Hoe weet jij nou dat ie geen Nederlands of Engels spreekt?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gabri hoort ook Nederlands of Engels te spreken, hopelijk ziet hij dat zelf nu eens in.
Dat zie je toch bij zijn bijbaan in de albertheijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:03 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ie geen Nederlands of Engels spreekt?
Die 21,50 valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sowieso niet zo leuk dat het voor ons onbetaalbaar is
Omdat dat al meerdere malen door verschillende personen is duidelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:03 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ie geen Nederlands of Engels spreekt?
Ik heb m'n twijfels over het middenveld, vooral als er 4-3-3 gespeeld gaat worden. Linkerflank lijkt me een beetje slapjes zo, maar misschien zakt Urby wel een beetje in of komt Schilder wat meer naar het middenveld in een 3-4-3.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dus we spelen:
Steek
Wiel - Wiel - Vertonghen - Schilder
Gabri - Enoh
Sulejmani
Suarez - Dario - Urby
Lijkt me een prima opstelling
Kaartje valt mee. Maar de reis en vooral het hotel en bier gaan te veel kosten..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die 21,50 valt toch wel mee?
Ik kan nu echter geen kaart door iemand anders laten halen en die op mijn naam zetten. Nu moet ik maar afwachten en hopen dat het niet uitverkocht raakt, en een maatje van me nog meer hopen want die mag pas nog later.
Ik heb zelf ook geen uitkaart. En overdragen is dit keer dus niet mogelijk...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kaartje valt mee. Maar de reis en vooral het hotel en bier gaan te veel kosten..Heeft die maat van je geen uitkaart?
Je kan toch een uitkaart van iemand anders lenen anders?
Kak verhaal. Maar verkoop zoals hamburg zal het toch niet zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook geen uitkaart. En overdragen is dit keer dus niet mogelijk...
Mee eens. De linkerflank is wel erg licht met Emanuelson en Schilder.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb m'n twijfels over het middenveld, vooral als er 4-3-3 gespeeld gaat worden. Linkerflank lijkt me een beetje slapjes zo, maar misschien zakt Urby wel een beetje in of komt Schilder wat meer naar het middenveld in een 3-4-3.
Ik voorspel trouwens puntverlies tegen NEC.![]()
Door schilder hebben we nog nooit punten verloren. Een prima oplossing. Je gaat toch niet de hele verdediging omgooienquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:24 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Mee eens. De linkerflank is wel erg licht met Emanuelson en Schilder.
Misschien zo?
Silva - Vd Wiel - Wielaert - Vertonghen
Enoh - Gabri
Sulejmani
Suarez - Civtanich - Emanuelson
Ik betwijfel of er echt begonnen gaat worden met Schilder, maar Marco kennende zal dat wel.
Dat Schilder gaat spelen vind ik geen probleem hoor, vind ik leuk voor hem.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aangezien Marco het zelf heeft gezegd op de persconferentie, lijkt me het vrij duidelijk.
En Schilder heeft het toch niet zo slecht gedaan in het begin toen hij af en toe speelde?
Lekker NEC onder druk zeggen ipv achteruit te lopen.
Ja bedoelde eigenlijk meer dat Vertonghen en Vermaelen al vast staan. Wielaert ook waarschijnlijk. Alleen silva en Wiel moeten nog vechten voor hun plek.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:12 schreef jna het volgende:
[..]
Nee hij gaat t doen met: van der Wiel, Wielaert, Vertonghen en Schilder
Ik denk dat ik er wel even ga kijken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:44 schreef kurk_droog het volgende:
Welke fokkers gaan er naar het honkfeest? #D
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er wel even ga kijken.
Ik heb hem liggen hier, vind het een prachtig boek!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik zag net in de boekwinkel Ajax Wereldclub liggen.kon niet stoppen met doorbladeren. maarja, 50 euro
![]()
wie heeft em thuis en is het wat?
Heb hem hier ook, prachtboekquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik zag net in de boekwinkel Ajax Wereldclub liggen.kon niet stoppen met doorbladeren. maarja, 50 euro
![]()
wie heeft em thuis en is het wat?
Iddquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:31 schreef Wooldoor het volgende:
Die kop van Perez als hij een foto moet maken van Ricky van den Berg, onbetaalbaar
Lijkt me wel een mooi boek ja. Maar ik wacht wel even tot hij iets goedkoper is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |