Zo'n ding moet je ook laten stomen, anders gaan ze stinken. En dat duurt even. Dus met eentje kan je niet volstaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet.. Ik geef een mogelijke manier aan hoe je het aan zou kunnen pakken en jij geeft aan dat je er nu 1 hebt en er minimaal 3 nodig hebt?
Zeg jij! moet jij niet gewoon werken ofzo? Ontzettende ambtenaar ben je ook hequote:
Jij bent als een goede wijn. Je wordt alleen maar nog beter naarmate je ouder wordt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik word over twee maanden 27. *ril*
Een goede stomerij biedt 24uurs-service.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo'n ding moet je ook laten stomen, anders gaan ze stinken. En dat duurt even. Dus met eentje kan je niet volstaan.
ik kan uit ervaring vertellen dat het geen pijn doet!! En mensen zien het ook niet ineens aan je ofzo. Dus het valt wel mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik word over twee maanden 27. *ril*
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:40 schreef nectarientje het volgende:
ik kan uit ervaring vertellen dat het geen pijn doet!! En mensen zien het ook niet ineens aan je ofzo. Dus het valt wel mee.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:40 schreef Plato1980 het volgende:
En natuurlijk moet je ook flink wat paar witte sportsokken voor onder je pak hebben.
Korte sokjes die amper tot over de enkel komen doen het ook altijd goed.quote:
Jij was er zaterdag niet bij dus je kan ook geen commentaar geven op de uitzakkingsgraadquote:
tenzij ik word aangereden op m'n verjaardagquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ik kan uit ervaring vertellen dat het geen pijn doet!! En mensen zien het ook niet ineens aan je ofzo. Dus het valt wel mee.
Maar dan ontbreekt het causale verband.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tenzij ik word aangereden op m'n verjaardag.
Het ooggetuigenverslag van Hime was redelijk nauwkeurig hoor...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:42 schreef nectarientje het volgende:
Jij was er zaterdag niet bij dus je kan ook geen commentaar geven op de uitzakkingsgraad
Van die geitenwollen zijn ook wel blits.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:41 schreef Plato1980 het volgende:
Korte sokjes die amper tot over de enkel komen doen het ook altijd goed.
Zou ze ook ooggetuigenverslagen over jou aan nectarientje gevenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ooggetuigenverslag van Hime was redelijk nauwkeurig hoor...
wat denk je zelfquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
Zou ze ook ooggetuigenverslagen over jou aan nectarientje geven?
Dat is binnen een dag klaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo'n ding moet je ook laten stomen, anders gaan ze stinken. En dat duurt even. Dus met eentje kan je niet volstaan.
Vast wel. Want zo zijn vrouwen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
Zou ze ook ooggetuigenverslagen over jou aan nectarientje geven?
Het is geen onderwerp waar ik al uitgebreid over nagedacht heb moet ik zeggen.quote:
kijk-en-vergelijk in de sauna!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:46 schreef AirwiN het volgende:
Vast wel. Want zo zijn vrouwen!
Neuj, maar je kwam wel aan mijn kindjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:35 schreef Techno het volgende:
Dat ze zo bekend staan is een gegeven, dus niet zozeer mijn mening. Vandaar ook de verwijzing naar het Tweakers forum. Verder heb ik nooit beweerd dat iedereen die daar werkt zo is.
met je nieuwe salaris ga je toch wel verhuizen?quote:
Gek genoeg zijn er in zulke buurten genoeg goede stomerijen te vinden. De paar die er werken, doen het wel hartstikke goed!quote:
Waar ik ook naar toe verhuis, het is alleen maar verder bij mn werk vandaag. Veel dichterbij staan er geen huizen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
met je nieuwe salaris ga je toch wel verhuizen?
Dat vind ik het nadeel van die sauna waar julie zijn geweest. Teveel plastic tieten. (de keren dat ik er was) Plastic tieten zijn niet leuk om naar te kijken.quote:
Moet je naar een andere buurt gaan, anders slijt je zo je leven in die ene vierkante kilometerquote:
Die turk bij mij in de straat is wel aardig en goed maar wel traag.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gek genoeg zijn er in zulke buurten genoeg goede stomerijen te vinden. De paar die er werken, doen het wel hartstikke goed!
ah, picture this: MissMSX en een stuk fruit in een bubbelbad aan het praten over de serieuze dingen des levens.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:46 schreef Plato1980 het volgende:
Het is geen onderwerp waar ik al uitgebreid over nagedacht heb moet ik zeggen.
Dat was het hele idee!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je naar een andere buurt gaan, anders slijt je zo je leven in die ene vierkante kilometer
Wat ken je hem toch goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ik had eerst kletsen staan tot ik me realiseerde hoe makkelijk Air daar ketsen zou kunnen lezen
Dat is al eerder benoemd als het Heerde-syndroom.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Moet je naar een andere buurt gaan, anders slijt je zo je leven in die ene vierkante kilometer
Ik heb geen plastic gezien?! Terwijl ik daar normaal gesproken wel op let.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:48 schreef AirwiN het volgende:
Dat vind ik het nadeel van die sauna waar julie zijn geweest. Teveel plastic tieten. (de keren dat ik er was) Plastic tieten zijn niet leuk om naar te kijken.
Ik zei ook nergens dat je het met 1 pak kon volbrengenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:36 schreef Q. het volgende:
Zo'n ding moet je ook laten stomen, anders gaan ze stinken. En dat duurt even. Dus met eentje kan je niet volstaan.![]()
Dat is het pas als iedereen in die vierkante kilometer ook nog familie van elkaar is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is al eerder benoemd als het Heerde-syndroom.
Uiteraard niet. Ik ben een man, die kunnen niet tussen de regels lezen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:49 schreef nectarientje het volgende:
ah, picture this: MissMSX en een stuk fruit in een bubbelbad aan het praten over de serieuze dingen des levens.
Heb je nu een idee?
Ik vind MissMSX met een stuk fruit anders ook vrij dubbelzinnigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ah, picture this: MissMSX en een stuk fruit in een bubbelbad aan het praten over de serieuze dingen des levens.
Heb je nu een idee?
ik had eerst kletsen staan tot ik me realiseerde hoe makkelijk Air daar ketsen zou kunnen lezen
Dan ben je nu dus net die buitenstaander? De rest in je buurt is het wss wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is het pas als iedereen in die vierkante kilometer ook nog familie van elkaar is.
Voor die berbers gaat dat ook wel op. Alleen jij bent een vreemde eend in de bijt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:50 schreef Q. het volgende:
Dat is het pas als iedereen in die vierkante kilometer ook nog familie van elkaar is.
Ananas.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind MissMSX met een stuk fruit anders ook vrij dubbelzinnig
Het lag dus niet aan mij...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind MissMSX met een stuk fruit anders ook vrij dubbelzinnig
In Heerde motten ze me ook al niet meer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor die berbers gaat dat ook wel op. Alleen jij bent een vreemde eend in de bijt.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:50 schreef Pheno het volgende:
Dan ben je nu dus net die buitenstaander? De rest in je buurt is het wss wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |