Voor mei had ik daar al rekening mee gehouden maar dat is ook niet zo erg. Mijn standaard-loon gaat daar een stuk hoger zijn, gebruik mijn vakantiegeld nu ook alleen maar om gaten mee te vullen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijt vakantiegeld uitbetaald van juni 2008 tot en met februari 2009. Dat gaat in mei wel even tegenvallen. Dan krijg je alleen vakantiegeld van maart 2009 tot en met mei 2009.
Een collega zat in hetzelfde team als ik. Hiij was net getrouwd en had een huis gekocht. Dus het kwam hem niet zo goed uit. En ja, de klant wil *mij* niet kwijt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Oi oi oi, dat is niet prettig. Collega's met wie je veel optrok?
En als 3 jaar niet meer idle gezeten? Je bent een oude rot in t vak lijkt t welOf wil de klant waar je nu zit je niet meer kwijt?
Klanten!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:18 schreef Howl het volgende:
Een collega zat in hetzelfde team als ik. Hiij was net getrouwd en had een huis gekocht. Dus het kwam hem niet zo goed uit. En ja, de klant wil *mij* niet kwijt.
Elke raskat is doorgefokt. Anatomisch klopt het allemaal prima. Pas als er poten, staarten en ogen gaan missen dan mag je achter je hoofd gaan krabben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind ze echt verschrikkelijk lelijk. Net als die kat die MissMSX hierboven plaatste. Allemaal van die doorgefokte katten die anatomisch niet meer kloppen. Zielig.
Ai! Dat is niet echt iets waar je dan op zit te wachten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:18 schreef Howl het volgende:
Een collega zat in hetzelfde team als ik. Hiij was net getrouwd en had een huis gekocht. Dus het kwam hem niet zo goed uit. En ja, de klant wil *mij* niet kwijt.
Het maakt qua bedrag toch geen verschil? Je krijgt het nu alleen in twee keer ipv ineens.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor mei had ik daar al rekening mee gehouden maar dat is ook niet zo erg. Mijn standaard-loon gaat daar een stuk hoger zijn, gebruik mijn vakantiegeld nu ook alleen maar om gaten mee te vullen.Bedankt voor de toelichting!
Het gaat mij dan ook alleen om het moment. Ik moet namelijk nog een aantal pakken kopen voor mn nieuwe baan en daar heb ik centjes voor nodig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het maakt qua bedrag toch geen verschil? Je krijgt het nu alleen in twee keer ipv ineens.
Die katten zonder neus krijgen anders redelijk vaak ziekten in de luchtwegen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Elke raskat is doorgefokt. Anatomisch klopt het allemaal prima. Pas als er poten, staarten en ogen gaan missen dan mag je achter je hoofd gaan krabben.
Je weet niet wat je me aandoet met deze traagheidquote:
Krijg je geen "repesentatiegeld" bovenop je salaris?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat mij dan ook alleen om het moment. Ik moet namelijk nog een aantal pakken kopen voor mn nieuwe baan en daar heb ik centjes voor nodig.
Nee hoor, ik heb geen haastquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Je weet niet wat je me aandoet met deze traagheid![]()
*gaat plaatje ophalen
Klok je het?
Mannen in pak.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat mij dan ook alleen om het moment. Ik moet namelijk nog een aantal pakken kopen voor mn nieuwe baan en daar heb ik centjes voor nodig.
Ik krijg een persoonlijk in te vullen vergoeding van zo'n 50 euro per maand maar ik heb vanaf dag 1 pakken nodig en ik heb geen geld om dat voor te schieten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Krijg je geen "repesentatiegeld" bovenop je salaris?
Ja, ik zag het, maar het topic zat vrijwel direct op slot.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik mis een plaatje in de OP
En ik zei dus dat ik een Engelse bulldog heb.
Hij heet Edgar
What's wrong Kluts?quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:17 schreef MNR het volgende:
Trage internetverbinding.. vandaar dat het even duurt
[ afbeelding]afbeelding ]
Zo eentje heeft mijn vriendin dus ook:
Echt![]()
Hij staat in mn foboquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ik zag het, maar het topic zat vrijwel direct op slot.
[..]
What's wrong Kluts?
CMG? Logica?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:24 schreef Q. het volgende:
Ik krijg een persoonlijk in te vullen vergoeding van zo'n 50 euro per maand maar ik heb vanaf dag 1 pakken nodig en ik heb geen geld om dat voor te schieten.
* Techno FoBO checkt...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij staat in mn fobo(toen was ie drie mnd )
Ja, elders dragen ze geen pakken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, ok. Bij pakken moet ik altijd gelijk aan dergelijke toko's denken.
Wat een lelijke dingenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:17 schreef MNR het volgende:
Trage internetverbinding.. vandaar dat het even duurt
Zo eentje heeft mijn vriendin dus ook:
Echt![]()
Je kan ook proberen een Britse korthaar uit het asiel te halen. Wij kwamen ooit een hele mooie Noorse Boskat tegen in het asiel maar waren net te laat. Je kan tegenwoordig online het aanbod bekijkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:32 schreef dawg het volgende:
Ik wil ook een kat. Een Britse korthaar (nog steeds). Maar geen geld, dus misschien toch maar een asielbeest zoeken.
Bankenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Joh, snap ik. Maar die toko's staan algemeen bekend om hun pakkencultuur.
Ik dacht dat ambtenaren vooral bekend stonden om hun gave een ribbroek uit het jaar nul te combineren met een nog oude-lulligere trui.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Banken
Verzekeraars
Ambtenaren
etc etc
staan daar ook bekend.
Ja, weet ik. Moet ik ook eens doen. Ik krijg nog geld van iemand, en mijn verjaardag komt er nog aan. Misschien over een paar weken eens gaan kijken dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kan ook proberen een Britse korthaar uit het asiel te halen. Wij kwamen ooit een hele mooie Noorse Boskat tegen in het asiel maar waren net te laat. Je kan tegenwoordig online het aanbod bekijken.
Iets met computers. Meer wil ik niet kwijt i.v.m mijn privacy.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Ai! Dat is niet echt iets waar je dan op zit te wachten.
Aha, een tevreden klant dus? Good for youWat voor iets doe je?
Hoi Godt, vannacht nog leuk gedroomd over Utrecht?quote:
60 ofzo? Dan zijn ze als het goed is wel medisch gekeurd zeg maarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Moet ik ook eens doen. Ik krijg nog geld van iemand, en mijn verjaardag komt er nog aan. Misschien over een paar weken eens gaan kijken dan.
Wat kost een asielkat ongeveer? 100E ofzo? Ik heb daar geen idee van.
Ik heb inderdaad vannacht nog nooit gedroomd van utrecht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoi Godt, vannacht nog nooit gedroomd over Utrecht?
Ik heb 80 euro moeten betalen voor Evert geloof ik. Maar dan krijg je hem wel met inentingen en andere keuringenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Moet ik ook eens doen. Ik krijg nog geld van iemand, en mijn verjaardag komt er nog aan. Misschien over een paar weken eens gaan kijken dan.
En wat zegt een pakkencultuur over de organisatie, volgens jou?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Joh, snap ik. Maar die toko's staan algemeen bekend om hun pakkencultuur.
Ik geloof dat die van ons 85 euro was. Maar dan idd wel gechipt, geholpen en gevaccineerd etc.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef dawg het volgende:
[..]
De gemeente ambtenaren vast wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht dat ambtenaren vooral bekend stonden om hun gave een ribbroek uit het jaar nul te combineren met een nog oude-lulligere trui.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef Anthraxx het volgende:
Dat het of gladde jongens zijn of dat het een saai bedrijf is...
Die bij de belastingdienst iig ook hoor.quote:
Welk een mooie droom moet dat geweest zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoi Godt, vannacht nog leuk gedroomd over Utrecht?
Ik wilde het nog wijzigen, maar helaas, heb niet echt een snelle verbinding. Ik merk dat je nog steeds goed geirriteerd bent over het feit dat je mogelijk naar Utrecht moet?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:37 schreef Godtje het volgende:
Ik heb inderdaad vannacht nog nooit gedroomd van utrecht.
Hij is bang dat hij de grootsheid van mijn aanwezigheid aldaar niet aan kan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wilde het nog wijzigen, maar helaas, heb niet echt een snelle verbinding. Ik merk dat je nog steeds goed geirriteerd bent over het feit dat je mogelijk naar Utrecht moet?
Vanmiddag mag ik ook weerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Welk een mooie droom moet dat geweest zijn.!
Dat is okquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:36 schreef Howl het volgende:
Iets met computers. Meer wil ik niet kwijt i.v.m mijn privacy.
Snelle jongens, gladde praatjes, grote ego's, ellenbogenwerkers, et cetera. Geen leuke cultuur dus. Maar dan heb ik het dus over de eerder genoemde ICT bedrijven.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:38 schreef MNR het volgende:
En wat zegt een pakkencultuur over de organisatie, volgens jou?
Evy?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:43 schreef MissMSX het volgende:
Air gaat vreemd met een Belgische vrouw
Die werken alleen maar daar?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:43 schreef Techno het volgende:
Snelle jongens, gladde praatjes, grote ego's, ellenbogenwerkers, et cetera. Geen leuke cultuur dus. Maar dan heb ik het dus over de eerder genoemde ICT bedrijven.
De laatste paar woorden kan je schrappenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wilde het nog wijzigen, maar helaas, heb niet echt een snelle verbinding. Ik merk dat je nog steeds goed geirriteerd bent over het feit dat je mogelijk naar Utrecht moet?
Dus de rest klopt wel?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:52 schreef Godtje het volgende:
De laatste paar woorden kan je schrappen
Not an option.
Bij SuitSupply kun je voor een redelijk bedrag goede pakken kopen. Weet alleen niet of die ook in Utrecht zitten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:24 schreef Q. het volgende:
Ik krijg een persoonlijk in te vullen vergoeding van zo'n 50 euro per maand maar ik heb vanaf dag 1 pakken nodig en ik heb geen geld om dat voor te schieten.
Q., je kunt ook gewoon nu een klein aantal pakken aanschaffen en dat je bij je volgende paycheck weer een pak aanschaft. Duurt het iets langer, maar heb je binnen een half jaar wel een goeie gaderobe voor je werk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:58 schreef AirwiN het volgende:
Bij SuitSupply kun je voor een redelijk bedrag goede pakken kopen. Weet alleen niet of die ook in Utrecht zitten.
Maandag pas.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Dus de rest klopt wel?
Maar mooi. Hoe heeft je manager erop gereageerd?
Yep. Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij SuitSupply kun je voor een redelijk bedrag goede pakken kopen. Weet alleen niet of die ook in Utrecht zitten.
Ik heb er nu eentje en ik denk dat ik er toch wel minimaal drie nodig heb voor de dagelijkse gang van zaken: moet daar elke dag in pak komen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Q., je kunt ook gewoon nu een klein aantal pakken aanschaffen en dat je bij je volgende paycheck weer een pak aanschaft. Duurt het iets langer, maar heb je binnen een half jaar wel een goeie gaderobe voor je werk.
Ah okay.quote:
Niks mis met representatief voor de dag komen hoor!quote:
Ik begrijp je niet.. Ik geef een mogelijke manier aan hoe je het aan zou kunnen pakken en jij geeft aan dat je er nu 1 hebt en er minimaal 3 nodig hebt?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:08 schreef Q. het volgende:
Ik heb er nu eentje en ik denk dat ik er toch wel minimaal drie nodig heb voor de dagelijkse gang van zaken: moet daar elke dag in pak komen.
Verschillende opties.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah okay.
Ben gewoon ook benieuwd hoe je het aan gaat pakken. Ik heb hier een aantal weken geleden een conflict over gehad met mijn manager. Dat vond ik echt niet tof.
Succes maandag!
Oftewel, hij gaat twee pakken kopen. En met drie of vier in je gardrobe kom je inderdaad een heel eind.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:12 schreef MNR het volgende:
Ik begrijp je niet.. Ik geef een mogelijke manier aan hoe je het aan zou kunnen pakken en jij geeft aan dat je er nu 1 hebt en er minimaal 3 nodig hebt?
Je mag me ook PM'en?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verschillende opties.
Maar ja aangezien iedereen hier kan lezen gooi ik dat dus niet op een forum neer.
Uiteraard niet. Maar wel bovengemiddeld veel, en dat ze er zodoende ook om bekend staan. Kijk anders even op het forum van Tweakers, daar zijn legio 'ervaringen topics' te vinden over deze werkgevers.quote:
Dat zijn gemeenteambtenaren, hoewel men daar bij bepaalde takken van de sociale departementen ook wel een handje van heeft.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht dat ambtenaren vooral bekend stonden om hun gave een ribbroek uit het jaar nul te combineren met een nog oude-lulligere trui.
Ik vind het eerlijk gezegd vrij normaal.quote:
Ik ben een slonzige alfa-student, pakken zijn eng.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd vrij normaal.
En vergeet de uitvoerende diensten niet!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:16 schreef Plato1980 het volgende:
Dat zijn gemeenteambtenaren, hoewel men daar bij bepaalde takken van de sociale departementen ook wel een handje van heeft.
Dat was vroeger, nu ben je een onderneemster en ligt dat heel anders.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben een slonzige alfa-student, pakken zijn eng.
Ga in mantelpakje door de stad lopen en geniet van alle mannen die door jou in katzwijm vallen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een slonzige alfa-student, pakken zijn eng.
Ik heb alleen een 'gewoon' lang pakquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga in mantelpakje door de stad lopen en geniet van alle mannen die door jou in katzwijm vallen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |