quote:
Dat is iets om echt enthousiast van te worden.quote:
Deze week zeker.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is iets om echt enthousiast van te worden.
Wat heb je op het programma staan?quote:
Verjaardag en halpje eten in de stad.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:45 schreef Godtje het volgende:
Ik heb trouwens bijna alle singeplayer trophies nu ook.
Ik ga ze niet allemaal halen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Weet je al wat je gaat doen als je ze allemaal hebt?
Uiteraard, want je gaat naar Den Haag!quote:
Oh ja. Kut.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard, want je gaat naar Den Haag!
Gelukkig wel!quote:
Alle blije posts van Q. zijn een hoax!quote:
Ik hoef me niet te concentreren, dat scheelt. Een paar uurtjes FOK!ken en dan weer naar huis.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:58 schreef dawg het volgende:
Ik kan me echt niet concentreren, ik wil terug naar bed.
Q. is een hoax!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle blije posts van Q. zijn een hoax!
* Kuukske schudt handjes met Q.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:59 schreef Q. het volgende:
Ik hoef me niet te concentreren, dat scheelt. Een paar uurtjes FOK!ken en dan weer naar huis..
Ik eigenlijk wel, maar het zit er niet in na de afgelopen anderhalve week.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoef me niet te concentreren, dat scheelt. Een paar uurtjes FOK!ken en dan weer naar huis..
Dat eerste is onzin, dat tweede klopt dan weer wel!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:59 schreef Q. het volgende:
Het is Scheveningen, dat is niet echt Den Haag. En er is bier.
In Brabant niet, daar hebben ze Bavaria.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bier heb je overl, dat is geen excuus
Hier kun je ook gewoon Grolsch krijgen hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
In Brabant niet, daar hebben ze Bavaria.
*jaloers*quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik eigenlijk wel, maar het zit er niet in na de afgelopen anderhalve week.
Maar goed, beter dan thuiszitten.
Woon jij in Brabant?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hier kun je ook gewoon Grolsch krijgen hoor
Nu mag het, dit weekend toch geen bier voor mij.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
In Brabant niet, daar hebben ze Bavaria.
Ik bedoelde dat stuk over het thuis zitten. Na een week griep ben ik het bankhangen echt meer dan zat.quote:
Oh, ik heb in een opwelling gezegd dat ik morgen wel de Bob ben. Geen wijntjes voor mij dusquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Nu mag het, dit weekend toch geen bier voor mij.
Ja, in dat opzicht bedoelde ik het ook. Maar heel weinig geslapen, veel koppijn gehad, veel stress, anderhalve week lang. Nu nog koppijn trouwens. Dus ik lig nu liever in bed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat stuk over het thuis zitten. Na een week griep ben ik het bankhangen echt meer dan zat..
Waar ga je naar toe?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, ik heb in een opwelling gezegd dat ik morgen wel de Bob ben. Geen wijntjes voor mij dus. (of even kijken tot hoe laat de bussen nog rijden en afwegen of dat acceptabel is
)
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, ik heb in een opwelling gezegd dat ik morgen wel de Bob ben. Geen wijntjes voor mij dus. (of even kijken tot hoe laat de bussen nog rijden en afwegen of dat acceptabel is
)
Gisteren met zn 8en geMarioKart op de wii, was erg gezellig. En ik ben er echt zoooo goed in.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wii'en verveelt ook na een paar dagen.
Ik ben daar dus echt niet goed inquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Gisteren met zn 8en geMarioKart op de wii, was erg gezellig. En ik ben er echt zoooo goed in.
Ja, dank je, het is best zwaar.quote:
Heb ik geen. Maar ik geloof je.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Koop dan leuke spellenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Een keer of dertig toch al?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:19 schreef Pheno het volgende:
gefeli Plato
Ik ben ook al jarig geweest
Ik ook, in meiquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:19 schreef Pheno het volgende:
gefeli Plato
Ik ben ook al jarig geweest
Kom je toch deze kant op?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dank je, het is best zwaar.
Alleen waar dan anders te gaan wonen is ook weer een dilemma
Da helemaal ver van alles afquote:
Veel plezier in Amersfoort.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ergens waar jij nog niet dood gevonden wilt worden.
Iets meer zelfs .quote:
Heb je nog aanraders dan?quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Da helemaal ver van alles af
Maar als je zegt: trek maar bij me in, doe ik dat natuurlijk meteen![]()
Son?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dank je, het is best zwaar.
Alleen waar dan anders te gaan wonen is ook weer een dilemma
Wat heb je al? Er staat trouwens een aardig lijstje in het wii topic in GAM.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb je nog aanraders dan?
Ik heb de halve week de Blob gespeeld en dat is frustrerend.
Oh en voor dancing stage ben ik niet fit genoeg momenteel.
Nog gefeliciteerd dan. Met oprechte excuses voor al die keren dat ik het ben vergeten...quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Maar er is maar een plek waar je dan kan slapen. En dat is in mijn bed.
- Super Monkey Ball: Banana Blizzquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat heb je al? Er staat trouwens een aardig lijstje in het wii topic in GAM.
Jij hebt ook geen uitnodiging voor de fuif ontvangen begrijp ik?quote:
Idd, telegraafquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:29 schreef MissMSX het volgende:
Plaat jarig?
Enne: http://www.telegraaf.nl/b(...)komt_om__.html?p=5,1
Same herequote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:58 schreef dawg het volgende:
Ik kan me echt niet concentreren, ik wil terug naar bed.
Dat is zo mooi met kittens. Die van ons rende soms ineens onder de kast. Tot ze groter werd: *bonk*. En daarna zitten ze je schaapachtig aan te kijken met een blik van "Ja, maar, twee maanden geleden kon ik dat nog"...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn hond probeert met zn dikke lijf onder de bank te kruipen.
Hij denkt volgens mij dat hij nog een maand of 3 is, ipv inmiddels alweer 9 maanden.
Ik nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, ik zou zelf wel naar Brabant willen, Oosterhout ofzo.
Kittens!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:34 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is zo mooi met kittens. Die van ons rende soms ineens onder de kast. Tot ze groter werd: *bonk*. En daarna zitten ze je schaapachtig aan te kijken met een blik van "Ja, maar, twee maanden geleden kon ik dat nog"...
Neequote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen uitnodiging voor de fuif ontvangen begrijp ik?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet
Ik wil eigenlijk gewoon weg hier, over een jaartje of 5/6. Moet even kijken...
Ik begrijp het, als nonklieker.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd dan. Met oprechte excuses voor al die keren dat ik het ben vergeten...
In ons nieuwe huis?quote:
Dat is dus het probleem, ik weet niet waar naartoe.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]Waar naar toe dan JB?
Ik zou graag terug willen naar Brabant
De enige reden dat iedereen hier weet dat Plato jarig is, is omdat Haaifs er van die leuke herinneringsberichtjes voor stuurt... Hij heeft er zelf geen woord over gerept volgens mij.quote:
Mario kart en zelda blijven tof. En kijk ook eens op Wiiware, daar staan best leuke dingen bij.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
- Super Monkey Ball: Banana Blizz
- Rayman raving rabbids
- Mario Party 9
- Warioware smooth moves
- Mortal Kombat
- Wii Play
- Wii sports
- Metroid pinball
- Legend of Zelda
- Weekend Miljonairs
- CSI: Hard Evidence
- De Blob
- Dancing Stage Hottest Party
- Mario Kart
- Sims 2 Pets
- Sims 2 Castaway.
Noorse boskat!quote:
Die zijn zo harigquote:
Als ik de promotieverhalen wat een niet nader te noemen vriendin mag geloven komt dat wel goed.quote:
Zo'n stenen?quote:
Daar hebben wij een schoonmaakster voorquote:
Daar kunnen we rekening mee houden met onze huizenzoektocht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:41 schreef Anthraxx het volgende:
Kan. Maar past dat wel in je achtertuin?
Uiteraard. Die bakken met geld die wij per maand binnenslepenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kan. Maar past dat wel in je achtertuin?
Wat is een Kazoo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Hallo!
Gisteravond naar Brigitte Kaandorp geweest, leuke show.
En we kregen allemaal eenkazoo
bij binnenkomst, toen kon mijn avond al niet meer stuk natuurlijk.
![]()
Zometeen weer fijn terug naar Casa di Twisted.
Ik heb duidelijk de verkeerde werkgever uitgezocht.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteraard. Die bakken met geld die wij per maand binnenslepen
Gij onwetende!quote:
En hij een goede werknemer...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:43 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb duidelijk de verkeerde werkgever uitgezocht.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kazooquote:
Ah okquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:45 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kazoo
Zo'n irritant dingetje die het niet doet als je er gewoon doorheen blaast. Je moet er echt een 'hoe'-geluid door 'blazen/spreken.
Hihiquote:
Ik zie al welk huishouden mijn extra kazoo-exemplaar krijgt.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ik weet niet waar naartoe.
Alleen voor het plaatje. Ik weet wat het is.quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik zei, exotic shorthair
De meest geweldige katten ooit
O, en volgens een onderzoek dat ze ooit hebben gehouden onder raskatten ook de domste katten ooit
Dat zijn ze ook, en lief en zacht en dom en knuffelig en gewoon echt de beste katten ooitquote:
Nou, ik heb hier een cursus naast me liggen waar ik dadelijk aan ga beginnen, maar dat heb ik ook allemaal zo door.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:47 schreef Howl het volgende:
Morgen
Q en MNR, hebben jullie dan echt niets te doen op het werk?
Lief.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:53 schreef Anthraxx het volgende:
Onze Britse korthaar is trouwens ook niet de slimste. Maar nog erger.. ze is ook nog eens een straatslet en schooier. En daar betaal je veel geld voor.
Ze piept wel heel lief om alles. En komt mij 's morgens een knuffel geven als ik weg ga.
Wij hadden ook een Brit, maar dat was echt een heel andere kat, we hebben 2 exotics gehad en die leken qua karakter ook echt op elkaar... En eigenlijk alle exotics die ik heb gekend waren van die heel vriendelijke, rustige knuffelbeestenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:53 schreef Anthraxx het volgende:
Onze Britse korthaar is trouwens ook niet de slimste. Maar nog erger.. ze is ook nog eens een straatslet en schooier. En daar betaal je veel geld voor.
Ze piept wel heel lief om alles. En komt mij 's morgens een knuffel geven als ik weg ga.
Hahaha, dat onderzoek wil ik wel eens zienquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik zei, exotic shorthair
De meest geweldige katten ooit
O, en volgens een onderzoek dat ze ooit hebben gehouden onder raskatten ook de domste katten ooit
Wij hebben een britse korthaar die over het algemeen wel slim is. En het is een echte dame. Kijkt neer op onze twee andere vuilnisbakkattenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:53 schreef Anthraxx het volgende:
En ze wordt steeds knuffeliger...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:57 schreef MissMSX het volgende:
Wij hebben een britse korthaar die over het algemeen wel slim is. En het is een echte dame. Kijkt neer op onze twee andere vuilnisbakkatten
Het is een ouwe doos aan 't wordenquote:
Die van ons laat de andere kat alles doen. Inclusief het wassen van haarzelf. De snobquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hebben een britse korthaar die over het algemeen wel slim is. En het is een echte dame. Kijkt neer op onze twee andere vuilnisbakkatten
* MissMSX herinnert zich een scene uit Office Space...quote:
Precies, tijd genoegquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, daarom ook over 5 jaar ofzo, heb ik tijd om na te denken
Ik vind ze echt verschrikkelijk lelijk. Net als die kat die MissMSX hierboven plaatste. Allemaal van die doorgefokte katten die anatomisch niet meer kloppen. Zieligquote:
Is Plaat een baas? Waarom staat hij niet in het bazentopic dan?quote:
Als ik later op mezelf woon en ik een groot huis heb, neem ik ook 2 katjes!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij hadden ook een Brit, maar dat was echt een heel andere kat, we hebben 2 exotics gehad en die leken qua karakter ook echt op elkaar... En eigenlijk alle exotics die ik heb gekend waren van die heel vriendelijke, rustige knuffelbeesten
Jeweetzzzz.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is Plaat een baas? Waarom staat hij niet in het bazentopic dan?
Ik ben gedetacheerd. Dus ik heb ook wel eens zulke periodes. Dan moet ik verplicht naar kantoor komen om mezelf bezig te houden. Maar de laatste keer bankzitten voor mij was alweer 3 jaar geleden. En dat is maar goed ook in deze tijd. Een aantal oud-collega's van mij zijn deze week ontslagen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik heb hier een cursus naast me liggen waar ik dadelijk aan ga beginnen, maar dat heb ik ook allemaal zo door.
Verder kan ik en mag ik een heleboel dingen doen, maar zoek ik het niet zo. En ik moet nog een zelfreflectie schrijven, dat is leuk
Getsie, katten in je bed... lief, maar niet echt hygiënischquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Als ik later op mezelf woon en ik een groot huis heb, neem ik ook 2 katjes!Om helemaal dood te knuffelen
Mijn vriendinnetje heeft er ook twee en toen ik daar bleef slapen, liepen die 2 zo achter me aan en kropen op bed, dat vond ik *zo* sweet.
Nu heb ik Bounty en da's de liefste van de heeeeeeele wereld
Lijkt wel op een Engelse bulldog met die platte snoet. Lief.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat zijn ze ook, en lief en zacht en dom en knuffelig en gewoon echt de beste katten ooit
JackMis m af en toe nog steeds
[ afbeelding ]
Oi oi oi, dat is niet prettig. Collega's met wie je veel optrok?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:04 schreef Howl het volgende:
Ik ben gedetacheerd. Dus ik heb ook wel eens zulke periodes. Dan moet ik verplicht naar kantoor komen om mezelf bezig te houden. Maar de laatste keer bankzitten voor mij was alweer 3 jaar geleden. En dat is maar goed ook in deze tijd. Een aantal oud-collega's van mij zijn deze week ontslagen.
Ik kan t niet vindenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hahaha, dat onderzoek wil ik wel eens zien
Waarschijnlijk krijg je in mei het deel waar je recht op hebt over de paar weken in januari die je daar nog in dienst bent.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:09 schreef Q. het volgende:
Wie weet hoe het zit met vakantiegeld? Ik heb nu in mei 2008 gewoon volledig vakantiegeld gehad over 2008 maar heb ik daar nu ook oa achteraf voor betaald van januari t/m december of geldt dat van mei tot mei? Of is dat weer bedrijfsafhankelijk? De CAO is er niet echt duidelijk over.
Ik wil weten wat ik nog aan vakantiegeld krijg bij mijn uitdiensttreding zometeen.
Je krijgt vakantiegeld uitbetaald van juni 2008 tot en met februari 2009. Dat gaat in mei wel even tegenvallen. Dan krijg je alleen vakantiegeld van maart 2009 tot en met mei 2009.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:09 schreef Q. het volgende:
Wie weet hoe het zit met vakantiegeld? Ik heb nu in mei 2008 gewoon volledig vakantiegeld gehad over 2008 maar heb ik daar nu ook oa achteraf voor betaald van januari t/m december of geldt dat van mei tot mei? Of is dat weer bedrijfsafhankelijk? De CAO is er niet echt duidelijk over.
Ik wil weten wat ik nog aan vakantiegeld krijg bij mijn uitdiensttreding zometeen.
Die heb ik ook eenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Lijkt wel op een Engelse bulldog met die platte snoet. Lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |