Dat stukje dan over de A-jeugd van 1998. Wist helemaal niet dat Verhoeven en Zonneveld uit de Ajax jeugd komen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:28 schreef Houniet het volgende:
Cvita en Suarez in de nieuwe Ajax Life.
Kut aankoop zou ik het niet noemen. Hij kwam hier niet uit de verf maar hij presteerde heel goed in het Argentijns jeugdelftal en nu ook weer redelijk bij River.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ook weer zo'n kut aankoop van Ronald Koeman.
Volgens mij is hij drama bij River tegenwoordig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:39 schreef superjood het volgende:
[..]
Kut aankoop zou ik het niet noemen. Hij kwam hier niet uit de verf maar hij presteerde heel goed in het Argentijns jeugdelftal en nu ook weer redelijk bij River.
7 miljoen heeft hij gekost toch? Gewoon kapitaal vernietiging. Koeman en spelers kopen = kapitaal vernietigen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:39 schreef superjood het volgende:
[..]
Kut aankoop zou ik het niet noemen. Hij kwam hier niet uit de verf maar hij presteerde heel goed in het Argentijns jeugdelftal en nu ook weer redelijk bij River.
Zonneveld ook ja?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat stukje dan over de A-jeugd van 1998. Wist helemaal niet dat Verhoeven en Zonneveld uit de Ajax jeugd komen.
Een goede scouting kent zo'n speler allang en beslist niet na een toernooitje. Net zoals Royston Drenthe is Rosales na 1 goede voorzet op de OS gekocht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij drama bij River tegenwoordig.
Maargoed, als je iemand kunt halen die goud won met Argentinië op de OS, dan ben je gek als je dat niet doet. Dat hij daarna niet blijk te voldoen is een ander verhaal.
mwah niet alles over een kam scheren, Grygera speelt op t moment keurig bij Juventus en Escude is Frans international, dus of dat slechte aankopen waren...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:41 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
7 miljoen heeft hij gekost toch? Gewoon kapitaal vernietiging. Koeman en spelers kopen = kapitaal vernietigen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:41 schreef StarGazer het volgende:
Ik zou dus Silva laten starten komende zondag....
Ik wil alle Koeman aankopen wel eens op een rijtje zien. Heeft iemand toe toevallig? Zitten heel wat miskopen bij.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:45 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
mwah niet alles over een kam scheren, Grygera speelt op t moment keurig bij Juventus en Escude is Frans international, dus of dat slechte aankopen waren...
Rosales maakte genoeg goals en assits bij Newell's, hij presteerde goed bij het Argentijnse team. Verder is het een klasse gozer maar heeft hij het helaas niet gehaald bij ons.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Een goede scouting kent zo'n speler allang en beslist niet na een toernooitje. Net zoals Royston Drenthe is Rosales na 1 goede voorzet op de OS gekocht.
Er lopen zo'n 50 spelers in de Eredivisie die uit de Ajax-jeugd komen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat stukje dan over de A-jeugd van 1998. Wist helemaal niet dat Verhoeven en Zonneveld uit de Ajax jeugd komen.
Geintje zeker? Grygera was meer dan een goede verdediger.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:48 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik wil alle Koeman aankopen wel eens op een rijtje zien. Heeft iemand toe toevallig? Zitten heel wat miskopen bij.
Sonck
Soetaers
Sikora
Charisteas
Rosales
Grygera
]Escude
Escude en Grygera miskopen noemen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:48 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik wil alle Koeman aankopen wel eens op een rijtje zien. Heeft iemand toe toevallig? Zitten heel wat miskopen bij.
Sonck
Soetaers
Sikora
Charisteas
Rosales
Grygera
Escude
En Sikora dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Escude en Grygera miskopen noemen.
Ach, de helft van het AH personeel hier in Amsterdam spreekt nauwelijks Nederlands.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:08 schreef BB-boy het volgende:
Had het AD toch gelijk over Gabri's talenkennis.
Ik zie geen kassa juffrouwen zonder hoofddoek meer inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, de helft van het AH personeel hier in Amsterdam spreekt nauwelijks Nederlands..
Inderdaad, Grygera kreeg ook veel te weinig waardering in de tijd dat hij bij Ajax speelde terwijl hij het super goed deed. Hij staat nu bijna iedere wedstrijd bij Juve in de basis.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:52 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Geintje zeker? Grygera was meer dan een goede verdediger.
Mijn c1000 begint weer wat te vernederlandsen de laatste tijdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:56 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik zie geen kassa juffrouwen zonder hoofddoek meer inderdaad.
Leuk om weer eens te zien. Tijd gaat hard zeg.quote:
Die verdediging bij de 2-3 van Feyenoord daar verbaas ik me nog elke keer over als ik het ziequote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Leuk om weer eens te zien. Tijd gaat hard zeg.
Echt zo'n lelijke Kuijt-goal weer hč.
Ik denk dat ik de samenvatting van die wedstrijd een keer of 20 gezien heb, maar het verveelt nog steeds niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:57 schreef toma het volgende:
[..]
Inderdaad, Grygera kreeg ook veel te weinig waardering in de tijd dat hij bij Ajax speelde terwijl hij het super goed deed. Hij staat nu bijna iedere wedstrijd bij Juve in de basis.
Dat doelpunt van Grygera bij Feyenoord uit
Fucking hell dat blijft toch een van de mooiste wedstrijden van dit decenniaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:57 schreef toma het volgende:
[..]
Inderdaad, Grygera kreeg ook veel te weinig waardering in de tijd dat hij bij Ajax speelde terwijl hij het super goed deed. Hij staat nu bijna iedere wedstrijd bij Juve in de basis.
Dat doelpunt van Grygera bij Feyenoord uit
Ik heb toen de hele week niet kunnen pratenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:00 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de samenvatting van die wedstrijd een keer of 20 gezien heb, maar het verveelt nog steeds niet.
Dubbel gevoel over die wedstrijd. Het had toen echt 9 of 10-0 voor ons moeten worden ofzo.quote:
Dat heldenshirt heb ik in de kast liggen.quote:
Klopt, als je die kansen zietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dubbel gevoel over die wedstrijd. Het had toen echt 9 of 10-0 voor ons moeten worden ofzo.
Daarom was die 2-3 eigenlijk mooier.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dubbel gevoel over die wedstrijd. Het had toen echt 9 of 10-0 voor ons moeten worden ofzo.
Triest filmpje eigenlijk.quote:
Idd zegquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:00 schreef toma het volgende:
[..]
Die verdediging bij de 2-3 van Feyenoord daar verbaas ik me nog elke keer over als ik het zie
ik heb dat oerlelijke shirt waarin Ibrahimovic een wereld doelpunt tegen NAC scoorde.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat heldenshirt heb ik in de kast liggen.
Bij Cziommer? Nee dat magquote:
En ze zijn ook arrogantquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, de helft van het AH personeel hier in Amsterdam spreekt nauwelijks Nederlands..
Ja, maar gaymuziek eronder en 18 keer herhalen maakt het wel triest.quote:
Inderdaad, zooo jammer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die van urby was geniaal jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Actie van het seizoen blijft misschien toch wel die van Emanuelson tegen PSV, al heeft Suarez ook fantastische ballen gehad en waren die goals van Vertonghen tegen Vitesse ook wel lekker.
En incidenten zoals Volendam uit aub vermijdenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Daarnet zo'n beetje alle samenvattingen teruggekeken van het afgelopen seizoen, maar er zaten toch wel redelijk wat pareltjes bij hoor. Eigenlijk is het geen onaardig seizoen, zo'n wedstrijd uit bij Willem II overkomt je sowieso altijd wel, Feyenoord uit is nog steeds raar dat je die gelijkspeelt, deels door de scheids, maar die heb je bij Twente uit dan ook wel weer lichtelijk mee na dat Gabri - Elia incident.
Was overigens wel weer erg lekker om terug te kijken, vooral die ontlading met Lindgren na de 0-2. PSV thuis was ook extreem lekker weer. AZ uit is dan weer redelijk kutgeweest, zelfde voor Heerenveen, al gebeurd dat ook 1 keer in de drie jaar denk ik.
Denk dat we echt wel behoorlijk tevreden kunnen zijn en de tweede helft van het seizoen toch wel moeten kunnen proberen minimaal 45 punten van de 17 te halen.
Volgend seizoen moeten we dan echt vanaf het begin er op knallen en ook geen wedstrijden meer hebben als Utrecht thuis en Willem II uit, dan zijn we echt compleet op de goede weg.
Actie van het seizoen blijft misschien toch wel die van Emanuelson tegen PSV, al heeft Suarez ook fantastische ballen gehad en waren die goals van Vertonghen tegen Vitesse ook wel lekker.
Dat zijn zes verliespunten. Twee keer verliezen of drie keer gelijkspelenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Denk dat we echt wel behoorlijk tevreden kunnen zijn en de tweede helft van het seizoen toch wel moeten kunnen proberen minimaal 45 punten van de 17 te halen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bewaar deze link maarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:49 schreef Rumille het volgende:
Wie download trouwens de EL video's? Voordat ze weer offline zijn?
Kunnen we over een paar jaar weer genieten van PSV thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |