Give me!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb ik speciaal voor vandaag afgesloten.
Vergeet de papierversnipperaar niet....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Juist ICT wil nog wel eens wat losser zijn wat betreft pakken, terwijl traditionelere bedrijfstakken zoals de financiële wereld hun stropdas pas af zullen doen als ze dreigen ermee opgehangen te worden.
Meneer, kunt mij even helpen met het kopieerapparaat in het magazijn?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meneer, kunt u even helpen met perforeren?
Mijn hyves? Ik heb de jouwe ook niet, dus dat kan helemaal niet.quote:
minder subtiel is: zal ik even onder uw bureau kruipen, maar dat staat misschien weer wat opdringerigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meneer, kunt u even helpen met perforeren?
Zouden wij ook eens moeten doenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:43 schreef MissMSX het volgende:
Air gaat vreemd met een Belgische vrouw
Alleen als ik mag kijken...quote:
Oops, ik liet iets onder uw bureau vallen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
minder subtiel is: zal ik even onder uw bureau kruipen, maar dat staat misschien weer wat opdringerig
Uiteraard. Maar het kan nooit kwaad om te zien hoe anderen erover denken natuurlijk.quote:
Ik zit zelf al zo'n 16 jaar in dat wereldje, dus tja, ook genoeg ervaringen uit eerste hand.quote:Maar wil je nu aangeven dat je het zo vindt omdat anderen dat op een forum schrijven of heb je zelf een negatieve ervaring gehad?
Daar had ik idd ook al aan gedachtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oops, ik liet iets onder uw bureau vallen!
Ik garandeer rode hoofden en veel gesteun en gekreun.quote:
Of een potje vol paperclips of nietjes waar je heel lang mee bezig bent om weer op te rapenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar had ik idd ook al aan gedacht
En A4-tje, die kan er zo mooi onder wegzweven
En dan met een kort rokje op je knieën gaan dat ie een mooi uitzicht heeft
Wanneer kom je solliciteren?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar had ik idd ook al aan gedacht
En A4-tje, die kan er zo mooi onder wegzweven
En dan met een kort rokje op je knieën gaan dat ie een mooi uitzicht heeft
En plakkende lichamen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:27 schreef nectarientje het volgende:
Ik garandeer rode hoofden en veel gesteun en gekreun.
Oeh ja!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een potje vol paperclips of nietjes waar je heel lang mee bezig bent om weer op te rapen.
Truequote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:26 schreef Techno het volgende:
Uiteraard. Maar het kan nooit kwaad om te zien hoe anderen erover denken natuurlijk.
Ik kan je nare ervaringen voor je niet ongedaan maken, maar ik zou het wel waarderen als je op z'n minst niet iedereen die daar werkt zo labelt. En dat zeg ik omdat ik er zelf ook zitquote:Ik zit zelf al zo'n 16 jaar in dat wereldje, dus tja, ook genoeg ervaringen uit eerste hand.
Niet meer nodig, wat mij betreft is ze al aangenomen...quote:
Eerst vleeskeuren, dan aannemen. En er moet nog onderhandelt worden over het contract.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet meer nodig, wat mij betreft is ze al aangenomen...
Ja, 29 alweerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:27 schreef nectarientje het volgende:
Maar Plaat jarig vandaag?
Gefeliciteerd!!
Een Junior Engineer met een secretaresse. Hoe decadentquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je nog een secretaresse nodig?
Ik denk dat ik dat best goed kan
Ik ook...quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet meer nodig, wat mij betreft is ze al aangenomen...
Dat ze zo bekend staan is een gegeven, dus niet zozeer mijn mening. Vandaar ook de verwijzing naar het Tweakers forum. Verder heb ik nooit beweerd dat iedereen die daar werkt zo is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:29 schreef MNR het volgende:
Ik kan je nare ervaringen voor je niet ongedaan maken, maar ik zou het wel waarderen als je op z'n minst niet iedereen die daar werkt zo labelt. En dat zeg ik omdat ik er zelf ook zit
Zo'n ding moet je ook laten stomen, anders gaan ze stinken. En dat duurt even. Dus met eentje kan je niet volstaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet.. Ik geef een mogelijke manier aan hoe je het aan zou kunnen pakken en jij geeft aan dat je er nu 1 hebt en er minimaal 3 nodig hebt?
Zeg jij! moet jij niet gewoon werken ofzo? Ontzettende ambtenaar ben je ook hequote:
Jij bent als een goede wijn. Je wordt alleen maar nog beter naarmate je ouder wordt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik word over twee maanden 27. *ril*
Een goede stomerij biedt 24uurs-service.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo'n ding moet je ook laten stomen, anders gaan ze stinken. En dat duurt even. Dus met eentje kan je niet volstaan.
ik kan uit ervaring vertellen dat het geen pijn doet!! En mensen zien het ook niet ineens aan je ofzo. Dus het valt wel mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik word over twee maanden 27. *ril*
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:40 schreef nectarientje het volgende:
ik kan uit ervaring vertellen dat het geen pijn doet!! En mensen zien het ook niet ineens aan je ofzo. Dus het valt wel mee.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:40 schreef Plato1980 het volgende:
En natuurlijk moet je ook flink wat paar witte sportsokken voor onder je pak hebben.
Korte sokjes die amper tot over de enkel komen doen het ook altijd goed.quote:
Jij was er zaterdag niet bij dus je kan ook geen commentaar geven op de uitzakkingsgraadquote:
tenzij ik word aangereden op m'n verjaardagquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ik kan uit ervaring vertellen dat het geen pijn doet!! En mensen zien het ook niet ineens aan je ofzo. Dus het valt wel mee.
Maar dan ontbreekt het causale verband.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tenzij ik word aangereden op m'n verjaardag.
Het ooggetuigenverslag van Hime was redelijk nauwkeurig hoor...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:42 schreef nectarientje het volgende:
Jij was er zaterdag niet bij dus je kan ook geen commentaar geven op de uitzakkingsgraad
Van die geitenwollen zijn ook wel blits.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:41 schreef Plato1980 het volgende:
Korte sokjes die amper tot over de enkel komen doen het ook altijd goed.
Zou ze ook ooggetuigenverslagen over jou aan nectarientje gevenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ooggetuigenverslag van Hime was redelijk nauwkeurig hoor...
wat denk je zelfquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
Zou ze ook ooggetuigenverslagen over jou aan nectarientje geven?
Dat is binnen een dag klaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo'n ding moet je ook laten stomen, anders gaan ze stinken. En dat duurt even. Dus met eentje kan je niet volstaan.
Vast wel. Want zo zijn vrouwen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:45 schreef Plato1980 het volgende:
Zou ze ook ooggetuigenverslagen over jou aan nectarientje geven?
Het is geen onderwerp waar ik al uitgebreid over nagedacht heb moet ik zeggen.quote:
kijk-en-vergelijk in de sauna!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:46 schreef AirwiN het volgende:
Vast wel. Want zo zijn vrouwen!
Neuj, maar je kwam wel aan mijn kindjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:35 schreef Techno het volgende:
Dat ze zo bekend staan is een gegeven, dus niet zozeer mijn mening. Vandaar ook de verwijzing naar het Tweakers forum. Verder heb ik nooit beweerd dat iedereen die daar werkt zo is.
met je nieuwe salaris ga je toch wel verhuizen?quote:
Gek genoeg zijn er in zulke buurten genoeg goede stomerijen te vinden. De paar die er werken, doen het wel hartstikke goed!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |