* MissMSX herinnert zich een scene uit Office Space...quote:
Precies, tijd genoegquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, daarom ook over 5 jaar ofzo, heb ik tijd om na te denken
Ik vind ze echt verschrikkelijk lelijk. Net als die kat die MissMSX hierboven plaatste. Allemaal van die doorgefokte katten die anatomisch niet meer kloppen. Zieligquote:
Is Plaat een baas? Waarom staat hij niet in het bazentopic dan?quote:
Als ik later op mezelf woon en ik een groot huis heb, neem ik ook 2 katjes!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij hadden ook een Brit, maar dat was echt een heel andere kat, we hebben 2 exotics gehad en die leken qua karakter ook echt op elkaar... En eigenlijk alle exotics die ik heb gekend waren van die heel vriendelijke, rustige knuffelbeesten
Jeweetzzzz.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is Plaat een baas? Waarom staat hij niet in het bazentopic dan?
Ik ben gedetacheerd. Dus ik heb ook wel eens zulke periodes. Dan moet ik verplicht naar kantoor komen om mezelf bezig te houden. Maar de laatste keer bankzitten voor mij was alweer 3 jaar geleden. En dat is maar goed ook in deze tijd. Een aantal oud-collega's van mij zijn deze week ontslagen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik heb hier een cursus naast me liggen waar ik dadelijk aan ga beginnen, maar dat heb ik ook allemaal zo door.
Verder kan ik en mag ik een heleboel dingen doen, maar zoek ik het niet zo. En ik moet nog een zelfreflectie schrijven, dat is leuk
Getsie, katten in je bed... lief, maar niet echt hygiënischquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Als ik later op mezelf woon en ik een groot huis heb, neem ik ook 2 katjes!Om helemaal dood te knuffelen
Mijn vriendinnetje heeft er ook twee en toen ik daar bleef slapen, liepen die 2 zo achter me aan en kropen op bed, dat vond ik *zo* sweet.
Nu heb ik Bounty en da's de liefste van de heeeeeeele wereld
Lijkt wel op een Engelse bulldog met die platte snoet. Lief.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat zijn ze ook, en lief en zacht en dom en knuffelig en gewoon echt de beste katten ooit
JackMis m af en toe nog steeds
[ afbeelding ]
Oi oi oi, dat is niet prettig. Collega's met wie je veel optrok?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:04 schreef Howl het volgende:
Ik ben gedetacheerd. Dus ik heb ook wel eens zulke periodes. Dan moet ik verplicht naar kantoor komen om mezelf bezig te houden. Maar de laatste keer bankzitten voor mij was alweer 3 jaar geleden. En dat is maar goed ook in deze tijd. Een aantal oud-collega's van mij zijn deze week ontslagen.
Ik kan t niet vindenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hahaha, dat onderzoek wil ik wel eens zien
Waarschijnlijk krijg je in mei het deel waar je recht op hebt over de paar weken in januari die je daar nog in dienst bent.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:09 schreef Q. het volgende:
Wie weet hoe het zit met vakantiegeld? Ik heb nu in mei 2008 gewoon volledig vakantiegeld gehad over 2008 maar heb ik daar nu ook oa achteraf voor betaald van januari t/m december of geldt dat van mei tot mei? Of is dat weer bedrijfsafhankelijk? De CAO is er niet echt duidelijk over.
Ik wil weten wat ik nog aan vakantiegeld krijg bij mijn uitdiensttreding zometeen.
Je krijgt vakantiegeld uitbetaald van juni 2008 tot en met februari 2009. Dat gaat in mei wel even tegenvallen. Dan krijg je alleen vakantiegeld van maart 2009 tot en met mei 2009.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:09 schreef Q. het volgende:
Wie weet hoe het zit met vakantiegeld? Ik heb nu in mei 2008 gewoon volledig vakantiegeld gehad over 2008 maar heb ik daar nu ook oa achteraf voor betaald van januari t/m december of geldt dat van mei tot mei? Of is dat weer bedrijfsafhankelijk? De CAO is er niet echt duidelijk over.
Ik wil weten wat ik nog aan vakantiegeld krijg bij mijn uitdiensttreding zometeen.
Die heb ik ook eenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Lijkt wel op een Engelse bulldog met die platte snoet. Lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |