Waar ik ook naar toe verhuis, het is alleen maar verder bij mn werk vandaag. Veel dichterbij staan er geen huizen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
met je nieuwe salaris ga je toch wel verhuizen?
Dat vind ik het nadeel van die sauna waar julie zijn geweest. Teveel plastic tieten. (de keren dat ik er was) Plastic tieten zijn niet leuk om naar te kijken.quote:
Moet je naar een andere buurt gaan, anders slijt je zo je leven in die ene vierkante kilometerquote:
Die turk bij mij in de straat is wel aardig en goed maar wel traag.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gek genoeg zijn er in zulke buurten genoeg goede stomerijen te vinden. De paar die er werken, doen het wel hartstikke goed!
ah, picture this: MissMSX en een stuk fruit in een bubbelbad aan het praten over de serieuze dingen des levens.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:46 schreef Plato1980 het volgende:
Het is geen onderwerp waar ik al uitgebreid over nagedacht heb moet ik zeggen.
Dat was het hele idee!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je naar een andere buurt gaan, anders slijt je zo je leven in die ene vierkante kilometer
Wat ken je hem toch goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ik had eerst kletsen staan tot ik me realiseerde hoe makkelijk Air daar ketsen zou kunnen lezen
Dat is al eerder benoemd als het Heerde-syndroom.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Moet je naar een andere buurt gaan, anders slijt je zo je leven in die ene vierkante kilometer
Ik heb geen plastic gezien?! Terwijl ik daar normaal gesproken wel op let.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:48 schreef AirwiN het volgende:
Dat vind ik het nadeel van die sauna waar julie zijn geweest. Teveel plastic tieten. (de keren dat ik er was) Plastic tieten zijn niet leuk om naar te kijken.
Ik zei ook nergens dat je het met 1 pak kon volbrengenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:36 schreef Q. het volgende:
Zo'n ding moet je ook laten stomen, anders gaan ze stinken. En dat duurt even. Dus met eentje kan je niet volstaan.![]()
Dat is het pas als iedereen in die vierkante kilometer ook nog familie van elkaar is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is al eerder benoemd als het Heerde-syndroom.
Uiteraard niet. Ik ben een man, die kunnen niet tussen de regels lezen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:49 schreef nectarientje het volgende:
ah, picture this: MissMSX en een stuk fruit in een bubbelbad aan het praten over de serieuze dingen des levens.
Heb je nu een idee?
Ik vind MissMSX met een stuk fruit anders ook vrij dubbelzinnigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ah, picture this: MissMSX en een stuk fruit in een bubbelbad aan het praten over de serieuze dingen des levens.
Heb je nu een idee?
ik had eerst kletsen staan tot ik me realiseerde hoe makkelijk Air daar ketsen zou kunnen lezen
Dan ben je nu dus net die buitenstaander? De rest in je buurt is het wss wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is het pas als iedereen in die vierkante kilometer ook nog familie van elkaar is.
Voor die berbers gaat dat ook wel op. Alleen jij bent een vreemde eend in de bijt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:50 schreef Q. het volgende:
Dat is het pas als iedereen in die vierkante kilometer ook nog familie van elkaar is.
Ananas.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind MissMSX met een stuk fruit anders ook vrij dubbelzinnig
Het lag dus niet aan mij...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
In Heerde motten ze me ook al niet meer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor die berbers gaat dat ook wel op. Alleen jij bent een vreemde eend in de bijt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:50 schreef Pheno het volgende:
Dan ben je nu dus net die buitenstaander? De rest in je buurt is het wss wel.
ik verwacht dat Plaat dat wel kan. Niet omdat Plaat geen man zou zijn, maar omdat hijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:50 schreef AirwiN het volgende:
Uiteraard niet. Ik ben een man, die kunnen niet tussen de regels lezen.
Niet zo gek met dat goddeloze rondgeneuk van je.quote:
Ik krijg nog 80E, dus komt dat even mooi uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb 80 euro moeten betalen voor Evert geloof ik. Maar dan krijg je hem wel met inentingen en andere keuringen.
Onze Britse korthaar kostte ons 500 euro.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, ik heb daar minstens net zoveel last van als jij
Damn, ik had er zo mijn best op gedaan om het zo ondubbelzinnig mogelijk op te schrijven!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb daar serieus ooit een filmpje van gezienquote:
Ik kan er ook niets aan doen dat ik zo woest aantrekkelijk ben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet zo gek met dat goddeloze rondgeneuk van je.
Dan ben ik toch liever een man.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:51 schreef nectarientje het volgende:
ik verwacht dat Plaat dat wel kan. Niet omdat Plaat geen man zou zijn, maar omdat hijPlaat
is.
Of 21 jaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:51 schreef Dzy het volgende:
Heerde bij Zwolle?Daar wil je sowieso niet meer dan 1 dat vertoeven.
GMTAquote:
Een ananas in een doos?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus ooit een filmpje van gezien
Trauma's, ik durf geen ananas meer aan te kijken!
Heeft een ananas dan oogjes?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwaaaaa, op ieder potje past een dekseltje zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:52 schreef Q. het volgende:
Ik kan er ook niets aan doen dat ik zo woest aantrekkelijk ben..
Gelukkig kun je je na 21 jaar Heerde verheugen op Epe, Staphorst of Wezep, als je niet uitkijkt.quote:
One size fits all.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mwaaaaa, op ieder potje past een dekseltje zullen we maar zeggen.
een hele ananas?!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja.quote:
Driekwart van mijn basisschool-klas woont idd nog steeds in dat stinkgat, of een stinkgat er vlak bij.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gelukkig kun je je na 21 jaar Heerde verheugen op Epe, Staphorst of Wezep, als je niet uitkijkt.
Juist Heb jij nog leuke PSP speltips? Of alleen maar Wii speltips?quote:
Ik waardeer het dat je erop vertrouwt, maar ik moet bekennen dat ik geen ster ben in het herkennen van vrouwelijke signalen, zelfs als het over conversaties over AirwiN gaat. Ik ben niet voor niets singlequote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ik verwacht dat Plaat dat wel kan. Niet omdat Plaat geen man zou zijn, maar omdat hijPlaat
is.
Extra small?quote:
Ik ben echt bekaf. Vannacht weinig geslapen, koppijn nog steeds, de spanning mag nu wel weer vertrekken eigenlijk.quote:
Plaat, dit was DE kans om te laten zien dat je echt wel vrouwelijke signalen kan herkennen! Ook al zitten ze in een bubbelbad.. Maar laat maarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:54 schreef Plato1980 het volgende:
Ik waardeer het dat je erop vertrouwt, maar ik moet bekennen dat ik geen ster ben in het herkennen van vrouwelijke signalen, zelfs als het over conversaties over AirwiN gaat. Ik ben niet voor niets single.
PSP? Ik wacht op wat dingen, locoroco 2 heb ik nog niet en patapon 2 duurt nog even.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Juist Heb jij nog leuke PSP speltips? Of alleen maar Wii speltips?
Ook hij was al gestopt na het lezen van MissMSX met een stuk fruit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:56 schreef nectarientje het volgende:
Plaat, dit was DE kans om te laten zien dat je echt wel vrouwelijke signalen kan herkennen! Ook al zitten ze in een bubbelbad.. Maar laat maar
auw! Als ze goede beheersing over haar spieren heeft, zou ze er zo puree van kunnen knijpen, bakje eronder en klaar!quote:
Patapon vond ik niet heel geweldig. Wat is dat 'Tales ...' voor iets?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:56 schreef Pheno het volgende:
PSP? Ik wacht op wat dingen, locoroco 2 heb ik nog niet en patapon 2 duurt nog even.
Ik zit nu in een patapon fase
En moet nog tales of .... uitspelen, maar daar ben ik pas aan begonnen. Maar dat is weer een tales spel, dus niets nieuws onder de zon.
Ik zag trouwens dat secret of mana op de virtual console uit is
Fuck, teveel RPGs...
Maar ik kan het echt nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Plaat, dit was DE kans om te laten zien dat je echt wel vrouwelijke signalen kan herkennen! Ook al zitten ze in een bubbelbad.. Maar laat maar
Dat klopt, want ik vermoedde dat het vervolg van de zin over jou zou gaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook hij was al gestopt na het lezen van MissMSX met een stuk fruit.
Ik kijk echt TE vreemde filmpjes..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
auw! Als ze goede beheersing over haar spieren heeft, zou ze er zo puree van kunnen knijpen, bakje eronder en klaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |