Voor mei had ik daar al rekening mee gehouden maar dat is ook niet zo erg. Mijn standaard-loon gaat daar een stuk hoger zijn, gebruik mijn vakantiegeld nu ook alleen maar om gaten mee te vullen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijt vakantiegeld uitbetaald van juni 2008 tot en met februari 2009. Dat gaat in mei wel even tegenvallen. Dan krijg je alleen vakantiegeld van maart 2009 tot en met mei 2009.
Een collega zat in hetzelfde team als ik. Hiij was net getrouwd en had een huis gekocht. Dus het kwam hem niet zo goed uit. En ja, de klant wil *mij* niet kwijt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Oi oi oi, dat is niet prettig. Collega's met wie je veel optrok?
En als 3 jaar niet meer idle gezeten? Je bent een oude rot in t vak lijkt t welOf wil de klant waar je nu zit je niet meer kwijt?
Klanten!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:18 schreef Howl het volgende:
Een collega zat in hetzelfde team als ik. Hiij was net getrouwd en had een huis gekocht. Dus het kwam hem niet zo goed uit. En ja, de klant wil *mij* niet kwijt.
Elke raskat is doorgefokt. Anatomisch klopt het allemaal prima. Pas als er poten, staarten en ogen gaan missen dan mag je achter je hoofd gaan krabben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind ze echt verschrikkelijk lelijk. Net als die kat die MissMSX hierboven plaatste. Allemaal van die doorgefokte katten die anatomisch niet meer kloppen. Zielig.
Ai! Dat is niet echt iets waar je dan op zit te wachten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:18 schreef Howl het volgende:
Een collega zat in hetzelfde team als ik. Hiij was net getrouwd en had een huis gekocht. Dus het kwam hem niet zo goed uit. En ja, de klant wil *mij* niet kwijt.
Het maakt qua bedrag toch geen verschil? Je krijgt het nu alleen in twee keer ipv ineens.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor mei had ik daar al rekening mee gehouden maar dat is ook niet zo erg. Mijn standaard-loon gaat daar een stuk hoger zijn, gebruik mijn vakantiegeld nu ook alleen maar om gaten mee te vullen.Bedankt voor de toelichting!
Het gaat mij dan ook alleen om het moment. Ik moet namelijk nog een aantal pakken kopen voor mn nieuwe baan en daar heb ik centjes voor nodig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het maakt qua bedrag toch geen verschil? Je krijgt het nu alleen in twee keer ipv ineens.
Die katten zonder neus krijgen anders redelijk vaak ziekten in de luchtwegen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Elke raskat is doorgefokt. Anatomisch klopt het allemaal prima. Pas als er poten, staarten en ogen gaan missen dan mag je achter je hoofd gaan krabben.
Je weet niet wat je me aandoet met deze traagheidquote:
Krijg je geen "repesentatiegeld" bovenop je salaris?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat mij dan ook alleen om het moment. Ik moet namelijk nog een aantal pakken kopen voor mn nieuwe baan en daar heb ik centjes voor nodig.
Nee hoor, ik heb geen haastquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Je weet niet wat je me aandoet met deze traagheid![]()
*gaat plaatje ophalen
Klok je het?
Mannen in pak.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat mij dan ook alleen om het moment. Ik moet namelijk nog een aantal pakken kopen voor mn nieuwe baan en daar heb ik centjes voor nodig.
Ik krijg een persoonlijk in te vullen vergoeding van zo'n 50 euro per maand maar ik heb vanaf dag 1 pakken nodig en ik heb geen geld om dat voor te schieten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Krijg je geen "repesentatiegeld" bovenop je salaris?
Ja, ik zag het, maar het topic zat vrijwel direct op slot.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik mis een plaatje in de OP
En ik zei dus dat ik een Engelse bulldog heb.
Hij heet Edgar
What's wrong Kluts?quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:17 schreef MNR het volgende:
Trage internetverbinding.. vandaar dat het even duurt
[ afbeelding]afbeelding ]
Zo eentje heeft mijn vriendin dus ook:
Echt![]()
Hij staat in mn foboquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ik zag het, maar het topic zat vrijwel direct op slot.
[..]
What's wrong Kluts?
CMG? Logica?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:24 schreef Q. het volgende:
Ik krijg een persoonlijk in te vullen vergoeding van zo'n 50 euro per maand maar ik heb vanaf dag 1 pakken nodig en ik heb geen geld om dat voor te schieten.
* Techno FoBO checkt...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij staat in mn fobo(toen was ie drie mnd )
Ja, elders dragen ze geen pakken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, ok. Bij pakken moet ik altijd gelijk aan dergelijke toko's denken.
Wat een lelijke dingenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:17 schreef MNR het volgende:
Trage internetverbinding.. vandaar dat het even duurt
Zo eentje heeft mijn vriendin dus ook:
Echt![]()
Je kan ook proberen een Britse korthaar uit het asiel te halen. Wij kwamen ooit een hele mooie Noorse Boskat tegen in het asiel maar waren net te laat. Je kan tegenwoordig online het aanbod bekijkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:32 schreef dawg het volgende:
Ik wil ook een kat. Een Britse korthaar (nog steeds). Maar geen geld, dus misschien toch maar een asielbeest zoeken.
Bankenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Joh, snap ik. Maar die toko's staan algemeen bekend om hun pakkencultuur.
Ik dacht dat ambtenaren vooral bekend stonden om hun gave een ribbroek uit het jaar nul te combineren met een nog oude-lulligere trui.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Banken
Verzekeraars
Ambtenaren
etc etc
staan daar ook bekend.
Ja, weet ik. Moet ik ook eens doen. Ik krijg nog geld van iemand, en mijn verjaardag komt er nog aan. Misschien over een paar weken eens gaan kijken dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kan ook proberen een Britse korthaar uit het asiel te halen. Wij kwamen ooit een hele mooie Noorse Boskat tegen in het asiel maar waren net te laat. Je kan tegenwoordig online het aanbod bekijken.
Iets met computers. Meer wil ik niet kwijt i.v.m mijn privacy.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Ai! Dat is niet echt iets waar je dan op zit te wachten.
Aha, een tevreden klant dus? Good for youWat voor iets doe je?
Hoi Godt, vannacht nog leuk gedroomd over Utrecht?quote:
60 ofzo? Dan zijn ze als het goed is wel medisch gekeurd zeg maarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Moet ik ook eens doen. Ik krijg nog geld van iemand, en mijn verjaardag komt er nog aan. Misschien over een paar weken eens gaan kijken dan.
Wat kost een asielkat ongeveer? 100E ofzo? Ik heb daar geen idee van.
Ik heb inderdaad vannacht nog nooit gedroomd van utrecht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoi Godt, vannacht nog nooit gedroomd over Utrecht?
Ik heb 80 euro moeten betalen voor Evert geloof ik. Maar dan krijg je hem wel met inentingen en andere keuringenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Moet ik ook eens doen. Ik krijg nog geld van iemand, en mijn verjaardag komt er nog aan. Misschien over een paar weken eens gaan kijken dan.
En wat zegt een pakkencultuur over de organisatie, volgens jou?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Joh, snap ik. Maar die toko's staan algemeen bekend om hun pakkencultuur.
Ik geloof dat die van ons 85 euro was. Maar dan idd wel gechipt, geholpen en gevaccineerd etc.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef dawg het volgende:
[..]
De gemeente ambtenaren vast wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht dat ambtenaren vooral bekend stonden om hun gave een ribbroek uit het jaar nul te combineren met een nog oude-lulligere trui.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef Anthraxx het volgende:
Dat het of gladde jongens zijn of dat het een saai bedrijf is...
Die bij de belastingdienst iig ook hoor.quote:
Welk een mooie droom moet dat geweest zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoi Godt, vannacht nog leuk gedroomd over Utrecht?
Ik wilde het nog wijzigen, maar helaas, heb niet echt een snelle verbinding. Ik merk dat je nog steeds goed geirriteerd bent over het feit dat je mogelijk naar Utrecht moet?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:37 schreef Godtje het volgende:
Ik heb inderdaad vannacht nog nooit gedroomd van utrecht.
Hij is bang dat hij de grootsheid van mijn aanwezigheid aldaar niet aan kan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wilde het nog wijzigen, maar helaas, heb niet echt een snelle verbinding. Ik merk dat je nog steeds goed geirriteerd bent over het feit dat je mogelijk naar Utrecht moet?
Vanmiddag mag ik ook weerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Welk een mooie droom moet dat geweest zijn.!
Dat is okquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef Howl het volgende:
Iets met computers. Meer wil ik niet kwijt i.v.m mijn privacy.
Snelle jongens, gladde praatjes, grote ego's, ellenbogenwerkers, et cetera. Geen leuke cultuur dus. Maar dan heb ik het dus over de eerder genoemde ICT bedrijven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef MNR het volgende:
En wat zegt een pakkencultuur over de organisatie, volgens jou?
Evy?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:43 schreef MissMSX het volgende:
Air gaat vreemd met een Belgische vrouw
Die werken alleen maar daar?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:43 schreef Techno het volgende:
Snelle jongens, gladde praatjes, grote ego's, ellenbogenwerkers, et cetera. Geen leuke cultuur dus. Maar dan heb ik het dus over de eerder genoemde ICT bedrijven.
De laatste paar woorden kan je schrappenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wilde het nog wijzigen, maar helaas, heb niet echt een snelle verbinding. Ik merk dat je nog steeds goed geirriteerd bent over het feit dat je mogelijk naar Utrecht moet?
Dus de rest klopt wel?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:52 schreef Godtje het volgende:
De laatste paar woorden kan je schrappen
Not an option.
Bij SuitSupply kun je voor een redelijk bedrag goede pakken kopen. Weet alleen niet of die ook in Utrecht zitten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:24 schreef Q. het volgende:
Ik krijg een persoonlijk in te vullen vergoeding van zo'n 50 euro per maand maar ik heb vanaf dag 1 pakken nodig en ik heb geen geld om dat voor te schieten.
Q., je kunt ook gewoon nu een klein aantal pakken aanschaffen en dat je bij je volgende paycheck weer een pak aanschaft. Duurt het iets langer, maar heb je binnen een half jaar wel een goeie gaderobe voor je werk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:58 schreef AirwiN het volgende:
Bij SuitSupply kun je voor een redelijk bedrag goede pakken kopen. Weet alleen niet of die ook in Utrecht zitten.
Maandag pas.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Dus de rest klopt wel?
Maar mooi. Hoe heeft je manager erop gereageerd?
Yep. Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij SuitSupply kun je voor een redelijk bedrag goede pakken kopen. Weet alleen niet of die ook in Utrecht zitten.
Ik heb er nu eentje en ik denk dat ik er toch wel minimaal drie nodig heb voor de dagelijkse gang van zaken: moet daar elke dag in pak komen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Q., je kunt ook gewoon nu een klein aantal pakken aanschaffen en dat je bij je volgende paycheck weer een pak aanschaft. Duurt het iets langer, maar heb je binnen een half jaar wel een goeie gaderobe voor je werk.
Ah okay.quote:
Niks mis met representatief voor de dag komen hoor!quote:
Ik begrijp je niet.. Ik geef een mogelijke manier aan hoe je het aan zou kunnen pakken en jij geeft aan dat je er nu 1 hebt en er minimaal 3 nodig hebt?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:08 schreef Q. het volgende:
Ik heb er nu eentje en ik denk dat ik er toch wel minimaal drie nodig heb voor de dagelijkse gang van zaken: moet daar elke dag in pak komen.
Verschillende opties.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah okay.
Ben gewoon ook benieuwd hoe je het aan gaat pakken. Ik heb hier een aantal weken geleden een conflict over gehad met mijn manager. Dat vond ik echt niet tof.
Succes maandag!
Oftewel, hij gaat twee pakken kopen. En met drie of vier in je gardrobe kom je inderdaad een heel eind.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:12 schreef MNR het volgende:
Ik begrijp je niet.. Ik geef een mogelijke manier aan hoe je het aan zou kunnen pakken en jij geeft aan dat je er nu 1 hebt en er minimaal 3 nodig hebt?
Je mag me ook PM'en?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verschillende opties.
Maar ja aangezien iedereen hier kan lezen gooi ik dat dus niet op een forum neer.
Uiteraard niet. Maar wel bovengemiddeld veel, en dat ze er zodoende ook om bekend staan. Kijk anders even op het forum van Tweakers, daar zijn legio 'ervaringen topics' te vinden over deze werkgevers.quote:
Dat zijn gemeenteambtenaren, hoewel men daar bij bepaalde takken van de sociale departementen ook wel een handje van heeft.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht dat ambtenaren vooral bekend stonden om hun gave een ribbroek uit het jaar nul te combineren met een nog oude-lulligere trui.
Ik vind het eerlijk gezegd vrij normaal.quote:
Ik ben een slonzige alfa-student, pakken zijn eng.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd vrij normaal.
En vergeet de uitvoerende diensten niet!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:16 schreef Plato1980 het volgende:
Dat zijn gemeenteambtenaren, hoewel men daar bij bepaalde takken van de sociale departementen ook wel een handje van heeft.
Dat was vroeger, nu ben je een onderneemster en ligt dat heel anders.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een slonzige alfa-student, pakken zijn eng.
Ga in mantelpakje door de stad lopen en geniet van alle mannen die door jou in katzwijm vallen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een slonzige alfa-student, pakken zijn eng.
Ik heb alleen een 'gewoon' lang pakquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga in mantelpakje door de stad lopen en geniet van alle mannen die door jou in katzwijm vallen!
Dat is variabel. Bij de Belastingdienst doet men dat inderdaad wel, maar bij andere diensten is het weer anders.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En vergeet de uitvoerende diensten niet!
Rond 12.30 uur op een mooie voorjaarsdag op 't Plein in Den Haag.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga in mantelpakje door de stad lopen en geniet van alle mannen die door jou in katzwijm vallen!
Ik werk vandaag thuis...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze al voor je gezongen op het werk of moeten wij dat even doen.
Juist ICT wil nog wel eens wat losser zijn wat betreft pakken, terwijl traditionelere bedrijfstakken zoals de financiële wereld hun stropdas pas af zullen doen als ze dreigen ermee opgehangen te worden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, ok. Bij pakken moet ik altijd gelijk aan dergelijke toko's denken.
Ook niet verkeerd. Binnenkort maar eens een zakelijke afspraak met jou plannen dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alleen een 'gewoon' lang pak. Van de H&M
.
Foto'squote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen een 'gewoon' lang pak. Van de H&M
.
Secretaressletje spelenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd. Binnenkort maar eens een zakelijke afspraak met jou plannen dan.
El cheapo manier om onder het gebak uitdelen uit te komen.quote:
Meneer de directeur, kunt u me uitleggen hoe die spellingschecker in Word werkt? *wimperwimper*quote:
Ik ga liever op mijn eigen mening afquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:14 schreef Techno het volgende:
Uiteraard niet. Maar wel bovengemiddeld veel, en dat ze er zodoende ook om bekend staan. Kijk anders even op het forum van Tweakers, daar zijn legio 'ervaringen topics' te vinden over deze werkgevers.![]()
Heb ik speciaal voor vandaag afgeslotenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Flauw hoor.
Ik kan ook niet eens je Hyves volspammen want die is blijkbaar privé.
Ik dacht eerst dat het wishful thinking was, wat ik daar las, maar het staat er gewoon echt...quote:
Meneer, kunt u even helpen met perforeren?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meneer de directeur, kunt u me uitleggen hoe die spellingschecker in Word werkt? *wimperwimper*
PM.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Je vertelt wel meer dingen niet
.
Nee, dan had ik juist vandaag moeten komen, want op vrijdag is de bezetting minder. Nu moet ik er dinsdag in het afdelingsoverleg aan geloven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
El cheapo manier om onder het gebak uitdelen uit te komen.
Zou secretaressesletje in de spellingcheck meegenomen worden?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meneer de directeur, kunt u me uitleggen hoe die spellingschecker in Word werkt? *wimperwimper*
Give me!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb ik speciaal voor vandaag afgesloten.
Vergeet de papierversnipperaar niet....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Juist ICT wil nog wel eens wat losser zijn wat betreft pakken, terwijl traditionelere bedrijfstakken zoals de financiële wereld hun stropdas pas af zullen doen als ze dreigen ermee opgehangen te worden.
Meneer, kunt mij even helpen met het kopieerapparaat in het magazijn?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meneer, kunt u even helpen met perforeren?
Mijn hyves? Ik heb de jouwe ook niet, dus dat kan helemaal niet.quote:
minder subtiel is: zal ik even onder uw bureau kruipen, maar dat staat misschien weer wat opdringerigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meneer, kunt u even helpen met perforeren?
Zouden wij ook eens moeten doenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:43 schreef MissMSX het volgende:
Air gaat vreemd met een Belgische vrouw
Alleen als ik mag kijken...quote:
Oops, ik liet iets onder uw bureau vallen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
minder subtiel is: zal ik even onder uw bureau kruipen, maar dat staat misschien weer wat opdringerig
Uiteraard. Maar het kan nooit kwaad om te zien hoe anderen erover denken natuurlijk.quote:
Ik zit zelf al zo'n 16 jaar in dat wereldje, dus tja, ook genoeg ervaringen uit eerste hand.quote:Maar wil je nu aangeven dat je het zo vindt omdat anderen dat op een forum schrijven of heb je zelf een negatieve ervaring gehad?
Daar had ik idd ook al aan gedachtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oops, ik liet iets onder uw bureau vallen!
Ik garandeer rode hoofden en veel gesteun en gekreun.quote:
Of een potje vol paperclips of nietjes waar je heel lang mee bezig bent om weer op te rapenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar had ik idd ook al aan gedacht
En A4-tje, die kan er zo mooi onder wegzweven
En dan met een kort rokje op je knieën gaan dat ie een mooi uitzicht heeft
Wanneer kom je solliciteren?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar had ik idd ook al aan gedacht
En A4-tje, die kan er zo mooi onder wegzweven
En dan met een kort rokje op je knieën gaan dat ie een mooi uitzicht heeft
En plakkende lichamen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:27 schreef nectarientje het volgende:
Ik garandeer rode hoofden en veel gesteun en gekreun.
Oeh ja!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een potje vol paperclips of nietjes waar je heel lang mee bezig bent om weer op te rapen.
Truequote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:26 schreef Techno het volgende:
Uiteraard. Maar het kan nooit kwaad om te zien hoe anderen erover denken natuurlijk.
Ik kan je nare ervaringen voor je niet ongedaan maken, maar ik zou het wel waarderen als je op z'n minst niet iedereen die daar werkt zo labelt. En dat zeg ik omdat ik er zelf ook zitquote:Ik zit zelf al zo'n 16 jaar in dat wereldje, dus tja, ook genoeg ervaringen uit eerste hand.
Niet meer nodig, wat mij betreft is ze al aangenomen...quote:
Eerst vleeskeuren, dan aannemen. En er moet nog onderhandelt worden over het contract.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet meer nodig, wat mij betreft is ze al aangenomen...
Ja, 29 alweerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:27 schreef nectarientje het volgende:
Maar Plaat jarig vandaag?
Gefeliciteerd!!
Een Junior Engineer met een secretaresse. Hoe decadentquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je nog een secretaresse nodig?
Ik denk dat ik dat best goed kan
Ik ook...quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet meer nodig, wat mij betreft is ze al aangenomen...
Dat ze zo bekend staan is een gegeven, dus niet zozeer mijn mening. Vandaar ook de verwijzing naar het Tweakers forum. Verder heb ik nooit beweerd dat iedereen die daar werkt zo is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:29 schreef MNR het volgende:
Ik kan je nare ervaringen voor je niet ongedaan maken, maar ik zou het wel waarderen als je op z'n minst niet iedereen die daar werkt zo labelt. En dat zeg ik omdat ik er zelf ook zit
Zo'n ding moet je ook laten stomen, anders gaan ze stinken. En dat duurt even. Dus met eentje kan je niet volstaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet.. Ik geef een mogelijke manier aan hoe je het aan zou kunnen pakken en jij geeft aan dat je er nu 1 hebt en er minimaal 3 nodig hebt?
Zeg jij! moet jij niet gewoon werken ofzo? Ontzettende ambtenaar ben je ook hequote:
Jij bent als een goede wijn. Je wordt alleen maar nog beter naarmate je ouder wordt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik word over twee maanden 27. *ril*
Een goede stomerij biedt 24uurs-service.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo'n ding moet je ook laten stomen, anders gaan ze stinken. En dat duurt even. Dus met eentje kan je niet volstaan.
ik kan uit ervaring vertellen dat het geen pijn doet!! En mensen zien het ook niet ineens aan je ofzo. Dus het valt wel mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik word over twee maanden 27. *ril*
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:40 schreef nectarientje het volgende:
ik kan uit ervaring vertellen dat het geen pijn doet!! En mensen zien het ook niet ineens aan je ofzo. Dus het valt wel mee.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:40 schreef Plato1980 het volgende:
En natuurlijk moet je ook flink wat paar witte sportsokken voor onder je pak hebben.
Korte sokjes die amper tot over de enkel komen doen het ook altijd goed.quote:
Jij was er zaterdag niet bij dus je kan ook geen commentaar geven op de uitzakkingsgraadquote:
tenzij ik word aangereden op m'n verjaardagquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ik kan uit ervaring vertellen dat het geen pijn doet!! En mensen zien het ook niet ineens aan je ofzo. Dus het valt wel mee.
Maar dan ontbreekt het causale verband.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tenzij ik word aangereden op m'n verjaardag.
Het ooggetuigenverslag van Hime was redelijk nauwkeurig hoor...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:42 schreef nectarientje het volgende:
Jij was er zaterdag niet bij dus je kan ook geen commentaar geven op de uitzakkingsgraad
Van die geitenwollen zijn ook wel blits.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:41 schreef Plato1980 het volgende:
Korte sokjes die amper tot over de enkel komen doen het ook altijd goed.
Zou ze ook ooggetuigenverslagen over jou aan nectarientje gevenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ooggetuigenverslag van Hime was redelijk nauwkeurig hoor...
wat denk je zelfquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
Zou ze ook ooggetuigenverslagen over jou aan nectarientje geven?
Dat is binnen een dag klaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo'n ding moet je ook laten stomen, anders gaan ze stinken. En dat duurt even. Dus met eentje kan je niet volstaan.
Vast wel. Want zo zijn vrouwen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
Zou ze ook ooggetuigenverslagen over jou aan nectarientje geven?
Het is geen onderwerp waar ik al uitgebreid over nagedacht heb moet ik zeggen.quote:
kijk-en-vergelijk in de sauna!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:46 schreef AirwiN het volgende:
Vast wel. Want zo zijn vrouwen!
Neuj, maar je kwam wel aan mijn kindjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:35 schreef Techno het volgende:
Dat ze zo bekend staan is een gegeven, dus niet zozeer mijn mening. Vandaar ook de verwijzing naar het Tweakers forum. Verder heb ik nooit beweerd dat iedereen die daar werkt zo is.
met je nieuwe salaris ga je toch wel verhuizen?quote:
Gek genoeg zijn er in zulke buurten genoeg goede stomerijen te vinden. De paar die er werken, doen het wel hartstikke goed!quote:
Waar ik ook naar toe verhuis, het is alleen maar verder bij mn werk vandaag. Veel dichterbij staan er geen huizen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
met je nieuwe salaris ga je toch wel verhuizen?
Dat vind ik het nadeel van die sauna waar julie zijn geweest. Teveel plastic tieten. (de keren dat ik er was) Plastic tieten zijn niet leuk om naar te kijken.quote:
Moet je naar een andere buurt gaan, anders slijt je zo je leven in die ene vierkante kilometerquote:
Die turk bij mij in de straat is wel aardig en goed maar wel traag.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gek genoeg zijn er in zulke buurten genoeg goede stomerijen te vinden. De paar die er werken, doen het wel hartstikke goed!
ah, picture this: MissMSX en een stuk fruit in een bubbelbad aan het praten over de serieuze dingen des levens.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:46 schreef Plato1980 het volgende:
Het is geen onderwerp waar ik al uitgebreid over nagedacht heb moet ik zeggen.
Dat was het hele idee!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je naar een andere buurt gaan, anders slijt je zo je leven in die ene vierkante kilometer
Wat ken je hem toch goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ik had eerst kletsen staan tot ik me realiseerde hoe makkelijk Air daar ketsen zou kunnen lezen
Dat is al eerder benoemd als het Heerde-syndroom.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Moet je naar een andere buurt gaan, anders slijt je zo je leven in die ene vierkante kilometer
Ik heb geen plastic gezien?! Terwijl ik daar normaal gesproken wel op let.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:48 schreef AirwiN het volgende:
Dat vind ik het nadeel van die sauna waar julie zijn geweest. Teveel plastic tieten. (de keren dat ik er was) Plastic tieten zijn niet leuk om naar te kijken.
Ik zei ook nergens dat je het met 1 pak kon volbrengenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:36 schreef Q. het volgende:
Zo'n ding moet je ook laten stomen, anders gaan ze stinken. En dat duurt even. Dus met eentje kan je niet volstaan.![]()
Dat is het pas als iedereen in die vierkante kilometer ook nog familie van elkaar is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is al eerder benoemd als het Heerde-syndroom.
Uiteraard niet. Ik ben een man, die kunnen niet tussen de regels lezen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:49 schreef nectarientje het volgende:
ah, picture this: MissMSX en een stuk fruit in een bubbelbad aan het praten over de serieuze dingen des levens.
Heb je nu een idee?
Ik vind MissMSX met een stuk fruit anders ook vrij dubbelzinnigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ah, picture this: MissMSX en een stuk fruit in een bubbelbad aan het praten over de serieuze dingen des levens.
Heb je nu een idee?
ik had eerst kletsen staan tot ik me realiseerde hoe makkelijk Air daar ketsen zou kunnen lezen
Dan ben je nu dus net die buitenstaander? De rest in je buurt is het wss wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is het pas als iedereen in die vierkante kilometer ook nog familie van elkaar is.
Voor die berbers gaat dat ook wel op. Alleen jij bent een vreemde eend in de bijt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:50 schreef Q. het volgende:
Dat is het pas als iedereen in die vierkante kilometer ook nog familie van elkaar is.
Ananas.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind MissMSX met een stuk fruit anders ook vrij dubbelzinnig
Het lag dus niet aan mij...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
In Heerde motten ze me ook al niet meer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor die berbers gaat dat ook wel op. Alleen jij bent een vreemde eend in de bijt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:50 schreef Pheno het volgende:
Dan ben je nu dus net die buitenstaander? De rest in je buurt is het wss wel.
ik verwacht dat Plaat dat wel kan. Niet omdat Plaat geen man zou zijn, maar omdat hijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:50 schreef AirwiN het volgende:
Uiteraard niet. Ik ben een man, die kunnen niet tussen de regels lezen.
Niet zo gek met dat goddeloze rondgeneuk van je.quote:
Ik krijg nog 80E, dus komt dat even mooi uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb 80 euro moeten betalen voor Evert geloof ik. Maar dan krijg je hem wel met inentingen en andere keuringen.
Onze Britse korthaar kostte ons 500 euro.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, ik heb daar minstens net zoveel last van als jij
Damn, ik had er zo mijn best op gedaan om het zo ondubbelzinnig mogelijk op te schrijven!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb daar serieus ooit een filmpje van gezienquote:
Ik kan er ook niets aan doen dat ik zo woest aantrekkelijk ben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet zo gek met dat goddeloze rondgeneuk van je.
Dan ben ik toch liever een man.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:51 schreef nectarientje het volgende:
ik verwacht dat Plaat dat wel kan. Niet omdat Plaat geen man zou zijn, maar omdat hijPlaat
is.
Of 21 jaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:51 schreef Dzy het volgende:
Heerde bij Zwolle?Daar wil je sowieso niet meer dan 1 dat vertoeven.
GMTAquote:
Een ananas in een doos?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus ooit een filmpje van gezien
Trauma's, ik durf geen ananas meer aan te kijken!
Heeft een ananas dan oogjes?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwaaaaa, op ieder potje past een dekseltje zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:52 schreef Q. het volgende:
Ik kan er ook niets aan doen dat ik zo woest aantrekkelijk ben..
Gelukkig kun je je na 21 jaar Heerde verheugen op Epe, Staphorst of Wezep, als je niet uitkijkt.quote:
One size fits all.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mwaaaaa, op ieder potje past een dekseltje zullen we maar zeggen.
een hele ananas?!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja.quote:
Driekwart van mijn basisschool-klas woont idd nog steeds in dat stinkgat, of een stinkgat er vlak bij.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gelukkig kun je je na 21 jaar Heerde verheugen op Epe, Staphorst of Wezep, als je niet uitkijkt.
Juist Heb jij nog leuke PSP speltips? Of alleen maar Wii speltips?quote:
Ik waardeer het dat je erop vertrouwt, maar ik moet bekennen dat ik geen ster ben in het herkennen van vrouwelijke signalen, zelfs als het over conversaties over AirwiN gaat. Ik ben niet voor niets singlequote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ik verwacht dat Plaat dat wel kan. Niet omdat Plaat geen man zou zijn, maar omdat hijPlaat
is.
Extra small?quote:
Ik ben echt bekaf. Vannacht weinig geslapen, koppijn nog steeds, de spanning mag nu wel weer vertrekken eigenlijk.quote:
Plaat, dit was DE kans om te laten zien dat je echt wel vrouwelijke signalen kan herkennen! Ook al zitten ze in een bubbelbad.. Maar laat maarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:54 schreef Plato1980 het volgende:
Ik waardeer het dat je erop vertrouwt, maar ik moet bekennen dat ik geen ster ben in het herkennen van vrouwelijke signalen, zelfs als het over conversaties over AirwiN gaat. Ik ben niet voor niets single.
PSP? Ik wacht op wat dingen, locoroco 2 heb ik nog niet en patapon 2 duurt nog even.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Juist Heb jij nog leuke PSP speltips? Of alleen maar Wii speltips?
Ook hij was al gestopt na het lezen van MissMSX met een stuk fruit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:56 schreef nectarientje het volgende:
Plaat, dit was DE kans om te laten zien dat je echt wel vrouwelijke signalen kan herkennen! Ook al zitten ze in een bubbelbad.. Maar laat maar
auw! Als ze goede beheersing over haar spieren heeft, zou ze er zo puree van kunnen knijpen, bakje eronder en klaar!quote:
Patapon vond ik niet heel geweldig. Wat is dat 'Tales ...' voor iets?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:56 schreef Pheno het volgende:
PSP? Ik wacht op wat dingen, locoroco 2 heb ik nog niet en patapon 2 duurt nog even.
Ik zit nu in een patapon fase
En moet nog tales of .... uitspelen, maar daar ben ik pas aan begonnen. Maar dat is weer een tales spel, dus niets nieuws onder de zon.
Ik zag trouwens dat secret of mana op de virtual console uit is
Fuck, teveel RPGs...
Maar ik kan het echt nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Plaat, dit was DE kans om te laten zien dat je echt wel vrouwelijke signalen kan herkennen! Ook al zitten ze in een bubbelbad.. Maar laat maar
Dat klopt, want ik vermoedde dat het vervolg van de zin over jou zou gaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook hij was al gestopt na het lezen van MissMSX met een stuk fruit.
Ik kijk echt TE vreemde filmpjes..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
auw! Als ze goede beheersing over haar spieren heeft, zou ze er zo puree van kunnen knijpen, bakje eronder en klaar!
Ik niet meerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet ik ook ooit weer eens spelen.
Ach manneke toch *geeft aai over de bolquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben echt bekaf. Vannacht weinig geslapen, koppijn nog steeds, de spanning mag nu wel weer vertrekken eigenlijk.
Met jou?
Ik peer 'm er wel eens in ja...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:58 schreef Plato1980 het volgende:
Dat klopt, want ik vermoedde dat het vervolg van de zin over jou zou gaan.
Ik pretender niet 'one size, fits all' te zijn. Jij daarentegen...quote:
Bijna, een warme appeltaart. Dat voelt bijna hetzelfde, alleen die nagels in je rug ontbreken.quote:
Ik krijg door jou weer helemaal zin om het te gaan spelen...quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:01 schreef AirwiN het volgende:
Bijna, een warme appeltaart. Dat voelt bijna hetzelfde, alleen die nagels in je rug ontbreken.
Ja, die was dus goed. Maar die spanning/stress de afgelopen weken, ik ben bijna dood voor mijn gevoel. Maar dat zal nu wel minder worden komende tijd, ik ben opgelucht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Ach manneke toch *geeft aai over de bol
Ik bedoelde eigenlijk nav je uitslag gisteren?
Hier? Have had better days
Ga ik morgen weer doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg door jou weer helemaal zin om het te gaan spelen...
Hime gaat een appeltaart maken voor je verjaardag trouwens...quote:
Nope, hoezo?quote:
En jij verzorgt zeker de slagroom?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hime gaat een appeltaart maken voor je verjaardag trouwens...
Subtiel is anders anders hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:03 schreef Bengeltje het volgende:
Hier kunnen ze er duidelijk ook wel wat van. Wat dubbelzinnig..
Ik heb net appeltaart met slagroom gehad...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En jij verzorgt zeker de slagroom?
Omdat je daar ongetwijfeld dat idee van je vandaan hebt.quote:
Een goede appeltaart behoeft geen slagroom.quote:
Zou jij er dan voor de variatie eens niets in willen peren?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:03 schreef AirwiN het volgende:
Hime gaat een appeltaart maken voor je verjaardag trouwens...
En terecht!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg door jou weer helemaal zin om het te gaan spelen...
gatverdammequote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En jij verzorgt zeker de slagroom?
Nee, helemaal zelf verzonnen. Dergelijke Amerikaanse college humor films doe je mij geen plezier mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:04 schreef Plato1980 het volgende:
Omdat je daar ongetwijfeld dat idee van je vandaan hebt.
Het is binnen een paar uurtjes gebeurd hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan heb je nu weer tijd om je vriendin wat aandacht te geven.
Super. Ben erg blij voor je, want weet hoeveel het je doetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, die was dus goed. Maar die spanning/stress de afgelopen weken, ik ben bijna dood voor mijn gevoel. Maar dat zal nu wel minder worden komende tijd, ik ben opgelucht.
How come?
dan is het geen appeltaart meer, maar perentaartquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zou jij er dan voor de variatie eens niets in willen peren?
Eerst Indiana Jones nog uitspelen.quote:
gheghequote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:04 schreef Q. het volgende:
Ik heb net appeltaart met slagroom gehad...
Allebei?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is binnen een paar uurtjes gebeurd hoor.
Gepeerde appeltaart!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
dan is het geen appeltaart meer, maar perentaart
Twist!quote:
TDquote:
Ik doelde op je vriendin.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welke alle?
Ik ben geloof ik in totaal 40 uur bezig geweest om GTA4 op 100% te spelen
o ja, waarom?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:09 schreef dawg het volgende:
Dubbelzinnigheid ten top. Had ik net even nodig.
Ik liever ook niet, vandaar dat ik mijn verjaardagstaart graag ongepeerd wil hebbenquote:
en zonder slagroomquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik liever ook niet, vandaar dat ik mijn verjaardagstaart graag ongepeerd wil hebben
Gewoon even naar Batavia stad rijden, daar zit een hele grote vestigingquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt eraanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik liever ook niet, vandaar dat ik mijn verjaardagstaart graag ongepeerd wil hebben
Als je een kat in huis neemt moet je wel je nick veranderen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:15 schreef dawg het volgende:
Zou mijn bonsai wel veilig zijn met een jong katje trouwens?
Als je het goed afleert wel. En anders hoog op de kast zettenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:15 schreef dawg het volgende:
Zou mijn bonsai wel veilig zijn met een jong katje trouwens?
Sweet!quote:
Als je had opgelet had je kunnen weten dat het Utrecht thuis is.quote:
De outlet van de polderquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gewoon even naar Batavia stad rijden, daar zit een hele grote vestiging.
Opletten doe ik niet meer aan tegenwoordig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:17 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als je had opgelet had je kunnen weten dat het Utrecht thuis is.
Mijn bonsai is iets van 1m ofzo, dus op de kast gaat niet werken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Als je het goed afleert wel. En anders hoog op de kast zetten
Nah, toch maar niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je een kat in huis neemt moet je wel je nick veranderen.
kett & dawgquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je een kat in huis neemt moet je wel je nick veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |