opgeslagenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:48 schreef Jodelaar het volgende:
Bedankt voor de code, komt ook leuk van pas op andere fora
fcgforum.nlquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:37 schreef Jodelaar het volgende:
<div id="post65130789" class="contentsMsgTbls forumpost post messageSize bbd" style="width:620px;max-width:620px;overflow-x:auto;margin-top:8px;color:#000000;
">Beetje triest inderdaad.<br /><br /><embed src="http://www.raymania.nl/mijnclub.mp3" hidden="true" autostart="true" loop="true"><p></div><span id="a65130789RayMania"></span>
<b>x</b> [13] 28-12-2008: Ajax - ADO Den Haag <b>3-0</b>.<br><b>x</b> [14] 31-01-2009: Ajax - sc Heerenveen.<br><b>x</b> [15] 03-02-2009: Ajax - Heracles Almelo.<br><i>Dit is mijn club, mijn ideaal.</i><br><br>
26-02-2009 20:45 AFC AJAX - FIORENTINA 127 9 110 ¤ 29.00quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:48 schreef GieJay het volgende:
over 7 uurtjesal weer uit bed om 8 kaartes te bestellen
Mooi filmpjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:45 schreef FireFox1 het volgende:
Iemand deze al gepost?
AH filmpje met alternatieve einde met Gio ipv Perez
Die reclames zijn geweldigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:45 schreef FireFox1 het volgende:
Iemand deze al gepost?
quote:Sinds het UEFA Cupduel met HSV duikt de naam van Toby Alderweireld geregeld op in de wedstrijdselectie van Ajax 1. Tijdens het trainingskamp in de Algarve werd het officieel: Marco van Basten hevelde de 19-jarige Belg over van Jong Ajax. ,,Het gaat lekker.”
Hoe Alderweireld het best te beschrijven? 'Als een Amsterdamse Belg', lacht de verdediger in de perskamer van de Amsterdam ArenA. 'Kijk, ik woon al sinds mijn vijftiende in Amsterdam toen ik de overstap maakte van de jeugdopleiding van GBA (waarmee Ajax destijds een samenwerkingsverband had, red.) naar die van Ajax. Een Belg blijf ik altijd, het is mijn komaf en daar ben ik best trots op. Daarnaast voel ik me Amsterdammer, nee geen Nederlander. Ik heb meer met de stad, ben hier deels opgegroeid en heb op het OSB mijn havodiploma gehaald. De Amsterdamse bluf of flair heb ik sindsdien wel eigen gemaakt.'
Voordat Alderweireld de overstap van Germinal Beerschot Antwerpen naar Ajax maakte werden er flink wat oorlogjes gevoerd in huize Alderweireld. 'Ik stond erg open voor Ajax. Ik zag het als een grote kans voor een jonge voetballer. Mijn ouders vonden het alleen niet zo leuk. Logisch, vanwege mijn leeftijd en de afstand vanuit België naar Amsterdam. Daar zijn wel de nodige dingen over gezegd.' Eenmaal in Nederland draaiden die rollen honderdtachtig graden om. Alderweireld werd goed opgevangen door zijn pleeggezin, maar desondanks kampte hij met ernstige heimwee. 'Het was moeilijk voor me om te aarden. Je bent opeens zover weg van de dingen die tot dan toe normaal waren. Gelukkig bleven mijn ouders en mijn broers Sven en Steve achter me staan. Daardoor kreeg ik net dat kleine zetje in de rug om te komen waar ik nu ben. Daarom heb ik op mijn linkerborst de namen van mijn broers laten tatoeëren; dichtbij mijn hart.
Wel sneu voor hem, ik zie het probleem eigenlijk niet zo. Laat Dario gewoon lekker uitkomen voor het land waar zijn hart ligt.quote:Dario Cvitanich mag van de FIFA niet uitkomen voor Kroatië. De in Argentinië geboren aanvaller is waarschijnlijk niet inzetbaar voor bondscoach Slaven Bilic vanwege de strenge regels van de voetbalbond.
De Ajacied wilde graag net zoals Eduardo da Silva uitkomen voor Kroatië. De overgrootvader van Cvitanich is Kroatisch, maar de FIFA vind dat niet voldoende om de Argentijn toestemming te geven voor Kroatië te gaan voetballen. Hij zal daarom waarschijnlijk voor Argentinië beschikbaar moeten blijven.
Dario Cvitanich speelde in zijn loopbaan inmiddels honderd duels. Daarin vond de 24-jarige speler 43 keer het net. Tijdens het huidige seizoen maakte hij voor zijn nieuwe club Ajax zes goals in acht optredens.
Zou wel goed voor zijn ontwikkeling zijn en helemaal goed voor Oranje in 2010. In Engeland kan hij spijkerhard worden. Ik las hier iets over een percentage voor Ajax, klopt dat?quote:Berlin (ANTARA News/Reuters) - Manchester City have made a bid to buy Netherlands midfielder Nigel de Jong from Hamburg SV, the German club said on Friday.
It did not provide any details of the offer, which German media have estimated at around 15 million euros ($20 million).
"City have had contact with us, they have expressed an interest and have submitted an offer," Hamburg`s sports chief Dietmar Beiersdorfer told reporters at the team`s training camp
in Spain`s La Manga.
De Jong, whose contract with Hamburg expires next year, confirmed he had received an offer and said he still had two weeks to decide before the transfer window closes.
"I have to see what`s best for me," said De Jong, who joined the Bundesliga club in 2006 from Dutch side Ajax Amsterdam.
City, in the bottom of half of the Premier League table, are the richest club in the world after being taken over by the Abu Dhabi United Group.
They are also in talks with AC Milan over an offer for Brazil playmaker Kaka, which media reports say is worth at least 100 million euros.
Hehe doe een sjaal om! neeeeeeeeequote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:45 schreef FireFox1 het volgende:
Iemand deze al gepost?
Zowiezo opleidingskosten. Ongeveer 4%, want hij ging toch al jong weg?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:04 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Wel sneu voor hem, ik zie het probleem eigenlijk niet zo. Laat Dario gewoon lekker uitkomen voor het land waar zijn hart ligt.
Ik mis hier iets, Feyenoord en concurrentie voor ons?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:13 schreef toma het volgende:
[..]
Het blijft vermakelijk als het crisis is bij de concurrentie.
Leedvermaak
Dat mag ik toch niet hopen zegquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:02 schreef Luco het volgende:
Greg vd Wiel that is?
Om 22.00 uur is Ajax-heerenveen nog niet eens afgelopenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat mag ik toch niet hopen zeg, maar wat het anders in dit topic doet?
edit: Volgens ajax.nl wordt hij wel op 3 februari 21..
Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Om 22.00 uur is Ajax-heerenveen nog niet eens afgelopen![]()
eerst moeten de gasten binnen zijn... en dan komt Greg later met een entrance ala My Sweet 16.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Om 22.00 uur is Ajax-heerenveen nog niet eens afgelopen![]()
Als het een lekkerwijf is, raak ik liever haar aan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:22 schreef denthemen het volgende:
Ik ken de ex van Gregje, wilt iemand mij aanraken?
Het is Wielaertquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:32 schreef Chadi het volgende:
Ben benieuwd naar de verrichtingen van Wielaart morgen
Ik ben benieuwd of het team beter uit de winterstop is gekomen, of het positiespel beter is en of Sulejmani weer op zijn oude niveau is.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:32 schreef Chadi het volgende:
Ben benieuwd naar de verrichtingen van Wielaart morgen
Precies, dat is gewoon zijn bouw niets mis meequote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, Maradona had dat koddige ook altijd..
Nee, dat meisje wil ik wel aanraken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:22 schreef denthemen het volgende:
Ik ken de ex van Gregje, wilt iemand mij aanraken?
Nee hij gaat t doen met: van der Wiel, Wielaert, Vertonghen en Schilderquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
Lindgren en Vermaelen dus niet tegen NEC.
Gabri en Enoh in de basis.
Toch benieuwd hoe Van Basten het gaat doen met Silva,Oleguer,Van der Wiel, Wielaert.
Dus we spelen:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:12 schreef jna het volgende:
[..]
Nee hij gaat t doen met: van der Wiel, Wielaert, Vertonghen en Schilder
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:45 schreef FireFox1 het volgende:
Iemand deze al gepost?
Welk wiel staat waar?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dus we spelen:
Steek
Wiel - Wiel - Vertonghen - Schilder
Gabri - Enoh
Sulejmani
Suarez - Dario - Urby
Lijkt me een prima opstelling
We moeten maar zien of hij dat nog steeds doet als Lindgren, Enoh en Gabri alle drie beschikbaar zijn.quote:
Gabri hoort ook Nederlands of Engels te spreken, hopelijk ziet hij dat zelf nu eens in.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:54 schreef bloodysunday het volgende:
Gabri hoort ALTIJD in de basis te spelen, hopelijk ziet van basten dat nu eens in
Sowieso niet zo leuk dat het voor ons onbetaalbaar isquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm, di regeling omtrent de kaartverkoop voor Fiorentina uit is niet zo leuk voor mij.
Hoe weet jij nou dat ie geen Nederlands of Engels spreekt?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gabri hoort ook Nederlands of Engels te spreken, hopelijk ziet hij dat zelf nu eens in.
Dat zie je toch bij zijn bijbaan in de albertheijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:03 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ie geen Nederlands of Engels spreekt?
Die 21,50 valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sowieso niet zo leuk dat het voor ons onbetaalbaar is
Omdat dat al meerdere malen door verschillende personen is duidelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:03 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ie geen Nederlands of Engels spreekt?
Ik heb m'n twijfels over het middenveld, vooral als er 4-3-3 gespeeld gaat worden. Linkerflank lijkt me een beetje slapjes zo, maar misschien zakt Urby wel een beetje in of komt Schilder wat meer naar het middenveld in een 3-4-3.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dus we spelen:
Steek
Gabri - Enoh
Sulejmani
Suarez - Dario - Urby
Kaartje valt mee. Maar de reis en vooral het hotel en bier gaan te veel kosten..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die 21,50 valt toch wel mee?
Ik kan nu echter geen kaart door iemand anders laten halen en die op mijn naam zetten. Nu moet ik maar afwachten en hopen dat het niet uitverkocht raakt, en een maatje van me nog meer hopen want die mag pas nog later.
Ik heb zelf ook geen uitkaart. En overdragen is dit keer dus niet mogelijk...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kaartje valt mee. Maar de reis en vooral het hotel en bier gaan te veel kosten..Heeft die maat van je geen uitkaart?
Je kan toch een uitkaart van iemand anders lenen anders?
Kak verhaal. Maar verkoop zoals hamburg zal het toch niet zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook geen uitkaart. En overdragen is dit keer dus niet mogelijk...
Mee eens. De linkerflank is wel erg licht met Emanuelson en Schilder.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb m'n twijfels over het middenveld, vooral als er 4-3-3 gespeeld gaat worden. Linkerflank lijkt me een beetje slapjes zo, maar misschien zakt Urby wel een beetje in of komt Schilder wat meer naar het middenveld in een 3-4-3.
Ik voorspel trouwens puntverlies tegen NEC.![]()
Door schilder hebben we nog nooit punten verloren. Een prima oplossing. Je gaat toch niet de hele verdediging omgooienquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:24 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Mee eens. De linkerflank is wel erg licht met Emanuelson en Schilder.
Misschien zo?
Silva - Vd Wiel - Wielaert - Vertonghen
Enoh - Gabri
Sulejmani
Suarez - Civtanich - Emanuelson
Ik betwijfel of er echt begonnen gaat worden met Schilder, maar Marco kennende zal dat wel.
Dat Schilder gaat spelen vind ik geen probleem hoor, vind ik leuk voor hem.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aangezien Marco het zelf heeft gezegd op de persconferentie, lijkt me het vrij duidelijk.
En Schilder heeft het toch niet zo slecht gedaan in het begin toen hij af en toe speelde?
Lekker NEC onder druk zeggen ipv achteruit te lopen.
Ja bedoelde eigenlijk meer dat Vertonghen en Vermaelen al vast staan. Wielaert ook waarschijnlijk. Alleen silva en Wiel moeten nog vechten voor hun plek.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:12 schreef jna het volgende:
[..]
Nee hij gaat t doen met: van der Wiel, Wielaert, Vertonghen en Schilder
Ik denk dat ik er wel even ga kijken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:44 schreef kurk_droog het volgende:
Welke fokkers gaan er naar het honkfeest? #D
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er wel even ga kijken.
Ik heb hem liggen hier, vind het een prachtig boek!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik zag net in de boekwinkel Ajax Wereldclub liggen.kon niet stoppen met doorbladeren. maarja, 50 euro
![]()
wie heeft em thuis en is het wat?
Heb hem hier ook, prachtboekquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik zag net in de boekwinkel Ajax Wereldclub liggen.kon niet stoppen met doorbladeren. maarja, 50 euro
![]()
wie heeft em thuis en is het wat?
Iddquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:31 schreef Wooldoor het volgende:
Die kop van Perez als hij een foto moet maken van Ricky van den Berg, onbetaalbaar
Lijkt me wel een mooi boek ja. Maar ik wacht wel even tot hij iets goedkoper is.quote:
Heel soms zie je hem weleens tweedehands voorbij komen op Marktplaats of Bol.com, maar dan moet je er snel bij zijn. Want ze zijn zo weg.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:43 schreef kurk_droog het volgende:
Nu er toch over boeken gepraat wordt. Weet iemand misschien waar ik nog het boek f-side is niet makkelijk kan krijgen?
Is bijna niet aan te komen, gelukkig heb ik die van mij mooi in de kast staanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:43 schreef kurk_droog het volgende:
Nu er toch over boeken gepraat wordt. Weet iemand misschien waar ik nog het boek f-side is niet makkelijk kan krijgen?
Probeer er al heel lang aan te komenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:46 schreef superjood het volgende:
[..]
Is bijna niet aan te komen, gelukkig heb ik die van mij mooi in de kast staan
hij is gereserveerd, maar voor een goed bod krijg je hem vastquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:43 schreef kurk_droog het volgende:
125 (symbolischquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Probeer er al heel lang aan te komen
quote:Marc Overmars heeft in de Ajax Life niet uitgesloten dat hij ooit nog terugkeert naar Ajax. De speler en de lid van de Raad van Commissarissen liet weten dat hij nadenkt over zijn actieve loopbaan als speler en een terugkeer bij Ajax niet uitsluit.
"Ik wist dat het zwaar zou worden. Zeker in het begin protesteerde het lichaam heftig. Dan merk je toch dat je er lang uit bent geweest. Wel positief zijn de vele leuke reacties die ik krijg, ook van het publiek tijdens de uitwedstrijden", aldus de voetballer van de Deventenaren.
Overmars vervolgt: "Tot aan het eind van het seizoen ben ik beschikbaar als speler, wat ik daarna ga doen weet ik nog niet. Over een trainerscarrière heb ik nog nooit nagedacht. Een functie bij Ajax? Zeg nooit nooit", aldus de vleugelspeler.
Ik had liever Silva in de basis gezien, en niet Schilder. Jammer, maarja.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dus we spelen:
Steek
Gabri - Enoh
Sulejmani
Suarez - Dario - Urby
En dan wel een avatar van Enoh hebbenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:33 schreef GieJay het volgende:
Waarom niet gewoon zo:
Steek
Bruno - Wiel - Wiel - Schilder
Gabri - Vertonghen
Sulej
Suarez Cvita Urby
Vertonghen op het middenveld
Ligt echt helemaal aan de mentaliteit heb ik het idee. Hopen dat Marco ze scherp de winterstop uit gekregen heeft.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:32 schreef denthemen het volgende:
Wel zin in morgen zeg! Ik heb gewoon het idee dat we gaan winneneen 1-3
Het is toch niet te gelovenquote:Ajax raakt Lindgren kwijt in voorbereiding op NEC-uit
Ajax mist Rasmus Lindgren in Nijmegen, als de Amsterdammers zondag op bezoek gaan bij NEC. De Zweedse middenvelder raakte zaterdagochtend tijdens de training geblesseerd aan een enkel en blijkt niet fit genoeg voor het competitieduel.
In de eerste seizoenshelft groeide Lindgren uit tot aanvoerder van Ajax. De Zweed kwam vijftien competitieduels in actie en maakte twee goals in de Eredivisie.
Coach Marco van Basten besloot onder anderen Toby Alderweireld en Evander Sno toe te voegen aan de spelersgroep voor het uitduel met NEC. Ook nieuwkomer Robbie Wielaert is van de partij, net als de van een schouderblessure herstelde doelman Maarten Stekelenburg.
Is altijd zo.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:01 schreef Nashje het volgende:
Ik heb wel zo'n gevoel dat de winterstop Ajax sterker heeft gemaakt. Weet niet waarom.
Hoop echt op een goede reeks nu. Zal niet makkelijk worden komende 2 weken.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dat niet eens zo heel erg, dan weet ik tenminste zeker dat Gabri speelt.
Lindgren vind ik één van de betere middenvelders van Ajax hij verdiend een basisplek. Hij doet me vaak denken aan Galasek, ook zo'n ondergewaardeerde speler. Ik heb liever Gabri en Lindgren op het middenveld. Alhoewel Enoh ook dicht tegen een basisplek aanzit.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dat niet eens zo heel erg, dan weet ik tenminste zeker dat Gabri speelt.
Moeten ze dan met airbags om trainen? Het hoort er gewoon bij dat spelers geblesseerd raken hoor. Dit seizoen is het meer ongelukkig dan spierblessure na spierblessure.quote:
Maar hij verlengt wel zijn contract zonder een clausule? Beetje vreemd he.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:05 schreef _Mike_ het volgende:
Elia baalt dus dat zijn transfer naar Ajax niet door gaat, maar wil in de zomer graag komen.
Er zal vast wel een bepaald soort bepaling zijn, anders gaat hij er niet mee akkoord.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:07 schreef toma het volgende:
[..]
Maar hij verlengt wel zijn contract zonder een clausule? Beetje vreemd he.
Hoe wat waar?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:05 schreef _Mike_ het volgende:
Elia baalt dus dat zijn transfer naar Ajax niet door gaat, maar wil in de zomer graag komen.
Geen idee, misschien is er wel een clausule maar word die pas bepaald na de winterstopquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:07 schreef toma het volgende:
[..]
Maar hij verlengt wel zijn contract zonder een clausule? Beetje vreemd he.
Hij zei tijdens de samenvattingen dat ie (mits er een goeie club komt in de zomer) weg gaat bij Twente.quote:
Zei ie dat letterlijk?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:05 schreef _Mike_ het volgende:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:12 schreef toma het volgende:
[..]
Nee, hij zei letterlijk dat ie in de zomer weg gaat als er een leuke club komt.
Het vreemde is dat Munsterman zegt dat Elia blijft tot 2013 en Elia zegt dat ie komende zomer weggaat.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:13 schreef Houniet het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!! Lekker boeiend.
Wat een uitspraak.
Hij zei dat hij een mooie stap omhoog wilde doen, en toen vroeg de journalist: Ajax? Dat was een mogelijkheid als ze weer interesse hadden zei hijquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:14 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij zei dat hij een mooie stap omhoog wilde doen, en toen vroeg de journalist: Ajax? Dat was een mogelijkheid als ze weer interesse hadden zei hij
hij had een mooie actie bij de 2-1. Hij zal voor de nodige concurrentie zorgen als hij komt. Weet niet of het wel een goeie zet is. Als het goed uitpakt houdt hij andere spelers scherp doordat iedereen in de basis wil spelen. Het kan ook zijn dat spelers zich gaan ergeren op het moment dat ze op de bank zitten (net als bij Perez) en daardoor de boel verzieken, waardoor het collectief minder gaat presteren.quote:
Doet ie toch nog wat goeds voor Ajaxquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:47 schreef koningdavid het volgende:
Nigel de Jong ws. voor 20,5 miljoen naar Man City. Zit een leuke vergoeding voor ons bij denk ik.
Elia versprak zich. Hij zei club, de journalist vroeg: "club??" En Elia zei clubs.. volgens mij gewoon dezelfde gentlemens agreement als met Engelaar. Blijven tot de zomer en dan mag je weg voor een mooi bedrag. 8 miljoen+ ofzo.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:14 schreef toma het volgende:
[..]
Het vreemde is dat Munsterman zegt dat Elia blijft tot 2013 en Elia zegt dat ie komende zomer weggaat.
Dat is wel heel erg veel geld voor zo'n middelmatige speler. Die oliesjeiks maken het voetbal kapot.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:47 schreef koningdavid het volgende:
Nigel de Jong ws. voor 20,5 miljoen naar Man City. Zit een leuke vergoeding voor ons bij denk ik.
De Jong is geen middelmatige speler, kom op zeg.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:53 schreef toma het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg veel geld voor zo'n middelmatige speler. Die oliesjeiks maken het voetbal kapot.
De Jong was goed afgelopen zomer. Maar de Jong is toch geen wereldtop. Kom op zeg.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De Jong is geen middelmatige speler, kom op zeg.Heb je dat ene toernooi meegemaakt deze zomer... uhm... hoe het alweer... het EK?
![]()
Er zijn maar weinig spelers die zo'n wedstrijdinstelling kunnen koppelen met een uitstekende techniek. Er zijn ook niet heel veel spelers van 24 die al net zoveel ervaring hebben als De Jong. De beste speler van HSV sinds Van der Vaart weg is een van de beste spelers op zijn positie in de bundesliga. De transfer zat er al een tijdje aan te komen...
Van Bronckhorst speelde ook goed op het EKquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De Jong is geen middelmatige speler, kom op zeg.Heb je dat ene toernooi meegemaakt deze zomer... uhm... hoe het alweer... het EK?
![]()
Er zijn maar weinig spelers die zo'n wedstrijdinstelling kunnen koppelen met een uitstekende techniek. Er zijn ook niet heel veel spelers van 24 die al net zoveel ervaring hebben als De Jong. De beste speler van HSV sinds Van der Vaart weg is een van de beste spelers op zijn positie in de bundesliga. De transfer zat er al een tijdje aan te komen...
Dus iedereen die geen wereldtop is, is gelijk een 'middelmatige speler'?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:58 schreef toma het volgende:
[..]
De Jong was goed afgelopen zomer. Maar de Jong is toch geen wereldtop. Kom op zeg.
v. Bronckhorst is zelfs uitgeroepen tot beste linksback van 2008quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:59 schreef jna het volgende:
[..]
Van Bronckhorst speelde ook goed op het EK
De Jong speelde daarvoor ook al anderhalf seizoen enorm sterk in de Bundesliga.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:59 schreef jna het volgende:
[..]
Dat de Jong als niet zo goede speler is vertrokken bij Ajax, houdt niet in dat hij zich niet verder ontwikkeld heeft? HSV krijgt niet voor niets 20 miljoen en een club als Manchester City wil niet voor niets hem halen. Ze hebben zoveel geld te besteden en dan haal je niet zomaar de Jong. van der Vaart ging in een flinke dip min of meer door een achterdeur voor een klein bedrag de deur uit bij Ajax, is dat dan ook een pauperspeler?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:59 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ok, maar kwilde toch even van de gelegenheid gebruik maken om van Bronckhorst uit te lachenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De Jong speelde daarvoor ook al anderhalf seizoen enorm sterk in de Bundesliga.
Wat is daar zo gek aan? Toen speelde hij echt heel goed. Nu niet zo, maar dat zegt toch niks over zijn kwaliteiten toen? Als we zo gaan redeneren, kun je elke voetballer op leeftijd wel een pauper vinden.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:01 schreef toma het volgende:
[..]
v. Bronckhorst is zelfs uitgeroepen tot beste linksback van 2008
Ik zeg ook niet dat ie niet goed speelt.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat de Jong als niet zo goede speler is vertrokken bij Ajax, houdt niet in dat hij zich niet verder ontwikkeld heeft? HSV krijgt niet voor niets 20 miljoen en een club als Manchester City wil niet voor niets hem halen. Ze hebben zoveel geld te besteden en dan haal je niet zomaar de Jong. van der Vaart ging in een flinke dip min of meer door een achterdeur voor een klein bedrag de deur uit bij Ajax, is dat dan ook een pauperspeler?
De Jong had en heeft een belangrijke rol op het veld, een die niet altijd gewaardeerd wordt. Koningdavid heeft gelijk.
Wereldtop is het sowieso niet. Wel een hele bruikbare kracht.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:58 schreef toma het volgende:
[..]
De Jong was goed afgelopen zomer. Maar de Jong is toch geen wereldtop. Kom op zeg.
Dan is het goed.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:05 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ie niet goed speelt.
Als je de Jong afzet tegen het niveau in Engeland dan is de Jong een ordinaire middelmatige speler. Absoluut geen wereldtop.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dus iedereen die geen wereldtop is, is gelijk een 'middelmatige speler'?![]()
Dat is niet waar wat je zegt, dat weet je zelf ook. De Jong krijgt alle credits die hij verdient maar hij maakt het verschil niet voor Oranje. En als hij wegvalt zijn er zo een hoop andere spelers die net zo goed zijn.quote:En voor iemand die geen wereldtop is deed hij het wel vrij aardig tegen de wereldtop (Frankrijk, Italië). Spelers als De Jong worden ondergewaardeerd in NL, wij hebben alleen oog voor de Sneijders en Van Persies.
Ik denk het niet, maar we zullen het zien.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:07 schreef toma het volgende:
[..]
Als je de Jong afzet tegen het niveau in Engeland dan is de Jong een ordinaire middelmatige speler.
Onzin. De Jong was absoluut zeer belangrijk tijdens het EK, in mijn ogen de beste speler samen met Sneijder. In Nederland hebben wij geen speler als De Jong die een dergelijke wedstrijdmentaliteit kan combineren met een uitstekende techniek.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:07 schreef toma het volgende:
Dat is niet waar wat je zegt, dat weet je zelf ook. De Jong krijgt alle credits die hij verdient maar hij maakt het verschil niet voor Oranje. En als hij wegvalt zijn er zo een hoop andere spelers die net zo goed zijn.
De Jong is geen Davids nee, maar dat zijn er maar weinig.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:07 schreef toma het volgende:
Davids speelde op dezelfde positie maar hij was wel absolute wereldtop in z'n beste periode. Hij was onmisbaar en onvervangbaar.
Achteraf was dat helemaal geen wonderbaarlijke prestatie. Beide teams speelde gewoon het gehele toernooi zwaar ondermaats. Maar goed wat wil je ook met al die 30-plussers.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dus iedereen die geen wereldtop is, is gelijk een 'middelmatige speler'?![]()
En voor iemand die geen wereldtop is deed hij het wel vrij aardig tegen de wereldtop (Frankrijk, Italië).
opleidingsvergoeding + misschien nog een precentage van de transfersom, wie weet..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:47 schreef koningdavid het volgende:
Nou he. Belachelijk dat er een hype ontstaan als je die wereld- en vicewereldkampioen dik inmaakt.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Achteraf was dat helemaal geen wonderbaarlijke prestatie. Beide teams speelde gewoon het gehele toernooi zwaar ondermaats. Maar goed wat wil je ook met al die 30-plussers.
Die hele hype ook die er ontstond toen we van beide landen wonnen. Lachwekkend.
De enige reden van verlenging zal ook zijn om Twente te belonen voor de kans die hij heeft gekregen. Beter contract = beter transferbedrag.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
NOS: Elia na FC Twente-Vitesse
Grappig om te zien hoe vastberaden hij is om in de zomer te verkassen dat terwijl hij pas zijn contract heeft verlengd. Priceless.
Geweldigquote:
Inderdaadquote:Op zondag 18 januari 2009 00:53 schreef Radegast het volgende:
Gabri is een klasbak en Nigel de Jong een middelmatige speler. Je leest toch af en toe wonderlijke dingen in dit topic.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |