Is altijd zo.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:01 schreef Nashje het volgende:
Ik heb wel zo'n gevoel dat de winterstop Ajax sterker heeft gemaakt. Weet niet waarom.
Hoop echt op een goede reeks nu. Zal niet makkelijk worden komende 2 weken.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dat niet eens zo heel erg, dan weet ik tenminste zeker dat Gabri speelt.
Lindgren vind ik één van de betere middenvelders van Ajax hij verdiend een basisplek. Hij doet me vaak denken aan Galasek, ook zo'n ondergewaardeerde speler. Ik heb liever Gabri en Lindgren op het middenveld. Alhoewel Enoh ook dicht tegen een basisplek aanzit.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dat niet eens zo heel erg, dan weet ik tenminste zeker dat Gabri speelt.
Moeten ze dan met airbags om trainen? Het hoort er gewoon bij dat spelers geblesseerd raken hoor. Dit seizoen is het meer ongelukkig dan spierblessure na spierblessure.quote:
Maar hij verlengt wel zijn contract zonder een clausule? Beetje vreemd he.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:05 schreef _Mike_ het volgende:
Elia baalt dus dat zijn transfer naar Ajax niet door gaat, maar wil in de zomer graag komen.
Er zal vast wel een bepaald soort bepaling zijn, anders gaat hij er niet mee akkoord.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:07 schreef toma het volgende:
[..]
Maar hij verlengt wel zijn contract zonder een clausule? Beetje vreemd he.
Hoe wat waar?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:05 schreef _Mike_ het volgende:
Elia baalt dus dat zijn transfer naar Ajax niet door gaat, maar wil in de zomer graag komen.
Geen idee, misschien is er wel een clausule maar word die pas bepaald na de winterstopquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:07 schreef toma het volgende:
[..]
Maar hij verlengt wel zijn contract zonder een clausule? Beetje vreemd he.
Hij zei tijdens de samenvattingen dat ie (mits er een goeie club komt in de zomer) weg gaat bij Twente.quote:
Zei ie dat letterlijk?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:05 schreef _Mike_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |