Chris Kanu en Tom sier, die namen had ik al gewist uit mijn geheugenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou, wij hadden ook ooit zo'n mongolenelftal met Verlaat, Chris Kanu, Mokoena en Tom Sier achterin bijv. Dan springen de tranen je echt in de ogen hoor.
Er zijn momenten geweest dat ik echt de wanhoop nabij was en dacht dat het NOOIT meer goed zou komen. (na 15 min. met 3-0 achter bij PSV bijv, thuis met 1-3 verliezen van Fortuna Sittard, dat werk)
Soms zit je wel eens te zeiken op dit Ajax, dat ze kut spelen, maar oh, wat was het tóen kut zeg. Wereld van verschil met nu.
Vermaelen, te geblesseerd....quote:
Vertel me meer van die tijd. Dat is bij mij echt al helemaal uit het geheugen verdrongen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou, wij hadden ook ooit zo'n mongolenelftal met Verlaat, Chris Kanu, Mokoena en Tom Sier achterin bijv. Dan springen de tranen je echt in de ogen hoor.
Er zijn momenten geweest dat ik echt de wanhoop nabij was en dacht dat het NOOIT meer goed zou komen. (na 15 min. met 3-0 achter bij PSV bijv, thuis met 1-3 verliezen van Fortuna Sittard, dat werk)
Soms zit je wel eens te zeiken op dit Ajax, dat ze kut spelen, maar oh, wat was het tóen kut zeg. Wereld van verschil met nu.
RealPlayer. Sites die dat gebruiken moeten echt dood.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:12 schreef finsdefis het volgende:
Spelers van Feyenoord worden uitgescholden
Ik snap ze wel, die supporters van Feyenoord. Mooi dat het daar zo'n rotzooitje is, maar met die mensen heb ik wel enigszins sympathie
. Het zou je team maar zijn waar je achter moet gaan staan
Echt hè. En hard ook. Iemand een andere link?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
RealPlayer. Sites die dat gebruiken moeten echt dood.
Tom Sierquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Echt hè. En hard ook. Iemand een andere link?
Het blijft vermakelijk als het crisis is bij de concurrentie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:12 schreef finsdefis het volgende:
Spelers van Feyenoord worden uitgescholden
Ik snap ze wel, die supporters van Feyenoord. Mooi dat het daar zo'n rotzooitje is, maar met die mensen heb ik wel enigszins sympathie
. Het zou je team maar zijn waar je achter moet gaan staan
Ga d'r dadelijk dan maar weer eens lekker voor zittenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:13 schreef toma het volgende:
[..]
Het blijft vermakelijk als het crisis is bij de concurrentie.
Leedvermaak
Dat bedoel ik juist. Volgens de code in de Wiki! moet Ajax vetgedrukt staan in het speelschema, maar als je nu in de OP kijkt staat Ajax niet vetgedrukt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hmmm staat er toch goed in?
[ code verwijderd ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |